Mikä hätänä Tix?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
WanhaPervo

Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Vaikutat kovin tuohtuneelta ja kiivastuneelta. Mikä hätänä?
t WP
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Se haluis Ninnin täydellisen elämän.

Kosketella Patz:n kauniita rintoja.

Rapsutella SnapaHeadin kolmea rintakarvaa.

Mutta Tix ei vaan osaa. Tix ei tajuu. Mitä sä Tix haluat? Haluatko että meistä joku muuntautuu IRSTAAKSI?! :twisted:
Viimeksi muokannut Elppis, 13.12.2005 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sillon tylsää töissä, vaikka miljoonaliksa juoksee.
Poikaparka :boohoo:
ninnithequeen

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Se haluis Ninnin täydellisen elämän.
Kukapa ei?
T3000

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Kattotaans. Mun imumonni söi mun miljoonakalat kun olin 15 vee. Siitä lähti sellainen tuskan ja tapahtumien vyöry, johon liittyy seksuaalista nöyryytystä, impotenssia, priapismia, fekaloomia, mammografioita ja fysioterapiaa. Kaiken tuon muun olisin kestänyt, mutta kun fysioterapeutti oli mies ja se koski mua silleen sinne, niinku hellästi hipeltäen hartiaa, niin en oo enää 130%. Mun seksuaalinen indedigeekki on mennyt senat sakaisin niin ettei enää erota hanuriani naamastani ja harva se aamu höylään persettäni kun partaa pitäis ajaa.

Sen lisäksi sain rice cripsiestäni lelun, joka muistutti mua mun kuolleen mummoni nenässä olleesta syylästä, ja sain siitä backflashina huutoitkuraivopotkukohtauksen kesken hammaslääkärissä käyntiä. Ei se sinänsä haittais, mutta villiintyneen poran takia mulla on nyt neljä nenänreikää, joista kahteen mahtuu erikoisisoja herneitä, vaikka kokonainen Saarioisten purkki jos tarvis vaatii.

Ja kakkihätäkin on. Jonnekihan se on ulostettava jos viemäri ei vedä.
WanhaPervo

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

T3000 kirjoitti:
--
Sinun pitäisi oppia tuntemaan itsesi paremmin.

Avain onnellisuuteen on itsensä tunteminen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:Kattotaans. Mun imumonni söi mun miljoonakalat kun olin 15 vee. Siitä lähti sellainen tuskan ja tapahtumien vyöry, johon liittyy seksuaalista nöyryytystä, impotenssia, priapismia, fekaloomia, mammografioita ja fysioterapiaa. Kaiken tuon muun olisin kestänyt, mutta kun fysioterapeutti oli mies ja se koski mua silleen sinne, niinku hellästi hipeltäen hartiaa, niin en oo enää 130%. Mun seksuaalinen indedigeekki on mennyt senat sakaisin niin ettei enää erota hanuriani naamastani ja harva se aamu höylään persettäni kun partaa pitäis ajaa.

Sen lisäksi sain rice cripsiestäni lelun, joka muistutti mua mun kuolleen mummoni nenässä olleesta syylästä, ja sain siitä backflashina huutoitkuraivopotkukohtauksen kesken hammaslääkärissä käyntiä. Ei se sinänsä haittais, mutta villiintyneen poran takia mulla on nyt neljä nenänreikää, joista kahteen mahtuu erikoisisoja herneitä, vaikka kokonainen Saarioisten purkki jos tarvis vaatii.

Ja kakkihätäkin on. Jonnekihan se on ulostettava jos viemäri ei vedä.
Kulta! Snapa!
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti:
T3000 kirjoitti:
--
Sinun pitäisi oppia tuntemaan itsesi paremmin.

Avain onnellisuuteen on itsensä tunteminen.
Jösses.

Tästä puuttuu vaan sana "Jeesus" tai "Jumala" ja mie oisin ihan varma, että WP on Petri :shock:
T3000

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

WanhaPervo kirjoitti:Sinun pitäisi oppia tuntemaan itsesi paremmin.

Avain onnellisuuteen on itsensä tunteminen.
Ei nyt näin hölmöä jätkää viitti opetella paremmin tuntemaan. Arvaa olisko vittumaista huomata miten urpo se dorka oikeasti on? Siinähän joutuis tekemään välirikon ittensä kanssa.
Dumari

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

WanhaPervo kirjoitti:
T3000 kirjoitti:
--
Sinun pitäisi oppia tuntemaan itsesi paremmin.
Avain onnellisuuteen on itsensä tunteminen.
Aiwan! Tixuliini on ollut aivan liikaa RL:ssä ja missannut Dildot? Keikku voisi pelastaa Tix:n ja antaa karvaista Dildoa hänelle arslokkiin, toki ilman lubrikanttia.
ninnithequeen

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti:
T3000 kirjoitti:
--
Sinun pitäisi oppia tuntemaan itsesi paremmin.

Avain onnellisuuteen on itsensä tunteminen.
Mutta mites sitten, jos minä nyt opettelisin tuntemaan itseni, ja huomaisin olevani mitään aikaansaamaton ruma ja typerä no-life?

Olisinko minä silloinkin onnellinen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
T3000 kirjoitti:
--
Sinun pitäisi oppia tuntemaan itsesi paremmin.

Avain onnellisuuteen on itsensä tunteminen.
Mutta mites sitten, jos minä nyt opettelisin tuntemaan itseni, ja huomaisin olevani mitään aikaansaamaton ruma ja typerä no-life?

Olisinko minä silloinkin onnellinen?
Opi tuntemaan = tunnustele itseäsi = olisit onnellinen, edes hetken!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Opi tuntemaan = tunnustele itseäsi = olisit onnellinen, edes hetken!
Voihan lääh. Eikun nuuh.
WanhaPervo

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
T3000 kirjoitti:
--
Sinun pitäisi oppia tuntemaan itsesi paremmin.

Avain onnellisuuteen on itsensä tunteminen.
Mutta mites sitten, jos minä nyt opettelisin tuntemaan itseni, ja huomaisin olevani mitään aikaansaamaton ruma ja typerä no-life?

Olisinko minä silloinkin onnellinen?
T3000 kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Sinun pitäisi oppia tuntemaan itsesi paremmin.

Avain onnellisuuteen on itsensä tunteminen.
Ei nyt näin hölmöä jätkää viitti opetella paremmin tuntemaan. Arvaa olisko vittumaista huomata miten urpo se dorka oikeasti on? Siinähän joutuis tekemään välirikon ittensä kanssa.

En ole palstan johtavia Itsensätuntemisguruja. Toistelen ainoastaan viisaammilta kuulemiani neuvoja.

Delegoin nämä kysymykset Every Womanille, jonka vastuualueeseen nämä nyky-Kityssä kuuluvat.
T3000

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

WanhaPervo kirjoitti:Delegoin nämä kysymykset Every Womanille, jonka vastuualueeseen nämä nyky-Kityssä kuuluvat.
Eli tie onneen olisi löydettävissä. Valitettavasti siinä ehtii kuolla janoon ennenkuin saa EW:n postauksen luettua loppuun.
ninnithequeen

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti: Delegoin nämä kysymykset Every Womanille, jonka vastuualueeseen nämä nyky-Kityssä kuuluvat.
Luuletsä niinQ et se lukee paskanjauhantaa?
T3000

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:Luuletsä niinQ et se lukee paskanjauhantaa?
Do not underestimate teh power of teh agonizingly longwinding side!
Lilo

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Voit ehkä kysyä myös So Easyltä josko se suosittelisi jotakin kivaa itsetuntemusopaskirjasta noin niinQ ens hätään.
WanhaPervo

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lilo kirjoitti:Voit ehkä kysyä myös So Easyltä josko se suosittelisi jotakin kivaa itsetuntemusopaskirjasta noin niinQ ens hätään.
Juuri näin! So Easyn nimeä tapailin myös, mutta en ollut täysin varma henkilöstä, joten mainitsin vain Every Womanin.

Eli jos hätä iskee, niin dial 1-800-KITY-ITSETUNTEMUS.

Our operators are waiting for yor call!
Herra Manala

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

WanhaPervo kirjoitti:Juuri näin! So Easyn nimeä tapailin myös, mutta en ollut täysin varma henkilöstä, joten mainitsin vain Every Womanin.

Eli jos hätä iskee, niin dial 1-800-KITY-ITSETUNTEMUS.

Our operators are waiting for yor call!
Sinä VOISIT kirjoittaa näinkin herjaavan kommentin So Easystä, mutta vain siksi ettet olisi vielä oppinut tuntemaan itseäsi. Et siis olisi enää lainkaan tätä mieltä asiasta kunhan olet oppinut tuntemaan itsesi. En siis sano, että olisin automaattisesti enemmän oikeassa kuin sinä. Minä vain sanon, että tunnen subjektiivisesta hiekkalaatikostani enemmän hiekanjyviä kuin sinä omastasi, joten mielipiteeni ovat enemmän valideja. En siis sano että olisit naurettava, sanon vain että olet typerä ja oppimaton. Enkä siis tarkoita, että yleistiedossasi olisi vikaa, vaan että henkinen kompetenssisi on puutteellinen. Lukaisehan hieman De Melloa ja kuuntele samalla Westbamin Hands On Yelloa. Palataan sen jälkeen asiaan.
Faghag

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Vautsi!

Ainakin Tix teki näyttävän sisääntulon suoraan paraatiovesta eikä lurkkinut Kityyn nöyristellen sivuovesta ja anteeksipyydellen.

Meitä on joka junaan ja toiset kulkee metrolla.
Herra Manala

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Faghag kirjoitti:Meitä on joka junaan ja toiset kulkee metrolla.
Joillakin lähtee raitiovaunu kiskoiltaan ja liukuu taksin kylkeen.
WanhaPervo

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Faghag kirjoitti:Vautsi!

Ainakin Tix teki näyttävän sisääntulon suoraan paraatiovesta eikä lurkkinut Kityyn nöyristellen sivuovesta ja anteeksipyydellen.

Meitä on joka junaan ja toiset kulkee metrolla.
Itse en käytä julkisia kulkuvälineita, paitsi taksia ajoittain.
WanhaPervo

Re: Mikä hätänä Tix?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Herra Manala kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Juuri näin! So Easyn nimeä tapailin myös, mutta en ollut täysin varma henkilöstä, joten mainitsin vain Every Womanin.

Eli jos hätä iskee, niin dial 1-800-KITY-ITSETUNTEMUS.

Our operators are waiting for yor call!
Sinä VOISIT kirjoittaa näinkin herjaavan kommentin So Easystä, mutta vain siksi ettet olisi vielä oppinut tuntemaan itseäsi. Et siis olisi enää lainkaan tätä mieltä asiasta kunhan olet oppinut tuntemaan itsesi. En siis sano, että olisin automaattisesti enemmän oikeassa kuin sinä. Minä vain sanon, että tunnen subjektiivisesta hiekkalaatikostani enemmän hiekanjyviä kuin sinä omastasi, joten mielipiteeni ovat enemmän valideja. En siis sano että olisit naurettava, sanon vain että olet typerä ja oppimaton. Enkä siis tarkoita, että yleistiedossasi olisi vikaa, vaan että henkinen kompetenssisi on puutteellinen. Lukaisehan hieman De Melloa ja kuuntele samalla Westbamin Hands On Yelloa. Palataan sen jälkeen asiaan.
Auh. Sattuu! Sisäinen pikkupoikani alkoi itkeä :(
Vastaa Viestiin