Pakollinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myltsi, sä et vaan osaa. Katsohan kellonaikaas, beibe :wink:

Mitä mielessä tänään rakkaat runkut? Oletko poistamassa tunnuksesi viikonlopun kunniaksi?

Mie siivoon, pyykkään ja oleilen kotona, ja haaveilen ettei tarttis mennä jo illalla Espooseen :cry:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mitäs... Pitäisi mennä nuq, että jaksaa töissä taas. Sunnuntaina olisi vapaata. Siskon Pööpösen ristiäiset. Eli se siitä vapaasta :D
Neuloa ajattelin jos vielä töiden jälkeen jaksan. Joo ja runkin, kun on tuo 40:n päivän ja yön "seksiputki" päällä :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HÅMÅT!!!

Tää on se OIKEE ketju! Koska mä osaan!! Edes jotakin....

Mie pyörähän vielä löylyissä, ja sit vois katella Conanin. Ja sit vois...hmm...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tästä tulee surkea päivä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bluntly kirjoitti:Tästä tulee surkea päivä.
Miksi minullakin on sama tunne??
Huoh. Ehkä voisin saada keuhkoputken tulehduksen ja saigonia. Se pelastaisi paljon, paitsi silloin pitäisi istua päivystyksessä kuusi tuntia, ja se ei ole omiaan parantamaan päivääni.
Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Myltsi, sä et vaan osaa. Katsohan kellonaikaas, beibe
Miun kello näytti 0:00 kun painoin lähetä-nappia. Koulun verkko päivittyy automaattisesti valtion aikaan.
En mie sille mitään voi, että kityn kello näyttää väärin. =)

Tänään alkaa loma. Jepjep!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LillyMunster kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tästä tulee surkea päivä.
Miksi minullakin on sama tunne??
Huoh. Ehkä voisin saada keuhkoputken tulehduksen ja saigonia. Se pelastaisi paljon, paitsi silloin pitäisi istua päivystyksessä kuusi tuntia, ja se ei ole omiaan parantamaan päivääni.
Gaad.
:yo:
Mä kuolen tähän kurkkukipuun ja flunssaan. Lauantaina ois aamuvuoro, ja multa ei lähde pihaustakaan. Pitää siis hommata laput, joissa lukee: "3 euroa kiitos", "Ole hyvä", ja "Suksi vittuun täältä".
Nowaysis

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Juon edelleen kylmää glögiä, lisäyksenä edelliseen että kyseessä on vaalea glöggendaali.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ninnithequeen kirjoitti:Mä kuolen tähän kurkkukipuun ja flunssaan. Lauantaina ois aamuvuoro, ja multa ei lähde pihaustakaan. Pitää siis hommata laput, joissa lukee: "3 euroa kiitos", "Ole hyvä", ja "Suksi vittuun täältä".
Tuota on niin hitosti liikkeellä... Jospa se siitä! Höyryhengitystä ja hunajateetä ja Carmolista, kyllä se tauti nujertuu.

Kaikille muillekin kipeille paranemisia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ja onko toi uusin rekisteröitynyt käyttäjä Hebuli oikeasti Hebuli???

Gaad näitä hiton hemmetin rekkautumisia ja peruutuksia ja rekkojen peräänajoja.

Trust no one?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nowaysis

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

LillyMunster kirjoitti: Trust no one over thirty.
Nighthawk

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Uuuh, Uuvuttava 10-päiväinen rupeaa olemaan takana, kunhan tästä kotia pyrähdän. On tulossa kerrassaan mainio päivä, mikäli tupari-suunnitelmat menevät nappiin: hyviä kavereita, hyvää ruokaa, hyvää viiniä ja ilman muuta hyvää musiikkia (ainakin omasta mielestäni). Eihän sitä muuta tarvitsekaan. Illemmalla sitten voisi mennä jonnekin, jossa meininki olis sillen niiq :komp: ei :draama:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pikkujoulut.

Tulin viemään reppua kämpille. Lämpimässä alkoi päässä muhia ajatus että jos nyt jään tänne enkä lähde jatkamaan juopottelua, huomenna olen vielä suhteellisen terve. Nihkeilin aikani ja jäin tähän, onhan noita ollut ja tulee olemaan jatkossakin jos niin haluaa.

Taidan silti olla ihan hyvässä humalassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti: Illemmalla sitten voisi mennä jonnekin, jossa meininki olis sillen niiq :komp: ei :draama:
Mua taas nimenomaan ottaa päähän, että sitä vissiin joutuu illalla jo menemään Espooseen, kun nää työvuorot menee niin ristiin taas. Ja minähän menen kipeänä juomaan sitten "pari" minttutotia ja äh.

Mä haluun olla kotona! Mut mä tarviin myös rahaa. Ja mua ahistaa jo tuo lumettomuus. Ja kamala olo tästä flunssasta. Ja mun kikkeli nukahti jo. *kitisee ihan kaikesta*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

:grr:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti::grr:
:perse: :gee: :mrgreen:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti::grr:
:perse: :gee: :mrgreen:
¨
:miitti: :h:

Hitto, miuhun on tarttunut tuo hymiöily!

Suu napsais vähän.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti: Suu napsais vähän.
Mul on tääl yks huurteinen Karhu-pullo. Ja ai että se on hyvää (vaikken mä mitään maistakaan)

Nyt muuten oikeest vituttaa että nukuin tyylikkäästi päiväunet klo 21 asti. Pentele, kun on rytmi sekaisin. Unilääkettä en silti uskalla ottaa, en edes puolikasta.
Nighthawk

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti: Mua taas nimenomaan ottaa päähän, että sitä vissiin joutuu illalla jo menemään Espooseen, kun nää työvuorot menee niin ristiin taas. Ja minähän menen kipeänä juomaan sitten "pari" minttutotia ja äh.

Mä haluun olla kotona! Mut mä tarviin myös rahaa. Ja mua ahistaa jo tuo lumettomuus. Ja kamala olo tästä flunssasta. Ja mun kikkeli nukahti jo. *kitisee ihan kaikesta*
Älä vaivu synkkyyteen Ninniseni!

Täytyy kyllä sanoa, että tämä lumettomuus sapettaa täälläkin. Nuorempana oli hyvä, kun aina marras- joulukuun vaihteessa pääsi lumettomuutta karkuun pariksi viikoksi Lappiin. Nyt joutuu tyytymään tähän harmauteen, ainoastaan korvissa soi ”I’m dreaming of a white Christmas” Sinatran tulkintana.

Olin muutes vielä pari päivää sitten varma, että nyt on tulossa vuosisadan sairaustarina, mutta flunssan oireet lähtivätkin kuin ihmeen kaupalla pois, onneksi!
ninnithequeen

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:Älä vaivu synkkyyteen Ninniseni!
En tokkiinsa. Nyt on sentään omien rakkaitten luona kotona ja pääsee rakkaan viereen tutimaan.

Kun nyt sit vaan sais unta kohta :roll:
Feiz

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Huoh jotkut ne vääntää lopputyötä korvat punasena.
Alkaa QAm:it, DMT:t, CAP:it ,2B1Q:t pyöriä jo väkkärää mun silmissä.
Onneks Trellis, Reed-Solomon ja Shannon tietää mistä kana pissii....

Prkl tän koulun kans....

:shock:
Dumari

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta! Eka TPK, väsy on.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta! Eka TPK, väsy on.
paasit sentas toihin, jokos rupee tauti hellittaan?

toka TPK, aivan kauheen hirveen iso vasy. mutta keikka oli hyva, tosin aivan perkeleen kuuma
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Tää on ihan perseestä! Jengi täällä töissä sekoilee ja juoksee ympyrää hiuksiaan repien uuden vuoden ja vuositilinpäätöksen takia. Ihme panikointia. Mikäli asiat on hoidettu huonosti koko vuoden ajan, niin mitä muuta on odotettavissa kuin että kaikki on päin vittua? Urpot... :grr:
Älä löi! En ole hurrit!
Dumari

Re: Pakollinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

cardic kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta! Eka TPK, väsy on.
paasit sentas toihin, jokos rupee tauti hellittaan?
Noh, tuota... sen promillen päivässä olo paranee, tätä tahtia olen jussina 130%1!!1

Sitkeessä pyörii tämä flunssapöpö, kaipa se pitäs jaksaa kotona olla kokonainen yksi päivä että alkais tuo paraneminen kunnolla.
Vastaa Viestiin