Erityistaitosi/osasi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mitä erityistaitoja omaat? Oletko jostain taidostasi erityisen ylpeä? Entäpä "mukavuusalueesi", onko genetiikassasi jotain filmaattisen erityistä? Tyydyttäkää minun ja toistenne uteliaisuus!

Itse olen aika hyvä imitoimaan. Esim. Erkki Toivanen ja Adolf Ehnroth luonnistuu. Vastaavasti olen hyvä vetämään leukoja, ilman suurempaa reenausta muistan lukioaikana vetäneeni 33 leukaa.
Na

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Na »

Osaan tehdä voltin ja lukea sujuvasti tekstiä joka on ylösalaisin. Mahtavia taitoja. :)
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Canine »

Mä oon hyvä englannissa. Koskaan ei koulussa tarvinnut lukea kokeisiin kun korkeintaan jotain erikoissanastoa että sai plussapisteitä. Muutenkin opin kieliä helposti (jos on motivaatiot kohillaan).

Osaan myös puhua paskaa paljon ja haistatella eri kielillä.
Not only is life a bitch, it has puppies
Tix

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Na kirjoitti:Osaan tehdä voltin ja lukea sujuvasti tekstiä joka on ylösalaisin. Mahtavia taitoja. :)
Vähemmästäkin on kosittu :P
Na

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Na »

Tix kirjoitti:
Vähemmästäkin on kosittu :P
Niinkö? :P Mies saa aina lukea aamuhesaria oikeinpäin, koska mähän voin lukea sitä pöydän toiseltakin puolelta? Viihdytän voltteillen jääkiekon mainoskatkoilla? :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Na kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Vähemmästäkin on kosittu :P
Niinkö? :P Mies saa aina lukea aamuhesaria oikeinpäin, koska mähän voin lukea sitä pöydän toiseltakin puolelta? Viihdytän voltteillen jääkiekon mainoskatkoilla? :)
Hail superwoman!

Pssst. Ja voltit ilman alushousuja vai? Good luck :)
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Na kirjoitti:
...lukea sujuvasti tekstiä joka on ylösalaisin.
Mulla oli koulussa aina niin tylsää, että kirjoitin kaikki muistiinpanoni vihko ylösalaisin. Ei ihme, että pitivät vähän omituisena :roll: Mitään erityistaitoja eivät mun väsyneet ja kuumeiset aivoni nyt keksi.
Na

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Na »

Elppis kirjoitti:

Pssst. Ja voltit ilman alushousuja vai? Good luck :)
Periaatteessa helpointa ja vaarattominta ilman niitä housuja, mutta yleisö voi ehkä hieman hämätä :)
Swirl kirjoitti:
Mulla oli koulussa aina niin tylsää, että kirjoitin kaikki muistiinpanoni vihko ylösalaisin.
Pakko kokeilla. Kokeilen kirjoittaa kauppalistan väärinpäin. Voi tätä lahjakkuuden määrää!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Osaan nukkua lentokoneessa, junassa, autossa, tuolissa tmv. koska vaan ja miten vaan. Asentoni aiheuttavat suurta hilpeyttä kanssamatkustajien ja kotona asuvien osalta.

Esim. lentokoneessa vedän ruokatason alas, tyyny tasolle, otsa tyynyyn ja 5h unta, no problem. Tai vakioasento: polvet rintaa vasten, jalat nilkoista ristiin, käännyn 90 astetta, kädet ristiin polvien päälle ja pää käsien päälle. Eikä edes aiheuta puutumista. Weird :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Na kirjoitti:Niinkö? :P Mies saa aina lukea aamuhesaria oikeinpäin, koska mähän voin lukea sitä pöydän toiseltakin puolelta? Viihdytän voltteillen jääkiekon mainoskatkoilla? :)
Nämä. Ja nainen joka kykenee voltiin on automaagisesti simpsakka ja venyvä entinen/nykyinen voimistelija, joidenka ominaisuuksien tarkempia hyötyjä ei tarvitse nyt sen tarkemmin tässä käydä läpi :vihelt:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja alja »

mulla on tosi kauniit tärykalvot ja kulmakarvat on tosi jees.
olen joskus opetellut kirjottamaan kaksikätisesti, se taito on kyllä tosi ruosteessa.
osaan lukea ihmisten ilmeitä liiankin hyvin.
tajuan koiria todella hyvin - ainoo asia mistä voin olla ylpeä.

trivial pursuit, alias ja joku semmonen vois olla erityisosaamista. samoin improvisaatio. tai no jaa... :lol:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
HellBell

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Osaan viheltää erityisellä tavalla. Kutsun sitä vihellystä 'lintuvihellykseksi.'
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

alja kirjoitti:mulla on tosi kauniit tärykalvot
Ootko nähnyt niistä kuvat? Vai oletko laittanut ne kehystettynä seinällesi?
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen erityisen lahjakas mokaamaan asioita. Muuta ei sitten tässä elämässä tarvitakkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Johonkin toiseen ketjuun jo kerroinkin, että tunnen alkoholijuoman fyysisenä kihelmöintinä kikkelissäni. Esim. toisen oluen juotuaan tunne katoaa, mutta ensimmäiset huikaisut tuntuvat alapäässä. Eli turha huijata ja yrittää tarjota alkoholitonta drinkkiä! Olen siististi cool!
Enthu

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Erityistaitona olla ärsyttävä+klassisen musiikin&oopperan tuntemus
Lutka

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Lutka »

osaan kirjoittaa molemmilla käsillä melkein yhtä siististi. ei haittaa vaikka rakas vasurini amputoituisi pois.

olen hyvä vääntämään kättä. kysykää dumarilta ja kaikilta jotka olivat ankkarockissa hevikaraokeilemassa.

olen hyvä juomaan viinaa, kännitila ei yleensä näy ulospäin.

olen hyvä sängyssä.

osaan puhua sveitsinsaksaa.

olen ehkä siinä mielessä erikoinen nainen että osaan tehdä taskuparkin myös kuskin puolelle, sekä ajaa autoa sujuvasti vasemmanpuoleisessa liikenteessä.
killkill

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Erotan hiljaisellakin soivan yksittäisen musiikkikappaleen metelin keskeltä.
Hebuli

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Olen joskus nuorena pystynyt tekemään täydellisen(?) spagaatin, vaikka olen perimältäni aika paskanjäykkä. Vaati vuoden pari harjoittelua ja uutteria venyttelysessioita.

Olen nuorempana myös astunut naulaan, meni syvälle jalkapohjaan.

Muuta en oikein osaakaan.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Näin äkkiseltään ei tuu mieleen muuta kuin järkyttävä määrä täysin tarpeetonta nippelitietoa pää täynnä. Niin ja ällistyttävä mielikuvitus ja itsetuntemus.
MarthaFocker

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Opin suomenkielisten laulujen sanat ulkoa melkeimpä ekalta kuuntelukerralta. Samoin mainosten sanat. Tämä on tosin ennemminkin kirous.
Osaan sylkeä hampaiden välistä. (olen joo tosi ylpeä)
Kun pullistan hartialihaksia, menen vakuuttavasti Evander Hollyfieldistä.

Saisinpa vielä taidon, josta on jotain hyötyä.

Käteen sopivat, mukavan muotoiset tissit. Niistä tykkään.
Ruskeista silmistäni pidän myös.
Gina

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mä opin ihmisten nimet helposti. Opettelin kesälläkin tyon puolesta 200 uutta nimeä, nou problem, jää päähän melkein kertakuulemalta.
SingleMalt

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gina kirjoitti:Mä opin ihmisten nimet helposti.
Mä taas muistan kasvot ikuisesti. Tavatessa uusia ihmisiä, nimet menevät aina ohi.

Mun erikoistaitoni on kätevyys. Teen vaikka pesukoneesta sorvin jos tarvetta on.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 22.08.2005 23:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miun erityisosat ovat pilluleuka, penisnenä ja jättimäiset korvat. Lisäksi osaan kirjoittaa aika nopsasti ja muistan käsittämättömän pikkutarkasti tiettyjä tilanteita ihan parivuotiaasta lähtien.
Muuten unohtaisin varmaan päänikin mihin sattuu jos se ei olisi hartioissa kiinni.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MarthaFocker

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mylwin kirjoitti:Miun erityisosat ovat pilluleuka, penisnenä ja jättimäiset korvat.
Taidat olla räyhäkkään näköinen kaveri.
Lähetä kuva.
Vastaa Viestiin