Ärsyttävin mainos

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tiikeriankka

Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Niin mikä mainos vituttaa?

Mulla repii tällä hetkellä RAYn mainos, jossa lauletaan sitä auttamisbiisiä. Saatana, että onkin ärsyttävä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tiikeriankka kirjoitti:Mulla repii tällä hetkellä RAYn mainos, jossa lauletaan sitä auttamisbiisiä. Saatana, että onkin ärsyttävä.
Mun mielestä se lopun proteesijalkainen rokkilaulajapoika on håttis.

Muuten mua ärsyttää lähes kaikki mainokset.

Argh! Enkö mä muka pysty nimeämään yhtäkään! Vaippamainokset on typeriä ainaskin.
Tiikeriankka

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

No ihan sama mutta erityisesti ne vitun rääkyvät teinit on vitun raivostuttavia.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Soneran mainokset, joissa se akka kuolaa Pöyhösen perään, alkaa jo ärsyttämään. Toki saataisiin mainoksiin dramatiikkaa, jos se vihdoin pääsis pettämään miestään sen Pöyhösen kans.
"I want you to get excited about your life."
Patz

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Patz »

No just äsken tuli joku superällöttävä "k-y-liukastingeeli intiimiin kosketukseen"- mainos, joka sai ihon kananlihalle. Mikähän toin mainoksen kohderyhmä oli? Jotkut keski-ikäiset sedät ja tädit, eihän ne edes harrasta seksiä!!

Ja se Pöyhönen on kyllä ihan hottis niissä Soneran mainoksissa...
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Se joku pelimainos käy myös hermoon, jossa heitetään kysymys, "Mikä elokuva alkaa tekstillä: "A long time ago in a galaxy far, far away."" Ja vastataan muka oikeana vastauksena "Star Trek". Tuo virhe on varmasti tahallaan pistetty mainokseen, jotta joku välkky ottaisi asian esille sitten netissäkin keskustelupalstoilla.
"I want you to get excited about your life."
Kittys

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Patz kirjoitti: Ja se Pöyhönen on kyllä ihan hottis niissä Soneran mainoksissa...
Pöyhönen juu, mutta ei se täti.
Patz

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kittys kirjoitti:Pöyhönen juu, mutta ei se täti.
Paa silmät kii sen tädin kohdalla?
Kittys

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Patz kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Pöyhönen juu, mutta ei se täti.
Paa silmät kii sen tädin kohdalla?
Kokeillaan. Se on rasittava, kun se siin tiskillä.. "Nyt meni vähä liian nopeesti.."
Elukka

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:No just äsken tuli joku superällöttävä "k-y-liukastingeeli intiimiin kosketukseen"- mainos, joka sai ihon kananlihalle.
Sitä mäkin tossa ällöttelin.
"intiimiin kosketukseen", :laatta: :!:
Typerin eufenismi mainoksessa ikinä.
Turbohaltija

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kaikki mainokset vituttaa. En juuri koskaan katso mitään mainos-TV:n ohjelmia, jotka sitä paitsi muutenkin ovat lähes poikkeuksetta totaalista skeidaa. Eniten mainoksissa nyppii se, että niiden tarkoitus on saada ihmiset ostamaan ja mä en pidä ostamisesta ja muutenkin suurin osa tavarasta on turhaa ellei suorastaan haitallista ihmisen henkiselle kehitykselle.
Faghag

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Patz kirjoitti:No just äsken tuli joku superällöttävä "k-y-liukastingeeli intiimiin kosketukseen"- mainos, joka sai ihon kananlihalle. Mikähän toin mainoksen kohderyhmä oli? Jotkut keski-ikäiset sedät ja tädit, eihän ne edes harrasta seksiä!!

Ja se Pöyhönen on kyllä ihan hottis niissä Soneran mainoksissa...
KY-liukastingeeli on paras, apteekista ostettava ja sairaalakäyttöön kehitetty luikkari, jolla saadaan vaikka mitkä instumentit asetettua herkkäpyllyisille. On myös erittäin suosittu homoseksuaalien parissa, ymmärrätte varmaan miksi. Eli luikkareitten aatelia, ehdottomasti.

Tosin tuote on hyvä, mutta en kyllä moista kauhiaa mainospläjäystä ole nähnyt. Ehkä he haluavat laajentaa kohderyhmiään :-D

EDIT: Ärsyttävin mainos on tietty CocaColan joulumainos. Mistä vitusta lähtien pierettävä virvoitusjuoma on kuulunut kenenkään jouluperinteisiiin? Liian imelän amerikkalainen sekä läpinäkyvän tyrkky.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1. Lattian pesuaine- mainos, missä mies on pessyt parkettilattian, ja nainen liukuu sohvalle ja nostaa jalat ylös ja sukanpohjat on ihan mustina. Urpoa!

2. Ketorin... "kulta, mä olen lyötänyt uuden.. nimittäin uuden Ketorin-geelivoiteen".

3. Kaikki lihassärkygeelien mainokset.

Parhaat mainokset on tällä hetkellä SM-liiga Canal+:lta mainokset :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kaikki Suomalaisten tekemät mainokset on paskoja!!

Esim nää uudet DNA-mainokset.
Truth fears no trial
PerttiMakimaa

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elppis kirjoitti:1. Lattian pesuaine- mainos, missä mies on pessyt parkettilattian, ja nainen liukuu sohvalle ja nostaa jalat ylös ja sukanpohjat on ihan mustina. Urpoa!

2. Ketorin... "kulta, mä olen lyötänyt uuden.. nimittäin uuden Ketorin-geelivoiteen".

3. Kaikki lihassärkygeelien mainokset.
*allekirjoittaa*

Aika vähissä ovat ketorinin ostot olleet viime aikoina...

Vaikkakaan Elisan mainokset eivät sinällään ole mitenkään inhottavia ärsyttää suunnattomasti mainosten antama kuva, että miehillä on vaikka millä mitalla aikaa tehdä työnsä hyvin.

Heidän palveluittensa kytkentöjä viikkotolkulla odotellessa tuli mieleen ovatko asentajat taluttelemassa jonkun toisen asiakasta ponilla jossakin farmilla.

Nyttemmin olen sanonut firmalle näkemiin.
Patz

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Patz »

PerttiMakimaa kirjoitti:Heidän palveluittensa kytkentöjä viikkotolkulla odotellessa tuli mieleen ovatko asentajat taluttelemassa jonkun toisen asiakasta ponilla jossakin farmilla.
Se oli mun poni :mrgreen:

T:nimim. laajakaista kytketty alle viikossa ja asentaja tekemään ylimääräisiä ilmaisia kytkentäjä jakamoon parissa päivässä.
PerttiMakimaa

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:...ylimääräisiä ilmaisia kytkentäjä jakamoon...
I see... :)
Patz

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Patz »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Patz kirjoitti:...ylimääräisiä ilmaisia kytkentäjä jakamoon...
I see... :)
Oh, behave!
Lilo

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Faghag kirjoitti: EDIT: Ärsyttävin mainos on tietty CocaColan joulumainos. Mistä vitusta lähtien pierettävä virvoitusjuoma on kuulunut kenenkään jouluperinteisiiin? Liian imelän amerikkalainen sekä läpinäkyvän tyrkky.
:off: Noh, itseasiassa nykyisenkaltainen Joulupukki on Coca-Colan lanseeraamaa, joten ei ole ihme että haluavat mainostaa hänen avullaan.

Tuon kyseisen puna-asuisen Joulupukin piirsi muuten eräs ahvenanmaalainen taiteilija. Tästä syystä kai Joulupukki kotiutui Suomeen...

:on: Ärsyttävimpiä mainoksia ovat kaikki side- ja tamppoonimainokset joissa tytsyt keikistelevät neuroottisina valkoisissa hameissa ja pöksyissä. Pakkoko ne valkoiset vaatteet on kiskoa päälle jos joutuu sitten koko päivän peilailemaan hysteerisenä takalistoaan?
Storytuuli

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Lilo kirjoitti: :on: Ärsyttävimpiä mainoksia ovat kaikki side- ja tamppoonimainokset joissa tytsyt keikistelevät neuroottisina valkoisissa hameissa ja pöksyissä. Pakkoko ne valkoiset vaatteet on kiskoa päälle jos joutuu sitten koko päivän peilailemaan hysteerisenä takalistoaan?
Nih! Se Alwaysin mainos, missä kaks ämmää lahtaa paketteja ostoskoreihin on käsittämättömän typerä. Eihän tuollaista tilannetta yksinkertaisesti IRL voisi mitenkään olla.

Parhaimmasta päästä mainos taas viime aikoina on Siwan, jossa kaksi roskakuskia on kyrpiintyneen näköisinä duunissa ja roskalavalla pelkkiä Siwan pusseja, eikä mitään spiikkiä. Pokkaa laittaa firma suoraan näkyviin tuollaisessa yhteydessä - samalla väheksymättä roskakuskin hommaa. Cool.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Mojo »

KulisataN kirjoitti:Esim nää uudet DNA-mainokset.
Mutsis on!

Ne oli loistavia, ehkä hieman tosin loppuunkulutettuja nykyään.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Feiz

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Patz kirjoitti:No just äsken tuli joku superällöttävä "k-y-liukastingeeli intiimiin kosketukseen"- mainos, joka sai ihon kananlihalle. Mikähän toin mainoksen kohderyhmä oli? Jotkut keski-ikäiset sedät ja tädit, eihän ne edes harrasta seksiä!!

Ja se Pöyhönen on kyllä ihan hottis niissä Soneran mainoksissa...

TOihan on just HUIPPUmainos..aina melkee repeilee kun se on niin imelä se mainos. ENsimmäinen asia mikä tuli mieleen on se, että taitaa gimma olla anaalifriikki ja äijä saa kohta synttärilahjan. Varmat naurut niistä ilmeistä.....

Ainoa ärsyttävä mainos mikä just nyt aamujumissa tulee mieleen on se ikuisuuden kestävä h&m mainos mikä tulee elokuvateattereissa ennen elokuvaa.
MarthaFocker

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

En mä tiedä.
Olen mainosten suhteen nykyään ihan ärsyttävän analyyttinen, johtuen opinnoistani.
Eniten ärsyttää mainos, joka EI herätä huomiota.
Tekisivät paremmin munapäät, niin saisivat vastinetta kalliille mainossekunneilleen.
pertzi

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Se videokännykässä puhuva isoäiti "Pane pipo päähän. siellä on kylmä" on uusin ykkösärsyttäjä. Lisäksi kaikki Tele Finlandin kekkosmainokset ärsyttävät.

p.
nypari

Re: Ärsyttävin mainos

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ei ole Sotkan voittanutta. Ne mainokset on stanssattu mun vitutuslohkon päätyseinään.
Vastaa Viestiin