Lepsolauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Mie sain tänään taas kuulla jotain aivan järkyttävää. "Moi ninnithequeen mä kävin vähän kattelee" No ai missä? No Kityssä.

Kiitti paskiainen, en vieläkään tiedä kuka olet.
Mä sain kaverilta eilen meiliä, ei tosin auennu mulle niinq piti. Siel oli kuvia musta, pojasta ja kaverin systeristä ja sen lapsista.. lisäks jotain hunksinpoikia tms. Jollain ollu vissiin mukavaa sitä tehdessään ja kopioidessaan kuvia. Perkele :evil: :evil: .
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olipa kauhean näköistä käydä ruokaostoksilla näin jouluruuhkan aikana. Melkein kuin olisi hulluilla päivillä ollut.

Ostin taas paketin porkkanoita. Näihin jää selvästi koukkuun.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Isä vieraillut ja korjaillut mun telkkarin antennikytkentäjohtojuttuja ja rasian. Nyt taitaa olla päivän puhekiintiö täynnä kurkun kunnosta päätellen. Keskityn juttelemaan vain palstan ja chatin kautta. Paitsi, että kaupungille tekisi mieli ihmisiä katselemaan.
Dumari

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:Paitsi, että kaupungille tekisi mieli ihmisiä katselemaan.
Perwåa! Kuiteskin haluisit vaan katella mua, koska olen kohta sinne menossa :P

Varmaankin törmään myös Melnaisiin, kun hän kohteliaasti kännykällä näin halusi. Alkaa vaan kohta aikataulut kuseen...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Paitsi, että kaupungille tekisi mieli ihmisiä katselemaan.
Perwåa! Kuiteskin haluisit vaan katella mua, koska olen kohta sinne menossa :P
Ja heti jäin kiinni! :oops:
Chap

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aito_Johanna kirjoitti:Aito_Johannalla on tänään syntymäpäivä :cheer:
Onneksi olkoon, ei sitä aina täytä 20.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaupungille siirtyminen on aina hyvä vaihtoehto. Luultavasti teen sen itsekkin hiukan myöhemmin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Töissä käyty, elantoa ansaittu.
Ja perkele ku piti toiselle puolelle kaupunkia körötellä löytääkseen rintteriin mustetta. :evil:

Mut kyllä se siitä suttaantuu. Jos tänään viel jaksais ilman alkoholia ois viikko pulkassa... ja sit ehkä jaksaa seuraavankin :D Illalla taidan laittaa tulta hellaan ja syödä tacoja 8)

Ja AJ:lle one... onv... onen... onnn.... äh, ei taitu suomi. Grattis! :cheer:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mojo kirjoitti:Töissä käyty, elantoa ansaittu.
Vielä kun saisi palkankin
Mojo kirjoitti: Mut kyllä se siitä suttaantuu. Jos tänään viel jaksais ilman alkoholia ois viikko pulkassa... ja sit ehkä jaksaa seuraavankin
Lupaus pitää vielä eli max 3 ravintola-annosta vuorokaudessa. Tuosta voisi tiputtaa yhden ensiviikolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aidosti onnea Aidolle_Johannalle!

Olen mannnut 3 päivää sängyssä, eikä paha flunssa..

jos ei ole huomenna parane, niin maanantaina läkkäriin..

Ja lämpö ei nouse 36.6 yli ei millään, ei..

Pitäskö ottaa jotain buranaa vahvempaa? 8)
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Päivee!

Aito_Johannalle onnittelut!!

Pikkujouluista selvitty ehjin nahoin (ja ilman krapulaa) töihin. Jaksettiin kukkua sitten klo 04:ään asti.. Tein miehelle aamupalan ja keitin kahvit, vein ne jopa sänkyyn asti, ja kehtasi vielä näyttää tyytyväiseltä kun lähdin töihin.. :D

Tänään olis töiden jälkeen tiedossa Hesarilla tutun privabileet yläkerrassa, mutta loppuvat jo klo 23, joten enpä usko että taaperran sinne.. enkä ole edes pukeutunut sen mukaisesti.

Onko ketään illalla liikenteessä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kuinka moni katsoi yöllä Pane mua-leffan? Saako Suomen televisiossa tosiaan nykyisin näyttää seisovaa kyrpää vai oliko kyseessä vain fiba? Ja aika irvokasta näyttää myös tuollaista aseella suoraan päähän ampumista. Hyi saatana.

Lainasin kirjastosta Sotajumalan Death Metal Finlandin. Aika skeidalta kuulostaa.

Joo, sitten taas lukemaan.
Starflare

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tänään piti ottaa olutta, mutta on vähän sellainen kutka kallonpohjassa että taidankin hakea kaupasta ihan vaan kumipitsoja ja limpparia, joiden avulla sitten pällistelen parit leffat tai pelailen jotain.. Musiikkia unohtamatta! :D
Starflare

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Turbohaltija kirjoitti:
Lainasin kirjastosta Sotajumalan Death Metal Finlandin. Aika skeidalta kuulostaa.

Joo, sitten taas lukemaan.
Aika puuduttavaa kuunneltavaa IMO. Toimii mainiosti pieninä annoksina.
Aito_Johanna

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Chap kirjoitti:
Onneksi olkoon, ei sitä aina täytä 20.
:h:
nokkaelain

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Onnea A_J:lle!
Elukka

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop.
Tänne on nyt sitte ilmaantunu tämmönenkin otus...
Ihan uteliaisuudesta tulin ensin vierailijana lurkkimaan, että mille tuo parenpi puoliskoni oikein naureskelee täällä.
Tällä päivämäärällä ajattelin sitte väsätä oikein tunnaritkin ja ehkä jopa postata jotain. :shock:
Eipä mulla toistaiseksi muuta. Jatkakaa.
Pikku-Akka

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

A_J:lle onnittelut!!!

Siivoiltu, nukuttu ja käyty kaupassa. Eilinen skumppaaminen aiheutti ylettömän väsymyksen ja pahoinvoinnin. Pakko pitää taukoa tuosta kuohujuomasta vähän aikaa.
Nyt vielä imuroimaan ja pyykkiä pesemään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lepsolauantaista tuli mieleeni, että DTM:ssä olisi illalla lesbojen bileet. Ihan vaan siksi kerroin, että jos joku teistä vaikka haluaisi mennä bilettään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Lepsolauantaista tuli mieleeni, että DTM:ssä olisi illalla lesbojen bileet. Ihan vaan siksi kerroin, että jos joku teistä vaikka haluaisi mennä bilettään.
Vaikkakin hiukan mielessä pyörii siirtyminen ihmistenilmoillle (minkä tietysti jätän tekemättä kuten aina ennenkin) niin kyseinen tilaisuus ei taida olla omiaan meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Lepsolauantaista tuli mieleeni, että DTM:ssä olisi illalla lesbojen bileet. Ihan vaan siksi kerroin, että jos joku teistä vaikka haluaisi mennä bilettään.
Höhöö! :D Nyt vihjailet!

Ei muuten kiinnosta hevonv....ua mennä Hesarille. Jostain syystä se paikka on menettänyt hohtonsa täysin.. sama kuin joku yrittäisi saada mua Highlightiin. En tarkoita että olen näihin paikkoihin liian hyvä/vanha, mutta meininki ei iske muhun sitten ollenkaan.

Huomenna pitäis jouluostella, samoin tiistaina aamupäivä. Maanantaina menenkin Narnian ennakkonäytökseen (miehellä ei ole harmainta aavistusta mikä on Narnia..) parin tutun kanssa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Nighthawk

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Lolita kirjoitti:Lepsolauantaista tuli mieleeni, että DTM:ssä olisi illalla lesbojen bileet. Ihan vaan siksi kerroin, että jos joku teistä vaikka haluaisi mennä bilettään.
Tuli muuten vaan mieleen, että eilen yksi kaverini kysyi, haluaisinko ilmaisia drinkkilippuja tuonne. Jostain syystä hänellä oli peukalon paksuinen nivaska niitä, eikä hän tehnyt niillä mitään. Enpä tehnyt minäkään, joten kieltäydyin.
--------
Jostain syystä en saa poistettua eilen asetettua soitonsiirtoa. Näytölle tulee teksti ’verkko-ongelma’. No, eipähän puhelimen ääni häiritse ainakaan mua, yhtä tuttua senkin edestä.
ElanorRaven

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elppis kirjoitti:Maanantaina menenkin Narnian ennakkonäytökseen (miehellä ei ole harmainta aavistusta mikä on Narnia..)
Mikä sitä vaivaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elppis kirjoitti:. Maanantaina menenkin Narnian ennakkonäytökseen (miehellä ei ole harmainta aavistusta mikä on Narnia..) parin tutun kanssa :h:
Onnellinen. Tuon kohdalla taitaa toteutua ainutkertainen tapaus eli elokuva on parempi kuin kirja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Maanantaina menenkin Narnian ennakkonäytökseen (miehellä ei ole harmainta aavistusta mikä on Narnia..)
Mikä sitä vaivaa?
No hei! Ei kaikille luettu koulussa Narniaa :D .
Vastaa Viestiin