SääliSeksiSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Antakkee, antakkee, ootte te ennenkin antaneet!
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Meik »

No ota nyt sitten.
Patz

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Meik kirjoitti:No ota nyt sitten.
Uuh!

*tulee*
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Voin antaaa patzille sormetusta :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Meik »

RAM13 kirjoitti:Voin antaaa patzille sormetusta :lol:
Kunhan et töki mun kasseihin.

Tai no homppeli kun olet...töki nyt sitten tämän kerran.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Muuten kyllä, mutta nyt on olo niin kurja, ehkä ensi viikolla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gaad!!
Vielä tässä sääliseksiä... Noh, tuskinpa saan edes sitä :?
Kävin juuri pelastamassa kaverin, hain keskustasta ja vein kotiin. Onko minulla elämä? No ei. Siis kun oikeasti tuntui kivalta vaihtoehdolta lähteä huvikseen tuollaiselle ilta-ajelulle...
Ja sekin varmana saa tänään, mutta minä en. Perkele!

No, se aiempi 40 päivää ja yötä-juttu. Siis ei ilman oleminen vaan saaminen. Olen minä saanut joka päivä, mutta en seksiä. Siinä on kuitenkin vissi ero, varsinkin, kun tein aiemmin päätöksen, etten enää koskaan harrasta huonoa seksiä. Kuka lähtee mukaan kerhoon?
Huono seksi vituttaa.

Jooh, ja matkalla sinne keskustaan oli vielä puhallusratsia. Yeah, nollat puhalsin. Blow me.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nowaysis

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

No sex, please, I'm british!
Nighthawk

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

On todella poikkeuksellista, ainakin kohdallani, että sitä osaa olla näin laiska paska. Itsekin hämmästelen.

En ole koko päivässä tehnyt yhtään mitään, edes käynyt ulkona. Olen katsonut kolme Tarantinon leffaa ja lukenut ”Kolme Muskettisoturia” –kirjasta vajaat sata sivua. Seuraavaksi olisi vuorossa "Reservoir Dogs". Aamukahvi on vieläkin juomatta, ja 5 tuntia sitten käydyn suihkureissun jäljiltä on 'asukokonaisuus' vieläkin hyvin paljastava tai tarkemmin sanottuna sellaista ei ole.
nokkaelain

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Säälistäkään tässä mitään tänään saa... tuskinpa vaan tulen olemaan edes näköetäisyydellä mistään vastakappaleesta, mikä milteipä olisi välttämätön edellytys.
Nighthawk

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Suvinen kirjoitti:Elä nyt. Itse tänään saatu aikaiseksi halvan kotiteatterin osto, ja samantien asennuksen jälkeen 3 leffaa:
Maailmojen sota, Hevoskuiskaaja ja Dark Water..
Nyt vois yrittää nukkumaan.
No hyvä etten ole ainut.

Tuo ’Maailmojen Sota’ on muuten yksi huonoimmista elokuvista, mitä olen koskaan nähnyt. Harkitsin vakavasti jopa teatterista poislähtöä kesken elokuvan. Piditkö itse?
Nighthawk

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Suvinen kirjoitti:
Juu, itsekin ihmettelin mikä Spielbergiin on mennyt, kun hän rupeaa suoltamaan tuollaista shaittia, joka on mitätön jopa aivottomaksi elokuvaksi .

Dark Waterista on kuulemma hyvä. Harmi etten ole päässyt vielä tutustumaan. Täytyy käydä lainaamassa. :)
Elukka

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suvinen kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti:
Tuo ’Maailmojen Sota’ on muuten yksi huonoimmista elokuvista, mitä olen koskaan nähnyt. Harkitsin vakavasti jopa teatterista poislähtöä kesken elokuvan. Piditkö itse?
Ottaen huomioon että alkuperäisteos ( kirja ) on kirjoitettu viime vuosisadan alussa, juoni oli tasan yhtä hyvä kuin missä tahansa tusinahollywoodrymistelyssä.
Lukaisin tuon kirjana tuossa joku aika takaperin... Ihan toimivaa luettavaa oli. Vähän vaan jotkut viimevuosisataiset kummajaiset pisti silmään.

Elokuvaversiosta en sano mitään, kun en ole vieläkään ehtiny näkemään miten pahasti se on raiskattu. Kai sekin on jossain vaiheessa pakko kattoa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Päivän jo toinen hyvä työ tehty- huolehdin toisen kaverini kotiin. Tällä kertaa en kuitenkaan liikkunut autolla ratsian kautta, vaan tämä kotiin auttaminen tapahtui puhelimitse.
Toinen soittaa ihan hädässä Helsingistä; Apua, missä minä olen *hik* mun pitää *hik* päästä kotiin ja minä en tiedä missä minä olen...*hik* Joo aika helppoa täältä pohjoissavosta käsin kertoa humalaiselle Helsingissä, että missä hän on, ja että miten hän pääsee kotiin. Hmm... No kävele ratikkapysäkille, ja varo ettet jää matkalla auton alle.
Ihanaa, että hän halusi soittaa juuri minulle kun tarvitsi turvaa ja seuraa kotimatkalleen. Ja enää alle viikko, niin näemme taas! Ja varmaan sitten molemmat huolehdimme toisiamme kotiin, tai sitten joku toinen saa huolehtia meidät molemmat turvallisesti kotiin...

Ihanaa kun on ystäviä, joista tietää, että heihin voi aina sataprosenttisen varmasti luottaa. Ei, 150%!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nighthawk

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Elukka kirjoitti: Elokuvaversiosta en sano mitään, kun en ole vieläkään ehtiny näkemään miten pahasti se on raiskattu. Kai sekin on jossain vaiheessa pakko kattoa.
Kirjaa en ole lukenut, mutta sen neuvon annan, että säästä rahasi siltä elokuvalta. Se on oikeasti täyttä shaittia.
ninnithequeen

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitään sääliseksii....

Duunipäivä oli niin perseestä, etten siitä enempää tässä kerro. Tai no kaks tappouhkausta vaan, eihän se ole edes paha?

Vuoron jälkeen rakkaan mieheni kanssa ulkoiltiin, ja kyllä: mua todella VITUTTAA olla tääl saatanantyperässäpaskassa Espoossa vieläkin. Jos mä nyt sit ihan oikeesti Joulun jälkeen jätän nää hommat ja koko Espoon.
Ei tämä ole mitään elämää :cry:

Hyvää sunnuntaita rakkaat, teitäkin oli taas ikävä :wink:
Elukka

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:mua todella VITUTTAA olla tääl saatanantyperässäpaskassa Espoossa vieläkin. Jos mä nyt sit ihan oikeesti Joulun jälkeen jätän nää hommat ja koko Espoon.
Aikani Esbån keskusta asuttanena symppaan kyllä ihan 127%:sti. :komp:

Mulle iski siellä paha erakkosyndrooma (No kyllä ne naapurit alkaa haitata terveempääkin miestä ku vetelevät hasaa varastokopperoissa ja meinaava meikämandoliinkin sotkea mustasukkiskuvioihinsa jne. :shock: ) joka veti korpikuusenkantojen alle maalle asumaan.
Nykyään, pienessä maalaiskylähkössä, on naapurit alkaneet tuntua pääosin jokseenkin siedettäviltä, eikä ihan niille kaikkein käymättömimmille korpimaille ole sentäs tarvinut jäädä talvihorrostamaan.
Kunhan nyt sais tämän mestan jokseenkin ihmisasumusta muistuttavaan kuntoon, niin alkais ajoitellen olla jopa ihan hyvätkin systeemit.:roll:
PK-seudulle suuntautuvista jokatyöpäiväisistä ajeluista huolimati.
ninnithequeen

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mua todella VITUTTAA olla tääl saatanantyperässäpaskassa Espoossa vieläkin. Jos mä nyt sit ihan oikeesti Joulun jälkeen jätän nää hommat ja koko Espoon.
Aikani Esbån keskusta asuttanena symppaan kyllä ihan 127%:sti
Espoon keskusta onkin suoraan hanurista. Siis todellakin.

Mie itte asuin 25 vuotta elämästäni Etelä-Espoossa, ja sanoisin että no joo, ihan jees. Kun on perhe ja kaverit tänne jääneet. Mutta kottiin, siis Omaan Kotiini, rakkaitteni viereen mä kaipaan.
nypari

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Dodiih, baarista on kotiuduttu, suoritteet pyöreä nolla. Toisaalta enpä niitä jahdannutkaan. Mutta hjuva känni tuli hommattua ja huomenna on päivä uus... pari promillee ja työkaveri saa varmaan pesää tänään entiseltä luokkakaveriltani, good for him! Siinäpä nämä tärkeimmät. Jatkakaa...
slam

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:Antakkee, antakkee, ootte te ennenkin antaneet!
Ottakaa, ottakaa, kun ootte ennekin ottaneet :lol:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Jahas, taas on tullut yksi yö valvottua. Nyt sitten mietin, että uni voisi tulla ehkä nyt silmään mutta kannattaako sitä nyt enää nukkumaan rueta. Mulla nyt muutenkin on aina rytmit vähän miten sattuu mutta kyllä ne siitäkin entisestään vituralleen mänöö näköjään näin sairastellessa.

Nukahdin soffalle eilen kesken elokuvan, joskus ehkä 23 maissa. Siitä sänkyyn siirtymys puolenyön tietämissä. Pari tuntia unta ja heräämys. Ei unta. Yrittämys. Ei unta edellenkään. Vittuuntumus. Ylösnousemus. Sauna päälle ja leffa pyörimään, niin kello 03 yöllä. Kiva.

Miksi tänään on sunnuntai? Kaupat aukee vasta monen tunnin päästä, kerrankin kun olisin aamusta heti valmis lähteen ostoksille. Tosi fiksu idea sekin sinänsä, sairaana lähtee kekkuloimaan pakkaseen ja ihmistungokseen. No, fiksuus on aina ollut mulle jotenkin outo käsite.

Plääh..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Faghag

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Edith kirjoitti:.... Ja nyt kun en edes viittis lähtee savusiin luoliin irtolihapaloja ettiin. Oisko mahdollista kyllä muuten, että aistit jotenkin herkistyy, siis että jokin uinahdellut panetusaistikin ilmottelee taas siksi ja tästä syystä olemassa olostaan, kun savukkeet ovat nyt historiaa?
.....
Joo. Tää on kummaa. Lukeako koko Dostojevskin tuotanto pääsiäiseen menness vai kityillä enemmän?
Rakas Edith, paheiden summa on vakio. Aivosi haluavat saada osansa mielihyvää ja addiktiota aiheuttavasta kemikaalista. Unohda Dostojevski, sen lukeminen ei tuota dopamiinia vaan mene kirjastoon ja lainaa Henry Milleriä sekä Anais Nïniä. Kyllä lähtee.
LillyMunster kirjoitti:Siinä on kuitenkin vissi ero, varsinkin, kun tein aiemmin päätöksen, etten enää koskaan harrasta huonoa seksiä. Kuka lähtee mukaan kerhoon?
Huono seksi vituttaa.
Mulla on varmaan jo Huonon Seksin Vastustajien Kerhon kultakortti. En ole koskaan epäillyt jättää miestä, jos neuvoistani sekä ohjaamisestani huolittamatta suoritteet sängyssä ovat olleet kelvottomia. Huonon seksin tuottaminen on yleensä korrelaatiossa ko. henkilön itsekeskeisyyteen ja itsekkyyteen, jopa seksin saralla. Saadakseen on pakko antaa….

Katsoiko kukaan yöllä SubTV:ltä tullutta dokumenttia Rockbitch. Se kertoi naisten heavyrock-bändistä, joka esiintyi alasti, harrastivat seksimagiaa lavalla, asuivat kommuunissa ja olivat kaikkien kanssa sillai. Olipa virkistävä dokkari, tuli ihan Tämä on Spinal Tab-leffa mieleen.

Jotenkin nuo kommuunin naiset olivat samaan aikaan naiiveja tuossa uskossaan seksin kaikkivoipaisuuteen, mutta he vaikuttivat kyllä onnellisilta, avoimilta ja täysipäisiltäkin. Onhan se ilmeisesti kiva juttu harrastaa seksikeskeistä okkultismia samanhenkisten ihmisten kanssa.

Ohessa linkkejä. Tässä on myös jotakin kauhisteltavaa PetriFB:lle, sillä nuo naisethan ovat selvästi seksihulluja noitia, jotka viettelevät ihmisten sielut saatanalle. Ei muuta kuin roviolle vaan!:

http://www.rockbitch.tv/welcome.html

http://www.metalmaidens.com/rockbitch.htm

http://homepage.ntlworld.com/mattparker ... bitch.html
slam

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Yritän valmistaa ruokaa... XD. viimeksi joskus 93 tein... xd
slam

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

KisSandra kirjoitti:
Miksi tänään on sunnuntai? Kaupat aukee vasta monen tunnin päästä, kerrankin kun olisin aamusta heti valmis lähteen ostoksille. Tosi fiksu idea sekin sinänsä, sairaana lähtee kekkuloimaan pakkaseen ja ihmistungokseen. No, fiksuus on aina ollut mulle jotenkin outo käsite.

Plääh..
Olisin lähtenyt syömään jonnekin, mut ny on sitten pakko itse tehlä /liikkeet kiinni :P/
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sääliseksillä ei nii väkiä, mutta edes säälirakkaus kelpaisi. Suussa aivan järkytävä maku vaikka eilen kulahti kurkusta alas vain kaksi olutta.

Tänään teen jotain hyödyllistä, lupaan ja vannon sen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin