kezkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

pöh... mut mun kello näytti 0000
... vittu

öitä
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Eipä mitn... Minunkin kello näytti.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun esitelmäni on valmis, kalvot myös. Enää pitää malttaa sitä aloittaessaan olla esittämättä toivotusta, että toivottavasti kuulijat tulevat kuullessaan nauttimaan yhtä paljon kuin minäkin nautin pähkäillessäni ja valmistautuessani ja esitelmöidessäni.
Faghag

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Tämä nikkien katoaminen Kitystä on selvästi merkki siitä, että jouluangsti iskee päälle ja uuden vuoden lupaukset odottavat nurkan takana.

Minäpä tosin aloitin uuden vuoden lupausten tekemisen jo nyt: katsoin peiliin ja se vahvisti tosiasian, että olen onnellinen ja siksi lihonut + 5 kiloa :-D Eli keskivartalon ankaraa kiinteyttämistä, että voi taas pitää hottistoppeja. Onneksi salikortti on uusittu ja sillä pääsee myös uimaan. Lisäksi lenkkeilyä ja tanssiharrastusta. Sovin jo perjantaiaamuksi ajan uuden saliohjelman tekemistä varten. Heh, heh, meikä aikoo siis viettää kurinalaisen joulun, mikä sopii mulle, sillä a) inhoan jouluruokaa ja b) inhoan joulua. Pikkujouluista ja jouluvaloista tykkään kyllä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Iskisikin päälle vain jouluangsti... Minulla on kamala ikäkriisi.
Ja kaikki muutkin kirkiisit. Paskanvitunmarjat, ahistaa!!
Kaveri laittoi tililleni kympin ja viestissä luki :"osta hyvä nainen elämä"
Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
HellBell

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Öitä!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Öitä kans!

Mikä ihmeen kato tänne on oikein iskenyt?
RolloTomasi

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minne Gina, huima ja Killkill meni?
nokkaelain

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Mun esitelmäni on valmis, kalvot myös.
:jee: Hyvä ettei tuota tarvinnut sittenkäään lykätä jonnekin ensi vuoteen.

Olisikin piristävää jos (itsekin) vaihteeksi saisi jotain aikaan. Onneksi aamulla pitää mennä työterveystarkastukseen verenpainetta mittauttamaan; muuten ei taaskaan heräisi pakottamatta ennnen puolta päivää.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja alja »

väsy.ttää. isosti. edessä taas rattiin nukahtelua-nattiinrukahtelua meinasin kirjottaa.
kerronpa hyvän läpän näin keskiviikon kunniaksi. maanantaina tein sellasen lähes 14tuntisen työpäivän ja eilen yksi työkamuista sanoi mulle ettei sen pitusissa päivissä oo mitään järkee, että "pitäähän sitä olla aikaa muullekin elämälle" :shock: :lol: "muullekin elämälle?!!!" no en kehannu sille vielä sanoo että vttu mulla mitään elämää oo, ku ei tunneta vielä oikein hyvin.... haaaaah ja tänään uudestaan.
*nukahti näppikselle*
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Dumari

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HyväHuomenta! Eka TPK? Hiukan parempi olo.
AarneAnkka

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta.

Tuli muuten spämmi-skämmi josta luulisi jo vähemmänkin nörtin huomaavan ettei ehkä kannattaisi klikata.
Nordea.fi: Suorittakaa tarkistusta valittomasti.


Arvoisa Onlina-Banking jarjestelman kayttaja.

Tilien tarkistuksen yhteydessa pyydamme Teidat, vahvistamaan Teidan tilin tietoja ja kooditaulukkoja. Tarkistuksen yhteydessa pyydamme Teidat tayttamaan tilin tarkastuksen taulukon. Tassa taulukossa on tietojen kysely tilille paasya varten, tilin laji ja salasanantaulukon ja Payment Confirmation Codes-taulukon tiedot.

Pyydamme tayttamaan tietoja huolellisesti, koska virhe jopa yhdessa kentassa voisi aiheuttaa tilin lukitusta, tilin avaamisen ja kayton seikkojen selvittamista. Lomakkeessa annetaan ohjeita kenttien tayttamiseksi.

http://210.204.9.249:8081/.... (loppuosa linkistä poistettu, juu ei, älä klikkaa)

HUOM! Tama tarkistus suoritetaan ainoastaan asiakkaidemme turvallisuude! n tason turvaamiseksi.

Toivoen ymmartamykseen ja kannatukseen Teidan puolelta.

Kunnioittaen,
Hallinto
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mulle tuli tuollainen samanlainen posti n. kuukausi takaperin. Jos noita on lähetetty tarpeeksi monelle, niin kai sieltä muutama hyvänuskoinen taukki löytyy joka luovuttaa tunnuksensa ja salsanansa. Sääli vaan että ne jotka tuollaisiin lankeaa on yleensä vanhuksia tai jotenkin "vajaita".
Älä löi! En ole hurrit!
Pikku-Akka

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta! Töissä istun ja jotain fiksua pitäs alkaa kehittään. Vaikkapa maksamishakemuksia tai jotain...

Illalla onkin sitten työpaikan pikkujoulu. Oli aivan sairaan vaikea löytää jotain vaatetta. Varsinkin semmosessa aamukiireessä ja väsyneenä kuin tänään.

Ai joukkopako jatkuu?!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta vaan täältä urologian ja peräpukamien osastoilta :roll: Jouduin/pääsin tänne yläkerran kiireyksikköön, kääk, enhän mä osaa mitään (varmaan..)! Suurin osa populasta lähtee koulutukseen klo 11.30, joten jään tänne hetkeksi yksin kunnes alakerrasta saadaan avuksi pari ihmistä.

Tein eilen friteerattuja kanansuikaleita. Kun mä niitä söin, oli ne oikein maittavia ja nameja, mutta oli kumisia jo miehen tullessa kotiin.. ahdistus! Sain mä sille kuitenkin sapuskat väännettyä.

Tämän aamun pakkanen oli ihana!
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Ei tiistaistakaan mitaan tullut siirtyen samalla tammikuun alkuun, mutta omien sanojensa mukaan haluaisi edelleen. Tieda en, mita tapahtuu ennen enka ajatuksista edelleen, mutta ymmarran, miksei voinut.

Nyt levata voin, vaikka mielin apein.

Hyvaa keskiviikkoa.
Exsat

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Tänään olisi salaperäisiä joululahja-asioita hoidettavana. Samalla reissulla uudistan tuon työsopimukseni (whee!) ja voisihan sitä salillakin piipahtaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MUN IKKUNASTA VETÄÄ!!! Argh... Kylmä kun sanonko missä, nytkin kirjoitan käsineet kädessä :( Tää sairaala on varmaan 100 vuotta vanha, ellei enemmänkin.. uusisivat edes eritykset tai ikkunat.
The great club outshines the individual, always and forever.
Enthu

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

herätty 6.00 aamulla... enkkua olen kertaillut ja löytänyt uusia sanoja varastoon.Kävin 30 min sitten asukaskahviossa,siellä ei ketään, valot päällä ja koira nukkumassa sohvalla... tulispa jo ne vuositarkastus-ukot niin pääsis siitäkin riesasta... vaikka meneehän se aika kityillessäkin niitä odotellessa :P
RolloTomasi

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Toi yx tuli takas. :miitti:
RolloTomasi

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

RolloTomasi kirjoitti:Toi yx tuli takas. :miitti:
Se oliki feikki. :beer:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

RolloTomasi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Toi yx tuli takas. :miitti:
Se oliki feikki. :beer:
Yllättävän moni tuli näemmä takas. Ihmeen pitkäänhän tässä menikin ennenkuin joku keksi kahmia nuo nickit itselleen...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ketuiks meni taas, valvoin sängyssä vielä kolmelta :cry: Ja nukuin huonosti sen muutaman tunnin mitä nukuin. Ja tietenkin olin jo hereillä ennen kellonsoittoa. Noh, ei auta. Asioita hoidettavana, ja salille myös pitäis ehtiä. Sitten illaksi siskolle saunomaan ja punkkua juomaan, että voidaan sitten pikkujouluviikonloppu iskällä olla ilman.. :)
RolloTomasi

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

pikkuego kirjoitti:Yllättävän moni tuli näemmä takas. Ihmeen pitkäänhän tässä menikin ennenkuin joku keksi kahmia nuo nickit itselleen...
Niinpa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Toi yx tuli takas. :miitti:
Se oliki feikki. :beer:
Yllättävän moni tuli näemmä takas. Ihmeen pitkäänhän tässä menikin ennenkuin joku keksi kahmia nuo nickit itselleen...
Hebuli on ylläpitäjäainesta... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin