Pakollinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mikä teitä ihmisiä riivaa kun olette koko ajan sairaana? Itse olen sairastanut flunssaa joskus vuosia sitten. Lopettakaa se jatkuva dokaaminen (se tissuttelu, se on alkoholismia!), syökää kunnollista ruokaa, levätkää välillä ja käyttäkään vaikka puolet Kityilyyn käyttämästänne ajasta ulkoiluun.

Nyt vuorossa työvenkoilua, illalla glögiä hyvässä seurassa.

Ja ai niin, voitin muuten aamulla J.Karjalaisen kokoelmacd/dvd-boxin, repikää siitä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Raahauduin töihin, vaikka olo on huonompi kuin eilen. Onneksi ei huimaa. Aamulla nukuin niin pitkään, ettei kuumeen mittaaminen ollut enää mahdollista, joten arvioisin lämmökseni 37,3. Finrexin naamaan ja töitä niin paljon kuin vaan ehdin. Puolilta päivin syyttäjänvirastoon glögille ja tutustumiskierrokselle.
Dumari

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:Mikä teitä ihmisiä riivaa kun olette koko ajan sairaana? Itse olen sairastanut flunssaa joskus vuosia sitten. Lopettakaa se jatkuva dokaaminen (se tissuttelu, se on alkoholismia!), syökää kunnollista ruokaa, levätkää välillä ja käyttäkään vaikka puolet Kityilyyn käyttämästänne ajasta ulkoiluun.
[x] Juåppå
[x] Syön huonosti
[x] Haudassa ehtii lepäämään, muuten olen töissä/radalla.
[x] Kityilen enemmän kuin ulkoilen

4/4 TAAS! Tixun KityAddikti-listassakin skorasin täydet pojot.
:ohyeah:

Bring it on, i can take it!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:Ja ai niin, voitin muuten aamulla J.Karjalaisen kokoelmacd/dvd-boxin, repikää siitä!
Toimitko taas itse onnettarena? :vihelt:
Älä löi! En ole hurrit!
Patz

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kimmen kirjoitti:Toimitko taas itse onnettarena? :vihelt:
No en, ku se kiltti Suomipopin setä. Ja sitäpaitsi siinä skabassa piti tietää jotain ja mä tiesin!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi lähteä jonnekkin kuntokeskukseen hevon kuuseen tutustumaan kuntoiluun. Ja sitten sielä tulee kuitenkin sen ikäinen ruipelolikkaohjaaja selittämään asioita, että meikäläinen oli jo urheilussa mukana ennenkuin tuo napero oli syntynytkään.

Jos menisin paikalle farkuissa ja paha setä-paidassa ja pistäisin sen plikan näyttämään jutut itse, voisin vaikka ottaa bissen siinä vieressä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kittys

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:Huoh jotkut ne vääntää lopputyötä korvat punasena.
Alkaa QAm:it, DMT:t, CAP:it ,2B1Q:t pyöriä jo väkkärää mun silmissä.
Onneks Trellis, Reed-Solomon ja Shannon tietää mistä kana pissii....

Prkl tän koulun kans....

:shock:
Mitä? Häh? Tarviitsä niinq apulaisjohtajaa sinne? :lol: :p:
Kittys

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kahvia, kahvia, kahvia. Kahelttoist kattoo käNppää. Pitä vissiis laittautua :think: .
Viikonloppuna mä lupaan leipoa ja hoitaa viimoset lahjaostokset. Täts it. Illalla en tee niinq sit yhtää mitää. PYH! :vihelt:
Enthu

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Jeh ! rahat tuli tänään tilille millä maksaa laskut (hoidin jo)... Iltapvällä hammaslääkäriin ja illalla taloyhtiön jouluhartaus.Taidan suosiolla olla seuraavat 3 vkoa porukoilla,ei mene rahaa ruokaan :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:Mikä teitä ihmisiä riivaa kun olette koko ajan sairaana? Itse olen sairastanut flunssaa joskus vuosia sitten. Lopettakaa se jatkuva dokaaminen (se tissuttelu, se on alkoholismia!), syökää kunnollista ruokaa, levätkää välillä ja käyttäkään vaikka puolet Kityilyyn käyttämästänne ajasta ulkoiluun.

Komppaan.. Ja sanoisin myös, että lopettakaa se polttaminen. Ainakin mun pomo sairastuu yhden flunssan jälkeen heti toiseen ja flunssasta toipuminen kestää aina miljoona vuotta. Se ei tosin myöskään sylkäise lasiin eikä liiku.. Ja sitten päälle vielä hirveä stressi, niin avot. Vähemmästäkin ihminen sairastuu.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Patz kirjoitti:Mikä teitä ihmisiä riivaa kun olette koko ajan sairaana? Itse olen sairastanut flunssaa joskus vuosia sitten. Lopettakaa se jatkuva dokaaminen (se tissuttelu, se on alkoholismia!), syökää kunnollista ruokaa, levätkää välillä ja käyttäkään vaikka puolet Kityilyyn käyttämästänne ajasta ulkoiluun.
En polta, en juuri juo, syön kunnolla ja liikun sekä ulkoilen paljon, mutta stressi on aika hyvä tekijä myös, mikä altistaa tulehdussairauksille. Mulle uhkasi tulla flunssaa, mutta hot sweet love & sex sekä lepo paransivat asiaa. Tosin ei ole enää stressiäkään. Komppaan tuota levon merkitystä. Jos on vähän nuhaa ja kurkku karheana, maksimoitu rääkki kuntosalilla itse asiassa vaan pahentaa tautia.
Turbohaltija

