Turstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mä tahdon jäätelöö! Mä haluun mässää! Kahvii ja suklaata kans! :oops:
Noista ei löydy kuin kahvia, ja sekin on vanhaa. Mutta kermavaahtoa löytyy... :jouden:
Mult löytyy se kahvi! Jee! Sä tuot ne vaahdot :shock: ja mutsi lupas käydä ostaa mulle kunnon mässyy illaks :cheer:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu olo. Tietää, että on luuseroinut taas päivän viimoisen päälle, mutta samalla onnistunut aika hienosti. Tekisi mieli tehdä jotain tekemättä mitään, mutta on kuitenkin olo jossa ei saa edes tuota aikaiseksi.

Mitäs elokuvanpoikasia siellä valkokankaalla pyörikään? Jos saisi edes sen verran liikutettua takapuoltaan tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mulla on ollut ihan loistava päivä! :D Kävin aamulla töissä salilla, sen jälkeen parissa palaverissa ja sain aivan loistavaa kebabia ranskalaisten ja riisin kera lounaaksi. Iltäpäivä meni enemmänkin niitä näitä kehitellessä, mutta mukavaa kiireetöntä hommaa.

Kohta vois mennä jonnekin vähän kahvittelemaan ja puhumaan paskaa turhanpäiväisistä asioista. Huomennakin on jo perjantai! :ohyeah:
Älä löi! En ole hurrit!
Sannu

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Vittujoo, mä pääsen kohta syömään hyvää ruokaa ja juttelee tyttöjuttui niih!!!Hajotkaa siihen vaan...ostin ihan uuet vaatteetkin...
Enthu

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mä olin eilen kipeempi ku tänään..meni ohi kuumelääkkeillä
Geetzu

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:Vähän harmittaa. Tyttöset olisivat kovasti toivoneet Joulupukin vierailua...
Mä jotenkin haluisin kertoo tytölleni mahdollisimman aikasessa vaiheessa, että Joulupukki on hassujen aikuisten Suuri Kusetus. En vaan tiedä kannattaako tommoseen ruveta, saanko mä sitten viimeistään tarha-aikana leikkikamujen vanhemmilta piiskaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi pitää alkaa aivastuttamaan päätä sheivatessa? Juuri pyykistä otettu pyyhe näyttää teurastusrätiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto, taas alkoi tekemään mieli. En saanut viimeksi, eikä kovin lupaavalta näytä tänäänkään. Miksi ihmeessä minulla on aina mielessä tulinen katkarapukeitto?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Uijui katkarapukeitto, mun lempiruokani!

Tärisen edelleen vilusta, olin yhdestä eteenpäin vesisateessa reippailemassa :D Mutta en kertakaikkiaan voi tulla kipeeksi (oon ollut vuosi sitten viimeks flunsassa ja toi ukko viimeset 2 viikkoa ainakin)..

Huomenna tiedossa firman pikkarit, jotka alkaa aamulla klo 8 ja päättyy ties milloin. Kolme eri vaatekertaa kuulemma otettava mukaan.
Aito_Johanna

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vaola kirjoitti: Oikea syy on tietysti se, ettei nyt ole lähitienoilla saatavilla kuin maksullisia Pukkeja (tulkitkoon ken miten tahtoo), ja kaikessa täytyy nyt pihdata.
No niin, kuka kityläinen tekee joulun hyvän työn ja lähtee Vaolan lapsille ilmaiseksi pukiksi?
Dumari

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aito_Johanna kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Oikea syy on tietysti se, ettei nyt ole lähitienoilla saatavilla kuin maksullisia Pukkeja (tulkitkoon ken miten tahtoo), ja kaikessa täytyy nyt pihdata.
No niin, kuka kityläinen tekee joulun hyvän työn ja lähtee Vaolan lapsille ilmaiseksi pukiksi?
Mä luistan ja lupaan viedä pulkkamäkeen :D
Pikku-Akka

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenna on kans tiedossa pikkujoulut ja kauhean kiireinen työpäivä olis hoidettava kunnialla ennen illanviettoa. Taas, en jaksa. Lauantain suunnitelmat on laitettu jäihin, koska silloin olis ollu taas Onnela-mättöä luvassa. Eikä oikeasti enää jaksa. Pysyn kotona ja siivoan, leivon ja suunnittelen joulumenyytä.

