Pusukuva

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Huiman pusukuva näytille

Äänestys päättyi 19.12.2005 22:33

Kyllä! Ilman muuta!
28
74%
Ei missään nimessä! Herreguud!
4
11%
EVVK
6
16%
 
Ääniä yhteensä: 38

Lilo

Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Lilo »

No niin.

Kuuluuko Huiman antaa Lilon & Nowaysis:n ihQ melkein-hääkuvaa-vastaava suutelo-otos galleriaan näytille vai pihdata fotoa kamerassaan hamaan maailmojen sotaan ja tuhoon saakka?
Dumari

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pusia näytille!
Hebuli

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Tuo olisi kyllä gumminta håttia! Pitääkö Huima tuollaisia kuvia omassa kotigalleriassaan? Mitä muita aarteita Huiman kameraan on kätketty?

Ps. Pari sekuntia mietittyäni käsitin että täähän taitaakin olla vain vitsi. Kiitti Lilo. Naiset osaavat olla julmia. Onko tämä joku kiusauskampanja? Toisessa keskustelussa Lolita etsii petikumppania jne.?
huima

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja huima »

Hebuli kirjoitti:Tuo olisi kyllä gumminta håttia! Pitääkö Huima tuollaisia kuvia omassa kotigalleriassaan?
Siis ei se kuva ole mikään vitsi, ja se on oikeastikin kaunis kuva.

Mutta joka ikinen kerta kun olen alkaa siirtämään sitä, on ajatukset harhautuneet muualle. Helvetin hyvä kuva.

:roll: :bunny:
Lilo

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hebuli kirjoitti: Tuo olisi kyllä gumminta håttia! Pitääkö Huima tuollaisia kuvia omassa kotigalleriassaan? Mitä muita aarteita Huiman kameraan on kätketty?

Ps. Pari sekuntia mietittyäni käsitin että täähän taitaakin olla vain vitsi. Kiitti Lilo. Naiset osaavat olla julmia. Onko tämä joku kiusauskampanja? Toisessa keskustelussa Lolita etsii petikumppania jne.?
Ei, kyllä kuva on todellinen. Mutta Huima on Pihtari! En mä tiedä millä mä sitä vielä kiristäisin...Uhkaamalla etten enää koskaan tule katsomaan Studio Julmahuvia waimon kanssa? :?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti: En mä tiedä millä mä sitä vielä kiristäisin..
Mutta minä tiiän!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Lilo

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Lilo »

aasi kirjoitti:
Lilo kirjoitti: En mä tiedä millä mä sitä vielä kiristäisin..
Mutta minä tiiän!
:shock: Kerro heti!
huima

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:Mutta minä tiiän!
Fuck. :doh: :pliis: :tiistai: :stfu:

Se niistä yksityisviesteistä :roll: :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hebuli kirjoitti:Toisessa keskustelussa Lolita etsii petikumppania jne.?
Niin! Mitä helvetin kummallista siinä on?! Ei sitä ole muutenkaan lohjennut. Vaiks niinq vois kaksi metriä sääriä kietoa... no joo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Feiz

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Lilo kirjoitti:No niin.

Kuuluuko Huiman antaa Lilon & Nowaysis:n ihQ melkein-hääkuvaa-vastaava suutelo-otos galleriaan näytille vai pihdata fotoa kamerassaan hamaan maailmojen sotaan ja tuhoon saakka?
http://www.plasticnipple.com/images/for ... _beach.jpg
MarthaFocker

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Feiz kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No niin.

Kuuluuko Huiman antaa Lilon & Nowaysis:n ihQ melkein-hääkuvaa-vastaava suutelo-otos galleriaan näytille vai pihdata fotoa kamerassaan hamaan maailmojen sotaan ja tuhoon saakka?
http://www.plasticnipple.com/images/for ... _beach.jpg
R-r-r-r-r-eps
Hebuli

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

MarthaFocker kirjoitti:
Feiz kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No niin.

Kuuluuko Huiman antaa Lilon & Nowaysis:n ihQ melkein-hääkuvaa-vastaava suutelo-otos galleriaan näytille vai pihdata fotoa kamerassaan hamaan maailmojen sotaan ja tuhoon saakka?
http://...
R-r-r-r-r-eps
Hih, tuo oli hauska! Tässä samaa sarjaa, tää attention whore näyttää jopa tissinsä (jos luet tarkkaan sitä pikkutekstiä pipossa, siinä itse asiassa lukee: "Look at me, now!"):

http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=177
Lilo

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Wau. Jos näin vähällä saa tällä palstalla tollasen tittelin, niin hemmetti, olis pitänyt tehdä tää jo paljon aiemmin! :shock:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voih, haluaisin nähdä kuvan. Kostuin hiukan, kun ajattelinkin asiata.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja cardic »

no hoh, ma luulin et kyseessa ois ollu huima pussaamassa. sen olisin halunnu naha
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Chap

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lilo kirjoitti:Mutta Huima on Pihtari! En mä tiedä millä mä sitä vielä kiristäisin...
Uh, huima nakojaan todella halusi valttaa kuvan julkistamista kun se meni tekemaan tollaisen lopullisen ratkaisun kityn suhteen.
Nowaysis

Re: Pusukuva

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kauheeta et noin monella ihmisellä on ylipäänsä joku kanta meidän pusukuvaan. She shiitä shalarakkaudesta shitten, aeight.. ;) Mä itse asiassa äänestin sen julkistamista vastaan. Vaalitaan vaan sitä hetkeä/niitä kaikkia ihania hetkiä niinq sydämissämme ja silleen, tiedäthän waimoseni..Ai et? :D
Vastaa Viestiin