Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Manala QD:n paikalle moderaattoriksi

Kyllä.
15
38%
Ei.
24
62%
 
Ääniä yhteensä: 39

Dumari

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hebuli kirjoitti:Sittenkö vasta Dumari käännyit Mylwinin kannalle kun kuulit äitylinkin kannattavan sitä? Katkaise jo se napanuora vaikka maitohampaillasi. :wink:
Napanuora äityliin on vaffa, toisaalta en näkisi huonoksikaan sitä että meille tulisi kaksikin Modea :shock: :arrow: :idea: :arrow: :D
Herra Manala

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Yönmustaritari kirjoitti:Vaikka QD onkin modena(ja muutenkin) enemmän perseestä, kuin paska niin en minä haluaisi, bannien pelossa alkaa Mr_analinkaan persauksia silittelemään.
Niin juuri. Tästä me aasin kanssa jo ylläpitäjien keskustelussa pidimmekin pienen kontroversaalisen huutoäänestyksen. Minähän tulen antamaan banneja aivan kaikille. Kuriahan tänne toivottiin. Volvokuskeille annan banneja aivan etunenässä. Saatat saada vapaaviikon banneista jos seuraavassa miitissä tarjoat minulle ja avecilleni koko illan.


QuarterDot kirjoitti:Onttoa, henkilökohtaista mouhoamista
Voi jösses että sinun mustikkasi on helppo talloa kerta toisensa jälkeen. Olet ärsyttävä. Tulet saamaan bannia.


SnapaHead kirjoitti:Mites teillä noin muuten menee nyparin kanssa? Onx se yleensä sillee niinku et :?: ja sit et ei helvetti, nypari miten? ja sit niinku läsähtää et :!: et niinku QD, miten? Mut sit ollaan naama näkkärillä kun yhteistuumin käy sillee et niinku :idea:
Uh. :!: Tarvitsen lisähappea.
Storytuuli

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Mitä täällä tapahtuu nykyään? Kaikki tahtovat kilpaa modeiksi? Entisiä on kaikonnut?

Kaikille vaan tasapuolisesti moderointi oikeudet. Aina kun ärsyttää, niin huis pois avaruuteen ketju. Oispa jännä nähdä mitä enää jäisi jäljelle :D Ehkä miitit, jotta voisi naamatusten tapella sananvapaudesta?
ninnithequeen

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jösses että sattuu silmään nuo QD:n kirjoitusvirheet. Toivottavasti olivat ihan tarkoituksellisia....

Ja siis Tixihän kannattaa mua modeks, mut emmä niinQ ala kyl, koska se taitaa niinku vittuilla tai jotain tajuuxte?
T3000

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:Ja siis Tixihän kannattaa mua modeks, mut emmä niinQ ala kyl, koska se taitaa niinku vittuilla tai jotain tajuuxte?
Would I do that? Would I? Perustin sulle supportgallupin, kun näköjään ilmankaan ei pääse.
ninnithequeen

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

T3000 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja siis Tixihän kannattaa mua modeks, mut emmä niinQ ala kyl, koska se taitaa niinku vittuilla tai jotain tajuuxte?
Would I do that? Would I? Perustin sulle supportgallupin, kun näköjään ilmankaan ei pääse.
Huomattu.
Aika köyhää.
Herra Manala

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Storytuuli kirjoitti:Mitä täällä tapahtuu nykyään? Kaikki tahtovat kilpaa modeiksi?
Höpöhöpö. Moderaattorin touhu on ihan haistapaskahommaa. En minä ehdoin tahdoin halua haistapaskahommaan. Haluan ainoastaan bannata QD:n, koska QD ei osaa pidättäytyä objektiivisena ylläpitäjänä, vaan menee heti henkilökohtaisuuksiin. Nytkin sanoi minua neidiksi. Mieti sitä. Ja suorittaa ylläpitotoimiaan vain subjektiivisen kaveriverkkonsa perusteella (eli siis ei bannaa muita autistisia).

Minä sen sijaan aion bannata kaikki, jos niikseen tulee. Ensitöikseni bannaan kuitenkin QD:n natsismista ja A_J:n kansan kiihottamisesta natsismiin. Sen jälkeen saattaisin kenties bannata vaikka sinut, ihan vain huvin vuoksi, tai muuten.

Totuushan on kuitenkin se, että minä olen ylläpitäjänä verraton. Oikeudentajuni on omasta mielestäni täydellinen, ja mutsinikin on kehunut minua komeaksi. En siis koe ylläpito-oikeuksiani peniksenjatkeeksi. Tai siis ongelmaksi. Tai siis peniksen jatkaminen ei olisi ongelma.

Joka tapauksessa olen ymmärtänyt että jos en bannisi kaikkia, nauttisin yksimielistä kansansuosiota. Voi höppänät, katsokaa mitä Hitler teki. Banni ainoastaan juutalaiset, eikä kukaan ollut tyytyväinen. Minä sen sijaan aion bannia kaikki. Ihan vain omaksi eduksenne. Te tiedätte että se tekee teille hyvää.
Aito_Johanna

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti: Ensitöikseni bannaan kuitenkin QD:n natsismista ja A_J:n kansan kiihottamisesta natsismiin.
Tämä on asiatonta. Minun ainut johtotähteni tulevalla moderaattorin tiellä on oikeakielisyys.
Storytuuli

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Herra Manala kirjoitti:
Storytuuli kirjoitti: Kaikki tahtovat kilpaa modeiksi?
Höpöhöpö.
Ehdotan arpomista modeksi niiden yli 340 kirjoittajan joukosta, jotka ovat kirjoittaneet 0-10 postia. "Nyt arvontalaulu raikaa, on arvontanallin aika! Kelle nalli napsahtaa, nalli napsahtaa..."

Täällä on vain parilla harvalla jotain asiaa.

Sanokaa nyt, että ei se laatu, vaan se määrä!

Vai miten se meni?
Herra Manala

Re: Manala siirtyy ylläpitäjäksi QD:n paikalle

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Ensitöikseni bannaan kuitenkin QD:n natsismista ja A_J:n kansan kiihottamisesta natsismiin.
Tämä on asiatonta. Minun ainut johtotähteni tulevalla moderaattorin tiellä on oikeakielisyys.
Arvoisa puhemies, viimeisessä paneelikeskustelussa sanoitte mm. seuraavaa:
Aito_Johanna kirjoitti:Bannaan ne, jotka minun mielestäni ansaitsevat bänniä. Pärstäkerroin ratkaisee.
Olette siis selvästi jatkamassa samalla natsismin linjauksella, mistä QD:tä syytetään. Saman viestiketjun alussa kiihotatte kansaa parhaanne mukaan äänestämään itseänne. Kiihotatte siis kansaa äänestämään natsismin puolesta.

Ja ikäänkuin siinä ei olisi vielä ollut tarpeeksi, sanoitte myös:
Aluksi yritän hienovaraisesti itse korjailla yhdyssanavirheitä. Jos virheily on toistuvaa, kehotan kirjoittajaa tutustuman oikeinkirjoitussääntöihin. Ääritapauksessa kielirikolliset bannataan.

Kyllä, tietyin reunaehdoin. Järeimmät henk.koht. loukkaukset eivät kuulu edes Kityyn.
Pöyristyttävää. Lopetan puheenvuoroni tällä kertaa tähän.
Vastaa Viestiin