Nimimerkkisi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tiedetään, tämäkin on ollut ennenkin, mutta laitetaan nyt, kun on niin paljon uusia tulokkaita.

Eli mistä nimimerkkisi tulee?

Omani tulee siitä, että australialainen ystäväni kutsui minua "Queen of Finlandiksi" joten siitä keksin sen aikoinaan Cityyn rekkautuessani. Niin ja etunimestäni tietysti...
Kittys

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Jonkinmoinen muunnelma tuo etunimestä taitaa olla. Niin ja kissasta kans, mut piskit onki paljo muhkuNpii nykyään :wink: .
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mietin että olisi hienoa laittaa pystyyn firma nimeltä "hämärämiehet oy" mutta sitten mietin että yritysrekisteri ei varmaan tykkäis.Pohdin että Haemaeraemiehet menisi paremmin läpi niille,ja se kuullosti hauskalta niin otin sen sitten nikikseni.

Ja kai olen vähän nikkini mukainen ihminen ,joten se sopii.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Mida

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Mida »

Maistui omaan suuhun nätiltä, eikä ollut tusinatavaraa.
Aito_Johanna

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Johanna on toinen nimeni, ja City-historiani alkuhämärissä käytin pelkästään sitä. Siihen aikaan keskusteluissa ei kuitenkaan voinut rekisteröidä nimimerkkiään itselleen, vaan kuka tahansa saattoi kirjoitella kenen tahansa nimimerkillä, ja jotkut apinat rupesivat kirjoittelemaan tyhmiä juttuja Johannan nimellä. Siksi minusta tuli Aito_Johanna.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nimikirjaimeni ovat A I S. Näistä vääntelin sopivan typerän nimen, jottei minua ihan liian vakavasti otettaisi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Nimikirjaimeni ovat A I S. Näistä vääntelin sopivan typerän nimen, jottei minua ihan liian vakavasti otettaisi.
Augustus Igor Sontanen?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Nimikirjaimeni ovat A I S. Näistä vääntelin sopivan typerän nimen, jottei minua ihan liian vakavasti otettaisi.
Augustus Igor Sontanen?
Alexander I Suuri
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Nimikirjaimeni ovat A I S. Näistä vääntelin sopivan typerän nimen, jottei minua ihan liian vakavasti otettaisi.
Augustus Igor Sontanen?
Alexander I Suuri
:D No niin tietysti...
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Aurinkokuningas RAMSES_XIII Suuri :twisted:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Kittys

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Kittys »

RAM13 kirjoitti:Aurinkokuningas RAMSES_XIII Suuri :twisted:
Ps. Queen on påp!!!111
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Kittys kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Aurinkokuningas RAMSES_XIII Suuri :twisted:
Ps. Queen on ROCK!!!111
Pientä viilausta. :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Hebuli

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Haemaeraemies kirjoitti:Mietin että olisi hienoa laittaa pystyyn firma nimeltä "hämärämiehet oy" mutta sitten mietin että yritysrekisteri ei varmaan tykkäis.
No ei kai niillä pitäisi olla mitään nokan koputtamista, kun on olemassa myös Mustan Pörssin kaltaisia ketjuja?

Cityyn aikoinaan kirjautuessani ajattelin jotain hieman "hemmo":n kaltaista nimimerkkiä. Väänsin sen hemuliksi, se oli varattu, joten heitin siihen perään hetken mielijohteesta merimieshuudahduksen "hoi", ja Cityn rekisteröitymisautomaatti hyväksyi minut sisään.

Vasta tämän jälkeen tajusin nimimerkkini yhteyden Muumeihin, ja minua häiritsi suuresti leimautumiseni Muumi-faniksi, koska oikeasti inhoan niitä infantiileja paskiaisia. Tämän vuoksi Kity 1.0:aan kirjautuessani päätin muuttaa nimimerkkiäni hieman säilyttäen kuitenkin jonkinlaisen tunnistettavuuden vanhaan nimimerkkiin. Uuden nimimerkin vaikuttimina esim. sanat "hepuli" ja "heppu".
nypari

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mulla on työpaikalla reissusta ostettu NYPD-lippis ja vastaava kahvimuki. Kun en Cityssä jaksanut nimimerkkiäni juurikaan pohtia, valitsin tuon NYPD:n. Sittemmin kyllästyin siihen ja vaihdoin sen Kityn toiseen versioon tunnistettavaan nypariin.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Kaakki oli mulle selviö, mulla on ollut vauvasta asti leikkipapukaija, jolle olin aikanaan antanut nimen Kaakki. Kaakki kulki aina mukana ja toimi unileluna (osittain myös edelleen :roll: ).

