kezkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti: Sun allekirjoituksesta puuttuu yksi "the" :P Lälläslää!
What do you mean?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Sun allekirjoituksesta puuttuu yksi "the" :P Lälläslää!
What do you mean?
Vaihdoit sen, håmå.

Mulla alkaa kohta tulla virtsaa korvista. Toisessa sairaalassa on paljon kivempia kirjoitustöitä, täällä joutuu oikeasti kirjoittamaan ihmisistä jotka omakätisesti yrittävät kirveen avulla leikata pallejaan irti tai dementoituneista mummoista joilla on pissiongelmia. Pikkuhiljaa nyppii..

Eikä täällä ole musiikkia!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Sun allekirjoituksesta puuttuu yksi "the" :P Lälläslää!
What do you mean?
Vaihdoit sen, håmå.
:yo: ETVAINOSAA!
Huoh, että ei jaksa nyt taas yhtään mitään. Teen loput duunit huomenna. Kahden päivän tupakkisaldokin on yhteensä 4 savuketta, ei ole pystynyt edes savutteleen, kun on kurccu kipiä.

Vois tehdä jotain supervixua tänään ja jopa siivota, nyt ehkä jaksais jo. Mietin just jos ensi vuoden puolella aloittaisi uimaharrastuksenkin. Se hajoittaisi polvea varmasti vähemmän.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yläkerran huutajamies soitti mulle :shock:

Pyyteli anteeksi, jos hän on mahdollisesti häirinnyt ja se ei tule enää toistumaan jne. Sanoin suoraan, että kyllä sieltä on mökää kuulunut ja omituisiin aikoihin. Pyyteli myös, että asiasta ei ilmoitettaisi isännöitsijälle. En luvannut mitään. Varmistui muuten sekin, että hän huutaa asunnossaan yksin, hullu. Tää on jotenkin niin spooky creepy ettei mitään määrää. Huutajamies on varmaan kityläinen ja tullut mun raportointieni jälkeen omantunnon tuskiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Ensimmäinen etappi joulusiivouksesta suoritettu. Kylpyhuone hohtaa puhtauttaan. Tuli vain lotrattua sen verran tehokkailla myrkyillä että päässä hieman vippaa. Olen kyllä nyt niin ylpeä itsestäni että taidan palkita itseni oluella :beer:
Be a good animal, true to your animal instincts.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Vois tehdä jotain supervixua tänään ja jopa siivota, nyt ehkä jaksais jo. Mietin just jos ensi vuoden puolella aloittaisi uimaharrastuksenkin. Se hajoittaisi polvea varmasti vähemmän.
Minä ja Lolita ollaan megessä! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nuin. Lähes kaikki joulukortit tehty ja suuri urakka vie edessä eli kuoriin nimet ja osotteet. Miehestä ei tässä asiassa oo mitään hyötyä ku sillä on niin kamala käsiala ettei siitä saa mitään selvää.
Nyt sitten pyykit koneeseen ja täytyis sitä kai omalle naamallekkin lämästä vähän meikkiä että kehtaa ihmisten ilmoille lähteä..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Vois tehdä jotain supervixua tänään ja jopa siivota, nyt ehkä jaksais jo. Mietin just jos ensi vuoden puolella aloittaisi uimaharrastuksenkin. Se hajoittaisi polvea varmasti vähemmän.
Minä ja Lolita ollaan megessä! :D
Jee jee! Mä tarviin liikuntaa ja uusia harrastuksia tuopissa uimisen tilalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Vois tehdä jotain supervixua tänään ja jopa siivota, nyt ehkä jaksais jo. Mietin just jos ensi vuoden puolella aloittaisi uimaharrastuksenkin. Se hajoittaisi polvea varmasti vähemmän.
Minä ja Lolita ollaan megessä! :D


:yo:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis ihan helvetillinen päivä, joulukortteja sataa kaatamalla ovista ja ikkunoista, enkä kohta enää tajua mitä teen niille kaikille.
Nyt oisin kyllä ansainnu yhen drinksun........ Hmm. *pistää korvan taakse*
Nojaa, on tänään ollu toisaalta ihan mukavaakin töissä. Oli yhet läksiäiskahvit kinuskikakkuineen, ja ns.söötti kohtaaminen hississäkin.. ;)
Silti. Tää työmäärä vaan lisääntyy ja lisääntyy mitä lähemmäksi joulua päästään. Ahdistus.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Heippa. Tää lähtis ny sauna- ja punkkuhommiin. Kaupan kautta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Menen huomenna pitämään humanisteille muutaman tunnin luennon yritysten verotuksesta. Älkää kysykö miksi, koska en tiedä, miksi he mainitulla aihepiirillä itseään haluavat piinata. I'm only in it for the money. Pohdin tässä pilaanko heidän päivänsä

a) kalvosulkeisilla
b) kalvosulkeisilla ja harmaalla virkamieslookilla
c) kalvosulkeisilla, harmaalla virkamieslookilla ja helvetin huonoilla "kevennyksillä"

Hmmm...
Don't Panic!
Mulli75

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

nexie kirjoitti:Menen huomenna pitämään humanisteille muutaman tunnin luennon yritysten verotuksesta. Älkää kysykö miksi, koska en tiedä, miksi he mainitulla aihepiirillä itseään haluavat piinata. I'm only in it for the money. Pohdin tässä pilaanko heidän päivänsä

a) kalvosulkeisilla
b) kalvosulkeisilla ja harmaalla virkamieslookilla
c) kalvosulkeisilla, harmaalla virkamieslookilla ja helvetin huonoilla "kevennyksillä"

Hmmm...
Olen huomannut että jäykkiin kalvosulkeisiin kätketään yleensä joitakin sarjakuvia keventämään tilannetta ja saadaan yleisö hihittelemään. Tätä kaavaa minäkin toteutan. Kuulijat ovat siinä vaiheessa tylsiä jos eivät ymmärrä sen merkitystä. Pirtoheitin ja kalvot ovat kivikaudelta, nykyään läppäri ja videotykki ovat oikeat työkalut sulkeisia pidettäessä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mulli75 kirjoitti:
Olen huomannut että jäykkiin kalvosulkeisiin kätketään yleensä joitakin sarjakuvia keventämään tilannetta ja saadaan yleisö hihittelemään. Tätä kaavaa minäkin toteutan. Kuulijat ovat siinä vaiheessa tylsiä jos eivät ymmärrä sen merkitystä. Pirtoheitin ja kalvot ovat kivikaudelta, nykyään läppäri ja videotykki ovat oikeat työkalut sulkeisia pidettäessä.
Ppt-esitys mulla on, mutta ilman mitään vänkiä höysteitä. Olisihan sitä kieltämättä voinut testata kuulijoiden vireystilaa piilottamalla väliin jotain tizzikuvia.

Puolustuksenani mielikuvituksettomuudelleni totean, että esitys olisi siinä vaiheessa jäänyt palomuuriin kiinni.
Don't Panic!
millivanilli

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

nexie kirjoitti:
Ppt-esitys mulla on, mutta ilman mitään vänkiä höysteitä. Olisihan sitä kieltämättä voinut testata kuulijoiden vireystilaa piilottamalla väliin jotain tizzikuvia.

Puolustuksenani mielikuvituksettomuudelleni totean, että esitys olisi siinä vaiheessa jäänyt palomuuriin kiinni.
Tuli tänään (taas) pidettyä kunnon kalvosulkeiset. Laitoin sinne dioihin dilberttiä yms mukavaa. Ajattelin, että yleisö ansaitsee sen kuunneltuaan vartin yhdysvaltojen erilaisista kulttuuripiireistä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipa oivat löylyt! Ja saunaolut. Ja glögi. Punaviini on vielä korkkaamati. Ja meillä alkaa pokeri-ilta tässä. Tai pokeriopetus, lähinnä... Maisteri löytyy omasta takaa.
slam

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kahtosin yhden ilmaisleffan netistä... dna-lähetti mainoksen...
Edith

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on nyt joululoma.
Nighthawk

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Olen neljänä päivänä peräkkäin jättänyt yhden homman tekemättä, koska tarkoituksena on ollut käyttää siitä säästetty aika asunnon siivoamiseen. Siivoaminen jäi taas, ehkä sitten huomenna.
RolloTomasi

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Edith kirjoitti:Mulla on nyt joululoma.
Niin mullakin.
Dumari

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mulla on nyt joululoma.
Niin mullakin.
Haistakee :perse:
Exsat

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ette ikinä usko mitä tein tänään! Neuloin villasukkaa kantapäähän saakka, seuraavaksi vuorossa se jalkapöydän päälle tuleva osa ja kärki. Aikaisemmin tänään tätä samaa lupaillessani en kyllä vielä uskonut ryhtyväni koko hommaan, mutta sitten iski ispiraatio ja puuska, ja piti saada sittenkin puikot käteen.

Tuloillaan on viiden sukkapari, jota olen koskaan neulonut, ja jälki on sellaista ihanan epätasaisen kotitekoisen näköistä, suurimmilta silmäpaoilta ja muilta onnettomuuksilta vältytty toistaiseksi.
Nowaysis

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä tein kouluhommia eka kertaa noin tuhanteen vuoteen. Good girl. Koulupukunsa ansainnut. Lisäksi glögiä eli joulujuomaa ja pipareita ja kaverin tekemää erinomaista nuudeliwokkia. Kylpyhuoneen hajulukko oli tosin kuivunut, siitä miinuspisteitä :laatta:
Edith

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mun esitelmäni on valmis, kalvot myös.
:jee: Hyvä ettei tuota tarvinnut sittenkäään lykätä jonnekin ensi vuoteen.
Ainiin, kyl mun tars kiittää tästä huomionosoituksesta. Joku sentään tajuu, miks mä tänne kirjottelen.
nokkaelain

Re: kezkiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mietin just jos ensi vuoden puolella aloittaisi uimaharrastuksenkin. Se hajoittaisi polvea varmasti vähemmän.
Minä ja Lolita ollaan megessä! :D
Uiminen voisi olla se omakin juttu. Sunnuntaina uin yhteen menoon 500m ja yhteensä vähän enemmän. Ei mikään saavutus mutta en harrastakaan mitään liikuntaa ja uintikin on vielä melkoista räpiköintiä. Helsingissä olen viimeisen puolen vuoden aikana käynyt uimassa jo puolenkymmentä kertaa, kun taas Turussa en ole koko kymmenen vuoden aikana edes käynyt uimahallissa.
Vastaa Viestiin