MaukkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hebuli

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

safi kirjoitti:No nyt on toinenkin karkulainen kotiutunut. Ihan vieras mies sen äsken palautti kotia.
Edelleen :shock: On kyllä hyvin koulutettuja koiria kun hakevat vieraita miehiä ihan kotiovelle asti ja vieläpä ominpäin. Mistä kennelistä tuollaisia saa? Mulle kelpaisi sellainen feminiiniversio eli Kultainen Naisennoutaja.

Joo eiku takas töihin vaan, ei mulla taaskaan mitään tärkeetä kellekään.
Viimeksi muokannut Hebuli, 12.12.2005 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

Mida kirjoitti:muistaaks kukaan mikä sen mielikuvitustyypin nimi oli, joka oli cityssä aina juonut toisten kaljat ja tehny vaikka mitä?
no sehan oli simppa, ita-vantaan pekham.
valitettavasti kaveri on ihan totta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kid

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Heippa. Viikonloppu meni erittäin mukavissa merkeissä, eikä tääkään päivä pekkaa pahemmaks jää.
Salilla käyty ja kohta köökin puolelle vääntää lasagnee ja salaattia. Nam.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

killkill kirjoitti: Jos daami lähtee ulos pukeutuneena kuin Jenna Jamesonin pikkusisko, minulla lienee oikeus tehdä huomioita hänen figuuristaan.. vai onko tämä taas niitä "me naiset pukeudumme vain ITSELLEMME, ei meitä saa katsoa" -juttuja?
On oikeus. On, juuri sellainen juttu. Sinä KK luet meitä naisia kuin avointa kirjaa.

Vähän kiusin...
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Keikaus kirjoitti:Vähän kiusin...
*esittelee karvojaan kiitokseksi*
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti: Mulla kyllä löytyy rustoa, mutta se on viallista ja pehmeetä :?
(Teillä on Elpan kaa melko samanhenkiset allekirjotukset.. :D)
Hjarmi :(
Mun allekirjoitukseni onkin proteesi elpan omaa vastaan!

Elppa: :perse:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

killkill kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Vähän kiusin...
*esittelee karvojaan kiitokseksi*
No juu, onhan tuossa kuvassa karvatkin mukana.
Kikkelis kokkelis.
Pikku-Akka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

kid kirjoitti:Salilla käyty ja kohta köökin puolelle vääntää lasagnee ja salaattia. Nam.
Mä tein lasagnea viikonloppuna, nams. Todella hyvää- voitti pitsan mennen tullen...
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Tänään on edessä ensimmäinen joululahjaostosreissu, eli useita tunteja kirkuvien lasten, kyynärpäitä käyttävien kääkkien ja vittuuntuneiden/tuskastuneiden mukaanraahattujen miesten keskellä. Jos selviän hengissä illaksi kotiin vannon että jokaista lahjaa varten on käyty kärsimyksien tie tungoksesta kassalle.

Tietenkin palkitsen myös itseni siitä, että olen ystävällisesti ostanut lahjoja muille, joten kipaisen varmaan kenkäkaupassa myös. Mikään ei piristä yhtä hyvin kuin uusi kenkälaatikko jonka sisältä paljastuu paheelliset korkokengät. Sellaiset joilla voi kävellä vain parinkymmenen metrin matkan, mutta jotka näyttävät niin hyviltä että niihin riemumielin pistää rahaa vaikkakin pitääkseen niitä vain kerran jalassa. :wink:
Be a good animal, true to your animal instincts.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Patz kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Aloin jo miettimään samoja ku Elppa, eli että mitä voisin myydä. Ilmeisesti en mitään, koska en omista mitään arvokasta.
No mutta tytöt, tehän istutte lompakkonne päällä...
Hahaa! Arvaappas onko jo käynyt mielessä. . Niin epätoivosta alkaa jo olla tää meininki. Mut jos nyt ei kuiteskaan, ainakaan ihan heti..ei ennenku oon saanu hyvän henkivartijan löydettyä.
Toinen vaihtoehto on et soittaisin seiskaan tai johonki vastaavaan ja raportoisin jostain helvetin hyvästä juorusta. :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sipsi kirjoitti:
Patz kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Aloin jo miettimään samoja ku Elppa, eli että mitä voisin myydä. Ilmeisesti en mitään, koska en omista mitään arvokasta.
No mutta tytöt, tehän istutte lompakkonne päällä...
Hahaa! Arvaappas onko jo käynyt mielessä. . Niin epätoivosta alkaa jo olla tää meininki. Mut jos nyt ei kuiteskaan, ainakaan ihan heti..ei ennenku oon saanu hyvän henkivartijan löydettyä.
Toinen vaihtoehto on et soittaisin seiskaan tai johonki vastaavaan ja raportoisin jostain helvetin hyvästä juorusta. :)
Mäkin mietin tässä yksi ilta, kun odottelin siskoani saapuvaksi erään kadun varressa, että jos tulisi joku suht selväpäisen ja miellyttävän oloinen mies ja haluaisi ostaa seksiä, sanotaan nyt vaikka 2000 eukalla, niin saattaisinpa myydä. Hyvä mielihän siitä tulisi kummallekin.

Noista Seiskan juoruista saa hyvin rahaa, jos juttu päätyy kanteen. Yksi sukulainen sai 3000 eukkaa. Siitä vaan julkkisten vanaveteen vakoilemaan.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olipa kiva työpäivä. Uusi ympäristö, uudet ihmiset ja uudet työtehtävät. Ihan uskomaton fiilis tehdä töitä, kun 1/4 ajasta ei mene siihen pomo puhuu puheluitaan mun huoneessa ja 1/4 ei ole sitä, että mun huoneessa olisi jokin selkäänpuukotuskokous. Sekin on virkistävää, ettei kommunointi tapahtu huutamalla ja työhuoneen oven voi pitää auki, eikä tarvitse kuunnella mitään tappeluja. Työtunnitkin ovat tippuneet reippaasti alle puoleen.
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Patz kirjoitti: No mutta tytöt, tehän istutte lompakkonne päällä...
Hahaa! Arvaappas onko jo käynyt mielessä. .
Mäkin mietin tässä yksi ilta,
:shock: :shock:

No huh, onkos tämä sitä kuuluisaa kity-lutkailua :D
Tänään menen taas pankista nostamaan lisää rahhoo, parasta olla törmäilemättä :twisted:
Kohta on pakko mennä mittailemaan lämpöä, putkahtelee sellaisia juttuja taas mieleen että...
Kid

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pikku-Akka kirjoitti: Mä tein lasagnea viikonloppuna, nams. Todella hyvää- voitti pitsan mennen tullen...
Jep, mä en millään malttais odottaa sitä pois tuolt uunista... Kuola valuu jo leukaa pitkin :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Hahaa! Arvaappas onko jo käynyt mielessä. .
Mäkin mietin tässä yksi ilta,
:shock: :shock:

No huh, onkos tämä sitä kuuluisaa kity-lutkailua :D
Tänään menen taas pankista nostamaan lisää rahhoo, parasta olla törmäilemättä :twisted:
Kohta on pakko mennä mittailemaan lämpöä, putkahtelee sellaisia juttuja taas mieleen että...
Sulle mä antaisin, sanotaanko nyt, tonnilla.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Reipasta duunia tänään. :D Ihan kiva mieli jäi.

Nyt vois suunnata kauppaan ennenku ne on ihan täynnä noita ihmisiksi kutsuttuja tungosmasiinoita. Ehkä saisin siskonpoikien joulustuffet hankituua eikä tarttis niitä enään miettiä.

Ja kangastakin voisin ostaa. Jos en nyt, niin jää luultavasti ompelutaidon viskistäminen paitsioon :oops:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mida

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mida »

Joululahjat ostettu kaikki. Yhtä suklaarasiaa lukuunottamatta, mutta sen saa lähimarketista eikä tarvi kärsiä tungosta.

Hammaslääkäri tänään. Pitäkää peukkuja ettei satu...
Terrorizer

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

todella pitkäveteinen maanantai,aika kulkee h i t a a s t i :x
Kuva
:swirl:
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti: No huh, onkos tämä sitä kuuluisaa kity-lutkailua :D
Sulle mä antaisin, sanotaanko nyt, tonnilla.
:shock:
Huh, miksi meninkään tähän mukaan? Wanha kunnon Gattaca repisi kyllä tapetit kämpästään tällaisen menon vuoksi, hiukan naurattaa :D
millivanilli kirjoitti:Olipa kiva työpäivä.
Juu-u, tuollaista on "oikeassa" työpaikassa. Työnteko saattaa olla joskus myös kivaa ja palkitsevaa :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mojo kirjoitti:kirjoitti pienellä tekstillä....
Mitä sie oikein meinaat ommella?!!

*utelias*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Keikaus kirjoitti:
Noista Seiskan juoruista saa hyvin rahaa, jos juttu päätyy kanteen. Yksi sukulainen sai 3000 eukkaa. Siitä vaan julkkisten vanaveteen vakoilemaan.
Nii-in. Sehän siinä just onki kohtalonivaa, et mullahan ois yks tosi mielenkiintonen juoru..ja sen verran rahanahne kusipää olen, että todellakin soittaisin Seiskaan, jos mulla ei itellä menis maine siinä sivussa. :twisted:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sipsi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Noista Seiskan juoruista saa hyvin rahaa, jos juttu päätyy kanteen. Yksi sukulainen sai 3000 eukkaa. Siitä vaan julkkisten vanaveteen vakoilemaan.
Nii-in. Sehän siinä just onki kohtalonivaa, et mullahan ois yks tosi mielenkiintonen juoru..ja sen verran rahanahne kusipää olen, että todellakin soittaisin Seiskaan, jos mulla ei itellä menis maine siinä sivussa. :twisted:
Jos et paljastu, juorun kohde ei ole sinulle tärkeä, niin miksipä ei... Täytyyhän Seiskankin toimittajien jostain leipänsä saada.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Oli just lauantain pokeri-illan debriefinki, videokuva paljasti uuden lempinimen minulle: Huijari-Dumis :D

Hauskaa oli, perheelliset miehetkin hiukka tyräilivät, kivaa ettei ite ole aina ainoa mokaaja. Tää flunssa sais vaan loppua, ehanalle blondi-hoitsulle olis taas tilausta. Ärsyttävä yskä, ikinä en enää tupakkia polta.
tuulenpuiska

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

killkill kirjoitti:
Kylläpä minusta taas tehdään sovinistia kovaa kyytiä. Voittekin perustaa Midan kanssa vaikkapa anti-faniklubin. Ehdotan nimeksi vaikkapa "Kill Killkill".
"and when i am done, its time to kill kill"?
killkill kirjoitti: Jos daami lähtee ulos pukeutuneena kuin Jenna Jamesonin pikkusisko, minulla lienee oikeus tehdä huomioita hänen figuuristaan.. vai onko tämä taas niitä "me naiset pukeudumme vain ITSELLEMME, ei meitä saa katsoa" -juttuja?
No mutta! Tästähän on kelpo tohtoriltamme jäänyt näkemättä asian raamtullinen (!) puoli. Naisethan ovat kuin paratiisin jumala joka pistää paikan pullolleen omenapuita ja kieltää syömästä. "Mitäs me sitten syömme kun on vain näitä omenapuita joita ei saisi syödä?"
tuulenpuiska

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Keikaus kirjoitti: Jos et paljastu, juorun kohde ei ole sinulle tärkeä, niin miksipä ei... Täytyyhän Seiskankin toimittajien jostain leipänsä saada.
Ei täydy. Tekisivät rehellistä työ mokovat, ryhtyisivät vaikka humanisteiksi.
Vastaa Viestiin