Joulua odotellessa (lisää copypastea)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Storytuuli

Joulua odotellessa (lisää copypastea)

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Näin adventtien alkaessa syventykäämme pyhään sanaan - mitä Joosefin ja Marian välillä todella tapahtui ja muita uskonasioita lasten suusta:

Joosef ei ollut Jeesuksen isä. Sillä oli joku juttu aasin kanssa, mutta en muista mikä. Sofie 6v.

Ei, ei kun se oli näin: Kun Joosef osti aasin, Maria tuli niin iloiseksi,
että hän tuli raskaaksi ilman kenenkään apua. Jossan 7v.

Minä osaan raamatun, koska käyn pyhäkoulua. Joosef katosi Jeesuksen elämästä, ja minä luulen että hän hankki uuden vaimon, joka oli vähän tavallisempi kuin se Maria. Ne makasivat vierekkäin ja sitten tuli lapsia, ihan ilman Jumalaa. Puusepät haluavat yleensä että asiat tehdään ihan tavallisesti. Linn 9v.

Jeesus uskoi Jumalaan niin taivaallisen paljon, että hänen kaverinsa pitivät häntä vähän hölmönä. Sitten he tekivät hänelle tylsiä juttuja, ripustivat hänet ristille ja vähän muutakin. Nicole 7v.

Jumala teki Marialle lapsen ja painui sitten taivaaseen. Sitten Joosef sai syyt niskoilleen. Moa 6v.

Maailmankaikkeus ei lopu koskaan. Tai sitten se loppuu siihen kohtaan, missä Jumalan koti alkaa, ihan siihen aidan viereen. Rasmus 7v.

Enkelinä oleminen on yleensä naisten ammatti. Louise 7v.

Enkelit ovat ihan tavallisia taivaassa. Epätavallisia tuolla ylhäällä ovat miehet. Zindy 7v.

Enkeliä en ole koskaan nähnyt, mutta olen nähnyt hammaslääkärin. Mimmi 8v.

Joku heitti hänen haudalleen kiven. Siksi Jeesus nousi ylös ja rupesi juutalaiseksi. Siitä alkoi yleinen ylösnousemus. Sofia 9v.

Jeesus kuoli pitkänäperjantaina. Kun hän eli, hän aina hoputti
opetuslapsia, mutta kun hän oli kuollut, ne kävivät pitkälleen. Siksi sitä sanotaan pitkäksiperjantaiksi. He itkivät, mutta kyllä heistä oli
mukavaakin lekotella vähän aikaa. Kevin 8v.

Jeesuksella ei ollut lompakkoa, koska hänellä ei ollut taskuja. Vaipat
vaan koko ajan. Sitten kävi todella huonosti. Kevin 8v.

Taivaskin on ulkomaata. Jos ei käyttäydy hyvin, ei pääse taivaaseen. Mutta ei sillä ole väliä, minä haluankin mieluummin olla kotona. Nina 7v.

Jumala ripusti Jeesuksen ristille, koska hän halusi hallita yksin. Tilda 7v.

Kissojen taivaassa Jumalalla on turkki. Lydia 7v.

Voi olla, että Jumala on täti. Ehkä hän pitää pilviä hameena. Karoline 8v.

Ristiin voi ripustaa joulukuusen palloja, niin että Jeesuksellakin on
vähän hienompaa ja hän saa riippua hyvässä seurassa. Tomas 7v.

Mooses on kaikkein kovin. Mooses pystyy kävelemään meren pohjalla. Allahilla on vaan lentävä matto. Daniel 7v.