Toisaalta kaakki on myös vanha hevonen, otus, jotka ovat myös liittyneet elämääni pennusta saakka.

Kaksoismerkityksiä siis, tuota ensimmäistä (ja mulle merkityksellisempää) tarkoitusta harva tietää. Mutta ei enää. :P
Geetzu

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

GriselDa oli jo edesmenneen hauvan virallisesta nimestä osa, hauva-ikävän aikana sitten rekkauduin Cityyn ja nimi oli ihan selviö. Muuttui Geeksi (/G:ksi) monen suussa ja näpeissä, sittemmin Geetzuksi... Epäselvyyksien välttämiseksi pitäytynyt nyt tässä. Vähän kyllä ärsyttää kun osa kavereistakin Geetzuttelee joskus.
Turbohaltija

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Turbohaltija on Pyynö-jäniksen seikkailuissa esiintyvä hahmo:

http://pyyno.temppeli.org

Ja sieltä: Paha maailma.

Pyynö-jäniksellä on ollut merkittävä vaikutus mielenterveyteni suotuisaan kehitykseen.
killkill

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kirjoittelin joskus vuonna miekka-ja-kivi sille toiselle palstalle satunnaisia raivonpurkauksia vaihtelevilla nimimerkeillä kuten "Rautakanki". Nyt käyttöön vakiintunut tulee "Howard Sternin Intiimit Osat" -rainasta. Stern esittää erään kohtauksen radiosketsissä militanttia mustaa liikennetoimittajaa nimeltä Mama Looka Boo Boo Day, joka kesken liikenneraportoinnin innostuu esittämään militanttia beat-runoa "Kill, Kill, Kill The White Man".

Tässä menikin pitkä tovi kirjoitellen niin pehmoisia, notta olisi ollut paikallaan vaihtaa nikkiä esim "PuszNusziksi".. Tosin nyt alkaa olla taas sen verran hyvää raivoa kerääntymässä, että eiköhän tuo kk pystytä uudelleenansaitsemaan.
MarthaFocker

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Nikkini on tusinatavaraa, mutta mielestäni silti hauska.
(Motsinnossijaksi kun se suussa muovautuu, jos ei joku tajunnut)

Rautavittu olisi ollut ainutlaatuisempi kuin Martta, mutta se ei koskaan kityläisten suissa tai omassakaan alkanut tuntua omalta. Martta-tätinä pysyn.
Rautavittu olisi ehkä kuvastanut kirjoitustyyliäni paremmin, mutta ailahtelevainen tyttönen kun olen, niin aasi ystävällisesti pyynnöstäni vaihtoi minut takaisin Martaksi.

p.s. kityn taustavärini on muuten pinkki, eli ihan ihaNainen.
MarthaFocker

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

[quote="killkill"][/quote]

Onko sulla appelisiini housuissasi, vai ootko vieläkin hurmioissa mun näkemisestä?
slam

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja slam »

lumilautapalstalta keksin...
killkill

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja killkill »

MarthaFocker kirjoitti:Onko sulla appelisiini housuissasi, vai ootko vieläkin hurmioissa mun näkemisestä?
Nyt on oikeasti syytä lopettaa juominen. Mä en viiden minuutin miettimisenkään jälkeen keksinyt mitään nasevaa, pikkutuhmaa vastausta tähän, vaikka tässä olisi ollut mahdollisuuksia vaikka vittu mihin.

Writer's block! Apua! Apurahaa!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nimimerkkiini ei liity mitään henkilökohtaisempaa tarinaa (yllätys, yllätys).

Kun olin luomassa käyttäjätunnusta, samalla selailemani lintukirja oli jäänyt auki urpiaisen kohdalla. Ja kun silmiin oli myös osunut useita viestejä, joissa viljeltiin Kityurpo-termiä, viehätyin tuosta lintunimestä ikäänkuin Kityurpon diminutiivi-hellittelyversiona.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
MarthaFocker

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

killkill kirjoitti:
Writer's block! Apua! Apurahaa!
Vanhuus ei tule yksin...
Terrorizer

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

Terrorizer oli helvetin hyvä Crustcore/Death metal-bändi, pari bändin jäsentä on jatkanut sen jälkeen hyvin tunnetuissa metelöinti poppoissa :D
http://bnrmetal.com/groups/terr.htm
http://www.metalprovider.com/bandview.php?bandid=46
Vastaa Viestiin