SuikkariSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:Mä oon luokannu käteni unissani :think: .
Sulla jäi varmaan päälle se mitä touhasit ennen nuqquun menoa. Ylirasittunut se siis vaan on. No vanha kansa sanoo, että siitä se paranee mistä se on tullutkin.
slam

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Tänään onkin sitten yllättäen kaikki mennyt pieleen. Myöhästyin sieltä fakin balancesta. Ja nyt tän uudenkin hiiren kanssa saa kääminsä polttaa! :twisted:
mitäs se makee perse kyräillee XD
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tänään onkin sitten yllättäen kaikki mennyt pieleen. Myöhästyin sieltä fakin balancesta. Ja nyt tän uudenkin hiiren kanssa saa kääminsä polttaa! :twisted:
mitäs se makee perse kyräillee XD
Perseestä on joo, vituttaa. Ostatko paskasetin multa, vai heitänkö roskiin?
Dumari

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää huomenta! Huh, että missä kunnossa sitä ollaankaan. Nyt lupaan ainakin viikon olla juomatta, on sen verran tiheästi tuota maksaa kulutettu lähiaikoina.

Voisko joku käydä ajamassa mun auton länsimäestä tuohon kotitolppaan? Ajokondis ei tAida olla ihan heti kulman takana...
Runkkis

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olen ylpeä itsestäni: Olen saanut imuroitua ja ne kaksi viikkoa parveekkeella tuulettuneet matot lattialle. Tämän lisäksi olen tehnyt opiskelujuttuja muutaman tunnin ajan. *taputtaa itseään olalle*

Nyt luova Kityily tauko. Sitten ehkä salille.. Tai muuten töiden pariin.´, kun energiaakin on mukavasti..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mulla on ihan semmonen "kohta itkikset"-olo! Helvetin kylmä, kämppä paskainen, ukko lähti mökille.. mitäköhän keksis että vähän piristyis?
Starflare

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:Hyvää huomenta! Huh, että missä kunnossa sitä ollaankaan. Nyt lupaan ainakin viikon olla juomatta, on sen verran tiheästi tuota maksaa kulutettu lähiaikoina.
Peltimaksa is my middlename! Vastahan kinkerit alkoi, olut ja Impaled Nazarene on verraton yhdistelmä :D .
Dumari

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Hyvää huomenta! Huh, että missä kunnossa sitä ollaankaan. Nyt lupaan ainakin viikon olla juomatta, on sen verran tiheästi tuota maksaa kulutettu lähiaikoina.
Peltimaksa is my middlename! Vastahan kinkerit alkoi, olut ja Impaled Nazarene on verraton yhdistelmä :D .
Jooh, johan muakin heti herättyäni herutettiin mesessä lähtemään oulunkylään taas siihen kantapaariin kuuntelemaan Maidenia ja nauttimaan oluesta.

Nyt kun sais vielä ilman kulkemaan nenänkin kautta, on PIKKUISEN nenukka tukossa...
Starflare

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti: Jooh, johan muakin heti herättyäni herutettiin mesessä lähtemään oulunkylään taas siihen kantapaariin kuuntelemaan Maidenia ja nauttimaan oluesta.

Nyt kun sais vielä ilman kulkemaan nenänkin kautta, on PIKKUISEN nenukka tukossa...
Kattila liedelle vaan ja siitä rohkasua nenuun ja sitten olutta hörpsimään 8) . Perhana kun pitää vaan sohva raijata neljänteen kerrokseen ennenkuin pääsee kunnolla imuroimaan (ja istahtamaan sohvalle) mutta eiköhän tuon pienen esteen selvitä hetkessä.
Faghag

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Camilla kirjoitti:Mulla on ihan semmonen "kohta itkikset"-olo! Helvetin kylmä, kämppä paskainen, ukko lähti mökille.. mitäköhän keksis että vähän piristyis?
Syö, kulta, syö. Syö kunnes oksu tulee..... se on aina auttanut vitutuksen kaltaiseen masennukseen ;)
Dumari

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jaach, semppiä Starflarelle ja Camillalle.
Dumiksen tämänkertainen sammumis-saldo:

Sammuin sillein että melkein kaikki kämpän lamput oli päällä (yleensä
nukun totaalissa pimeydessä ilman mitään ääntä&valoa)

Takki ei ollut narikkaa nähnytkään kun kotiin olin päässyt, oli toisella puolella eteistä maassa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Just tulin mökiltä, perse että oli kylmä. Ekan yön jälkeen lämpö oli noussut vaan 12 asteesen. Positiivista siinä oli se että pysty pitämään nakkeja ja kaljoja sohvapöydällä, ei tarvinnut juosta jääkaapilla.
Starflare

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:Jaach, semppiä Starflarelle ja Camillalle.
Dumiksen tämänkertainen sammumis-saldo:

Sammuin sillein että melkein kaikki kämpän lamput oli päällä (yleensä
nukun totaalissa pimeydessä ilman mitään ääntä&valoa)

Takki ei ollut narikkaa nähnytkään kun kotiin olin päässyt, oli toisella puolella eteistä maassa.
Kiitän, toivotaan että selvitään :) . Tuohan on vielä pientä tuo tuollainen! Kerran heräsin vessan lattialta kaikki vaatteet takkia myöten päällä, ja aivan mudassa, ja kirveleviä nirhamia kasvoissa ja käsissä. Puhumattakaan siitä että olin jättänyt kaamean mutavanan ulko-ovelta vessaan. Oli mahtanut olla kivaa, hä?
nokkaelain

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Täytynee tässä kuitenkin vääntäytyä vielä uimaankin, ennen kuin lähden kotikaupunkia kohti; terveellistä sentään se.
slam

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tänään onkin sitten yllättäen kaikki mennyt pieleen. Myöhästyin sieltä fakin balancesta. Ja nyt tän uudenkin hiiren kanssa saa kääminsä polttaa! :twisted:
mitäs se makee perse kyräillee XD
Perseestä on joo, vituttaa. Ostatko paskasetin multa, vai heitänkö roskiin?
setti paskaa... jeah rok!11

kotona jälleen... nukkumaan hetkeksi... Ja sitten vitun kurjisteluajopaskalenkille :P
Pikku-Akka

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Päivän saldo: ulkoilua ja kyläilyä, jouluvalojen asennusta pihalle sekä uunin lämmitystä. Mitähän sitä sitten keksii?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melkein voisi mennä katsomaan jonkun elokuvataiteen vähemmän onnistuneen teoksen teatteriin, mutta taitavat olla aikas täynnä tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti: Kerran heräsin vessan lattialta kaikki vaatteet takkia myöten päällä, ja aivan mudassa, ja kirveleviä nirhamia kasvoissa ja käsissä. Puhumattakaan siitä että olin jättänyt kaamean mutavanan ulko-ovelta vessaan. Oli mahtanut olla kivaa, hä?
Oli varmaan hauskat meiningit ollut :D Kesällä jostain Rokista (tuska tai ankka) kotiin kompuroidessani olin unohtanut ammeesta hanan auki, onneksi on hyvä ja toimiva viemäristö 8)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Faghag kirjoitti:
Syö, kulta, syö. Syö kunnes oksu tulee..... se on aina auttanut vitutuksen kaltaiseen masennukseen ;)
Olen nyt vetänyt about 20 siivua oltermannia eikä enää mene alas, olispa suklaata!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoi tekemään ihan hemmetisti mieli tulista katkarapukeittoa, mistäs nyt semmoista tähän hätään tekaisen kun ei ole katkarapuja pakasteessa, jopa surinam-puikotkin (vai miten se nyt kirjoitettiinkaan?) ovat loppu.

Tässä päivä muutamana alkoi tekemään mieli lämmintä omenapiirakkaa niin julmetusti mieli, että piti pysähtyä kolmella huoltoasemalla ennenkuin kyseistä herkkua löytyi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Elävien kirjoissa. Pitää vielä metsästää Oikeaa Krapularuokaa. Trööt.
Hebuli

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Juopottelin viikonloppuna = join eilen yhden olutpullon pahimpaan närästykseen. Aikaa on myös mennyt Etuovi.com:ia selaillessa, pitäisi varmaan taas vähitellen aktivoitua tuolla saralla. Kyllä se siitä.
Kittys

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mä oon luokannu käteni unissani :think: .
Sulla jäi varmaan päälle se mitä touhasit ennen nuqquun menoa. Ylirasittunut se siis vaan on. No vanha kansa sanoo, että siitä se paranee mistä se on tullutkin.
Ei auttanu! Se vipaa vieläkin, pian varmaan tippus pois :shock: .

Hah, nörtistä oli kerrankin apua. Sain het lainaan näppiksen ja hiiren, narttuperkelenarskasjohtoja :evil: .
Yönmustaritari

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

huima kirjoitti:Hahaa!

Mulle tulikin sähköpostia PMMP:n Paulalta. Vähänkö ihqua!

EDIT: Ja ihqu tyttö soitti justiinsa puhelimella, ja saa mut muutamaksi tunniksi seurakseen. Vielä kun joku antaisi hartiahieronnan ja vaniljajäätelöä, olisi tämä päivä alkanut paremmin kuin pitkään aikaan.
ihme bändäri?

olen niiiiiiiin hapoilla etten muista koskaan olleeni. Heärsin sepalukset "jostain?" "jonkun?" olohuoneen lattialta joskus klo 13:00 tietämillä ja rupesin etsimään sukkiani. Lähti vähän pikkujoulut käsistä.

Täytyy tässä hetki vielä levätä ja avata sitten oma ketju "likaisista yksityiskohdista". Ei pesää ei herunut eikä tainnut käydä edes lähellä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Itsellänihän on tässä jo yli neljän päivän putki takana.. (selvänä) mutta voisin heti vaihtaa tämän vitutuksen melkein vaikka krapulaan :evil: Huomenna paiskaan sitte kyllä perkele jo toiset uudet vehkeet kauppaan taas. Ja rahat otan kyllä takasin. En jaksa enää. Jos olis tupakkia, polttaisin, mutta kun ei ole, kun olen lopettanut. Melkein ainakin. Toistaiseksi ainakin.
Vastaa Viestiin