SääliSeksiSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eipä eiliseltä pikkujouluretkeltä tullut minulle muuta kuin vuoden paras treenaaja pokaali. Vantaa hotellille jatkoille jossa tupa täynnä savua, melua ja ihmisiä.

Aamulla vähän kieli kankeana mutta juuri ulkoa tulleena piristynyt hiukan. Seuraavaksi ruokaa, hiukan unta ja kavereiden luo kyläilemään.
safi

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Olen ylittänyt itseni ja herännyt jo kasilta laittelemaan kotia jouluiseen asuun. Siivottu, verhot vaihdettu ja kynttilät laitettu jokaiseen ikkunaan.
Suurin koettelemus on vielä edessä, kun kaikki lahjat on edelleen hankkimatta ja joudun tänään lähtemään shoppailuhullun ystäväni kanssa Turkuun saakka ostoksille. *täysin vittuuntunut*
Tulen palkitsemaan itseni tästä hyvästä Turun parhaan pizzerian Denniksen isooolla hyvällä pizzalla ja sidukalla....
Dumari

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:Tänään teen jotain hyödyllistä, lupaan ja vannon sen.
Huomenta! Miun on hiukan pacco tehdä hyödyllistä, koska olen lupautunut meneen muuttaan kaveria. Ajokunnossa tosin en vielä ole, mutta kai sitä silti saa laatikoita kanniskella.
slam

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

pruokaa
Dumari

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

slam kirjoitti:pruokaa
Hyvin lohkaistu.
Avatar
Tätsy
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 24.08.2005 11:31

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Tätsy »

ninnithequeen kirjoitti: Espoon keskusta onkin suoraan hanurista. Siis todellakin.

.
No no. Ei todellakaan ole, täällä on ihan hyvä asua, kun ei joudu Kirstinmäkeen. Olethan käynyt meillä, ei kai tää niin hirvee paikka ole?
kaikkimulleheti
Enthu

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kroonista väsymystä&flunssaa pukkaa...voi olla kuumettakin,niin
sekava olo. Ens vkolla saan hampaiden purentakiskon,jotta loppuu
se yöllinen ikuinen hampaiden narskuttelu&kiilteiden tuhoaminen.
Faghag

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Jesh! Kämppä siivottu, hyvältä tuoksuu ja pinnat kiiltää. Nyt pitää vielä mennä tädin suihkuun ja puunata itsensä yhtä raikkaaksi. Sitten ehkäpä päikkärit.... tai hmm.. ehkäpä ennen suihkua.... Gilmoren tytöt alkavat 15.20 ja sen jälkeen voisikin mennä lenkille. Täydellisen kiva sunnuntai, kiireetön ja kuitenkin jotakin aikaansaatu :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuvista tulikin mieleeni, että täytynee ennen vuodenvaihteen jälkeen tapahtuvaa kuntoilun aloitusta ottaa muutamia "ennen ja jälkeen"-kuvia. Jos ne vaikka antaisivat lisää motivaatiota rehkimiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chap

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Nyh, duunin läppäristä hajosi kovalevy .... samalla meni pari omaakin tiedostoa. Aamupäivän sulkapallopeli toi edes vähän lohtua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Chap kirjoitti:Nyh, duunin läppäristä hajosi kovalevy .... samalla meni pari omaakin tiedostoa. Aamupäivän sulkapallopeli toi edes vähän lohtua.
Jäikö vastustaja henkiin? Voiko mailaa enää käyttää?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chap

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bluntly kirjoitti: Jäikö vastustaja henkiin? Voiko mailaa enää käyttää?
Kyllä Huima taisi kuolla ... katosi palstaltakin. Oma maila toimii vielä, Huiman mailasta en tiedä.
Nowaysis

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

[quote="Chap"][/quote]

Näytät ihan Oskari Katajistolta tossa avassa. Panisin, ellei

a) se ois poliittisesti epäkorrekti
b) selbba
Kittys

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Joulusiivot tehty ja toNttukin vieraili. Nyt oottelen ruokaa ja sit läks hommiin. Ihanan veltto vkonloppu.
Starflare

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti:Joulusiivot tehty ja toNttukin vieraili. Nyt oottelen ruokaa ja sit läks hommiin. Ihanan veltto vkonloppu.
Tännekin siivoomaan sieltä :p: .
Kittys

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Joulusiivot tehty ja toNttukin vieraili. Nyt oottelen ruokaa ja sit läks hommiin. Ihanan veltto vkonloppu.
Tännekin siivoomaan sieltä :p: .
Ei oo enää energiaa siivoomiseen tälle päivälle. Odotan jo kauhulla tulevaa muuttoa.. sitä pakattavaa sitten VÄHÄ niinq on.
Edith

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Se on kuulkaa vaan niin väärin, ettei juuri tällaisena sunnuntaina, kun loma on juuri alkanut eikä kiirettä minnekään, ole minkäänlaista mahdollisuutta toisen ihmisen läheisyyden aistimiseen.

Mutta mä selviän, mä olen niin täynnä itseäni ja omaa henkistä vahvuuttani. Oli se hyvä, että tulin aloittaneeksi tupakoinnin silloin joskus.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Mutta mä selviän, mä olen niin täynnä itseäni ja omaa henkistä vahvuuttani. Oli se hyvä, että tulin aloittaneeksi tupakoinnin silloin joskus.
Sorruit taas vai?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mutta mä selviän, mä olen niin täynnä itseäni ja omaa henkistä vahvuuttani. Oli se hyvä, että tulin aloittaneeksi tupakoinnin silloin joskus.
Sorruit taas vai?
En, kun mä nimen omaan olen ollut sortumatta. Sillä enhän mä voisi olla sortumatta ja olla voittanut itseäni tässä hurjassa taistossa, jos tälle ei koskaan olisi ollut ja ilmennyt mitään alkusyytä.
Starflare

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Olen varmaan muuttumassa hövelistä itsestäni joksikin tiukkapipoksi kun huomasin eräänä päivänä ajattelevani että en enään koskaan seukkaile tupakoivan immeisen kanssa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomenna kun ei ole keikkaakaan niin voisi tänään käydä jossain. Anyone?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ElanorRaven

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Joulusiivot tehty ja toNttukin vieraili. Nyt oottelen ruokaa ja sit läks hommiin. Ihanan veltto vkonloppu.
Tännekin siivoomaan sieltä :p: .
Justiinsa eilen mojolle tsätissä vuodatin, kuinka esimerkillinen kotirouvan alku olen. Kun oli vielä mies saman katon alla, niin hiljaa ja kiltisti tiskasin ja pesin pyykkiä ja siivosin. Mulla on nimittäin sen sortin aivovaurio, että ihan oikeasti tykkään pitää huushollia kunnossa. Jälkeenpäin sain kyllä kuulla, että ei miehet siitä tykkää, että naiset kuuliaisesti raataa kotiorjina, vaan miehen pitää saada alistaa nainen tahtoonsa. En minäkään ikinä missään onnistu... :roll:
safi

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Hip hei hurraa. Kaikki lahjat hankittu ja löysin kaiken tarvittavan yllättävän helposti. Kaupoissa oli hirmuisesti porukkaa ja kaikilla kärryt piukassa tavaraa. Joulu on todellakin kulutusjuhla... :(
Raahasin ystäväni seksiliikkeeseen ja tämä meinasi olla tälle siveydensipulille jo liikaa.. hän myönsi kyllä olleensa yllättynyt, koska liike ei ollutkaan sellainen limaisen vanhan sedän pitämä synkkä luola...
*Repskops* pakko oli hiukan kiusia ja hänen lahjapaketistaan löytyy pikku ylläri pylläri kyseisestä liikkeestä :twisted:
Starflare

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Joulusiivot tehty ja toNttukin vieraili. Nyt oottelen ruokaa ja sit läks hommiin. Ihanan veltto vkonloppu.
Tännekin siivoomaan sieltä :p: .
Justiinsa eilen mojolle tsätissä vuodatin, kuinka esimerkillinen kotirouvan alku olen. Kun oli vielä mies saman katon alla, niin hiljaa ja kiltisti tiskasin ja pesin pyykkiä ja siivosin. Mulla on nimittäin sen sortin aivovaurio, että ihan oikeasti tykkään pitää huushollia kunnossa. Jälkeenpäin sain kyllä kuulla, että ei miehet siitä tykkää, että naiset kuuliaisesti raataa kotiorjina, vaan miehen pitää saada alistaa nainen tahtoonsa. En minäkään ikinä missään onnistu... :roll:
Pikemminkin tuo kuulemasi juttu kuulostaa siltä kuin kertojalla olisi aivovaurio. Voihan sitä muillakin tavoilla sitten alistaa :p: *WHIPLÄSH* :D .
Starflare

Re: SääliSeksiSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

safi kirjoitti:Raahasin ystäväni seksiliikkeeseen ja tämä meinasi olla tälle siveydensipulille jo liikaa.. hän myönsi kyllä olleensa yllättynyt, koska liike ei ollutkaan sellainen limaisen vanhan sedän pitämä synkkä luola...
Jooh, en jaksanut pitää puotia pystyssä kun kaikki siveydensipulit olivat niin julmia ja ennakkoluuloisia :D .
Vastaa Viestiin