Lepsolauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bluntly kirjoitti:
Elppis kirjoitti:. Maanantaina menenkin Narnian ennakkonäytökseen (miehellä ei ole harmainta aavistusta mikä on Narnia..) parin tutun kanssa :h:
Onnellinen. Tuon kohdalla taitaa toteutua ainutkertainen tapaus eli elokuva on parempi kuin kirja.
No en menisi tuota vannomaan vaikka elokuva loistava olikin. Suosittelen :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Maanantaina menenkin Narnian ennakkonäytökseen (miehellä ei ole harmainta aavistusta mikä on Narnia..)
Mikä sitä vaivaa?
No hei! Ei kaikille luettu koulussa Narniaa :D .
Hölmö! :D Ei vaan koskaan ole kuullutkaan "tarusta". Ei ole nähnyt pienenä (samanikäinen kuin minä) televisiosta Narnia-sarjaa, ei ole koskaan kuullutkaan sen nimisestä kirjasarjasta. Outoa, mä taas olin pikkasena ihan Narnian lumoissa.
The great club outshines the individual, always and forever.
HoundDog

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Uuuh... Raskas päivä takana. Väsyttää vietävästi. Kävin tuossa parilla kavereitten kanssa. Join alkoholitonta olutta. Kyllä. Täysin käsittämätön refleksinomainen valinta, jota baarimikkokin ihmetteli. Hänen mielestään jotain täytyy olla vialla kun ei kunnon puuro maistu lauantai iltana. Täytyy olla ja varmaan onkin.
slam

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Virolaiset naiset on kyl tosiaan kivoi... :)
slam

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

slam kirjoitti:Virolaiset naiset on kyl tosiaan kivoi... :)
ved minu eest ja takkoo... XD joo
Turbohaltija

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mitä hattua? Onko Hebulikin liittynyt tähän joukkokatoon Kitystä? :shock: :(
Voi perse, mitähän tästä tulee... Toisaalta tuleehan tänne lisää väkeä koko ajan. Ehkä osa "vanhoistakin" tulee takaisin uudella nimellä... :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Hyvää syntymäpäivää A_J:lle!!!

Huoh... Työpäivästä selvitty, ja kuumettahan se edelleen yrittää nostaa. On ollut jotenkin pökkelö olo koko päivän. Saas nähdä miten huomenna jaksaa ne siskontytön ristiäiset...

Ja tänään sain kuulla mummoni joutuneen sairaalaan romahtaneeen hemoglobiinin takia. Miksi sitä pitää olla niin pessimisti, että ainoa mieleen tuleva asia on leukemia?? Kyllä minä tiedän, että ihmiset sairastavat, kuolevatkin, mutta... ei minun mummoni, ei nyt! Taitaa olla ensimmäinen kerta kun lähisukulaisen sairaus näin tuntuu pahalta, vaikka mitään diagnoosia ei vielä olekaan tehty...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tästä voisi suoria nukkumaan kunhan on saatu tuo yksi leffa katsottua. Tylsää, tekisi mieli hiplailla neitosta.
Edith

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Synttärionnittelut päivänsankarille!
Turbohaltija

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lesbolokki liihottelee vähitellen unten maille... Öytä!
Edith

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nii-iin, kyllä teitä nyt saa luvan kiinnostaa, että Meilahdessa on ilmassa kevyttä panetusta, mutta koska selviän jo kolmatta vuorokautta täysin ilman tupakkaakin, selätän ja selvitän kyllä yhden kevyen panetuksenkin. Arvio: 3 vuorokautta ilman savukkeita = vähintään kolme vuotta ilman panemista.

Ja nyt kun en edes viittis lähtee savusiin luoliin irtolihapaloja ettiin. Oisko mahdollista kyllä muuten, että aistit jotenkin herkistyy, siis että jokin uinahdellut panetusaistikin ilmottelee taas siksi ja tästä syystä olemassa olostaan, kun savukkeet ovat nyt historiaa?

Niistely ja aivastelu ovat kyllä tarjonneet korvikepuuhastelua taas tänään, mutta mitäs mä sitten teen, kun nuhastus loppuu? Aikaakin on niin pirusti paljon enemmän, kun ei tuu lähdettyä kerran tunnissa pihalle retkeilemään. Joo. Tää on kummaa. Lukeako koko Dostojevskin tuotanto pääsiäiseen menness vai kityillä enemmän?
ninnithequeen

Re: Lepsolauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mie sain tänään taas kuulla jotain aivan järkyttävää. "Moi ninnithequeen mä kävin vähän kattelee" No ai missä? No Kityssä.

Kiitti paskiainen, en vieläkään tiedä kuka olet.
Mä sain kaverilta eilen meiliä, ei tosin auennu mulle niinq piti. Siel oli kuvia musta, pojasta ja kaverin systeristä ja sen lapsista.. lisäks jotain hunksinpoikia tms. Jollain ollu vissiin mukavaa sitä tehdessään ja kopioidessaan kuvia. Perkele :evil: :evil: .
Niinno, tiedän kyllä kuka tämä henkilö on, mutta nimimerkkiään ei paljastanut. Grr.
Vastaa Viestiin