Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Haluatko Aito_Johannan ylipitoon?

Aito_Johanna ylipitoon ja pilkkuvirheet pois Kityn keskusteluista
30
61%
Ei, haluun rauhassa puhua hoono soomi
19
39%
 
Ääniä yhteensä: 49

Chap

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Keikaus kirjoitti:Aloitan gradun teon tuossa kevään korvilla. Voisin postata tuotoksiani sopivankokoisissa pätkissä tänne.
Tuleeko gradusi olemaan paskanjauhantaa vai asiakeskustelua?
pertzi

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Jaa, vielä yksi:

- Jos sinut valitaan, laitatko myös nättejä kuvia henkilökohtaiseen galleriaan? :)

urpiaiselle: oma kultaköynökseni oli paikassa, jossa oli jokseenkin aina hämärää. Hyvin se siellä viihtyi ja kasvoi oikein isoksi. Siinä on muuten kasvi, joka ei innostu vedestä. Pari kertaa sain imeä alta kasteltavasta ruukusta ylimääräisiä vesiä pois, kun kukka ei halunnut käyttää niitä.

p.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Ann »

pertzi kirjoitti:oma kultaköynökseni oli paikassa, jossa oli jokseenkin aina hämärää. Hyvin se siellä viihtyi ja kasvoi oikein isoksi. Siinä on muuten kasvi, joka ei innostu vedestä.
Täällä sama. Pimeässä elää ja niukalla vedellä. Tuntuu viihtyvän, mutta ehkä se on vain se hyvä seura(?).

Ja itse aiheeseen..

Joo, Jossu ja Munala ylläpitoon.. ja Anna presidentiksi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Chap kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Aloitan gradun teon tuossa kevään korvilla. Voisin postata tuotoksiani sopivankokoisissa pätkissä tänne.
Tuleeko gradusi olemaan paskanjauhantaa vai asiakeskustelua?
Täh? Mikäs kysymys tuo tuollainen on? Asiaa tietty, alusta loppuun.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

pertzi kirjoitti:Jaa, vielä yksi:

- Jos sinut valitaan, laitatko myös nättejä kuvia henkilökohtaiseen galleriaan? :)
Totta kai! Onhan kansalaisten nähtävä, kuka heidän viestejään bannaa.
Herra Manala

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ensitöikseni lupaan bannata Aito_Johannan heti QuarterDotin jälkeen. Ja kaikki ne muutkin jotka haluavat alkaa bannata. Kirjoitusnopeuteni ja sitäkautta bannaamisnopeuteni on takuulla suurempi kuin teillä yksisormisilla nenäkirjoittajilla.
Aito_Johanna

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti:Kirjoitusnopeuteni ja sitäkautta bannaamisnopeuteni on takuulla suurempi kuin teillä yksisormisilla nenäkirjoittajilla.
Tässä yhteydessä haluan huomauttaa, että minäkin hallitsen kymmensormijärjestelmän.
Dumari

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kirjoitusnopeuteni ja sitäkautta bannaamisnopeuteni on takuulla suurempi kuin teillä yksisormisilla nenäkirjoittajilla.
Tässä yhteydessä haluan huomauttaa, että minäkin hallitsen kymmensormijärjestelmän.
TIPAHDIN! :rofl:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jos mie olisin ylläpidossa niin ensimmäisenä bannaisin kaikki muut hallit.. ylläpidon jäsenet. Sitten puhuisin aasin ympäri luovuttamaan miulle valtakunnankansl... Ylipidon johtajan paikan ja ottaisin serverin haltuuni. Kaikki tykkäisivät miusta niin kovin että haluaisivat miut koko internetin führeriksi ja sitten alkaisin vainoamaan ihmisiä. Mutta sitä en kerro että ketä, jotta teille jää vähän jänskäämistä.

Se voit olla juuri sinä!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MarthaFocker

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mä bannaisin ihan joka vitun ikisen teistä, ja sitten mä oisin mun hiekkalaatikolla yksin, eikä kukaa enää riko mun hiekkatraktoria. Sitten tää palsta ois niiQ just hyvä ja juttujen taso ois korkea.
Myöskään uusia kirjoittajia ei enää oteta.
Kaikki vaan nuolis näppejää, koska kity ois niiku THE Palsta, jonne kaikki haluais kirjoittaa, mutta kukaan ei saa. Paitsi MINÄ hahahahahahamauauamuahahahaharepskopsherpestipahdinmäkiaisäkiihhqdaahheiniiku.

Mun leikkikenttä se on minä joka määrään
ei mun hiekkalaatikolla ala muut säätään
mun hiekkalaatikko ja mun isot lelut
tää on mun leikkikenttä josta muut voi painuu vittuu
mun sotaleikki meitsi viimesenä tippuu
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Aito_Johanna kirjoitti:Aluksi yritän hienovaraisesti itse korjailla yhdyssanavirheitä. Jos virheily on toistuvaa, kehotan kirjoittajaa tutustuman oikeinkirjoitussääntöihin. Ääritapauksessa kielirikolliset bannataan.
Hitlermäistä meininkiä, ei kaikki osaa. Jos ei osaa oikeinkirjoitusta niin bannia. Ei kuulosta hyvältä sen Kityn monipuolisuuden kannalta. Moden pitää olla sitkeä ja korjailla virheitä täysin pyyteettömästi, eikä luovuttaa jos kohdalle sattuu liian innokas mutta surkea kirjoittelija.

Entäs ne oikeasti lukihäiriöiset joilta jää esim. yksi aakkosista aina kirjoittamatta?
Herra Manala

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kirjoitusnopeuteni ja sitäkautta bannaamisnopeuteni on takuulla suurempi kuin teillä yksisormisilla nenäkirjoittajilla.
Tässä yhteydessä haluan huomauttaa, että minäkin hallitsen kymmensormijärjestelmän.
Sinulla täytyy olla melkoisen suuri nenä siinä tapauksessa?
Nighthawk

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Nighthawk kirjoitti:Ehdokkaalle saa ilmeisesti esittää turhanpäiväisiä kysymyksiä.
Aiothan järjestää Kityn itsenäisyyspäivän (päivä, jona kity itsenäistyi cityn sortovallasta) kunniaksi vastaanoton kotonasi? Kaivathan kuvettasi sen verran, että juhliin järjestyy kaikki perustarpeet: ruuat, viinat, bändit? Tanssittaako mylwin kaikkia juhliin yksin saapuneita naisia? Saavatko kaikki rekisteröityneet kutsun? Jos eivät, millä perusteella valikoit vieraasi?

(Pitäisikö tästä lähteä pikkuhiljaa nukkumaan? ilmeisesti olisi jo aika.)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MarthaFocker kirjoitti:
Martta räppää.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Keikaus kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Aloitan gradun teon tuossa kevään korvilla. Voisin postata tuotoksiani sopivankokoisissa pätkissä tänne.
Tuleeko gradusi olemaan paskanjauhantaa vai asiakeskustelua?
Täh? Mikäs kysymys tuo tuollainen on? Asiaa tietty, alusta loppuun.

Muistinpa tässä juuri eilen, että perhana, kirjoitanpa sen graduni englanniksi... Mutta AJ voi sitten tarkistaa käännöksiäni, jos rupean tekemään niitä suomeen päin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nighthawk kirjoitti:Tanssittaako mylwin kaikkia juhliin yksin saapuneita naisia?
Mikäli humalatila nousee kahteen (+/- 0,2) promilleen. Suosittelen turvakenkiä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti:Tanssittaako mylwin kaikkia juhliin yksin saapuneita naisia?
Mikäli humalatila nousee kahteen (+/- 0,2) promilleen. Suosittelen turvakenkiä.
Multa löytyy monoja aika monta paria, "tanssikengät" voi siis tilata miulta. Mun riskianalyysissä promillet ovat kyllä paljon korkeammat.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Lähes kaikki kukat tykkäävät (...) eteläikkunasta.
Niin, tässä se minun ongelmani pitkälti piileekin. Ikkunani kun ovat kaikki itään - ja haluaisinpa vielä sijoittaa joitain kasveja kauemmaksi ikkunoistakin. Ilmeisesti laikkuvehkat olisivat aika varjoisia oloja hyvin sietäviä kasveja? Ja vuoripalmulle riittäisi jopa 200 luxia? Onko tässä aloitettava ostamalla valomittari?

Nuo Bluntlyn suosittelemat kaktukset täytyy kai heti valaistussolosuhteista johtuen unohtaa, vaikka muuten kovin miehekkäitä olisivatkin.
Ostoksia tehty. Hankin sitten mainitsemani vuoripalmun, jonka pitäisi kestää hyvinkin varjoisia oloja. Uskaltaisikohan sen sijoittaa etäämmäksi ikkunasta sellaisessakin huoneessa, jossa ainoa ikkuna on itä-ikkuna?

Myös malakanvehkan ostin. Tämäkin ymmärtääkseni kestää varjoisia oloja? Mutta kuinka varjoisia? Pois ikkunalta tuossa itäikkunahuoneessa? Hankin myös muratin, joka olisi niin nätti kaapinpäällä, josta kasvustot saisivat roikkua alaspäin. Mutta kun kaappi ei ole kovin valoisassa paikassa, tämäkin mennee pieleen.

Apua, viherpeukalot! Aikaisemman track-recordini valossa veikkaisin, että jo kuun lopussa joudun raportoimaan tänne vihreiden ystävieni ennenaikaisesta kuolemasta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Edith

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Koska tässä ketjussa saivat kaikki kukat kukkia, postaan seuraavaa: Urpiainen, milloin lähdet kaljalle?
Chap

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kas, tämän ketjun ehdinkin jo unohtaa. Tulos on mielestäni aika selvä - AJ ylipitoon!!11! Milloin joku ylipitolainen luo AJ:lle oikat?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edith kirjoitti:Koska tässä ketjussa saivat kaikki kukat kukkia, postaan seuraavaa: Urpiainen, milloin lähdet kaljalle?
Oho. Aika liberaalit aiheet tässä ketjussa tosiaan. Kaljalla käyn toki useinkin, ja joskus on jopa tullut mieleen, että tätä sinänsä jaloa toimintaa voisi harrastaa jopa vaisuvakkarien seurassa. Mutta en taida kuitenkaan olla valmis mullistamaan maailmassaoloni perusteita niin fundamentaalisesti, että sotkisin virtuaalimaailman ja reaalitodellisuuden (onko "reaalitodellisuus" muuten vähän kuin sanoisi "kulmikas neliö" tai "pyöreä pallo"?), joten taidan vaieta ajankohdista täällä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Edith

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Edith »

urpiainen kirjoitti:
No voi. Mutta jos mä päädyn pitämään rauhalliset kaksvuotisbileet tässä joskus, niin enhän ainakaan häviä mitään ilmoittamalla sinullekin.
Tiikeriankka

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Aito_Johanna kirjoitti: trollaajien bannaamisen
Zot, zot kimuli. Puhupas suomea. Kampanja alkaa tällä tyylillä kyllä aika heikosti.
Chap

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tiikeriankka kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: trollaajien bannaamisen
Puhupas suomea.
Miten mielestäsi asia pitäisi ilmaista "suomeksi"? Käsittääkseni sekä "trollaaminen", että "bannaaminen" ovat ihan vakiintuneita termejä netissä ja soveltuvat siksi ihan hyvin käytettäväksi tässä yhteydessä.
nypari

Re: Pitäisikö Aito_Johannan liittyä ylipitoon?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Chap kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: trollaajien bannaamisen
Puhupas suomea.
Miten mielestäsi asia pitäisi ilmaista "suomeksi"? Käsittääkseni sekä "trollaaminen", että "bannaaminen" ovat ihan vakiintuneita termejä netissä ja soveltuvat siksi ihan hyvin käytettäväksi tässä yhteydessä.
Mitä on trollaaminen?
Vastaa Viestiin