Mitä helvetin "keskustelijoita?"

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä helvetin "keskustelijoita?"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:Hienoa! Saavutimme metakeskustelun orgastisen huipentuman: "Mä en leiki enää sun kaa koska oot tyhmä ja pelaat väärin! Huiputatkin vielä!"

*spruits* *pyyhk pyyhk* *pallirapsut* *krooh*
Sä olet jotenkin niin seksikäs, kun sä suutut. Vitsi kun pääsisi painimaan sun kanssa.
Kikkelis kokkelis.
T3000

Re: Mitä helvetin "keskustelijoita?"

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Keikaus kirjoitti:Sä olet jotenkin niin seksikäs, kun sä suutut. Vitsi kun pääsisi painimaan sun kanssa.
Siitä on aika monta kuukautta kun olen viimeksi suuttunut. Lupaan, että selätän sinut henkisesti seuraavan kerran kun suutun. Karvashokin uhallakin. Uskoisitko, että pääsääntöisesti hymyilen kun kirjoitan, koska teen tätä tappaakseni hiljaista joulukuuta töissä. Sorrun palstailuun aina työpaikan hiljaisina kausina.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä helvetin "keskustelijoita?"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sä olet jotenkin niin seksikäs, kun sä suutut. Vitsi kun pääsisi painimaan sun kanssa.
Siitä on aika monta kuukautta kun olen viimeksi suuttunut. Lupaan, että selätän sinut henkisesti seuraavan kerran kun suutun. Karvashokin uhallakin. Uskoisitko, että pääsääntöisesti hymyilen kun kirjoitan, koska teen tätä tappaakseni hiljaista joulukuuta töissä. Sorrun palstailuun aina työpaikan hiljaisina kausina.
Älä selitä. Kun meikäläinen vetää puoli-nelsonin, siinä on robotti ketarat ojossa. Uskon kyllä että hymyilet, koska olen niin ihana.
Kikkelis kokkelis.
Quarter

Re: Mitä helvetin "keskustelijoita?"

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tämän palstan modaus on vähän kun yrittäisi teelusikalla tyhjentää saimaata... Te muutamat saatanan norpat vaan kusette altaaseen kahta enemmän. Pikkukalat kuolee ja isot lähtee ku niitä vituttaa. Pari lokkia rääkyy jotain epämäärästä jostain kaukaa ja nestori miikulainen huopaa ympäri lätäkköä ku ei tiiä mitä tehä. On tämäki..
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Mitä helvetin "keskustelijoita?"

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

QuarterDot kirjoitti:Tämän palstan modaus on vähän kun yrittäisi teelusikalla tyhjentää saimaata... Te muutamat saatanan norpat vaan kusette altaaseen kahta enemmän. Pikkukalat kuolee ja isot lähtee ku niitä vituttaa. Pari lokkia rääkyy jotain epämäärästä jostain kaukaa ja nestori miikulainen huopaa ympäri lätäkköä ku ei tiiä mitä tehä. On tämäki..
Kokeile nykäistä se tappi irti venheestä niin ei tarvii huovata. Jooko?
Vastaa Viestiin