Vko 24

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Vko 24

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vieno myrsky jäi vienoksi. En huomannut ollenkaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täällä tuivertaa ihan homona.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja exsu »

Juu herää toiveekkuus, että joku Maija Poppanen tuolta kohta lennähtää pihaan ja laittaa torpan kuntoon.

Lomahommat vähän kiinnostelis, mutta ei se varmaan auta kun vielä pari viikkoa rykiä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihana läpiveto kämpässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 15.06.2021 10:17 Täällä tuivertaa ihan homona.
Miten tuo menee Richterin asteikolla? Onko homona
tuuleminen voimakkaampaa kuin sikana?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.06.2021 11:07
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 15.06.2021 10:17 Täällä tuivertaa ihan homona.
Miten tuo menee Richterin asteikolla? Onko homona
tuuleminen voimakkaampaa kuin sikana?
En oikein tiedä. Homona on vähän sama kuin simona.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Onko simo siis homo!?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä lopetin kerran yhden tapailujutun, kun ärsytti niin paljon tuon "homona"- käyttö. Ärsytti muutama muukin juttu, mutta se oli kirsikka kakun päällä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 15.06.2021 12:00 Mä lopetin kerran yhden tapailujutun, kun ärsytti niin paljon tuon "homona"- käyttö. Ärsytti muutama muukin juttu, mutta se oli kirsikka kakun päällä.
Ymmärrän. Enhän minäkään sitä käytä, paitsi täällä kun joskus hassuttelen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 15.06.2021 11:33 ^ Onko simo siis homo!?
Jos simo käyttää napapaitaa, niin ehkä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 15.06.2021 12:00 Mä lopetin kerran yhden tapailujutun, kun ärsytti niin paljon tuon "homona"- käyttö. Ärsytti muutama muukin juttu, mutta se oli kirsikka kakun päällä.
Ärsyttikö ihan homona?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hän käytti kyllä homo- sanaa voimasana noin muutenkin. Esim. asiat jotka oli hänen mielestä jotenkin typeriä, oli "ihan homoo".

Ilahduttava erityispiirre kaverissa oli, että hän piti minua vähän liian työväenluokkaisena itselleen. Hänen harmikseen mulla oli esim. yläasteaikainen Eastpak- reppu yliopistokäytössä eikä mikään Burberry tai LV. Myös rahvas perheeni sai noottia, kun heidän perheessä oltiin töissä vähän paremmissa paikoissa. Myöhemmin selvisi, että tämä "parempi paikka" oli Stockan parkkihallin kassa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mikä tienne toi yhteen noin niinku alunperin? Näyttikö mies kreikkalaiselta jumalalta vai mistä oli kyse?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja exsu »

Siinä oli taustalla jotain isomman tuttavapiirin risteilyhommia ja mun suuri heikkous, eli kilpailutilanne. Eli en niinkään ollut kiinnostunut itse tyypistä kun sen osoittamisesta, että valintatilanteessa mä oon ykkösvalinta. Tämä ei siis ollut ihan viime vuosina, jos nyt ei tullut aiemmasta kuvauksesta selväksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 15.06.2021 13:29 Siinä oli taustalla jotain isomman tuttavapiirin risteilyhommia ja mun suuri heikkous, eli kilpailutilanne. Eli en niinkään ollut kiinnostunut itse tyypistä kun sen osoittamisesta, että valintatilanteessa mä oon ykkösvalinta. Tämä ei siis ollut ihan viime vuosina, jos nyt ei tullut aiemmasta kuvauksesta selväksi.
Unelmien poikamies Tampere!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti: 15.06.2021 13:29 Eli en niinkään ollut kiinnostunut itse tyypistä kun sen osoittamisesta, että valintatilanteessa mä oon ykkösvalinta.
Mä oon silleen vaativampi, että johonkin kilpailutilanteeseen joutuminen on totaalinen turn off ja mun mielenkiinto loppuu kuin seinään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 15.06.2021 14:22
exsu kirjoitti: 15.06.2021 13:29 Eli en niinkään ollut kiinnostunut itse tyypistä kun sen osoittamisesta, että valintatilanteessa mä oon ykkösvalinta.
Mä oon silleen vaativampi, että johonkin kilpailutilanteeseen joutuminen on totaalinen turn off ja mun mielenkiinto loppuu kuin seinään.
Ilman muuta ymmärrän sen kilpailuasetelman houkuttelevuuden ja sen boostin itsetunnolle, jonka voitto voi tuoda. Mutta kiinnostavaa on se ilmeinen paradoksi, että kuinka se voitto tosiaan kääntyy itsetuntoa hiveleväksi, kun samaan aikaan ajattelee, että tuomari on huonon maun ilmentymä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Groucho Marx
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Just Helsingin valtuustoon valittu Tuomas Nevanlinna julistautui joissain muinaisissa ylioppilaskunnan edustajiston vaaleissa "täysin marxilaiseksi - missä Karlin kompetenssi loppuu, alkaa Grouchon". Siinä on jotain.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Näillä pärjäisi vielä pidemmälle

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: 15.06.2021 14:25
Ilman muuta ymmärrän sen kilpailuasetelman houkuttelevuuden ja sen boostin itsetunnolle, jonka voitto voi tuoda. Mutta kiinnostavaa on se ilmeinen paradoksi, että kuinka se voitto tosiaan kääntyy itsetuntoa hiveleväksi, kun samaan aikaan ajattelee, että tuomari on huonon maun ilmentymä.
Tässä lähdettiin kisaan vähän vajaavaisilla tiedoilla palkinnosta :mrgreen:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 15.06.2021 12:53 Hän käytti kyllä homo- sanaa voimasana noin muutenkin. Esim. asiat jotka oli hänen mielestä jotenkin typeriä, oli "ihan homoo".

Ilahduttava erityispiirre kaverissa oli, että hän piti minua vähän liian työväenluokkaisena itselleen. Hänen harmikseen mulla oli esim. yläasteaikainen Eastpak- reppu yliopistokäytössä eikä mikään Burberry tai LV. Myös rahvas perheeni sai noottia, kun heidän perheessä oltiin töissä vähän paremmissa paikoissa. Myöhemmin selvisi, että tämä "parempi paikka" oli Stockan parkkihallin kassa.
:lol: :lol: :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti: 15.06.2021 15:03
urpiainen kirjoitti: 15.06.2021 14:25 Ilman muuta ymmärrän sen kilpailuasetelman houkuttelevuuden ja sen boostin itsetunnolle, jonka voitto voi tuoda. Mutta kiinnostavaa on se ilmeinen paradoksi, että kuinka se voitto tosiaan kääntyy itsetuntoa hiveleväksi, kun samaan aikaan ajattelee, että tuomari on huonon maun ilmentymä.
Tässä lähdettiin kisaan vähän vajaavaisilla tiedoilla palkinnosta :mrgreen:
No siks mä just kyselin, että kai se sentään oli kaunis kuin nuori Johnny Depp! Vai riittikö sulle pelkkä kilpailuasetelma ja otit hänet just because you can, vai miten se Jolene menikään.

Edit. Nyt mä huomaan häpeäkseni, että mä olen jo parissa viestissä ilman muuta ja eksplisiittisesti olettanut, että tämä maaninen homottelija oli mies, vaikka et kai missään vaiheessa niin ole sanonut! Vagabondo pitää mua taas ihme poroporvarina!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mua tökkii myös ylenmääräinen kirosanojen käyttö. Ja kaikki käsimerkit, ellei puhuta viittomakielestä. Olen myös nuiva huonoille käytöstavoille ylipäätään, siis vaativa seurani suhteen. :roll:

Tähän viikkoon: on alkanut TYÖNTEOLLA, jalat ihan poikki kävelemisestä pitkin käytäviä. No, haudassa huilaan sitten, tämä kesä tulee olemaan todella työteliäs veikkaan ma.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vko 24

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 15.06.2021 15:29 Edit. Nyt mä huomaan häpeäkseni, että mä olen jo parissa viestissä ilman muuta ja eksplisiittisesti olettanut, että tämä maaninen homottelija oli mies, vaikka et kai missään vaiheessa niin ole sanonut! Vagabondo pitää mua taas ihme poroporvarina!
:lol: :jee:

Pelkään pahoin, että myös mä sorruin tälläiseen heteronormatiiviseen olettamaan. Jotenkin noin homona puhuminen ei mielikuvissani oikein istu naiselle, joten selvästi tungen vielä naisia ahtaaseen naiseuden muottiin :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin