Turstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Turstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ko ei näy kukaan avaavan, nii pakko se kaite o. Kellokin on jo ihan helevetisti.
Kaytanhousuja soi ja pitäis kaite nuq jo. Blaah.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MarthaFocker

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Moon kännissä.

Jos kiinnosti.

Ja kiinnostihan se ihan vitusti.

(3 vk LOMA ROK ROK)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Itseasiassa ei samalla kellonlyömällä, vaan kolmena perättäisenä minuuttina... Mutta kuitenkin, miksi näin myöhään??
Itsekin piti odotella jonkun aikaa.

Noh, kolminkertainen huraahuuto torstaille, olisihan tänään pitänyt olla vapaapäivä. Paskanvitunmarjat. Mutta pitää kai käydä tarkastuttamassa päänsä, on nimittäin ollut viime päivät aivan uskomaton työvire päällä. Työkaverikin jo huomautti asiasta, kysyi, että sullako on mennyt töissä hyvin?
Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jooh... Nyt viimein sinne nuq.
Aamulla päivä on uus. Ja minä taas reippaana töissä. Seuraava vapaa onkin sitten sunnuntai, silloin on siskoni Pööpösen ristiäiset. Saakohan hän kivan nimen? No, minä kyllä aion kutsua häntä Pööpöseksi joka tapauksessa. Mahtaa lapsi olla riemuissaan kun reilun kymmenen vuoden päästä kävelee kadulla kavereidensa kanssa ja Lilly-Täti tulee vastaan ja puhuttelee häntä Pööpösenä :D

Yöt. (Joo joo, lupaan vaan. Taas tunnin päästä tajuan edelleen roikkuvani täällä)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nighthawk

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kotosalla ei muistaakseni ole yhtään ruokaa, joten täytynee tuossa aamusella käväistä nauttimassa iltapalaksi Nesteen kevyt aamiainen, joka sisältää mm: pekonia, nakkeja, lihapullia, karjalanpiirakoita ja muita light-tuotteita.

Hyviä öitä vielä valvoville, niinq.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nighthawk kirjoitti:Kotosalla ei muistaakseni ole yhtään ruokaa, joten täytynee tuossa aamusella käväistä nauttimassa iltapalaksi Nesteen kevyt aamiainen, joka sisältää mm: pekonia, nakkeja, lihapullia, karjalanpiirakoita ja muita light-tuotteita
Hyi saatana. On sullakin terveelliset ruokavaliot. Itte kokeilen täsä viskin ja keskioluen yhteisvaikuytuksen tuomaa hypoteettista hyvää oloa. tulokset luettavsissa ei oo.. ja
Nighthawk

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

irmelianneli kirjoitti: Hyi saatana. On sullakin terveelliset ruokavaliot. Itte kokeilen täsä viskin ja keskioluen yhteisvaikuytuksen tuomaa hypoteettista hyvää oloa. tulokset luettavsissa ei oo.. ja
Tämä tulee olemaan toinen kerta kuluvan vuoden aikana, kun tuollaisen aamiaisen iltapalaksi vetäisen. Eli onneksi ei kroonista. Alkoholista puheen ollen, kyllä pari lasia espanjalaista häränverta maistuisi mullekin. No, pitää viikonloppuna tupareiden (ovat vasta ½ vuotta myöhässä) yhteydessä ”vähän” siemaista.
RolloTomasi

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

En tieda, miksi kirjoitan tahan ketjuun. Seuraavan kerran kun taman avaan, on luultavasti jo huominen ja tama ketju vanhentunut. Minulla ei myoskaan ole mitaan sanottavaa, ja vaikka olisikin, niin ketaan ei kiinnostaisi. Sen tiedan, etta kolme ja puoli viikkoa tuntuu talla hetkella todella pitkalta ajalta ja sen, etta ulkona on kylma, mutta aurinko paistaa, lomalla on aikaa ja Kityssa seka flirttipuistossa ihmisia, jos seuraa kaipaa.

Hyvaa torstaita.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

eka TPK!
huomenta vaan kaikille. taas ois voinu jaada nukkumaan ja oikein mielellaan kaiken lisaks. eikohan sita aina yks paiva tuu vasyneena kituuteltuu. illalla nosturiin!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Dumari

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Toka TPK, tällä vauhdilla olen ehkä jo sunnuntaina terve, olo paranee yhden pykälän per päivä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

MarthaFocker kirjoitti: (3 vk LOMA ROK ROK)
Homo.

Arf, tänään vielä joulukirkko ja puurojuhla - huomenna didaktiikan tentti. Sitten lomalle!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kid

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Paniikki!
Tänään eka työpäivä ja mua jännittää ihan homona. Uni ei meinannu viime yönä tulla ja tuntuu et oon vaan pyöriny koko yön. Mut vaikka väsyttääkin ni aivan mielettömän ihanaa mennä pitkästä aikaa töihin :D
Faghag

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Suvinen kirjoitti:Ensimmäinen päiväni työttömänä.

itkupitkuhan siinä pääsi, kun viimeiset asiakkaat ulos saattelin. Noh.
No juu, lopetin minäkin työt marraskuun lopussa ja aktiivinen työnhaku koko ajan käynnissä. Ei tämä minua ahdista, enemmän ahdistaa virastoissa käynti ja niiden byrokratia.

Todella mielenkiintoista tämä työnhaku nykyään. Itse kun olen yleensä revitty toiseen työpaikkaan toisesta työpaikasta, niin en ole juuri tälläistä prosessia käynyt ennen lävitse.

Olen huomannut seuraavia seikkoja työnhaussa:

- Jos hakemuksessa on puhelinnumero, kannattaa soittaa, esitellä itsensä koko nimellä selvästi, ilmaista kiinnostuksensa työpaikasta ja kysellä niitä näitä työstä, jotta jää mieleen. Sen jälkeen tarjoutua lähettämään työhakemus sekä CV, jossa antaa itsestään ja soveltuvuudestaan lisätietoja. Kannattaa viitata vielä sähköpostiviestissä aikaisemmin tehtyyn puheluun.

- Työhakemuksen tulee olla aika lyhyt (max 1 A4-arkki) sekä kattava ja samalla persoonallinen selvitys omasta osaamisestaan ja koulutuksesta.

- Tosin CV:stä voi tehdä narratiivisen, mutta olen mieluummin tehnyt hakemuksen erikseen ja sitten liittänyt mukaan CV:n jossa samat asiat ytimekkäänä datana.

- Nykyään kun työelämäkin on mennyt ulkonäkökeskeiseksi, on melkeinpä pakko liittää mukaan kuva, jotta a) erottuisi monisataapäisestä hakijajoukosta ja b) näyttäisi organisaatioon sopivalta tyypiltä, ainakin ulkoisesti.

Näillä eväillä kalastelen unelmieni työpaikkaa.
ninnithequeen

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Loistavaa meidän Ninni.
Avasin ravintolan klo 12, suljin sen klo 03.

Kiukuttaa. Onneksi Esko on hengissä.
RolloTomasi

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti: Kiukuttaa.
Koitas nyt rauhottua. Kyl se siita.
Geetzu

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Onneksi Esko on hengissä.
Oiskohan se jo Esko noin 24. polvessa?
RolloTomasi

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:cheer: Nyt mulla on muuten hauskempaa kuin vuosi sitten tahan aikaan. :cheer:

(Anteeksipyynto kaikille niille, joita hairitsee iloisuuteni.)
Geetzu

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RolloTomasi kirjoitti:(Anteeksipyynto kaikille niille, joita hairitsee iloisuuteni.)
Hih, repesin.
Nauti ilostasi!

*lähtee nyt haravoimaan lehtiä sateeseen*
ninnithequeen

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onneksi Esko on hengissä.
Oiskohan se jo Esko noin 24. polvessa?
Tästä voi päätellä et joku lukee mun kotisivuja :wink:

Juuh, kyl se sama Esko on syksystä asti ollut. Ne kun ei tuppaa lisääntymään ihan issekseen. Ja alkoholistihan Esko on. Millä muulla se muka elää paitti kaljanjämillä?

Naurettiin ihan kippurassa just, ko Eskoa ei näkynyt, jotta nysse kuali sitte. Kuka suorittaa ruumiinavauksen: kuoliko se maksakirroosiin vai murhattiinko se?

Halvat on huvit lähiöpaarissa.
RolloTomasi

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Geetzu kirjoitti: Nauti ilostasi!
Kiitos. :ohyeah:
Nautin viela kun sita kestaa.

Nyt huomasin, etta meilla on uus pallero Kityssa. On muuten tyylikas.

:demoni:
Exsat

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Kaupunkiin pitäisi lähteä kävelemään, "pakko tehdä"-listalta löytyy ainakin kuntosalia, lahjojen postittamista, työsopimusjuttuja ja tuliaisviinejen shoppailua.

Tuli paha mieli kun luin jotain possujen tehokasvatusjuttua lehdestä. Meillä syödään tänään kasvisruokaa. Eiköhän se huomiseen mennessä jo unohdu.
Dumari

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No jopas oli kivaa, kävin yskimässä räkää veskissä äsken. Ääni oli samanlainen kuin oksentaisi keuhkoja pihalle, räkä oli vielä hiukan punaistakin, ei vaikuta kovinkaan lupaavalta. Flunssassa on kiva tupakoijan olla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahvia koneeseen! Pistää tuo rillumarei-elämä väsyttämään reippahasti, taidan siis vähentää sen viettämistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Helvetti, nenä ihan tukossa ja kurkku kipeä, yskittää.
Ja töihin pitäisi lähteä. Mennään nyt sitten täksi päiväksi sinne sinnittelemään... En haluaisi sairaslomaakaan lähteä hakemaan, kun on jo muutenkin tarpeeksi ihmisiä poissa (lue:sairaana)

Onneksi on lyhyt päivä. Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nowaysis

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mylwin kirjoitti: huomenna didaktiikan tentti.
Uuh, puhu lisää!!!1 Mikä kirja?? Oisin voinu tulla valmentaan jos oisin ollu vielä mestoilla..
Vastaa Viestiin