MaukkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nighthawk

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Luojalle kiitos Anttilan tarjouskoreista ja kebab-miehistä :paavi:

Nyt on maha täysi ja viisi Tarantinon leffaa ja pari muuta klassikkoa odottaa naaman edessä. Eihän tässä malttaisi lähteä edes liikenteeseen, mutta kai se on pakko.. nyyh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yhtään en ole tainnut selvitä siitä työpaikka jupottelusta. Pitäis kai mennä nukkuun oikeesti ajoissa, koska musta tuntuu, että kerroin alkoholiongelmastani jollekin työkaverille. Onneks huomenna on muutenkin lääkärikaika. Herätys aikaisin aamulla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minua panettaa umpikännissäni. Kiitos. Vapaaehtoisia otetaan vastaan vielä hetki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:Minua panettaa umpikännissäni. Kiitos. Vapaaehtoisia otetaan vastaan vielä hetki.
Eikös sulla ollut/ole ukko tai ainakin niin käsitin viikko tai pari sitten.
Turbohaltija

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Aika hohdokasta mun tenttiinluku tänään. Tavoite oli jotain 100 sivua, 20 sivua oli tulos. Huomenna menen kirjastoon rääkkäämään itseäni, kotona lukemisesta ei tule näköjään hevon vittua!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt panetus jäi taka-alalle, kun rupes miettiin mitä siitä alkoholiongelmasta tuli sanottua työkaverille. Ikinä en enää juo ens tammikuussa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Nyt panetus jäi taka-alalle .
Jos se vielä palaa, pirauta mulle niin luen sulle otteita kirjasta Hallintolaki ja hyvän hallinnon takeet. Toimii paremmin kuin intin jarru!
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Nyt panetus jäi taka-alalle, kun rupes miettiin mitä siitä alkoholiongelmasta tuli sanottua työkaverille. Ikinä en enää juo ens tammikuussa.
*ihan totaalinen täydellinen REPS*
slam

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

voi joulu armahin... :P kyrpiää ja vittuttaa todella paljon!
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:voi joulu armahin... :P kyrpiää ja vittuttaa todella paljon!
Varsinkin kun tänään on tiistai?
Sannu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Ann kirjoitti:
Sannu kirjoitti: Mites, jotenkin on havaittavissa, että vähän yks sun toinen aikoo pitää taukoa Kityilystä...mistäs moinen johtuu?
Susta.

Vittu, nyt mä kyllä loukkaannun ja hyppään tornista eukko!
Vastaa Viestiin