Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Niba kirjoitti:Yritä siis sinäkin?

Kaikkea hölmöä, pitää yrittää?
..
Oliko tämä mulle edellisenä kirjoittajana osoitettu vai olivatko kysymykset itsellesi osoitettuja vai kaikille yleisesti osoitettuja kysymyksiä?
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HellBell kirjoitti:Olen sanonut tämän aiemmin ja sanon taas: kunnioitan toisen päätöstä siitä, mitä on päättänyt.
Eivät nämä ole mitään sellaisia 'kuolemia', joista henkilö itse välttämättä itkisi (kukin itse tietää mikä on itselle parhaaksi)
VOI VINDE! Mä ehdin jo surra Sinkkumatin lähtöä, saanx mä vielä surra vai pitääkö nyt iloita hänen "poismenostaan"?
SingleMaltille hyvää joulun aikaa ja teretulemast sitten jos siltä tuntuu. :)
Sitä samaa täältäkin.
HellBell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumari kirjoitti: VOI VINDE! Mä ehdin jo surra Sinkkumatin lähtöä, saanx mä vielä surra vai pitääkö nyt iloita hänen "poismenostaan"?..
Puolestani saat vaikka hyppiä pääsi päällä, jos Sinusta siltä tuntuu. En ole enoni vartija.
Enthu

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hyvää tiistaita nyt pää lyö tyhjää :P
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Lääh, Nuutin kämppä imuroitu. Ja himassa olis samanmoinen homma isommassa mittakaavassa. Ja parikymmentä koneellista pyykkiä. Ehanaa, että mua tarvitaan aina jossain.
Teretulemast vaan tännekin! Saat safkaa ja kahvit :D
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lääh, Nuutin kämppä imuroitu. Ja himassa olis samanmoinen homma isommassa mittakaavassa. Ja parikymmentä koneellista pyykkiä. Ehanaa, että mua tarvitaan aina jossain.
Teretulemast vaan tännekin! Saat safkaa ja kahvit :D
Kiitos, täällä olen jo saanut safkaa ja kahvit :D
Nää lattiat pitäis pestä mutta koko talosta ei löydy mopin näköistäkään :think: Lienee aika yleistä, ettei lähes kuuskymppisillä sinkkumiehillä oikein ole noita siivoustarvikkeita..
Pitää siis siirtää sitä ja ottaa seuraavalla kerralla oma moppi mukaan taas.
HellBell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Niba, vastaatko koskaan mihinkään? Ju nou, kysymys - vastaus?

Jos kirjoitat kysymyksiä ilmaan, onko tarkoitus olettaa että kysymykset ovat retorisia tms?

Vastaatko tähän vai kyselenkö tässä retorisesti..
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HellBell kirjoitti:
Dumari kirjoitti: VOI VINDE!
Puolestani saat vaikka hyppiä pääsi päällä, jos Sinusta siltä tuntuu. En ole enoni vartija.
Ehanaa, nyt sain luvan. Tätä mä oon aena halunnut!
HellBell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumari kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Dumari kirjoitti: VOI VINDE!
Puolestani saat vaikka hyppiä pääsi päällä, jos Sinusta siltä tuntuu. En ole enoni vartija.
Ehanaa, nyt sain luvan. Tätä mä oon aena halunnut!
Saat näpeillesi justiinsa, spanketi spank! :p:
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mun tarjous kämpästä ei vieläkään menny läpi! :evil: Oon nostanu jo 6 tonnii ja kusipäinen myyjä-äijä ei suostu tiputtaa ku tonnin. 2 tonnii enää välissä. Pärkkele! Pitäköön tuNkkinsa :tappohymiö:
ninnithequeen

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti:Mun tarjous kämpästä ei vieläkään menny läpi! :evil: Oon nostanu jo 6 tonnii ja kusipäinen myyjä-äijä ei suostu tiputtaa ku tonnin. 2 tonnii enää välissä. Pärkkele! Pitäköön tuNkkinsa :tappohymiö:
Odottele vaan, kyllä se sen myy vielä teille, kun tajuaa ettei parempaa rahaa saa. Niin siinä aina käy. Ellei joku hullu tule väliin ja tarjoa miljuunia...
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HellBell kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tätä mä oon aena halunnut!
Saat justiinsa spanketi spank! :p:
Hit me Baby one more time! :perse:
millivanilli

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kummia nämä 4h työpäivät, työpäivä loppuu, ennen kuin se pääsee edes kunnolla käyntiin.

Nyt pientä paniikkilukemista ja sitten puoli kuudeksi tenttiin.
HellBell

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumari kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Saat justiinsa spanketi spank! :p:
Hit me Baby one more time! :perse:
Tätä kutsutaan lupaavaksi aluksi. :piru:
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Joo. Ahnella on yleensä paskanen loppu. :stfu:
Viimeksi muokannut Kittys, 13.12.2005 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Aakapua! Kulttuuritalon kävijät huomio! Kannattaako liputtaa itsensä heti toiseen riviin lavan eteen vaiko yläkatsomoon? Eli näkeekö eturivistä kokonaisuuden vai vain esiintyjien rikkinäiset kengät.

Muuten pähkinänkuoressa elämä näyttää samalta kuin muidenkin; pipareita, tonttulakkiin puettu kallo, pyjamabileita ja ylähengitysteiden infektio.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä tein sen! Sanoin asian ääneen lääkäritädille ja lääkäritäti kehui minua rohkeudesta. Maksa vielä kiittää, kunhan tästä hieman kuivahdan. Skoretin muuten aika huippupisteet alkoholinkäyttötestissä, siis sellaisessa kyselyssä ei juomisessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lolita kirjoitti:Mä tein sen! Sanoin asian ääneen lääkäritädille ja lääkäritäti kehui minua rohkeudesta. Maksa vielä kiittää, kunhan tästä hieman kuivahdan. Skoretin muuten aika huippupisteet alkoholinkäyttötestissä, siis sellaisessa kyselyssä ei juomisessa.
:boohoo: Onnea!


Mä tässä painiskelen vieläkin sen pomolle soittamisen kanssa. Yhden jälkeen en voi enää vedota lounaaseenkaan, sitten se on varmaan jo pakko. Hitto kun sykemittarikin on huollossa, tästä saisi varmaan hyvät lukemat.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti: Mä tässä painiskelen vieläkin sen pomolle soittamisen kanssa. Yhden jälkeen en voi enää vedota lounaaseenkaan, sitten se on varmaan jo pakko. Hitto kun sykemittarikin on huollossa, tästä saisi varmaan hyvät lukemat.
Miksi sun pitää soittaa sille? Mikä on asian nimi?
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Mä tässä painiskelen vieläkin sen pomolle soittamisen kanssa. Yhden jälkeen en voi enää vedota lounaaseenkaan, sitten se on varmaan jo pakko. Hitto kun sykemittarikin on huollossa, tästä saisi varmaan hyvät lukemat.
Miksi sun pitää soittaa sille? Mikä on asian nimi?
Noita työsopimus/palkka-asioita. Viimeeksi aiheesta keskustelu loppui pomon kommenttiin siitä, että mun ei toki ole pakko allekirjoittaa työsopimusta, jos ei kelpaa.. :?
Turbohaltija

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Seuraavaksi vuorossa: Siirtyminen kirjaston suuntaan ja tenttikirjan avaaminen siellä. Paremmalla menestyksellä, toivon ma....
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Mä tässä painiskelen vieläkin sen pomolle soittamisen kanssa. Yhden jälkeen en voi enää vedota lounaaseenkaan, sitten se on varmaan jo pakko. Hitto kun sykemittarikin on huollossa, tästä saisi varmaan hyvät lukemat.
Miksi sun pitää soittaa sille? Mikä on asian nimi?
Noita työsopimus/palkka-asioita. Viimeeksi aiheesta keskustelu loppui pomon kommenttiin siitä, että mun ei toki ole pakko allekirjoittaa työsopimusta, jos ei kelpaa.. :?
Voi muna. Onko palkka oikeasti törkeän alhainen? Onko muita duuneja tiedossa? Selviätkö ilman tuota duunia? Ei ehkä kannata mennä duuniin, jonne menee jo alussa vittuuntuneena huonoon palkkaan. Oliko sopimuksessa muita puutteita?
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HellBell kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Saat justiinsa spanketi spank! :p:
Hit me Baby one more time! :perse:
Tätä kutsutaan lupaavaksi aluksi. :piru:
:apuva:
safi

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja safi »

Faghag kirjoitti: Sitä paitsi, tokaisin mä sinkkumatille kovaan ääneen ja ihan selvin päin, että: "Miten sä voit olla sinkku? Jos mä olisin sinkku, sä et enää kauaa olisi."
kjäh, kjäh. Tiedätkö, että en epäile sanojasi yhtään. Ilopillerit vievät kaikki parhaat miehet ja uskaltavat tarttua hetkeen ja tilaisuuteen, koska järjestävät niitä itse. Hyvä me!
Exsat

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti: Voi muna. Onko palkka oikeasti törkeän alhainen? Onko muita duuneja tiedossa? Selviätkö ilman tuota duunia? Ei ehkä kannata mennä duuniin, jonne menee jo alussa vittuuntuneena huonoon palkkaan. Oliko sopimuksessa muita puutteita?
Palkka on hyvä, mutta epätasa-arvoinen: samalla koulutuksella olevat työkaverit saavat samasta työstä parempaa palkkaa, mikä on laitonta, kun käytössä on taulukkopalkkausjärjestelmä.
Vastaa Viestiin