Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi tuntee paremmin Midan motiivit osallistua Petrin aloittamiin topiceihin

PetriFB
12
48%
Mida
13
52%
 
Ääniä yhteensä: 25

HellBell

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Ei tunne. Case closed.
Juurikin niin.
(vaikka joskus sitä oikeasti kuvitteleekin tietävänsä tuntemattoman motiivit paremmin kuin tämä itse - pelottavasti olen syyllistynyt tähän itsekin lukemattomia kertoja)
No samoin.. :)

Syytän siitä sitä intuitiota, joka ei kuitenkaan aina ole oikeassa.. Nämä äänet päässä.. kutsun sitä intuitioksi, muut kutsuvat sitä hulluudeksi.
(vitsi, en kuule ääniä, pakko selventää)
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Geetzu kirjoitti:
Juu luin. Kirjoitin kiireessä sekä typon, että epäselvän lauseen. Tuo ehdottamasi gallup siis OLISI sääntöjen vastainen. Mussunmussun. Minulla oli hurja tarve osallistua keskusteluun. :] Emmie kyl jaksa ymmärtää tämänkään gallupin ideaa (mut paskanjauhantaan sopii kaikki), ethän sä nyt ihku yhteisön tukea tarvitse tällaisissa typeryyksissä. Ehkä mua vähän säälittää Petri? Voi olla. On semmonen herkkis-viikko muutenkin. :]
Joo olishan se sääntöjä vastaan ja ihan mautonta ja siksi kehoitinkin lopettamaan sellaisen. Vastatkoon mielipiteistään ja karkotushaaveistaan omassa ketjussaan, en halua tästä sellaista. Vaikka mieluiten ei ollenkaan kysellä sellaista juu.

Ja tosiaan ku se todistusta kaipas, ni tää oli ainoa tapa, jonka keksin millä vois edes jotain muutakin aineistoa asiasta saada kuin vain kahden ihmisen vastakkaiset mielipiteet. Ilman sitä todistuspyyntöä olis kyl jääny tekemättä.
Vähän off-t: Mä en oo kovin kummonen nettikeskustelija, koska en juurikaan voi sietää turhaa väittelyä ja sitä "minä olen muuten oikeassa tässä asiassa ja sinun tulee tunnustaa erehdyksesi jotta mahdollisimman moni muukin huomaa minun olevan oikeassa" -jauhantaa...
No ei tällanen mulla ainaskaan tässä syynä ollut. Sellanen nolaaminen kuuluttelemalla ympäriinsä on vähän tyhmää. Mut tosiaan jos olisin jonkun muun todistustavan keksiny ni olisin käyttäny. Etenki ku Petri vaikutti olevan sillä kannalla, että ilman todistusta hän ei usko sit niinku ikuna (sinänsä kyllä hassua uskovalta, mutta ihan sama). Ei se, ettei se usko mua, mutku se ei uskonu muitakaan. Pöhhöh.
WanhaPervo

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti: IMHO uskonto/uskomattomuus ovat henkilökohtaisia asioita. Oma jumalkäsitykseni on varsin hämärä, ehkä jonkinlainen "humanistinen etiikka" olisi osuvampi kuvaus.


Kaikissa valtauskonnoissa on paljon yhteisiä nimittäjiä tyyliin "älä ole vittumainen kanssaihmisille, älä paha pienemmillesi.." Pitäisin näitä yleismääräyksiä parempana ohjenuorana, kuin 2000 vuotta vanhaa, monta kertaa kielestä kieleen käännettyä satukokoelmaa..
Voit kuitenkin ajatella "älä ole vittumainen kanssaihmisille, älä paha pienemmillesi.." ilman, että tarvii Jumalaan uskoa.

Itse en usko mihinkäänlaiseen Jumalaan, mutta olen silti sitä mieltä, että ihmisten pitää olla ystävällisiä toisaan kohtaan ja auttaa apua tarvitsevia.
killkill

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:...
Siksi kirjoitinkin "jonkinlainen humanistinen etiikka".
WanhaPervo

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:...
Siksi kirjoitinkin "jonkinlainen humanistinen etiikka".
Uskotko kuitenkin "johonkin korkeampaan voimaan"?
tuulenpuiska

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mida kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Vittuilakseni ruksasin.
Mutta kumman? Kunhan kiinnostaa, että kenelle huvittaa vittuilla... Kummalla puolella olet"#¤#¤#

:-)
Ihqdaa! Petruksen rustasin. Se että sä tiedät omat motiivisi on niin itsestäänselvyys, ettei se tarvitse omaa topikkia. Kerta siitä huolimatta pistit tämmöisen pystyyn, et kai tunne omia motiiveitasti koska tarvitsen yleisöäänestyksen sen tueksi 8)
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

tuulenpuiska kirjoitti:
Mida kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Vittuilakseni ruksasin.
Mutta kumman? Kunhan kiinnostaa, että kenelle huvittaa vittuilla... Kummalla puolella olet"#¤#¤#

:-)
Ihqdaa! Petruksen rustasin. Se että sä tiedät omat motiivisi on niin itsestäänselvyys, ettei se tarvitse omaa topikkia. Kerta siitä huolimatta pistit tämmöisen pystyyn, et kai tunne omia motiiveitasti koska tarvitsen yleisöäänestyksen sen tueksi 8)
Jos olisit kunnolla lukenut niin hoksaisit, että tää on ihan Petrille todistukseksi kyhätty ketju. Jollei tuo olisi todistusta penännyt niin ei olisi kyllä käynyt mielessäkään tällaista tempausta heittää.

Mutta ku se pyys todistamaan, ni aloin kelailla että miten vitus tollasta muka mitenkään todistat netissä. Ainoo mikä tuntu ees jollain lailla ehkä auttavan asiaa oli tällainen äänestys... Vaikka kyl vähän ounastelinki, ettei tää yhteisö ottais tosissas asiaa tahi ees lukis kunnolla ja laittais just protesti- tahi vittuiluääniä. Mutta tulipahan tehtyä paremman puutteessa.

Edit: ja nyt sit kyl vähän luulen et oli äänestystulos mikä tahansa ni Petri kattoo et ah, hän sai ääniä, mikä siis todistaa aukottomasti hänen olleen oikeassa. Oli se äänijakauma mikä vaan.

Yep, sekaisinhan sitä menis jos tällasta ihan tosissaan ottais.
Viimeksi muokannut Mida, 09.12.2005 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kyllä Petri tietää.

Nimittäin Mida avasi tämän keskusteluketjun ainoastaan huonon itsetuntonsa, epäitsevarmuutensa sekä hölmön henkilökohtaisen provosoitumisensa pohjalta. Tätäkään Mida ei tiedä.
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Herra Manala kirjoitti:Kyllä Petri tietää.

Nimittäin Mida avasi tämän keskusteluketjun ainoastaan huonon itsetuntonsa, epäitsevarmuutensa sekä hölmön henkilökohtaisen provosoitumisensa pohjalta. Tätäkään Mida ei tiedä.
Yep. Ja mä oon paljoo muutakin sellasta mitä en ite tiedä ja minkä joku sit varmaan joskus mulle kertoo.

Odottelen koska mulle kerrotaan että olen
-lesbo
-maho
-rikas
-yksinäinen
jne.
tuulenpuiska

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mida kirjoitti: Jos olisit kunnolla lukenut niin hoksaisit, että tää on ihan Petrille todistukseksi kyhätty ketju. Jollei tuo olisi todistusta penännyt niin ei olisi kyllä käynyt mielessäkään tällaista tempausta heittää.
Voi pientä ressukkaa, halipusi-ihkusöpistä! Mä voin kertoa sulle muzzukka pikkiriikkisen salaisuuden. Petri ei usko todistuksia, saatikka maalaisjärkeä, joten suotta niitä väsäät.
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

tuulenpuiska kirjoitti:
Mida kirjoitti: Jos olisit kunnolla lukenut niin hoksaisit, että tää on ihan Petrille todistukseksi kyhätty ketju. Jollei tuo olisi todistusta penännyt niin ei olisi kyllä käynyt mielessäkään tällaista tempausta heittää.
Voi pientä ressukkaa, halipusi-ihkusöpistä! Mä voin kertoa sulle muzzukka pikkiriikkisen salaisuuden. Petri ei usko todistuksia, saatikka maalaisjärkeä, joten suotta niitä väsäät.
Yeps, tätäpä itsekin tuossa lainaamassasi viestissä pohdin, joskin jouduin editillä hätähousuuteni takia lisäämään.
slam

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja slam »

petri on kovis, kuullostaa lähinnä saarnamieheltä, jollaisia tunnen muutaman ;)
Vastaa Viestiin