Vko 22/2021

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mulla on melkein yhtä mielenkiintoinen viikko, kuin sulla!

Maanantaina eli tänään hima - Meilahti - hima. Tiistaina sama kaava. Keskiviikkonakin hima - Meikku - hima. Ja niin muuten torstaina ja perjantainakin!! :lol: Sunnuntaina sentään aion poiketa Hämylinnassa asti.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä kirjoitus sisältää MAINOKSEN, tässä oli laatuesine joka kotiin ja kotaan, tiipiiseen etc.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Niba »

FAN, Kampista on vesi poikki melkein kaikki etänä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niba kirjoitti: 01.06.2021 12:15 Tämä kirjoitus sisältää MAINOKSEN, tässä oli laatuesine joka kotiin ja kotaan, tiipiiseen etc.
Kieltämättä kiinnostava tuota
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.06.2021 11:43
Niba kirjoitti: 01.06.2021 12:15 Tämä kirjoitus sisältää MAINOKSEN, tässä oli laatuesine joka kotiin ja kotaan, tiipiiseen etc.
Kieltämättä kiinnostava tuota
CCCPssä valmistettiin paljon laadukkaita tavaroita ilman sen kummempaa tarkoitusta, Sliipparit henkeen ja joskus vereen..
Käyttötavaroissa oli suuria ongelmia, tai niitten laadukkaassa tuotamisessa, poikkeuksia varmaan oli, mutta ne eivät juuri arkielämää helpottaneet, vapaa-ajanvittoa lähinnä, kuten repäisykorkilliset puolen litran vodkapullot eikä työtekoa jos sattui juopumaan töissä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oli hyvä tryffelirisotto Bistro o matissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hernekeittoa ja pannaria työmaaruokalassa

:ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kalkkunasiivuja paketista palaverien välissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.06.2021 13:02 Hernekeittoa ja pannaria työmaaruokalassa

:ohyeah:
Born to be wild!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 03.06.2021 12:45 Oli hyvä tryffelirisotto Bistro o matissa.
Kävin myös syömässä sen! (Mä olin se vähän vaarallisen, mutta samaan aikaan kuitenkin lämpimän viisaan näköinen, erittäin tyylikkäästi pukeutunut pitkä tumma komea mies.)

Vähän aluksi olin pettynyt annoksen ulkonäköön, kun risotto näytti sellaiselta semi-limaiselta ruispuurolta, mutta maku tosiaan toimi. Tryffelit ovat mulle vähän sellainen acquired taste, joka sopivissa määrin on kerta kaikkiaan kutkuttava ja jopa vähän koukuttavaa, mutta liian vahvana sitten tökkii. Nämä olivat onnistuneet vallan mainiosti tryffelin käytössä. Myös grillatut parsat olivat sopivan napakoita. Lisäpisteitä myös salaattipöydän erinomaisesta rapeakuorisesta leivästä ja hyvästä hummuksesta. Edellisen kerran pettymyksen jälkeen olen taas tyytyväinen!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos tänään kokeilisi valmistaa pasta carbonaran.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 03.06.2021 13:46
Vagabondo kirjoitti: 03.06.2021 12:45 Oli hyvä tryffelirisotto Bistro o matissa.
Kävin myös syömässä sen! (Mä olin se vähän vaarallisen, mutta samaan aikaan kuitenkin lämpimän viisaan näköinen, erittäin tyylikkäästi pukeutunut pitkä tumma komea mies.)

Vähän aluksi olin pettynyt annoksen ulkonäköön, kun risotto näytti sellaiselta semi-limaiselta ruispuurolta, mutta maku tosiaan toimi. Tryffelit ovat mulle vähän sellainen acquired taste, joka sopivissa määrin on kerta kaikkiaan kutkuttava ja jopa vähän koukuttavaa, mutta liian vahvana sitten tökkii. Nämä olivat onnistuneet vallan mainiosti tryffelin käytössä. Myös grillatut parsat olivat sopivan napakoita. Lisäpisteitä myös salaattipöydän erinomaisesta rapeakuorisesta leivästä ja hyvästä hummuksesta. Edellisen kerran pettymyksen jälkeen olen taas tyytyväinen!
Samaa mieltä analyysista. Tryffelit ei tosiaan saa olla liian jyräävänä makuna. Bistro oli onnistunut hyvin. Päivän Riesling oli myös oikein kelvollista.

