Lepsolauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jee!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hyvä avaus :D

Ollaan kaverin luona Vantaalla peli-illassa. Miehet pelaa, puolet lähti jo kotiin ja on vähän tylsää. Kohta tulee ranskalaisia ja nauravia nakkeja, ehkä tunnelma tästä nousee.. ehkä ;)

Lupauduin huomenna töihin iltavuoroon... pomo lupasi tuplapalkan ja iltalisät päälle.. mikäs siinä!

Viikonloppuja vaan kaikille..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olin 16h firman pikkareissa, ja oli oikeesti kivaa! Ainoa vaan et illallisella oli snapseja tarjolla, luulin että ne on vodkaa tms. ja vetäsin sen reippaasti ykkösellä. Myöhemmin kuulin et ne olikin sit 85% pontikkaa.. :D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulla tulee olemaan varmaankin lepsulauantai... Kotiuduin juuri baarista ja söin pizzan, nam. Nyt koneella hetki ja sitten nukkumaan, ja herättyä duuniin, pitkä päivä tiedossa. Suunnittelen jo nyt, miten voin lepsuilla mahdollisimman paljon... Nyt ei ole työmoraali kaikkein korkeimmillaan.

Ja kipeäksi en ole vieläkään kunnolla tullut. Gaad.
Huoh... Nuq pitäisi, mutta ei juuri huvita sekään, kaikki taas tuntuu tympäisevän. Ikävää. Ikävä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vituttaa.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Se on sitten Lipallakin yliopisto pulkassa tältä vuodelta!
Ihanaa kun on Loma.

Laitoin äsken ranskalaisen manikyyrin ja meen kohta nukkuun, huomen jouluostoksille murun kanssa ja ehkis illalla bilettään, kivaa!
nami nami
ninnithequeen

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie sain tänään taas kuulla jotain aivan järkyttävää. "Moi ninnithequeen mä kävin vähän kattelee" No ai missä? No Kityssä.

Kiitti paskiainen, en vieläkään tiedä kuka olet.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jooh, nyt Runq ja nuq.
Yöt!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitihän se nähdä sit näin että liikaa omasta elämästään kertoilee täällä. Sääli sinänsä.

Mutta enhän mie ny tunnuksia poista. Never ever. Voi kikkeli sentään.

Unia nussukat :h:
Aito_Johanna

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Aito_Johannalla on tänään syntymäpäivä :cheer:
Amorosa

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Aito_Johanna kirjoitti:Aito_Johannalla on tänään syntymäpäivä :cheer:
Onneksi olkoon!! :)
Na

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Na »

Aito_Johanna kirjoitti:Aito_Johannalla on tänään syntymäpäivä :cheer:
Onnea onnea onnea!!

On vasta näin aikaista ja mä olen ehtinyt jo käydä lenkillä, suihkussa, syönyt aamiaista, tiskannut ja vaihtanut kissanhiekat.
R e i p a s !
millivanilli

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Onnea päivänsankarille !

Taas vietän lauantaita vanhempien tykönä.
Nowaysis

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Onnee ponnee Johannalle! @--´-,-´-,---

Meillä on vuorossa tiskausta ja siivoilua(millon ei?), joulujuhlat, kahvituokio erään nimeltä mainitsemattoman hotsin tsiksin kans(kyllä Huimaa kenkuttaa) ja iltasella mummolaan leipomishommiin. Illan kruunaa pahamaineinen "the Jaws", ellei siis sätissä synny kuningaskeskusteluja ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti:Aito_Johannalla on tänään syntymäpäivä :cheer:
Onnea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Synttärisankarille onnea!

Tämä saakelin räkä ei lopu sitten koskaan. Ja yskä alkaa olla jo ihan omaa luokkaansa. Mutta kestetään kestetään, se on pakko, mielessä pidetään vaan se että Joulu on viikon päästä ja silloin saa levätä vihdoin.
Bliss

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pakollinen jokavuotinen sukulaiskierros edessä tänään. Äyh, inhottavaa. Miten mä voisin luistaa siitä????? Ystävät voi sentään valita, sukulaisia ei :?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Aito_Johannalla on tänään syntymäpäivä :cheer:
Aasi onnittelee Aito_Johannaa syntymäpäivän johdosta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta! Vapaapäivä ilman krapulaa tai herätystä, näitä aamuja on vuodessa ehkä tusinan verran. Nyt patonkia paistamaan, aamuhäröilyn jälkeen kaupungille jotain soppailee.

edit: Ja AJ:lle paaaaaaaaljon onnea :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aito_Johanna kirjoitti:Aito_Johannalla on tänään syntymäpäivä :cheer:
Paljon onnea!



Ei tämä kyllä ihan tavallinen flunssa ole niinkuin teillä kuolevaisilla. Mulla on edelleen vaan kurkku kipeä, ääni maassa ja yskiessä sattuu. Ei nuhaa ja pikkusen lämpöä. Kaivoin jo epätoivoissani vanhan yskänlääkkeen esiin, että voin kurlaamalla puuduttaa kurkkuni.
Faghag

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Bliss kirjoitti:Pakollinen jokavuotinen sukulaiskierros edessä tänään. Äyh, inhottavaa. Miten mä voisin luistaa siitä????? Ystävät voi sentään valita, sukulaisia ei :?
Itse asiassa voi. Tai ainakin yhteydenpidon ylläpidon voi. Onneksi minun sukulaiseni asuvat kaukana Savossa, joten eipä ole tullut heitä tavattua varmaan reiluun 10 vuoteen. Pidän yhteyttä vain Itä-Suomessa asuviin lähimpiin sukulaisiini eli isäni siskoon ja hänen lapsiinsa. Muihin minulla on kohteliaat, mutta etäiset välit. Itse asiassa läheisten ystävieni perheet lapsineen, vanhempineen ja avio-/avopuolisoineen ovat minulle kuin perhe ja suku. Enpä usko, että verisukulaisuus voi koskaan korvata elävää ja jokapäiväistä yhteydenpitoa ja kasvamista itselleni läheisten ihmisten kanssa.

Tosin minulle saa kyllä etäisetkin sukulaiset testamentata omaisuutensa :wink:
Faghag

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Lolita kirjoitti:Ei tämä kyllä ihan tavallinen flunssa ole niinkuin teillä kuolevaisilla. Mulla on edelleen vaan kurkku kipeä, ääni maassa ja yskiessä sattuu. Ei nuhaa ja pikkusen lämpöä. Kaivoin jo epätoivoissani vanhan yskänlääkkeen esiin, että voin kurlaamalla puuduttaa kurkkuni.
Itse asiassa mun mammalla on juuri tuollainen flunssa. Lääkäri antoi aika tujut lääkkeet ja mami oli viikon poissa töistä. Ärhäkkä lentsu, sanoisin, mutta lentsu yhtäkaikki.
Enthu

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Aito_Johannalle synttärionnittelut

t: Se Oopperaleipä :D

Edit: Seuraavat 3 viikkoa porukoilla... säästää ruokarahoissa :P
Mulli75

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Onnea ikääntyville.

Tulipas pakkasta sen verran tänään että pystyin laittamaan pakastimesta sapuskat parvekkeelle, sulattamaan ja puhdistamaan pakastimen ja jääkaapin. Seuraavaksi lataan pakastimeen hirvenlihaa jota saan joululoman aikana.
Turbohaltija

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Onnittelut päivänsankarille!
Vastaa Viestiin