Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huomenta mussukat!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enthu

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Enthu »

God Morgon!

jahas tänään pitää laittaa viranomaiset kirjeet kelalle&työkkäriin postiin
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kai se on minunkin annettava periksi ja mentävä nukkumaan. Tulen sitten huomenna ihmettelemään näitä höpötyksiäni. Yksin nukkuminen on perseestä, unikaveria?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai se on sitten nukkumaan mentävä, jotta jaksaa taas aamusta lähteä tienpäälle ansaitsemaan palvikinkkua leivänpäälle.

Oli turha päivä, taas yksi monista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
HellBell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:Kai se on minunkin annettava periksi ja mentävä nukkumaan. Tulen sitten huomenna ihmettelemään näitä höpötyksiäni. Yksin nukkuminen on perseestä, unikaveria?
Kyl noin muuten, mutta toi yksi hullu koiruus odottaa että mä olisin sen unikaveri. On näemmä jo vallannut koko sängyn; en tiedä miten pystyy siihen, mutta aika hyvin on asettautunut keskelle sänkyä nukkumaan kuin mikäkin maharadja Egoismus.
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: unikaveria?
Tääl olis. *käpertyy Lolitan kainaloon*

Kyl tulee muuten typerää ohjelmaa telkkarista, mur. X-files nyt on aina hyvä mut mikä ihmeen paskasarja sieltä nyt tulee? Käsittämätöntä sontaa....
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä just tajusin että SingleMalt on lähtenyt palstalta.

Suruliputus päälle. Nyt VITUTTAA!
Nighthawk

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

[quote="Lolita"][/quote]

Miehän voisin näköjään tulla käymään, jos vain viitsisin suoda itselleni äärimmäisyyksiin venytetyn kahvitauon. :)
Oon tekemässä yhtä työjuttua n. 2 km päässä, mikäli tuohon frappr:n sateliittikuvaan on uskominen.

Juu, joka tapauksessa, hyviä öitä itse kullekin säädylle! Hommat jatkukoon.
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kahvia ja Laura Bonoa :h:
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hahhahahaha, tiettekö, mun mies oli löytänyt mun koneelta meitin pikkujoulukuvat, ja kattonut JOKA AINOAN kuvan. Vissiin halunnu löytää todistusaineistoa mun petollisuudesta, mutta ainoastaan repeilly mun kuville, varsinkin sille missä mun valtava perse on pystyssä, ja tietysti sille missä mie Slamiä yritän syödä :D

Jösses. Voi miehet, miehet....
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja brona »

ninnithequeen kirjoitti:Mä just tajusin että SingleMalt on lähtenyt palstalta.

Suruliputus päälle. Nyt VITUTTAA!
Siis HÄH? Miks?
...
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

brona kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä just tajusin että SingleMalt on lähtenyt palstalta.
Suruliputus päälle. Nyt VITUTTAA!
Siis HÄH? Miks?
Se uhkaili sillä jo aikaisemminkin, ja nyt aasi teki sen lähtemisen liian helpoksi. Tätä mä pelkäsinkin. Juuri tätä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juh, muutaman päivän tauko palstailussa ja voi herra jumala ja pari muuta jätkää, niin paljon olette taas onnistuneet itsestänne tänne ammentamaan, että ei millään pysty lukemaan jokaista ketjua mikä on väliin jäänyt. Siksipä siis ohi mennut nämäkin SM:n vihjailut ja nyt siis ilmeinen poistuminen keskuudestamme. *oudoksuu*

Kattelin just (niin, siis vasta tänään) pikkujoulujen kuva paketin. Melko hyvin olin onnistunut ihan yrittämättäkin kameraa pakoilemaan, vain yhdestä kuvasta itseni selkeästi löysin ja siinäkin näkyis olevan älytön selittäminen päällä, eikä niin mitään hajua mistä mutta tärkeää on asia tuntunut olevan. Kaamee kuva. Saa musta parempiakin, saa, saa, ihan varmasti saa.

Tänään oli äityn 48vee synttärit. Ihan mukava päivä aina siihen saakka kunnes velipoika sai tuossa illan päälle päähänsä soittaa äidille ikäväsävyisen kännipuhelun jolla pilasi kaikkien illan. Plääh. Nyt tekisi mieli lähteä jätkää ojentamaan taas oikein kunnolla. Sen sorttinen vitutus päällä kyllä nyt taas, että oksat poies. On tuo yrittänyt soitella munkin puhelimeen näköjään mutta äityn saamaan puhelun jälkeen katsoin asialliseksi laittaa luurini äänettömälle ja jättää yritykset huomioimatta.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Chap

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Chap »

Päivän (=yön) paha työ, houkuttelin (taas) uuden ihmisen rekisteröitymään tänne ...
Nighthawk

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ei hyvä, nyt ei hyvältä näytä. Olisi pakko päästä samoin tein lähtemään, mutta se ei ole mahdollista. Hermostuttaa, kai tässä pitää vetäistä naamaan rivillinen kynsiä. Voihan kilinpallit (ja muutkin genitaalit) sentään. :?
Terrorizer

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

sataa sataa ropisee


R.I.P.
Chuck Schuldiner
13.5.1967 - 13.12.2001
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nighthawk kirjoitti:
Oon tekemässä yhtä työjuttua n. 2 km päässä, mikäli tuohon frappr:n sateliittikuvaan on uskominen.
Pyhä lehmä sentään! Onneksi mä olin jo nukkumassa tuossa vaiheessa, muuten ei humalaisen teoista olisi ollut takeita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pikku-Akka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenet töistä!
Täällä sitä ollaan jo ahkerana netin kimpussa.
Jos alkais tekeen noita laskutusjuttuja.
Kivaa päivää kaikille!
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Erittäin flunssainen toka TPK.
RolloTomasi

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Vasyttaa mutta kokeisiin pitaisi jaksaa lukea.

Hyvaa tiistaita.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Tänään ehtii jo tänne jotain kirjoittelemaankin. Eilen oli niin kauhea kiirus, vaihdoin työpistettä moneen otteeseen kun jengi on sairaslomalla. Tänäänkin menin ensin 7. kerrokseen kysymään pomolta mihin menen, ja jouduun 1. kerrokseen kiirehuoneeseen töihin. Mikäs tässä... toivottavasti tämä pääkipu helpottaa.. taisin nukkua huonossa asennossa (lue: Miehen käsi niskan alla, taas).

Mutta nyt takaisin töihin ettei totuus unohdu. Novelle on muuten hyvää näin heti aamusta ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mukavaa tiistaita! Arska paistaa ja hyvä mieli. Tänään taas salille ja sitten ostoksille. Pitäs noi joululahjat ostaa, ettei sit jää ihan viimetippaan. Viikonloppuna en tosiaan mee, ko sillon liikaa ihmisiä liikentessä ja rupee ahistaa.
Ai niin, työt alkaa sitten virallisesti torstaina! Jipikaijei!!! Hyvästi oloneuvoksena olo :)
Faghag

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Dumari kirjoitti:Huomenta! Erittäin flunssainen toka TPK.
Voi pientä :(

Nuha lähtee nussimalla. Ahkeran panemisen seurauksena flunssani on laskeutunut keuhkoihin ja sen sijaan, että niiskuttaisin, köhin. Mut hei, paranemaan päin tässä ollaan!

Onko sun mahdollista pitää yhtä sairaslomapäivää...? Lepo nääs tohon ainoa parannuskeino.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Mukavaa tiistaita! Arska paistaa ja hyvä mieli. Tänään taas salille ja sitten ostoksille. Pitäs noi joululahjat ostaa, ettei sit jää ihan viimetippaan. Viikonloppuna en tosiaan mee, ko sillon liikaa ihmisiä liikentessä ja rupee ahistaa.
Ai niin, työt alkaa sitten virallisesti torstaina! Jipikaijei!!! Hyvästi oloneuvoksena olo :)
Tarviitsä shoppailuun apuva? ;) Mä olen taas sohvaperunana koko viikon yksin klo 17 - 22. Palkkakin tulisi vasta perjantaina, eli ensin viikon keskiviikkoon mennessä pitää ostaa kaikki lahjat.

Vastaanotin sopivasti 21.-24.12. yövuorot (3 kpl). Rahaa! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Faghag kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Huomenta! Erittäin flunssainen toka TPK.
Voi pientä :(
Nuha lähtee nussimalla. Ahkeran panemisen seurauksena flunssani on laskeutunut keuhkoihin ja sen sijaan, että niiskuttaisin, köhin. Mut hei, paranemaan päin tässä ollaan!

Onko sun mahdollista pitää yhtä sairaslomapäivää...? Lepo nääs tohon ainoa parannuskeino.
Tuo "nuha lähtee nussimalla"-jutun kuulinkin heti aamusta, vapaaehtoisia? :D

Korvat tukossa, nenä vuotaa räkää kokoajan, yskittää niin ettei pysty edes savukkeella käymään. Tokaa päivää mennään, jossen huomenna ole huomattavasti paremmassa kunnossa, niin käyn kipusiskolta hakee saikkuu.
Vastaa Viestiin