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Eilisen tenttiluvun päätteeksi päätin palkita itseäni oluella. Onnistuin sitten kaatamaan tuopin tenttikirjan päälle. :doh:

Edit: Perjantain piristykseksi laitoin klassikon kuvagalleriaan... Raivola tulee jälleen! :twisted:
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 16.12.2005 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
Patz kirjoitti:Mikä teitä ihmisiä riivaa kun olette koko ajan sairaana? Itse olen sairastanut flunssaa joskus vuosia sitten. Lopettakaa se jatkuva dokaaminen (se tissuttelu, se on alkoholismia!), syökää kunnollista ruokaa, levätkää välillä ja käyttäkään vaikka puolet Kityilyyn käyttämästänne ajasta ulkoiluun.
En polta, en juuri juo, syön kunnolla ja liikun sekä ulkoilen paljon, mutta stressi on aika hyvä tekijä myös, mikä altistaa tulehdussairauksille. Mulle uhkasi tulla flunssaa, mutta hot sweet love & sex sekä lepo paransivat asiaa. Tosin ei ole enää stressiäkään. Komppaan tuota levon merkitystä. Jos on vähän nuhaa ja kurkku karheana, maksimoitu rääkki kuntosalilla itse asiassa vaan pahentaa tautia.
Tärkeä tietoitus: Kokeilkaapa sinkin syöntiä, joko yksinään tai sitten monivitamiinipillerissä (kannattaa tsekata, että sitä on monivitamiinipillerissä yhtä paljon kuin jos ottaisi pelkästään). Mun flunssat ovat vähentyneet dramaattisesti sen jälkeen, kun olen ruvennut vetämään sitä.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Edelleen kipeänä, mutta ei ole varaa haaveillakaan sairaslomasta. Kun ehtis ittensä parantaa, niin tauti ei uusiutuis jatkuvasti. Nyt on niin kova yskäkin, että oksu meinaa tulla. Lisää röökiä.... :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:Komppaan tuota levon merkitystä. Jos on vähän nuhaa ja kurkku karheana, maksimoitu rääkki kuntosalilla itse asiassa vaan pahentaa tautia.
Mä taas olen huomannut, että kevyt treeni usein saa flunssanalun pois. Ennen aina vältin kuntoilua, jos oli vähänkin sellainen olo, että tulen kipeäksi, mutta nykyään en välitä ja olen vähemmän kipeänä. Treenin jälkeen pitää tietenkin levätä kunnolla.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dodi, perustin yleishöpinöihin Flunssaketjun laittakee vinkkinne sinne, kiitos. :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tää on kyl niin tyhmää, kun niin moni on lähtenyt.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niinsanottua huomenta! (On mukamas niin hirvittävä joulukiirus töissä, ettei kerkee oikein kityilemäänkään..)
Mulla ei ole flunssaa. Ei oo pitkään aikaan ollukaan. *koputtaa kaikkia puupäitä* ;) Omituista kyllä, että koko Kity tuntuu olevan kipiänä.
Mitähän kivaa keksis illaks? Jotain mihin ei liity alkoholi? Öööööööööööö..??
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:Niinsanottua huomenta!
Hyvää Päivää!
Mitähän kivaa keksis illaks? Jotain mihin ei liity alkoholi? Öööööööööööö..??
Jos kexit, niin ilmoita miullekin. Ideat on aika vähissä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti: Jos kexit, niin ilmoita miullekin. Ideat on aika vähissä.
Jep, ideat on vähissä, koska rahat on vähissä. Luonnollinen kiertokulku. ;)
Laitanpa mietintämyssyn päähän.....
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Jos kexit, niin ilmoita miullekin. Ideat on aika vähissä.
Jep, ideat on vähissä, koska rahat on vähissä. Luonnollinen kiertokulku. ;)
Laitanpa mietintämyssyn päähän.....
Leffan katselua sipsi(!!)pussin ja dipin kera?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltijan Raivon Rysäpöksy -kuva, eihän tässä oikein tiedä mitenpäin olisi

:shock: :o :oops: :twisted:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

ninnithequeen kirjoitti: Leffan katselua sipsi(!!)pussin ja dipin kera?
:komp:
tosin vaihdan sipsipussin kiukkupussiin ja dipit teen ite ;)
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olen nyt oikeastaan varsin tyytyväinen itseeni sen suhteen että jäi pikkujoulut puoleenyöhön. Lähes kymmenen tuntia unta ja vain vähän nuutunut olo, poppop.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

cardic kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Leffan katselua sipsi(!!)pussin ja dipin kera?
:komp:
tosin vaihdan sipsipussin kiukkupussiin ja dipit teen ite ;)
;) Niin, mutta oikeesti tää yhtälö menee niin että sipsipussi=kiukkupussi. Ainakin välillä. Tai jopa usein.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin