SuikkariSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Voijeesus, mä en oo nyt yhtään ylpeä itsestäni, mutta, no, keksiäkseni vaihtoehdon jääkiekkoilijatulevaisuudelle soitin äidilleni, ja se lupasi tulla huomenna koko illaksi tekemään esitelmää kanssani.

Sen kunniaksi Tehosekoitin: Fiksu ja kypsä!
nokkaelain

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Uimassa tuli käytyä ja, harvinaista kyllä, tuntui kulkevankin. Täällä vaan röhnötän, enkä edes yritä ehtiä viimeiseen junaan. Ruokaakin on tuloillaan, joten mikäs siinä.
Enthu

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

nokkaelain kirjoitti:Uimassa tuli käytyä ja, harvinaista kyllä, tuntui kulkevankin. Täällä vaan röhnötän, enkä edes yritä ehtiä viimeiseen junaan. Ruokaakin on tuloillaan, joten mikäs siinä.
Jää koko vkoks samantien tänne :P
Exsat

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Käyty kävelyllä, joululahjashoppailemassa ja laulamassa kauneimpia joululauluja. Kirkossa löysin jälleen sisäisen "virkaintoinen sosiaalitantta"-puoleni ja olisin halunnut pakottaa käytävillä konsertin aikana juoksentelevat mukulat istumaan paikoilleen. Maltoin kuitenkin istua paikoillani ja keskittyä olennaiseen. Hyvä minä.

Idolsit kuulostivat jotenkin entistä kauheammille, kyllä varmaan tuomaristoa hävettää, kun tuollaiset päästivät jatkoon.

Huomenna pitkästä aikaa salille. Jee!
slam

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

vittumaisuus vihloo ruumistani, ja sängystä nouseminen oli kankeeta... mut makiasti nukuin.

Tämä kemiallinen yhdiste lähtee ny, duunia painaan... asennoidun, niin että minulla on hauskaa... :)
nypari

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jos tässä vielä hetken katsois töllöä ja sit muutamaksi tunniksi nuccuun. Hki-Vandaalla pitäis olla viimeistään 5:50. Toivottavasti sitä jaksaa huomenna soppailla Berliinissä.
Feiz

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kittys kirjoitti:Oksennus tulis, jos tuota iiidoolsiiin riekuntaa kattelis darrassa :barf:
Olin kattomassa livenä niitä just.
slam

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

En halua mennä töihin, en,en,en,en... ei...

lupaus on lupaus... Ihan karsee aika lähtee töihin. Olen aamuisin yleensä paremmin lähtökunnossa. :P
Kittys

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Oksennus tulis, jos tuota iiidoolsiiin riekuntaa kattelis darrassa :barf:
Olin kattomassa livenä niitä just.
Hyiii! Iljettävää! :laatta:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Mä lakkaan syömästä, ostan silikonit ja meen Kaivohuoneelle ettimään kesällä jonkun ihan kivan jääkiekkoilijan. Ei musta itseni elättäjää tule.
*reps*

Ei mussukka, sinä et tusinapimuksi rupea.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Vaikka mulla noin niinkuin periaatteessa oli kiva viikonloppu niin silti nyt kamala morkkis kaikesta. Taidan lopettaa taas joksikin aikaa alkoholin käytön.
Kittys

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Gina kirjoitti:Vaikka mulla noin niinkuin periaatteessa oli kiva viikonloppu niin silti nyt kamala morkkis kaikesta. Taidan lopettaa taas joksikin aikaa alkoholin käytön.
Joo, kannattas varmaan.
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti:Kauhuissani seurasin kuinka Teräsbetonia raiskattiin äsken. Toivottavasti Ahola ei kuullut.
Kröhöm..

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=468576

Ja joo, karmee versio.

Kuinka voi 3 olutta nousta noin pahasti päähän? Väsyttää ihan kamalasti. Oon tääl Nuutilla taas, ja yritän ainakin katsoa yhtä lempiohjelmistani (Langalla) kohta, ellen nukahda tuohon sohvalle ennen sitä. Huoh. Vanhuus ei tule yksin. Kamala ku haluisin olla kotona rakkaitteni vieressä, mutta se nyt ei tänään onnistu :(

Työt sucks.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gina kirjoitti:Vaikka mulla noin niinkuin periaatteessa oli kiva viikonloppu niin silti nyt kamala morkkis kaikesta.
Tapahtui myös täällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kittys kirjoitti:
Gina kirjoitti:Vaikka mulla noin niinkuin periaatteessa oli kiva viikonloppu niin silti nyt kamala morkkis kaikesta. Taidan lopettaa taas joksikin aikaa alkoholin käytön.
Joo, kannattas varmaan.
Joo joo, kyllä lottoaminenkin "kannattaa" mutta silti en sitä tee. Kunnon tuuri-juoppous ei ole pahe, vastahan mäkin olen vinkunut tässä puoli päivää huonoa oloani, nyt vasta alkaa helpottamaan.
Gina

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kittys kirjoitti:
Gina kirjoitti:Vaikka mulla noin niinkuin periaatteessa oli kiva viikonloppu niin silti nyt kamala morkkis kaikesta. Taidan lopettaa taas joksikin aikaa alkoholin käytön.
Joo, kannattas varmaan.
Ai niinQ millä perusteella?
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

[quote="Dumari"][/quote]
Susta tulikin mieleeni, että vittu mun polvia särkee taas :?

Saas nähä kauan mä näillä kävelen...
Kittys

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Gina kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Gina kirjoitti:Vaikka mulla noin niinkuin periaatteessa oli kiva viikonloppu niin silti nyt kamala morkkis kaikesta. Taidan lopettaa taas joksikin aikaa alkoholin käytön.
Joo, kannattas varmaan.
Ai niinQ millä perusteella?
Itehän sä sitä tuos just pähkäilit. Jos noin mietit, niin kannattas varmaan.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Pitäisi silittää kasan paitoja. Yhden jaksoin mutta nyt loppui into. Tulisko joku vaikka kalja- tai jollain muulla palkalla silittämään? :apuva:
Pikku-Akka

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

ninnithequeen kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Kauhuissani seurasin kuinka Teräsbetonia raiskattiin äsken. Toivottavasti Ahola ei kuullut.
Kröhöm..
http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=468576
.
Jep, väännä nyt sitte veistä haavassa. Vaikka eihän tuo Ahola edes vastaa mun miesmakua millään tavoin, niin silti siinä on se jokin. Yritän parhaillaan selvittää että mikä... Missä tuo kuva otettiin? Vieläki kade.
Gina

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kimmen kirjoitti:Pitäisi silittää kasan paitoja. Yhden jaksoin mutta nyt loppui into. Tulisko joku vaikka kalja- tai jollain muulla palkalla silittämään? :apuva:
Rahapalkalla. 3. päivä erääntyneestä vuokrasta puuttuu 150 egee.
Gina

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kittys kirjoitti:
Itehän sä sitä tuos just pähkäilit. Jos noin mietit, niin kannattas varmaan.
Niin. Tuntuu vaan että nyt oon jo kahtena viikonloppuna peräkkäin pämppäillyt. Menee sunnuntai aina (=tänään) jotenkin hukkaan sitten kun väsyttää ja on huono fiilis elämän suhteen vaikka ois muuten kivaa ollutkin.
Kittys

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Gina kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Itehän sä sitä tuos just pähkäilit. Jos noin mietit, niin kannattas varmaan.
Niin. Tuntuu vaan että nyt oon jo kahtena viikonloppuna peräkkäin pämppäillyt. Menee sunnuntai aina (=tänään) jotenkin hukkaan sitten kun väsyttää ja on huono fiilis elämän suhteen vaikka ois muuten kivaa ollutkin.
Mmmm :paijaa: .
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti:
Jep, väännä nyt sitte veistä haavassa. Vaikka eihän tuo Ahola edes vastaa mun miesmakua millään tavoin, niin silti siinä on se jokin. Yritän parhaillaan selvittää että mikä... Missä tuo kuva otettiin? Vieläki kade.
Sauna Open Airissä Tampereella viime kesänä. Herra 1108 otti kuvan kamerakännykällään.

Nauratti eniten, että tuo Ahola on suunnilleen mun mittanen :D

Mukava kundi oli, ihanasti antoi pikkupojille nimmareita koko ajan. IhQ.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Gina kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Pitäisi silittää kasan paitoja. Yhden jaksoin mutta nyt loppui into. Tulisko joku vaikka kalja- tai jollain muulla palkalla silittämään? :apuva:
Rahapalkalla. 3. päivä erääntyneestä vuokrasta puuttuu 150 egee.
150€?! :nuts:

Sulla on joko kovat tuntitaksat tai sitten olet yhtä hidas silittämään kuin minäkin.
Vastaa Viestiin