Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi tuntee paremmin Midan motiivit osallistua Petrin aloittamiin topiceihin

PetriFB
12
48%
Mida
13
52%
 
Ääniä yhteensä: 25

Mida

Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

PetriFB kirjoitti: Väitän, että sitä, jota ei uskon asiat kiinnosta, niin hän kiertää kaukaa tällaiset keskustelut, ehkä hän kerran kirjoittaa ja haukkuu minut, mutta sitten kiertää kaukaa.
Mida kirjoitti:Mua ainakin kiinnostaa se, saadaanko Petriä a) vaimennettua ja b) muuttamaan keskustelutyyliään sellaiseksi, että siitä hänen asialleen voisi jopa jotakin hyötyä olla.

Eli en seuraa keskustelua siksi, että jumalan sana jotenkin kiinnostaisi tai vetäisi minua puoleensa. Seuraan, koska Petri ilmaisussaan ja persoonassaan on jotakin sellaista, joka hämmentää, ihmetyttää ja jonka toivoisi kehittyvän. Samalla myös haluaisin vähän ymmärtää, että miten ihminen voi olla noin uskomattoman mustavalkoinen, sokea ja itsepetosta avoimesti viljelevä. Siis tämä nyt on minun näkemykseni Petristä rehellisimmillään, ei käsittääkseni haukkumista ja tuon sen esille selittääkseni roikkumismotivaatiotani enkä mollatakseni tuota piruparkaa.

Edit. Ai niin. Täytyy kyllä tunnustaa, että välillä huvitun alkuun hölmöydestä ja sen avoimesta itseilmentämisestä luvattoman paljon. Onneksi myöhemmin alkaa kyllästyttää ja tympiä ja lakkaan lukemasta ärsyjen tekstejä. Mutta aina kuiteskin toivon, että ilmenisi sitä järjen valoa.
PetriFB kirjoitti: Ennen kun tulin uskoon olin nuorisojengeissä ja pahimman luokan gangsteri.

Muistan kun uskovaiset puhui minulle Jeesuksesta ja minä väittelin siksi heidän kanssaan koska minua kiinnosti uskon asiat ja että jospa sittenkin voisiko Jumalaa olla olemassa.

Mutta oli minun elämässäni myös aika jolloin minua ei uskon asiat kiinnostanut, silloin pysyin kaukana ja välttelin uskovia.

Meidän sanamme. käytöksemme ja tekomme paljastavat meidät!

Väitän tietäväni, että sua kiinnostaa uskon asiat kun täällä koko ajan notkut.
Mida kirjoitti: Tarkoitatko tällä siis sitä, että osaat arvioida motiivini keikkua tässä ketjussa paremmin kuin minä itse?
a) kyllä
b) ei[/b]
Tähän väliin Petriltä usea välttelevä viesti joihin ei sisältynyt vastausta kysymykseeni ja minulta luonnollisesti kysymyksen toistoa ja toistoa ja toistoa.
PetriFB kirjoitti: Väitän tuntevani sinun motiivisi paremmin kuin sinä itse. Todista väitteeni vääräksi?
Petri siis tietää tietävänsä minun motiivini paremmin kuin minä itse. Itse olen taas täsmälleen eri mieltä. Hyvät kityläiset, nyt saatte te arvioida ihmisen kykyä itsetuntemukseen. Kumpi meistä tuntee paremmin Midan ja Midan motiivit?

Tokihan tämän voisi yleistää kaikkiin Petrin uskontoaiheisiin keskusteluihin osallistuviin, jotka eivät koe osallistuvansa niihin vain koska uskonto kiinnostaa heitä. Tuli nyt sitten yksilöityä kun todistusta vaadittiin. Antakaa tuomionne. Ja perusteluja myös, kiitoksia.

Ja vielä pahoittelut, että rasitan palstaa lisäämällä tänne Petriasiaa. Koittakaa kestää, pliis.
tuulenpuiska

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vittuilakseni ruksasin.
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

tuulenpuiska kirjoitti:Vittuilakseni ruksasin.
Mutta kumman? Kunhan kiinnostaa, että kenelle huvittaa vittuilla... Kummalla puolella olet"#¤#¤#

:-)
nypari

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ei varmasti tiedä, mutta pitääkö tolle huru-ukolle antaa näin saatana paljon siimaa? Häiriintynyt, kunnolliseen ajatteluun kykenemätön mies kun saa huomiosta tarvitsemansa ruoan, jolla jaksaa vastailla aina yötä myöden.

Pyydänkin... ei, vaadin kityläisiä olemasta vastaamatta yhteenkään Peten viestiin tai ketjuun, ja varsinkin aloittamasta uusia.
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Juu. Mä ainakin lupaan.

Lähinnä tänkin pykäsin kohteliaisuudesta ku toinen vaati todistusta.

Mutta joo, en kyl usko, että enää riittää energiaa toistella kysymyksiä Petrille .
killkill

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kai tänne toinen ******* mahtuu. Nyt kun on serihvin hommat jättänyt, niin ei jaksa stressata.

Nuo hihhulit tekevät omalle asialleen hallaa nimenomaan siksi, että nojaavat samaan retoriikkaan vuodesta toiseen. Kirkko ja vapaaehtoiset moosesrakuunat tarvitsisivat imagokonsultteja ja tehokkaan suoramarkkinointikampanjan!
Geetzu

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä luulen, että tää on Petrille vaan mukava harrastus. En usko pahaksi ihmiseksi (eli vittumaiseksi tahallaan muiden ärsyttäjäksi) laisinkaan, mutta siis pientä hymyisää provoamista, joka toisiin uppoaa hieman paremmin kuin toisiin... Väitän Petri, että jouto-aikasi kuluu paljon fiksummin kun menet väkertämään ihkun talosi parissa! Keskustelupalstoilla 24/7 väittely on jotenkin niin out hei. :]

Kuva

muoks: Ai kk on nyt yksi meistä taviksista? Hö, kiimani puolittui...
nypari

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja nypari »

killkill kirjoitti:Kai tänne toinen ******* mahtuu.
MutQ mulla on semmonen jalo ja ylevä ajatus, että Peten breinfartit on pois muulta palstailulta ja näin ollen ne lohkaisevat leveän sektorin mun elämästä.
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Huom. Tää ei ny sit oo mikää "Saaks Petri olla täällä vai ei"-kysely, joten please elkää sen mukaan ainaskaa vastatko. Jos sellasen kyselyn haluutte ni laittakaa pystyyn vaan.
killkill

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eiköhän Aasi The Kultainen Vasikka ole rakentanut meille sellaisen Moolokin kidan, että sinne mahtuu syntisten ja kristittyjen aivopierut, seksihulluista, hulluista, pöljistä, lahtelaisista, degeneroituneista mustamakkara-aivoista puhumattakaan..
WanhaPervo

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti: . Kirkko ja vapaaehtoiset moosesrakuunat tarvitsisivat imagokonsultteja ja tehokkaan suoramarkkinointikampanjan!
Tähän mennessä näkemäni kirkon mainoskampanjat ovat kyllä mielestäni olleet erittäin naurettavia.

Esimerkiksi tämä sadoillatuhansilla euroilla toteutettu armo-liittymäkamppanja
http://www.tutka.org/juttu?juttu=10039

Jos joku noiden perusteella tulee uskoon, niin ei hyvin mee..

No. Itse en kirkkoon kuulu, eli mikäli kirkko haluaa jakaa veroeurojaan Hesarille ja mainostoimistolle, niin mikäs siinä. Ei vain anna kovin mairittelevaa kuvaa kirkon päättäjien älyn lahjoista ja todellisuuden tajusta.
Geetzu

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mida kirjoitti:Huom. Tää ei ny sit oo mikää "Saaks Petri olla täällä vai ei"-kysely, joten please elkää sen mukaan ainaskaa vastatko. Jos sellasen kyselyn haluutte ni laittakaa pystyyn vaan.
Pöh. Selkeä hyökkäis kanssakityilijää kohtaan. Miten täällä ollaankin nykyään niin pirun suppeita??++!!11
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Ihan pakko välittää tää joidenkin mielestä varmasti suru-uutinen:
Petri sanoi toisessa ketjussa kirjoitti:Mut saa yleensä pois foorumeilta bannaamalla, muuten en lähde kulumallakaan. .......:)
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Geetzu kirjoitti:
Mida kirjoitti:Huom. Tää ei ny sit oo mikää "Saaks Petri olla täällä vai ei"-kysely, joten please elkää sen mukaan ainaskaa vastatko. Jos sellasen kyselyn haluutte ni laittakaa pystyyn vaan.
Pöh. Selkeä hyökkäis kanssakityilijää kohtaan. Miten täällä ollaankin nykyään niin pirun suppeita??++!!11
Eikäs ole. Milläs muulla tavalla muka voisi edes jollain lailla yrittää todistaa, että itse tuntee ittensä paremmin ku joku tuntematon nettikirjoittelija?

Vai mikä tästä hyökkäyksen tekee?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Petri tietää kaiken. Resistance is futile!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Tosi typerää perustaa tällaista ketjua erikseen, kun vastaushan tuli jo toisessa ketjussa. Pete tietenkin.
killkill kirjoitti:Nuo hihhulit tekevät omalle asialleen hallaa nimenomaan siksi, että nojaavat samaan retoriikkaan vuodesta toiseen.
:komp::komp::komp::komp::komp::komp:
Geetzu

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mida kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Mida kirjoitti:Huom. Tää ei ny sit oo mikää "Saaks Petri olla täällä vai ei"-kysely, joten please elkää sen mukaan ainaskaa vastatko. Jos sellasen kyselyn haluutte ni laittakaa pystyyn vaan.
Pöh. Selkeä hyökkäis kanssakityilijää kohtaan. Miten täällä ollaankin nykyään niin pirun suppeita??++!!11
Eikäs ole. Milläs muulla tavalla muka voisi edes jollain lailla yrittää todistaa, että itse tuntee ittensä paremmin ku joku tuntematon nettikirjoittelija?

Vai mikä tästä hyökkäyksen tekee?
En mä jaksa lukea tota juupa-eipäs-paskaanne ylimittaisista hihhuliketjuista, mutta siis tuo "Saaks Petri olla täällä vai ei?" ois jo liikaa hei. Se sotii kityn pusnusia vastaan ja banneja on asian tiimoilta jo annettu! Täällä ei kyl saa hyöksiä ketään vastaan loukkaamistarkoituksessa. "Onhan Geellä hyvä perse ja onhan se muutenkin tosi ihana ja valloittava?" on toki ihan ok-ketju, semmosen voi laittaa.
HellBell

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:..Resistance is futile!
Kuva
killkill

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Tähän mennessä näkemäni kirkon mainoskampanjat ovat kyllä mielestäni olleet erittäin naurettavia.
Niin ovatkin. Jotta homma toimisi, uskonto pitäisi myydä TUOTTEENA ja ELÄMÄNTAPANA... ja sitähän kaavoihinsa kangistuneet liperilasset eivät salli.

IMHO uskonto/uskomattomuus ovat henkilökohtaisia asioita. Oma jumalkäsitykseni on varsin hämärä, ehkä jonkinlainen "humanistinen etiikka" olisi osuvampi kuvaus.

Purematta en niele sitä, että WASP-luterilaisuus olisi joku The Oikea uskonto. Aika ihme sattuma, että voitin kosmisessa lotossa ja synnyin Juuri Sen Ainoan uskonnon valtapiiriin. Lucky me.

Kaikissa valtauskonnoissa on paljon yhteisiä nimittäjiä tyyliin "älä ole vittumainen kanssaihmisille, älä paha pienemmillesi.." Pitäisin näitä yleismääräyksiä parempana ohjenuorana, kuin 2000 vuotta vanhaa, monta kertaa kielestä kieleen käännettyä satukokoelmaa..
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Geetzu kirjoitti: En mä jaksa lukea tota juupa-eipäs-paskaanne ylimittaisista hihhuliketjuista, mutta siis tuo "Saaks Petri olla täällä vai ei?" ois jo liikaa hei. Se sotii kityn pusnusia vastaan ja banneja on asian tiimoilta jo annettu! Täällä ei kyl saa hyöksiä ketään vastaan loukkaamistarkoituksessa. "Onhan Geellä hyvä perse ja onhan se muutenkin tosi ihana ja valloittava?" on toki ihan ok-ketju, semmosen voi laittaa.
Niin, Jos nyt tarkkaan luit, niin mä en ollut sellaista ketjua perustamassa ja pyysin ettei siihen tyyliin tähänkään ketjuun juteltaisi vaan pysyttäisi itse asiassa. (Ja tietty jos sellaselle ketjulle siis joku kokee tarvetta, ni pystyttäköön ite)
Mida

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Ei siinä mitään, jos haluatte puhua uskonnosta noin yleensä, mutta eikös se olisi kiva tehdä ihan varta vasten siihen hommaan perustetussa ketjussa.

Tän ketjun tarkoitus on puhua siitä tunteeko tuntematon nettipersoona toisen tuntemattoman nettipersoonan motiivit esimerkkitilanteessa paremmin kuin ko. henkilö itse.

Puhukaa tästä, olkaa hyvät.
Geetzu

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mida kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: En mä jaksa lukea tota juupa-eipäs-paskaanne ylimittaisista hihhuliketjuista, mutta siis tuo "Saaks Petri olla täällä vai ei?" ois jo liikaa hei. Se sotii kityn pusnusia vastaan ja banneja on asian tiimoilta jo annettu! Täällä ei kyl saa hyöksiä ketään vastaan loukkaamistarkoituksessa. "Onhan Geellä hyvä perse ja onhan se muutenkin tosi ihana ja valloittava?" on toki ihan ok-ketju, semmosen voi laittaa.
Niin, Jos nyt tarkkaan luit, niin mä en ollut sellaista ketjua perustamassa ja pyysin ettei siihen tyyliin tähänkään ketjuun juteltaisi vaan pysyttäisi itse asiassa. (Ja tietty jos sellaselle ketjulle siis joku kokee tarvetta, ni pystyttäköön ite)
Juu luin. Kirjoitin kiireessä sekä typon, että epäselvän lauseen. Tuo ehdottamasi gallup siis OLISI sääntöjen vastainen. Mussunmussun. Minulla oli hurja tarve osallistua keskusteluun. :] Emmie kyl jaksa ymmärtää tämänkään gallupin ideaa (mut paskanjauhantaan sopii kaikki), ethän sä nyt ihku yhteisön tukea tarvitse tällaisissa typeryyksissä. Ehkä mua vähän säälittää Petri? Voi olla. On semmonen herkkis-viikko muutenkin. :]

Vähän off-t: Mä en oo kovin kummonen nettikeskustelija, koska en juurikaan voi sietää turhaa väittelyä ja sitä "minä olen muuten oikeassa tässä asiassa ja sinun tulee tunnustaa erehdyksesi jotta mahdollisimman moni muukin huomaa minun olevan oikeassa" -jauhantaa...
HellBell

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mida kirjoitti:..

Tän ketjun tarkoitus on puhua siitä tunteeko tuntematon nettipersoona toisen tuntemattoman nettipersoonan motiivit esimerkkitilanteessa paremmin kuin ko. henkilö itse.

Puhukaa tästä, olkaa hyvät.
Ei tunne. Case closed.
Geetzu

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HellBell kirjoitti:Ei tunne. Case closed.
Juurikin niin.
(vaikka joskus sitä oikeasti kuvitteleekin tietävänsä tuntemattoman motiivit paremmin kuin tämä itse - pelottavasti olen syyllistynyt tähän itsekin lukemattomia kertoja)
Yönmustaritari

Re: Tietääkö PetriFB toisten ihmisten motiivit paremmin?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mida kirjoitti:Ja vielä pahoittelut, että rasitan palstaa lisäämällä tänne Petriasiaa. Koittakaa kestää, pliis.
Joo ei se hei omia ketjuja sentään tarvii. Väännä vaan väännä mutta älä nyt hemmetti ala muita vänkäämään puolelle tai toiselle.

Ruokit vaan availemalla uusia "turvekasoja".

Ei liikuta. En äänestä.

Sun hippiset mielenjuolahtelut on muutenkin niin perseestä, että loppujen lopuksi on ihan yks lysti kuka siellä vintillä niistä sun naruista vetelee.
Vastaa Viestiin