Nimimerkkisi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

You sexy Mother Fucker laulo se yks homo.

Kun MarthaFockerin jenkkien hömppäleffasta poimin, niin kuvittelin olevani tooosi näppärä ja omaperäinen, mutta google musersi käsitykseni.

Martha Fockereita on paljon enemmän -Suomessakin.
Varokaa halpoja kopioita!!!
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Sain nickin vanhassa duunissa, tavatessa nyksän. Siellä oli tapasin sanoa uusia töihin tulevia, joita duuniin opastin, kuleiksi. Itse kuuntelen heviä ja tykkään pukeutua mustaan ja silloisessa duunipaikassa olin muitten samanhenkisten ihmisten seurassa, joten olin "saatananpalvoja", niinkuin kaikki hevarit. :D Tästä syystä mut nimettiin KulisataNiksi.

Että sillen!!

Nih!!
Truth fears no trial
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

pajazzo kirjoitti:Tämä oli hieman nopea valinta. Eipä suoranaisesti mitään merkitse. RAY:llä oli joskus kolikkopeli jazzo. Enää en ole missään sellaista nähnyt, mutta oli yksi parhaimmista pelikoneista. Toisaalta pajazzo on pehmeämpi muunnos pajatsosta. Samaistun kolikkoon, joka sinkoilee pitkin pelikenttää ja toivoo pääsevänsä joskus maaliin. :lol:
Kaverini isällä on bändi; Pajazzo. Persaukisten jazz-orkesteri :D Ehkä sen kuitenkin yhdistää ennemmin pelikoneisiin, ne sentään vie rahat.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ai niin, niccini...
Alun alkaen tulee Type O Negativen Black no. 1-biisistä;
"Oh baby, Lilly Munster
Ain't got nothing on you
Well when I called her evil
She just laughed
And cast that spell on me
Boo Bitch Craft..."

Sopi minulle, kuten myös muutama muu kohta kyseisessä biisissä:
"Will she trick or treat?
I bet she will"
ja
"Loving you was like loving the dead" :D

Pidin myös ajatuksesta pikku hirviöistä. Takana on myös vanha TV-sarja, The Munsters, johon en nyt ole erityisemmin perehtynyt.
Lilly oli kyseisen perheen hurmaava vampyyriäiti.

Eli kai aika kaukaisilta goottiajoiltani tuo on kotoisin, kuten myös toinen vaihtoehtoni, mikäli tuo olisi ollut jo käytössä; muutenhan olisin Silvany Crimson.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Nimimerkkisi

Viesti Kirjoittaja brona »

Tylsästi viännös lempinimestä.
...
Vastaa Viestiin