Eilen tuntui että illalla on kuumetta, ja siitä huolimatta bailasin. Nyt on olo kohtuullinen mutta ei vielä taida uskaltaa tehdä mitään kovin fyysistä. Korkeintaan jos saunois.
Enthu

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Aito_Johanna kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Oikea syy on tietysti se, ettei nyt ole lähitienoilla saatavilla kuin maksullisia Pukkeja (tulkitkoon ken miten tahtoo), ja kaikessa täytyy nyt pihdata.
No niin, kuka kityläinen tekee joulun hyvän työn ja lähtee Vaolan lapsille ilmaiseksi pukiksi?
Joku jolla on äijistä syvin bassoääni :P
Kittys

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kyl se joulupukki ain perille pääsee. Tavalla tahi toisella. Muistan joulun, kun ikkunast kattelin ja oottelin, että millos se pukki tulee ja millä.. "Porolla tietenkin". Eipäs tullutkaan, ainakaan meille. Se kurvas siihen talon eteen 90´llä saabinlouskulla. Mulla oli joulu pilalla :(
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tämä puolibulimikko (ahmin mutten oksenna :D) kävi äsken vähän juusto-ostoksilla :p Tuli ostettua iso oltermanni, goudaa, mozzarellaa, leipäjuustoa ja valkohometta. Ei kun syömään!
ninnithequeen

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kannattaa herätä päiväunilta klo 21 illalla. Voi elämän kevät, nyt mä en nuku ainakaan koko yönä. Tosin tää räkätauti taitaa auttaa asiaa. Siis ihan karmeeta, kuin voi ollakin tämmönen olo...ARGH!
Finnrexiniä ja buranaa kiitos.
Enthu

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:Kannattaa herätä päiväunilta klo 21 illalla. Voi elämän kevät, nyt mä en nuku ainakaan koko yönä. Tosin tää räkätauti taitaa auttaa asiaa. Siis ihan karmeeta, kuin voi ollakin tämmönen olo...ARGH!
Finnrexiniä ja buranaa kiitos.
Tuu sättiin :wink:
Hebuli

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Nyt sain tarpeekseni. Martta kiusaa. Soon moro.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Camilla kirjoitti:Tämä puolibulimikko (ahmin mutten oksenna :D) kävi äsken vähän juusto-ostoksilla :p Tuli ostettua iso oltermanni, goudaa, mozzarellaa, leipäjuustoa ja valkohometta. Ei kun syömään!
Kerma-tilsit on herkkua. Ja kohtuullisen halpaakin vielä (12,90e/kg)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hebuli kirjoitti:Nyt sain tarpeekseni. Martta kiusaa. Soon moro.
Kakkahousu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
hebuli

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Höh? Eihän se tuntunut miltään. Kitykuolema ja -ylösnousemus ovat kokemuksena vahvasti liioiteltuja. En suosittele.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hebuli kirjoitti:Höh? Eihän se tuntunut miltään. Kitykuolema ja -ylösnousemus ovat kokemuksena vahvasti liioiteltuja. En suosittele.
Mutta nyt myö kaikki menetettiin koko siun viestihistoria! Kadotit osan identiteettiäsi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:Höh? Eihän se tuntunut miltään. Kitykuolema ja -ylösnousemus ovat kokemuksena vahvasti liioiteltuja. En suosittele.

:doh:

Just tommosen pelleilyn takia koko juttu kusee. Ärh. Huomasin myös kuinka moni täältä on kaikonnut. Ärsyttävää. Mikä ihmeen kriisi täällä nyt on? Olivatko pikkujoulut sittenkin liikaa?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Joku vois copypasteta ja lähettää miulle tuon FAQ & FAP - ketjun kun en saa sitä auki. Typerät apinasuodattimet.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
hebuli

Re: Turstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Täh? Mikset?
Vastaa Viestiin