Mitä eniten haluat?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jos nyt suljetaan tästä pois lottovoitot ja muut vastaavat äkkirikastumiset, mikä on se asia, jota eniten haluat?

Mä olen jo viikkoja toivonut, että päästäis ÄKKIÄ omaan kotiin, pois muiden nurkista. Tällä hetkellä anopin yläkerrassa majaillaan, kun oma asunto (maalla!) on remontissa, eikä aviomiestäkään juuri näy kotosalla, kun remonttia tekemässä kaiken vapaa-aikansa.
Elämän normalisoitumista tasaiseen tylsyyteensä tahtoo siis tämä.
Entäpä muut?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Touko-kesäkuun vaihteessa saisi syntyä terve vauva. Sukupuolella ei ole väliä, kunhan se on tyttö tai poika.

Lisää: haluan saada vessan ja vaatehuoneen valmiiksi ennen yllä olevaa tapahtumaa. En jaksaisi sitten enää näprätä rakentamisen kanssa.
Viimeksi muokannut Meik, 10.12.2005 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Onnellisen ja toimivan parisuhteen, ehkä jopa perheen...
Omakotitalon.
Vähemmän läskiä nahan alle.
Uuden työpaikan.
Turbohaltija

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Haluaisin rakkautta, mielenrauhaa ja hyvää elämää itselleni ja muille.
Bliss

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Turbohaltija kirjoitti:Haluaisin rakkautta, mielenrauhaa ja hyvää elämää itselleni ja muille.
Kylläpäs tunnen itseni ikävän maalliseksi materialistiksi tämän lausuman jälkeen :oops:
ninnithequeen

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minä haluaisin, että perheeni pysyisi terveenä, ja että kaikki pysyisi ennallaan. Ja että saamme pitää tämän asunnon elämämme loppuun asti. Terveyttä, pitkää ikää ja onnea sukulaisille ja ystäville.

Rahasta nyt tietysti on aina pulaa...

En viitti kitistä mitään työvuoroista tässä, koska asiat voisivat olla paljon huonomminkin.
hermine

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä toivoisin, etten enää tulisi yhtään tämän katkerammaksi, mikä vaatisi paljon rakkautta ja iloa. Ilo taas on oikeastaan suoraan rakkaudesta riippuvaista sillä harvat asiat tuottavat paljoa iloa jos niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa.

Enkä tarkoita tuolla rakkaudella niitä "mä oon rakastanut sua siitä asti kun näin sut vaikka ollaan juteltu ehkä 2 kertaa jolloin tilitin koko ajan omia asioitani ja antaisin vaikka munuaiseni jos alkaisit tyttöystäväkseni, mutta jos et ala niin kuole pois sitten" -poikia (kärjistetyksi), joita on kyllä ihan riittämiin, vaan ihmisiä jotka oikeasti tuntevat minut ja sekavan pääni ja silti rakastavat minua, ehdoitta. Kuten 1-2 pitkäaikaista ystävää ja sisko, ja siihen ne taitaakin rajoittua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tervehenkinen parisuhde kelpaisi. Ja vaikka nykyinen duuni onkin mielenkiintoista, niin ei semmoisesssakaan hommassa olisi valittamista, jossa tietäisi missä on seuraavana päivänä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bliss kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Haluaisin rakkautta, mielenrauhaa ja hyvää elämää itselleni ja muille.
Kylläpäs tunnen itseni ikävän maalliseksi materialistiksi tämän lausuman jälkeen :oops:
No tuota... Haluaisin mäkin edellä mainittujen lisäksi kunnon huurteisen! :wink: :beer: :miitti: :cheer:
Avatar
marialina
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 18.08.2005 10:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja marialina »

Löytää itseni.

Aika ympäripyöreetä, mutta kun olen ollut hukassa niin kauan, etten oikein edes tiedä mitä etsin.
When the going gets tough, the tough go shopping
huima

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja huima »

Tulla rakastetuksi itsenäni, rakastaa ja tehdä maailmasta parempi - ja onnellisempi paikka.
Kittys

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

hermine kirjoitti: Ilo taas on oikeastaan suoraan rakkaudesta riippuvaista sillä harvat asiat tuottavat paljoa iloa jos niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa.

..vaan ihmisiä jotka oikeasti tuntevat minut ja sekavan pääni ja silti rakastavat minua, ehdoitta. Kuten 1-2 pitkäaikaista ystävää ja sisko, ja siihen ne taitaakin rajoittua.
Totta :h: .
Mulli75

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Toimivan hyvän parisuhteen naisen kanssa ja ehkä perheen.
Tasapainoisen, terveen elämän terveellisessä, hyvässä ja turvallisessa ympäristössä virikkeineen onnellisesti vanhaksi saakka ja henki pois sitten kertaheitolla ilman tuskaa.

Kyllä elämäni tähänkin mennessä on ollut tervettä ja tasapainoista johon olen kokonaisuudessaan tyytyväinen.
nypari

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Naisen ja kumppanin, joka edesauttaa minun tulemista tyytyväiseksi ja onnelliseksi. Juuri tällä hetkellä tämän tapahtuminen on jossain tavoittamattoman ja mahdottoman välimaastossa.

Muutoin kaikki on ihan hyvin.
Edith

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Haluaisin tietää, mitä haluaisin. Sitten, kun tietäisin, saavuttaisin päämääräni. Nysson vähän vaikeeta.
Mida

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Terveen vauvan kesäkuussa ja mielenterveydeltään jatkossakin mahdollisimman tasapainoisen perheen.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Naisen tänään joka täyttäysi mun vaatimattomat kriteerit. Mihinkäs sitä lähtis seikkaileen :?
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Että saisin rohkeutta tehdä asioita ja oppisin hermojen hallintaa. Ja että onnistuisin kasvattamaan perillisistä täysipäisiä ja onnellisia.

Siinäpä sitä onkin...
"I just had a near-life experience."
Turbohaltija

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

mölli kirjoitti:Naisen tänään joka täyttäysi mun vaatimattomat kriteerit. Mihinkäs sitä lähtis seikkaileen :?
Mee lähimpään räkälään ja avaa suus. Kerro noita samoja juttuja, mitä tänne lauot ja avot! Elämän rakkaus!
ninnithequeen

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:
mölli kirjoitti:Naisen tänään joka täyttäysi mun vaatimattomat kriteerit. Mihinkäs sitä lähtis seikkaileen :?
Mee lähimpään räkälään ja avaa suus. Kerro noita samoja juttuja, mitä tänne lauot ja avot! Elämän rakkaus!
Hah, reps ja komp.
slam

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:
hermine kirjoitti: Ilo taas on oikeastaan suoraan rakkaudesta riippuvaista sillä harvat asiat tuottavat paljoa iloa jos niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa.

..vaan ihmisiä jotka oikeasti tuntevat minut ja sekavan pääni ja silti rakastavat minua, ehdoitta. Kuten 1-2 pitkäaikaista ystävää ja sisko, ja siihen ne taitaakin rajoittua.
Totta :h: .
Vitut. Onnistumisen ilo on kanssa ihan hienoa.

Haluaisin onnistua ja ilota ja rokata
Exsat

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä haluaisin jostain itsekuria ja intoa lukea keväällä pääsykokeisiin (ja luonnollisesti myös päästä sinne kouluun). Ja haluaisin jotenkin saada tuon tulopuolen tasapainoisemmaksi, mikä nyt on hieman ristiriidassa näihin jatkokoulutustoiveisiin, mutta kai sitä toivoa saa!

Ja pidemmällä tähtäimellä haluaisin jonkun mukavan rivitalokämpän Tampereelta tai lähiseudulta, pienen kivan auton, turvallisen tasapainoisen parisuhteen ja lapsen tai kaksi.
killkill

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja killkill »

- Ihan ensimmäiseksi tämän hedarin vittuun
- isomman kämpän
- lisää liksaa
- mielekkäämmän päivätyön

Kuulostipa taas kohtuullisen materialistiselta. Muuten tuntuu, että elämässä on suurin piirtein kaikki tarvitsemani.
Geetzu

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No nyt maistuis kossukola.
Ihq mies yritti auttaa ja toi kolan ja pussin pistaasipähkinöitä. Maistuvat miksattuna kyllä melkolailla samalta paskalta kuin himoittu drinkki, mutta nääh...
Hebuli

Re: Mitä eniten haluat?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Enemmän varmuutta elämään. Teenkin asian eteen suhteellisen aktiivisesti jotain. Ainakin eilen ja tänä aamuna tuntui ettei pitäisi periaatteessa olla paljoakaan valittamista vaan olla iloinen jo saavutetusta, elämän perusosaset paikallaan. Kyllä sen elämän saa aina jotenkin raiteilleen. Ehkä se vaan on tuo tulossa oleva joulu joka saa mielen iloiseksi.
Vastaa Viestiin