Kityläisten katoamus.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nighthawk

Re: Kityläisten katoamus.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Itse en ymmärrä mitä tekemistä kysymykselläni oli uteliaitten ihmisten, puhumattakaan juorulehdistä, kanssa. Kyllä näin suuri katoaminen suhteellisen lyhyessä ajassa kiinnitti huomioni.
Tämä kysymys ei ollut kohdennettu todellakaan sinulle. Olisi pitänyt lainata se ilman, että siinä olisi ollut nimeäsi, eli yleisenä kysymyksenä. Tässä tein virheen.

Sitä tässä kummeksun, että mikä ihmeen tarve ihmisillä on puida ja arvostella toisten päätöksiä. Jos joku haluaa poistua palstalta, se on täysin hänen oma asiansa, ja siihen on todennäköisesti jokin pätevä syy. Jos hän ei halua sitä syytä – mikä tahansa se ikinä onkaan ja vaikka kuinka olisi irl-tuttu – jakaa muiden kanssa, niin se ei sitten vain mielestäni kuulu kenellekään.

Joissain ketjussa (en muista missä) porukka heitti jotain tämän tapaista kommenttia: Mitäköhän sille on tapahtunut, vissiin huomionhakuisuutta, vähän noloo jne. Mielestäni kysymys kuuluu "v**uuko se teille kuuluu, jos ihminen ei ole sitä halunnut kertoa".

(oon nyt univelkaisena valvonut vajaa 24h. Pitää huomenna tulla tarkistamaan ajatausvirheet) :)
Dumari

Re: Kityläisten katoamus.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

T3000 kirjoitti: Olkoonkin että kaikenlaiset poistumisyritykset ovat pidemmän päälle tuomittuja jos on a) toimistotyössä b) jatkuvan nettiyhteyden äärellä c) valvoo vain itse työskentelyä d) työhön sijoittuu luppoaikaa.
Damn You Tai Poor me! Anna mulle edes jotain toivoa, pliiz
Mulle osui 4/4 :roll:
RolloTomasi

Re: Kityläisten katoamus.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nighthawk kirjoitti: (oon nyt univelkaisena valvonut vajaa 24h. Pitää huomenna tulla tarkistamaan ajatausvirheet) :)
Mita turhia, tama paikka on ajatusvirhe.
Hebuli

Re: Kityläisten katoamus.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Samikset!!11 Osittain. Tulin kesken suikkarin sulkemaan kameran ja jumituin kityyn. Nyt en vaan enää uskalla palata tuonne parin metrin päähän, toinen ei voi olla hyvällä päällä... *lisää kityä*
Ma en ees tajunnu, etta jotku voi olla noin pahasti addiktoituneita.
Jåå-å, sanopa muuta. Noin addiktoitunut suikkareiden antamiseen että se häiritsee Kityilyä? Hohhoijaa, Geetzu. Hae apua AASI:lta (Anonymous Asinine Sexually Inclined).
Vastaa Viestiin