Manalaista maanantaita.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kotona. Vihdoin. Ostoksilta. Jotain lahjoja jäi vielä ostamatta, täytynee tehdä uus reissu kaupunkiin. Stressiä en ota :) Yks joulu sinne tai tänne, sama ku ei koko joulua oliskaan, kukaan osaa käyttäytyäkään niin, että ansaitsis yhtään mitään :evil: .

:yo: Voi vinkata tänne suunnille, jos iskee vauvakuume. Kyl se tällä mun ratkasulla menee ihan salee pois.
ninnithequeen

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti:Kotona. Vihdoin. Ostoksilta. Jotain lahjoja jäi vielä ostamatta.
Täsmälleen samat sanat. Ärh. Jösses mikä tungos taas, ja hermot meni vaikka iloisilla mielin shoppailemaan lähdinkin.

Mut arvatkaas, kuka on KAHDESTAAN miehensä kanssa tänään kotona :h: :h: :h:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi helvetti mikä päivä. Ei mistään taas tule mitään. Parempi kai unohtaa kaikki miehet ja keskittyä muihin asioihin :cry:
ninnithequeen

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Voi helvetti mikä päivä. Ei mistään taas tule mitään. Parempi kai unohtaa kaikki miehet ja keskittyä muihin asioihin :cry:
Koita jaksella muru. *lähettää voimia*

Itse en jaksa odottaa että ukkeli tulis ny jo sieltä töistä :roll:
Kittys

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Kotona. Vihdoin. Ostoksilta. Jotain lahjoja jäi vielä ostamatta.
Täsmälleen samat sanat. Ärh. Jösses mikä tungos taas, ja hermot meni vaikka iloisilla mielin shoppailemaan lähdinkin.

Mut arvatkaas, kuka on KAHDESTAAN miehensä kanssa tänään kotona :h: :h: :h:
Sinä! Tääl ei kovin tungosta ollu vielä, onneks. Taitaa se pukkaa sit loppuviikkoa kohden, kun mä meen hakee ne viimeset jutut. Löysinpä itelle myös jotain tosikivaa :wink: .

Seuraavaks marssin maali- ja rautakauppaan. Mä haluun alakerran vessaan Unikko -katon. Pakko saada!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Voi helvetti mikä päivä. Ei mistään taas tule mitään. Parempi kai unohtaa kaikki miehet ja keskittyä muihin asioihin :cry:
Koita jaksella muru. *lähettää voimia*

Itse en jaksa odottaa että ukkeli tulis ny jo sieltä töistä :roll:
Voi kiitos ninni, itkettää vaan niin pirusti :( Pitäsköhän soittaa pomolle ja pyytää huominen omaa lomaa?
Terrorizer

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

saisi loppua jo tämä vuosi, on ollut joidenkin asioiden suhteen melko vituttava.
Kuva
:swirl: vitun vittu
nypari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kaksi tuntia anoin jatkoaikaa aamu-unille, kun tämä eElämä ja elämä(huomaa pienellä) on niin tasasen kuluttavaa. Tarttis saada joku tavoite tai odotuksen kohde, jotta tämä loputon talvi kantaisi itsensä yli. No, meneehän tämä näinkin, mutta tulis jo kesä. Aika lohduton loppukaneetti, mutta juuri nyt totta.
Edith

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Juu, shakinpeluu oli kivaa, mutta nyt mä ryömin kohta peiton alle lukemaan avaruusolioiden olemassa oloa pohtivaa kirjaa.

Siis kirjasto on tiiättekö ihana. Kun mä nähkäätten ja uskokaatten lainasin sieltä tänään kolme ihqua tänä vuonna ilmestynyttä isoa kallista kirjaa ja maksoin vaan sen viiskytä senttiä varausmaksua kirjaa kohden. Siis niiku tän jo mainitun "Jos maailmankaikkeus kuhisee elämää... Missä he kaikki ovat?" sekä tän lisäks yhen iiison avaruuskuvakirjan ja sit vielä kans ihan uuden ja vieläkin isomman suomalaisen muotivalokuvauksen historian ja niin kuulkaa. Siis että mä olen tohkeissani.
Edith

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Suvinen kirjoitti: Oletko lukenut Esko Valtaojan "Kotona maailmakaikkeudessa"?
Kerrassaan huikea. Niin rauhallisen järkevä mies ja täynnä asiaa, jonka saa esitettyä ymmärrettävästi ja vieläpä hauskasti.
Joo, Eskon hyvä puoli on ehdottomasti se, että osaa olla selkeäkin, mitä nyt joskus hieman tyylittelee. Siitä vois niin monet ottaa oppia. Joskus mä kyllä oon epäillyt, että olisko Eskolla noussut oma fiksuus hieman pattiin, mutta no, kaipa sillä jos harvalla olis noin niin kuin ansioitakin.
Dumari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt on aika laittaa Leo ja Dumis nuQ! Hyvää yötä ja huomenta.
Vastaa Viestiin