Mitä naisen päässä liikkuu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Vihtisikö joku kertoa miten "ajatukset" naisen päässä oikein muodustuu? Tämä aina minua kiinnostanut kerta he toimivat aisteilla eikä niin järjellä paitsi heillä näyttää olevan tietynlainen nappi milloin ajatellaan normaalisti ja sitten järki moodi milloin ajatellaa töitä tai opiskelujuttuja tämä kanssa on herättänyt ihmetystä miten voi ajattelusta hypätä suoraan aisteihin ja toisin päin.

Voin kyllä kertoa miten asiat mun päässä kulkee ensiksi ajattelen asiaa kokemuksien pohjalta, sitten analyyttisesti huomioin eri yksityiskohtia, sitten tulee tunteita tai ei miten asiaan suhdautun tässä tapauksessa voin kyllä valita otanko tunteella ajatukseni vai pysynkö kylmäverisenä kumpikin onnistuu täydellisesti sitten alkaa päähän virrata eri vaihtoehtoja ja visioita siihen päälle hyvät ja huonot puolet on jo tässä vaiheessa tiedostettu, kuten myös pikku asiat mitkä kannattaa ottaa huomioon.

En usko että monet naiset tähän pystyisi mitä heistä on oppinut tähän astisessa elämässä ennemänkin vaikuttavat koirilta. Koiranajatus toi pelkää mua = mur sille heti. Naisilla samalla tavalla tulee heti vastaus onkelmiin valmiista o"hjelmoidusta kirjastosta", kaikki mitkä vähänkään tunteisiin tai aisteihin vetoaa niin tulee vakiovastaus "ohjelmointi kirjastosta".

Anteeksi on teksti on vähän sekävää olen huonosti nukkunut ja tää olut on pahaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sori mölli, mutta en ymmärtänyt tosta sun tekstistä hölkäsen pöläystä. Ai niin, olenkin nainen..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti:Naisilla samalla tavalla tulee heti vastaus onkelmiin valmiista o"hjelmoidusta kirjastosta", kaikki mitkä vähänkään tunteisiin tai aisteihin vetoaa niin tulee vakiovastaus "ohjelmointi kirjastosta".
Eikös miehet aina valita sitä että naiset vatvoo ja vatvoo asioita? Mitäs tää "valmis vastaus kaikkeen" -selitys on? Ei mee läpi edellisten lausuntojen perusteella.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kittys

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

:off: Mua ainakin ärsyttää ajattelemattomat miehet ja mä oon täynnä raivoa!! Lisäks mä inhoon yhteneväisiä viallisia luonteenpiirteitä, joita todella monista miehistä löytyy! :evil: Ja sillähän taas ei oo väliä kuinka MÄ aattelen. Nih.

*huutaapotkii*

PS. Muuta en oo ottanu ku kahvia ja mä en vatvo mitään.
ninnithequeen

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua rupes melkein särkemään päätä, kun luin tuota tekstiä. Herranjee, eihän siitä saa mitään selvää! *vanha oikolukija kitisee*

Mutta vastaan otsikkoon:

Mun päässä liikkuu lähinnä: lapsi, mies, koti, elukat, työt, seksi, kaverit, Kity, sukulaiset, tulevaisuus, menneisyys. Milloin missäkin järjestyksessä.

Ja pakko myöntää, häpeillen, että joskus mietin sitä, mitä muut minusta ajattelevat. Eivät he, joista en paskan vertaa välitä, vaan he, joista jollain tasolla välitän.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Minkä provokaation alkeita käsittelevän teoksen perusteella mölli-pöllin hahmo on luotu? Tämähän on oikea oppikirjaesimerkki sovinismilla voidellun idiotismin ruumiillistumasta, jonka suhteen jokainen voi tuntea älyllistä ylemmyyttä ja jonka ainut välitön funktio on hameväen provokaatiokertoimen empiirinen testaus :shock:

Nuo rakenteellisesti päättömät, kielioppivirheitä kukkivan tekstin tasolle saadut lauseen ideaa halveksuvat muodostelmat ja jokaisesta kommentista huokuva pyrkimys ärsyttää... I'm impressed :jee:
Don't Panic!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti:Naisilla samalla tavalla tulee heti vastaus onkelmiin valmiista o"hjelmoidusta kirjastosta", kaikki mitkä vähänkään tunteisiin tai aisteihin vetoaa niin tulee vakiovastaus "ohjelmointi kirjastosta".
Eikös miehet aina valita sitä että naiset vatvoo ja vatvoo asioita? Mitäs tää "valmis vastaus kaikkeen" -selitys on? Ei mee läpi edellisten lausuntojen perusteella.
Tuohon osaan vastata kokemuksien perusteella. Eli jos asia vaatii järkeä että tunnetta niin naisella menee ajatukset täysin jumiin koska hän on tottunut tekee järjellisiä asioita ainostaan töissä, opiskelussa yms ja muihin asioihin saadaan vastaukset tunteista tai aisteilla. Aistit sanoo joo mutta järki ei ja näin nainen ei osaa enää päättää ja menee lukkoon. Näitä asioita missä kumpaakin vaaditaan olen huomannut että äiti imee näitä vaikutuksia minusta vaikka hän on minua kaksikertaa vanhempi ja todella älykäs, mutta pelkästää älyä vaativissa tai tunnetta hän ei kovin hirveesti mun mielipiteistä nappaa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja mölli »

nexie kirjoitti:Minkä provokaation alkeita käsittelevän teoksen perusteella mölli-pöllin hahmo on luotu? Tämähän on oikea oppikirjaesimerkki sovinismilla voidellun idiotismin ruumiillistumasta, jonka suhteen jokainen voi tuntea älyllistä ylemmyyttä ja jonka ainut välitön funktio on hameväen provokaatiokertoimen empiirinen testaus :shock:

Nuo rakenteellisesti päättömät, kielioppivirheitä kukkivan tekstin tasolle saadut lauseen ideaa halveksuvat muodostelmat ja jokaisesta kommentista huokuva pyrkimys ärsyttää... I'm impressed :jee:
Anteeksi, mutta tarkoitus ei ollut. Ymmärrän kyllä jos ymmärretään provoksi, mutta vilpittömästi haluaisin kyllä saada lisätietoja miten naisen ajatukset muodostuvat aisteissä vaikka teoriassa saatan olla jo oikeassa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti: diipadaapa
No onpa helevetin hyvä että en tunne yhtään tommosta naista \o/
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: diipadaapa
No onpa helevetin hyvä että en tunne yhtään tommosta naista \o/
Miten on mahdollista? Nainenhan selvästi omistaa "kaksi lokerikkoa" päässä yksi töitä varten yms ja toinen aisteille/tunteille kummastakin otetaan vastaukset vuorollaan mutta jos vastaus pitäisi ottaa molemmista samaan aikaan niin logistiikka menee jumiin pahasti. Tosin tämä ei minua kiinnosta vaan se aisti puoli miten se oikein toimii käytännössä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti:
annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: diipadaapa
No onpa helevetin hyvä että en tunne yhtään tommosta naista \o/
Miten on mahdollista? Nainenhan selvästi omistaa "kaksi lokerikkoa" päässä yksi töitä varten yms ja toinen aisteille/tunteille kummastakin otetaan vastaukset vuorollaan mutta jos vastaus pitäisi ottaa molemmista samaan aikaan niin logistiikka menee jumiin pahasti. Tosin tämä ei minua kiinnosta vaan se aisti puoli miten se oikein toimii käytännössä.
No sie oot ihan ilmiselvästi ollu vääränlaisten naisten kans tekemisissä. Meitähän on tunnetusti monesti. Ei ne miestenkään aatokset aina niin "järkeviä ja loogisia" ole. Mutta onneksi mie en tunne semmosia miehiäkään. I<3logic
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl se jaksaa :doh:

Kohta mä oon taas smurffi, jolla on kompleksi pituudestaan.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti:
annepa kirjoitti:
No onpa helevetin hyvä että en tunne yhtään tommosta naista \o/
Miten on mahdollista? Nainenhan selvästi omistaa "kaksi lokerikkoa" päässä yksi töitä varten yms ja toinen aisteille/tunteille kummastakin otetaan vastaukset vuorollaan mutta jos vastaus pitäisi ottaa molemmista samaan aikaan niin logistiikka menee jumiin pahasti. Tosin tämä ei minua kiinnosta vaan se aisti puoli miten se oikein toimii käytännössä.
No sie oot ihan ilmiselvästi ollu vääränlaisten naisten kans tekemisissä. Meitähän on tunnetusti monesti. Ei ne miestenkään aatokset aina niin "järkeviä ja loogisia" ole. Mutta onneksi mie en tunne semmosia miehiäkään. I<3logic
Puolustatautuminen näin turhassa asiassa ei kyllä johda totuuteen, äläkää pihtatko sitä tietoa niistä aisteissa haluan todella tietää 8) Olkaa kilttejä 8) Se miksi haluan tietää aisteista että ymmärtäisin nopeammin naisia noissa tilanteissa missä ne käyttävät niitä minuun, yleensä ymmärrän jälkeenpäin koska olen viisas mutta viisaus on liian hidasta eikä kaikkea jaksa oppia kantapäänkautta.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Huoh tietoja ei minulle sitten luovuteta, no anteeksi jos joku otti tämän provona :(
nokkaelain

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mölli kirjoitti: Puolustatautuminen näin turhassa asiassa ei kyllä johda totuuteen, äläkää pihtatko sitä tietoa niistä aisteissa haluan todella tietää 8) Olkaa kilttejä 8)
Ei sitten tule mieleen, että siinä mitä olet tähän asti kuvitellut naisista oppineesi, olisi jotain perusteellisesti pielessä? Kysymyksenasettelusi "lokeroineen" on sen verran päätön, ettei ihmekään, että tuollaisia yleistyksiä pidetään provoina.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja mölli »

nokkaelain kirjoitti:
mölli kirjoitti: Puolustatautuminen näin turhassa asiassa ei kyllä johda totuuteen, äläkää pihtatko sitä tietoa niistä aisteissa haluan todella tietää 8) Olkaa kilttejä 8)
Ei sitten tule mieleen, että siinä mitä olet tähän asti kuvitellut naisista oppineesi, olisi jotain perusteellisesti pielessä? Kysymyksenasettelusi "lokeroineen" on sen verran päätön, ettei ihmekään, että tuollaisia yleistyksiä pidetään provoina.
Totta! Voisihan sekin olla mahdollista, mutta silloin tarvitsen uuden teorian mikä korvaa vanhan ja virheellisen, muta sellaista ei ole joten en tarvitse muokata tietojani.
Kittys

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Kyl se jaksaa :doh:

Kohta mä oon taas smurffi, jolla on kompleksi pituudestaan.
Maasta se piänikin poNnistaa! :cheer:
ninnithequeen

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyl se jaksaa :doh:

Kohta mä oon taas smurffi, jolla on kompleksi pituudestaan.
Maasta se piänikin poNnistaa! :cheer:
Eikös tämä ole jo selviö, kenen HAHMO tämäkin on...
Kittys

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyl se jaksaa :doh:

Kohta mä oon taas smurffi, jolla on kompleksi pituudestaan.
Maasta se piänikin poNnistaa! :cheer:
Eikös tämä ole jo selviö, kenen HAHMO tämäkin on...
On. Mut MÄ en ees haluis olla yhtää isoNpi kuin mitä oon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:Voin kyllä kertoa miten asiat mun päässä kulkee ensiksi ajattelen asiaa kokemuksien pohjalta, sitten analyyttisesti huomioin eri yksityiskohtia, sitten tulee tunteita tai ei miten asiaan suhdautun tässä tapauksessa voin kyllä valita otanko tunteella ajatukseni vai pysynkö kylmäverisenä kumpikin onnistuu täydellisesti sitten alkaa päähän virrata eri vaihtoehtoja ja visioita siihen päälle hyvät ja huonot puolet on jo tässä vaiheessa tiedostettu, kuten myös pikku asiat mitkä kannattaa ottaa huomioon.
Yli kuusikymmentä sanaa samaan hengenvetoon. Ajatusta tahdittaa sentään kaksi pilkkua. Vaikka noin pitkä litania ei ole vielä Lucky Lucianolta onnistunut, hänen ajatuksensa ovat sentään ymmärrettäviä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja slam »

selkee esitys...
Aito_Johanna

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Olkaa hyvät, tein käännöksen möllikieleltä selkosuomeksi:

Viitsisikö joku kertoa, miten "ajatukset" naisen päässä oikein muodustuvat? Tämä on aina kiinnostanut minua, koska naiset toimivat aistiensa, eivät niinkään järkensä varassa. Kuitenkin heillä näyttää olevan tiettyjä tilanteita, joissa ajatellaan normaalisti eli pelkillä aisteilla, ja sitten tilanteita, joissa ajatellaan järjellä. Ajatellessaan töitä tai opiskelujuttuja naiset ajattelevat järjellä. Myös tämä on herättänyt ihmetystä: miten ajattelusta voi hypätä suoraan aisteihin ja toisin päin?

Voin kyllä kertoa, miten asiat minun päässäni kulkevat. Ensin ajattelen asiaa kokemuksien pohjalta. Sitten huomioin analyyttisesti eri yksityiskohtia. Sitten joko tulee tunteita tai ei; se riippuu siitä, miten asiaan suhdautun. Voin kyllä valita, suhtaudunko tunteenomaisesti ajatuksiini vai pysynkö kylmäverisenä. Sekä tunteenomaisesti suhtautuminen että kylmäverisenä pysytteleminen onnistuvat täydellisesti. Sitten päähäni alkaa virrata eri vaihtoehtoja ja visioita. Tässä vaiheessa olen jo tiedostanut kyseessä olevan asian hyvät ja huonot puolet sekä ottanut huomioon kaikki pikkuasiat, jotka kannattaa ottaa huomioon.

En usko, että monet naiset pystyisivät tähän. Sen perusteella, mitä olen heistä tähänastisessa elämässäni oppinut, he vaikuttavat ennemminkin koirilta. Koira ajattelee näin: "toi pelkää mua --> mur sille heti!" Samalla tavoin naisilta tulee heti vastaus ongelmiin valmiista "kirjastosta". Kaikkeen, mikä vähänkään vetoaa tunteisiin tai aisteihin, tulee vakiovastaus.

Anteeksi, että teksti on vähän sekavaa. Olen nukkunut huonosti, ja tämä olut on pahaa.
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 10.12.2005 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Mitä naisen päässä liikkuu?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mölli kirjoitti:Vihtisikö joku kertoa miten "ajatukset" naisen päässä oikein muodustuu?....
Tämä on järjetön kysymys, kuten tiedätkin. Ei ole olemassa mitään kollektiivista naismieltä aivan kuten ei ole olemassa kollektiivista miesmieltä.
"Naiset ajattelevat tunteella." "Naiset ajattelevat vaistolla". "Naiset ajattelevat munasarjoilla." "Miehet ajattelevat kikulilla." "Miehet ajattelevat sillä vähällä järjellä, mitä yläpäähän jää alapään jäljiltä." "Miehet ajattelevat alkeellisilla tunteilla."

Nämä ovat kaikki kakkaa ja lisäksi halventavat molempia sukupuolia.

Jos jonkun naisen ajatuksenjuoksu kummastuttaa itseäsi, tulisi keskittyä juuri siihen naiseen yksilökohtaisesti eikä lähteä vetämään hillittömiä yleistyksiä kaikkien naisten ajatuksenjuoksuista.

Lisäksi: onko sinulle tullut ylipäätään mieleen, että ihminen voisi ajatella niin järjellä että tunteella kuin vaistolla? Se miten nämä painottuvat kunkin ihmisen ajattelussa ja toiminnassa on yksilökohtaista, eikä edes yhden yksilön kohdalla voida vetää mitään yleislinjoja.

Ja vielä: jos olet kovasti hämmentynyt jonkun naisen ajatuksenjuoksusta, se voi olla merkki siitä ettet jaa samoja "kemioita" ko.naisen kanssa; yhteistä aallonpituutta jolla seilata vaikea siis löytää.
Ihminen jonka kanssa homma sujuu aika luonnostaan ja yhteinen sävel löytyy.. siinä sitä silivatiseilaata.
Vastaa Viestiin