Mä liikuin kauniin naisen (AKA vaimo) seurassa. Oli kiva vaihteeksi ehtiä vähän paremmalle lounaalle kahdestaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 03.06.2021 15:05 Päivän Riesling
:jee: Sun lounaasi oli paljon eurooppalaisempi kuin mun!

Edit. Ehkä ainoa kritiikki ruokaa kohtaan, joka siinä lounasta nautiskellessani tuli mieleen, oli, että ehkä annos olisi kaivannut pientä sellaista raikkaan hapokkuuden puraisua. Se oli tietysti se (minulta) puuttuva riesling!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 03.06.2021 15:06 :jee: Sun lounaasi oli paljon eurooppalaisempi kuin mun!

Edit. Ehkä ainoa kritiikki ruokaa kohtaan, joka siinä lounasta nautiskellessani tuli mieleen, oli, että ehkä annos olisi kaivannut pientä sellaista raikkaan hapokkuuden puraisua. Se oli tietysti se (minulta) puuttuva riesling!
Kun huomasin tryffelirisotin listalla, niin valkoviini oli itsestään selvä juomavaihtoehto, koska se nyt vaan kuuluu asiaan :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 03.06.2021 22:23
urpiainen kirjoitti: 03.06.2021 15:06 :jee: Sun lounaasi oli paljon eurooppalaisempi kuin mun!

Edit. Ehkä ainoa kritiikki ruokaa kohtaan, joka siinä lounasta nautiskellessani tuli mieleen, oli, että ehkä annos olisi kaivannut pientä sellaista raikkaan hapokkuuden puraisua. Se oli tietysti se (minulta) puuttuva riesling!
Kun huomasin tryffelirisotin listalla, niin valkoviini oli itsestään selvä juomavaihtoehto, koska se nyt vaan kuuluu asiaan :D
Käyttekö te ökyporvarit työpaikkalounaalla syömässä tryffelirisottoa ja siemailemassa valkoviiniä!?! Kertokaas nyt sitten mitä te päivälliseksi söitte? Entä hääpäivänä? Riittääkö asteikko?!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ 8)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagiksen ja Urpsun arkilounas

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.06.2021 11:26 Vagiksen ja Urpsun arkilounas
Sait vielä napattua mut mukaan kuvaan! Korostinhan asustukseni tyylikkyyttä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.06.2021 11:03 Käyttekö te ökyporvarit työpaikkalounaalla syömässä tryffelirisottoa ja siemailemassa valkoviiniä!?!
Meillä jokaisella on taakkamme kannettavana. Toiset joutuu elämään vähän paremmin, että toisilla olis mitä tavoitella.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 04.06.2021 11:57
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.06.2021 11:03 Käyttekö te ökyporvarit työpaikkalounaalla syömässä tryffelirisottoa ja siemailemassa valkoviiniä!?!
Meillä jokaisella on taakkamme kannettavana. Toiset joutuu elämään vähän paremmin, että toisilla olis mitä tavoitella.
Tuohan on allekirjoitusmatskua!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Tässä lounas voin suositella jos tykkää friteeratusta broilerista?

ChickenJointHKI, Joint??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Ha, mä ökyilen työpaikkaruokalassa silloin, kun en jaksa vääntää eväitä. Ruokalan eksoottisuuteen kuuluu mm. : pakollinen käsidesi ennen sisään menemistä, maskinottopakko kassapisteeltä, pakollinen käsidesi vanhan maskin poisoton & poisheiton jälkeen, maskinkäyttöpakko aina kun ruokaa ei aktiivisesti kuljeta suuhunsa, pakollinen käsidesi astioiden palautuksen jälkeen. Ruokakin maistuu pakolliselta käsidesiltä, ja jos paska tuuri käy kiireessä kun ruokailuaika on max 15-20min, silmätkin vuotaa käsidesin vuoksi.

8)
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Saa ne kännit käsidesilläkin, kun makuun tottuu :miitti:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 22/2021

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti: 31.05.2021 12:28 Kohta Polestar2-koeajolle, keskiviikkon Jykylään, siitä Himokselle viikonlopuksi rypemään ja su piipahtamaan kotona. Sit ma-aamukoneella Ouluun jeesustelemaan.

Aropupu ҉
Onko täyssähkis sopiva ajopeli sulle? Kierrät kuitenkin hangosta petsamoon?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin