Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla voisi nimittäin olla yksi ostostoive, jos joku on menossa sinne. Ihan pieni vain...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Pienen pieni ruskea mies? :D
Älä löi! En ole hurrit!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Miten mä jotenkin arvasin tuon pienen ruskean miehen. Ei, toistaiseksi minun ei ole tarvinut maksaa seurastani. Kerron sille, joka lähtee.. Ihan päivittäiskosmetiikasta on kysymys. Jenkeistä kun saa SITÄ yhtä tuotetta viisi kertaa halvemmalla ja se puteli kestää vuoden. Eli KY-Jellyä. Heh, no ei vaineskaan.
Kikkelis kokkelis.
Quarter

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Keikaus kirjoitti:Miten mä jotenkin arvasin tuon pienen ruskean miehen. Ei, toistaiseksi minun ei ole tarvinut maksaa seurastani. Kerron sille, joka lähtee.. Ihan päivittäiskosmetiikasta on kysymys. Jenkeistä kun saa SITÄ yhtä tuotetta viisi kertaa halvemmalla ja se puteli kestää vuoden. Eli KY-Jellyä. Heh, no ei vaineskaan.
Et ole nettikauppoja selannut...? löytyskö sieltä?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ootko katsonut löytyykö tuotetta ebaysta? Sieltä oon usein löytänyt tarvitsemani. Ainoa paha tuossa on tietysti posti-, tullimaksut ja alvi mitkä useimmien joutuu maksamaan kun paketti saapuu suomeen.
Älä löi! En ole hurrit!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

QuarterDot kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miten mä jotenkin arvasin tuon pienen ruskean miehen. Ei, toistaiseksi minun ei ole tarvinut maksaa seurastani. Kerron sille, joka lähtee.. Ihan päivittäiskosmetiikasta on kysymys. Jenkeistä kun saa SITÄ yhtä tuotetta viisi kertaa halvemmalla ja se puteli kestää vuoden. Eli KY-Jellyä. Heh, no ei vaineskaan.
Et ole nettikauppoja selannut...? löytyskö sieltä?
No verot ja tullithan siihen tulee päälle eli ei mitään järkeä. Silti, olisihan se sittenkin halvempaa. Ei, kyllä mä ajattelin mieluummin käyttää hyväkseni jotain kaveria.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jos mä kirjoittaisin tähän, että aion ostaa säärikarvavaahtoa, ilmoittautuisikohan monikin..
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kaivelin nettiä ja löysin kyllä tämmöisen aika edullisen kosmetiikkaa myyvän nettikaupan Enklannista: http://www.sbs-uk.net/

Taidanpa ryhtyä tekemään kauppoja. Ehkäpä Lontoossa asuva kaverini haluaa tuoda ostokseni kotiin jouluna..
Kikkelis kokkelis.
Na

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Na »

Tästä ketjusta tulikin mieleeni, että tietääkös joku jos suomessa myytäisiin jossain sen nimistä sarjaa kuin Neutrogena? Loistavaa ihoystävällistä kosmetiikkaa, mutta ei sitä tosiaan kannata alkaa merten takaa tilaamaan.
RolloTomasi

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jenkkeihin? Lahdossa? En.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Na kirjoitti:Tästä ketjusta tulikin mieleeni, että tietääkös joku jos suomessa myytäisiin jossain sen nimistä sarjaa kuin Neutrogena? Loistavaa ihoystävällistä kosmetiikkaa, mutta ei sitä tosiaan kannata alkaa merten takaa tilaamaan.
Joo, ihan hyviä tuotteita, mutta kun testaavat eläimillä, en käytä enää.
Kikkelis kokkelis.
Na

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Na »

Eivät ennen testanneet? Vai selvisi vasta myöhemmin?
No siinä tapauksessa kyllä hyvä juttu ettei saa Suomesta, voi pidättäytyä bodyshopin tuotteissa. :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Na kirjoitti:Eivät ennen testanneet? Vai selvisi vasta myöhemmin?
No siinä tapauksessa kyllä hyvä juttu ettei saa Suomesta, voi pidättäytyä bodyshopin tuotteissa. :)
Käytin joskus vaihtarivuonna yksi ja kaksi, kun en ollut vielä niin tiedostava. Tosin tämä tiedostavana oleminen on aika vaikeaa, kun eri tahojen boikottilistat ovat kovin erilaisia. No se nyt ainakin on selvinnyt, että esim. L'oreal on ollut monella listalla boikotissa jo pitkään ja sen mukana tietenkin kaikki muut sen omistamat merkit eli L'ancome ja Biotherm. Jälkimmäinen harmittaa vietävästi, koska niillä on yksi tosi hyvänvärinen huulikiilto.. Body Shop on tietty varma valinta ja kauneusguruni Paula Begounin tuotteet, joita tilaan Jenkeistä ison satsin kerrallaan (www.cosmeticscop.com). Ja onhan niitä pitkä liuta muitakin.
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Vegas kiinnostaisi tosin joskus kesän jälkeen.
Sannu

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mä olen lähös Nykkiin, mutta vasta maaliskuussa, että sitten onnistuu skippaduu
Storytuuli

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Oltiin jo varattu lennot ja perjantai sentään maksettukin tammikuulle, mutta peruin omani sitten...


Nou can help.
SnapaHead

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Keikaus kirjoitti: Kerron sille, joka lähtee..
Minä olen menossa. Kutsuvieraana johonkin firman vittupääjuhliin. Mutta toki voin tuoda kanssapalstalaiselle jotakin. Berettaa en tuo, mutta VC:n pään lasipurkissa onnistuu.

Noin muuten tosissaan että juttusi on totaalisen sekopäinen. Senkun vittu itse tilaat mitä haluat. Säästät ehkä 2€ sillä että joku tuo. Apinointia. Sex and the City lienee lempisarja?
Storytuuli

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

SnapaHead kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Kerron sille, joka lähtee..

Noin muuten tosissaan että juttusi on totaalisen sekopäinen.
Ehei. Sä et oo nyt Snapa snaijannut. Kato kun tulin tänne stalkkaamaan ketjuja läpi eilen, niin huomasin, että Hebuli (Keikauksen eRakastaja tms.) on kirjoittanut, jotta ne, jotka vain silloin tällöin käyvät kirjoittamassa jotain, tekevät sen siitä pelosta, ettei heitä vaan unohdettaisi. Tällähän ei tietenkään ollut mitään tekemistä sen kanssa, että juuri minäminäminä postasin joskus viikkoja sitten (?) jenkkimatkasta...hehee

Jos en nyt ihan väärin muista, niin edelleen Hebulin mielestä kyse on itsetehostuksesta. Hän, joka ei usko yliluonnolliseen ja lähestyy kaikkea terveellä maalaisjärjellä. Kah maalaisjärjen mukaistahan ei VOI olla se, että on niin pirullisen KIIRE, että postaa vaan ylimpään tai helpoimpaan ketjuun jotain äkkiseltään - better than nothing - yep, I do exist. Joten ah, kas, tämä ketjuhan on avattu SELVÄSTI vain minua varten! Ah! Ah! Ah!

Kyllä tämä internet julkisuus on sitten ihanata. Puhumattakaan kaikista näistä salaliittoteorioista ja ihmisten motiivien arvailuista, jota voi tehdä loputtomiin.


:hep: hiphip, hurray!
Hebuli

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

No niin, nyt kyllä Storia sekoilee pahasti.
bedlam

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mitä vittua?
ninnithequeen

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Mitä vittua?
Sanos muuta.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minä ainakin tipahdin jossain kohti, ja en jaksa lukea tuota uudelleen yrittääkseni tajuta.

Joo ja en oo lähössä jenkkeihin. En edes haluaisi lähteä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tekisi mieleni avata ketju, jossa kysyn onko kukaan lähdössä Portugaliin vähään aikaan. Siellä on niin ihana pikku putiikki josta saa juuri sitä oikeaa hajuvettä. Mutta enpä viitsi, kun nuita paskaketjuja on jo miljoona.
RolloTomasi

Re: Onko kukaan lähdössä Jenkkeihin lähitulevaisuudessa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Viitataanko tassa ketjussa sanalla "Jenkkeihin" Yhdysvaltojen koilliskulmaan vaiko pohjoisiin osavaltioihin yleensa?
Vastaa Viestiin