Teisipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Elppis kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Missä välissä kk lähti ja miksi?
Ei se ole lähtenyt, se vaan ei ole enää ylipidossa.
Häh? Miksei! Nyt mä tipahin.

Onks siel sit enää vaan Elppa, QD ja aasi?

Täällä tapahtuu kummia.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Kid

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kid »

Täältähän tippuu porukkaa ko pipoo. Noh, ei se mun menoa haittaa. Tää lähtee ny kauppaan ja illaks turisee tyttöjen juttuja.
Päivänjatkoja runkut.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:
Ei se ole lähtenyt, se vaan ei ole enää ylipidossa.
Kyllä se on poissa ihan kokonaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ei se ole lähtenyt, se vaan ei ole enää ylipidossa.
Kyllä se on poissa ihan kokonaan.
Ihme tyyppejä... Lolita, tuu meille syömään tänään?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Ihme tyyppejä... Lolita, tuu meille syömään tänään?
Mä en taida kyetä. Eilinen juominen vaatii veronsa ja väsyttää. Mä taidan vaan vääntää itkua väsymyksestä ja alakulosta kotioloissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pikku-Akka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kimmen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mites se oli nämä peräkkäiset määräaikaiset sopimukset? Kun niitä on tarpeeksi monta, niin eikö työsopimuksesta pidäkin tulla jatkuva?
Kolmen määräaikaisen työsopimuksen jälkeen on henkilö vakinaistettava mikäli työsuhde jatkuu.

Mua niin kyrsi opiskeluaikoina kun ei ollut "varaa" alkaa tappelemaan työnantajien kanssa noista määräaikaisten sopimusten määrästä jne. Oli vaan hyväksyttävä asiat tai etsittävä uutta työpaikkaa. Silloin sai kuitenkin 4-5kk sopimuksia, nykyään tarjoavat 1-2kk sopimuksia opiskelijoille ja nuorille.
3 §
Työsopimus on voimassa toistaiseksi, jollei sitä ole perustellusta syystä tehty määräaikaiseksi. Työnantajan aloitteesta ilman perusteltua syytä tehtyä määräaikaista työsopimusta samoin kuin ilman perusteltua syytä tehtyjä toisiaan seuraavia määräaikaisia työsopimuksia on pidettävä toistaiseksi voimassa olevina.
________________________

Pitääköhän vielä valittaa sille pomolle.. Mut meillä tuo projektityö on kyllä hyvä peruste...Ja nyt on vasta kolmas määräaikainen työpätkä tulossa.
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mun tekis mieli jätskiä :oops:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:Mun tekis mieli jätskiä :oops:
Pakastimessa ois sellasta mikä on jäänyt syömättä. Ihan hiton pahaa minttusuklaajädeä. *Ojentaa*. Takasin en ota!

Mutta se valion uuniomenajätski siinä viereisessä paketissa... *Slurps*
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mun tekis mieli jätskiä :oops:
Pakastimessa ois sellasta mikä on jäänyt syömättä. Ihan hiton pahaa minttusuklaajädeä. *Ojentaa*. Takasin en ota!

Mutta se valion uuniomenajätski siinä viereisessä paketissa... *Slurps*
Laitetaan puoliks se pareNpi :oops: . Tääl on kahvi valmiina jo :D
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:
Laitetaan puoliks se pareNpi :oops: . Tääl on kahvi valmiina jo :D
Eikä laiteta. Lusikka molemmille käteen ja syömään samasta pöntöstä. Ei passaa hinuroida. Kahvia joo, mieli tekis, mutta en jaksa keittää.
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Laitetaan puoliks se pareNpi :oops: . Tääl on kahvi valmiina jo :D
Eikä laiteta. Lusikka molemmille käteen ja syömään samasta pöntöstä. Ei passaa hinuroida. Kahvia joo, mieli tekis, mutta en jaksa keittää.
Tuutsä tänne? Tääl on jo kahvi ja lusikat.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti: Tuutsä tänne? Tääl on jo kahvi ja lusikat.
Joo tietty, mutta vaihda sitten lusikat pilleiksi. Menee imemiseksi.
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti: Menee imemiseksi.
Ihkua! Nams!
nypari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja nypari »

Dodih, toka päivä Berliinissä, ja jo piti kirjoittaa. Kuitenkin teillä oli ikävä, mä arvasin! Kyllä on keskusta hienona, jouluvalot ja kaikki. Kyldyyriä ja soppailua toistaiseksi. Vaatteisiin mennyt vasta reilut 500 juuroo, mutta vielä pitäisi ainakin kengät ostaa, ja toki herätteet päälle. Hotellilla sattui olemaan aulassa nettikone, joten uutisfriikille päivän kotimaiset uutiset on must juttu ulkomaillakin, mahdollisuuksien mukaan tietty. Telkusta ei tule kuin saksankielistä dubbipaskaa, vain yksi BBC:n kanava, josta jotain ymmärtää. Mä kun en ole koskaan saksaa opiskellut, enkä opiskele. Englanilla on pärjännyt ihan hyvin. Pari päivää vielä edessä, vaikka paljon on jo nähty. Mielenkiintoista...
Lilo

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nypari kirjoitti: " päivän kotimaiset uutiset"
= uusin peitenimi Kitylle
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Dodih, toka päivä Berliinissä, ja jo piti kirjoittaa. Kuitenkin teillä oli ikävä, mä arvasin! Kyllä on keskusta hienona, jouluvalot ja kaikki. Kyldyyriä ja soppailua toistaiseksi. Vaatteisiin mennyt vasta reilut 500 juuroo, mutta vielä pitäisi ainakin kengät ostaa, ja toki herätteet päälle. Hotellilla sattui olemaan aulassa nettikone, joten uutisfriikille päivän kotimaiset uutiset on must juttu ulkomaillakin, mahdollisuuksien mukaan tietty. Telkusta ei tule kuin saksankielistä dubbipaskaa, vain yksi BBC:n kanava, josta jotain ymmärtää. Mä kun en ole koskaan saksaa opiskellut, enkä opiskele. Englanilla on pärjännyt ihan hyvin. Pari päivää vielä edessä, vaikka paljon on jo nähty. Mielenkiintoista...
Muista käydä KaDeWella. Siellä on tavara talossa.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lilo kirjoitti:
nypari kirjoitti: " päivän kotimaiset uutiset"
= uusin peitenimi Kitylle
Päivän koukku, jonka jätin, kun en jaksanut enää muuttakaan. Lämmin kiitos, että olen noteerattu taas yhden lainauksen muodossa. Okei, olen helppo, turha tässä selittää, kun on paskat housussa. :lol:
nypari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti: Muista käydä KaDeWella. Siellä on tavara talossa.
Käyty ja palataan ilmeisesti vielä huomenissa. Ei jaksettu eilen kivuta esim. yäkerran ruokaparatiisiin, mutta vahinko siis paikataan. Itäpuolella oli kyllä hieno tavaratalo kans, nimeä en just muista.
Pikku-Akka

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kotona ollaan ja maha on täynnä herkullista riisipataa ja mansikkaherkkua. Vielä kun rojahdan sohvalle hyvän lehden kanssa ja joku hierois mun kipeitä hartioita, niin tää ilta olsi täydellinen.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Lolita kirjoitti:Mä taidan vaan vääntää itkua väsymyksestä ja alakulosta kotioloissa.
Komppaan! Kävin myös vuokraamassa pari itkettävän ihanaa elokuvaa "piristämään" tunnelmaa.
millivanilli

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Neljä tenttiä takana viisi edessä (joista yksi taitaa jäädä auttamatta uusintavikkolle). Olotili on kohentunut, vaikka loppuilta meneekin lukiessa ja esitelmää harjoitellessa. Huomenna on sitten viimeinen esitelmä tältä jaksolta pidettävänä.

Ehkäpä kylvyssä lukeminen edesauttaisi oppimista.
Kittys

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Koko käNppä siivottu ja jyNssätty. Paree pysyy puhtaana enenpi ku 2 päivää :twisted: . Tiskit tuol ois viä. Ei huvita, ei jaksa. *haluuolkkariinuudenjärkän* Äh, painelen piiiitkääään :suihku: .
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nytkö huimakin sitten katosi? Darn.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:Nytkö huimakin sitten katosi? Darn.
Hannareita koko joucco!
Kaljupäät tekee joukkopaon, stop it!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Teisipäev

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Niin ne menee.

Noh, lähtekööt... :roll:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin