Manalaista maanantaita.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja cardic »

auto vihdoin viety korjaamoon, toivottavasti saan joskus takas. kylma, vasy, eika nappaa... siis maanantai
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Edith

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mullapa onkin näköjään harvinaisen hurja versio kohtalokkaasta nokanvalumataudista, mutta ei se mitään, kolmen ja puolen tunnin päästä kumminkin kokoontuu Kityn aloittelijoiden shakkikerho kaikkien aikojen ensimmäistä kertaansa!
Patz

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Työäivään sisältyy askartelua, koristelua, lounas, työtarjous, Kityilyä, rötväilyä ja vetelehtimistä. No, tein mä ehkä vartin töitäkin... Ja ilokseni pomo ilmoitti, ettei perjantaina tarvitse tulla töihin :)

Jeejee!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Mullapa onkin näköjään harvinaisen hurja versio kohtalokkaasta nokanvalumataudista, mutta ei se mitään, kolmen ja puolen tunnin päästä kumminkin kokoontuu Kityn aloittelijoiden shakkikerho kaikkien aikojen ensimmäistä kertaansa!
Onkos sinne hirvee ryysis tulossa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mullapa onkin näköjään harvinaisen hurja versio kohtalokkaasta nokanvalumataudista, mutta ei se mitään, kolmen ja puolen tunnin päästä kumminkin kokoontuu Kityn aloittelijoiden shakkikerho kaikkien aikojen ensimmäistä kertaansa!
Onkos sinne hirvee ryysis tulossa?
Vain minä ja Turbohaltija. Jos tohdit rikkoa kahdenkeskisen herkän hetkemme, tule tänne noin puoli kuudelta.

En oo kyllä mäkään vielä ehtinyt tota sääntökirjaa lukea. Ja ihan pakko vielä kävästä kirjastossa. Mutta jos ratikassa vilkuilisin, niin mulla olis sitten ainakin vähän etumatkaaa.
Bigmama

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Kuka luuttuis meidän lattiat?
Kid

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bigmama kirjoitti:Kuka luuttuis meidän lattiat?
Minä jos palkasta sovitaan :D On nääs rahasta pulaa.
Viimeksi muokannut Kid, 19.12.2005 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiikeriankka

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

kid kirjoitti:Vittuperkelejumalautasaatana. Miks kun kaikki vihdoin käänty hyväks, tulikin romahdus. Ihan salamana kirkkaalta taivaalta? Vittu :evil:
Mikään ei ikinä oikeasti käänny hyväksi, vaikka siltä näyttäisi. Se on vain lumetta, jotta tuntuisi sitäkin paskemmalta, kun kaikki palautuu takaisin normaaliksi.
Kid

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tiikeriankka kirjoitti:Mikään ei ikinä oikeasti käänny hyväksi, vaikka siltä näyttäisi. Se on vain lumetta, jotta tuntuisi sitäkin paskemmalta, kun kaikki palautuu takaisin normaaliksi.
Pah, mä oon peruspositiivinen ihminen ja sua en usko. Ihan puppua puhut.
Pikku-Akka

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Numerot pyörii päässä ja silmät on jo kipeinä. Koko aamu on ollut yhtä hulinaa ja päätin jäädä vielä ylitöihin. Teen perjantain tunnit sisään, että saan joko lähteä aiemmin kotiin tai jäädä kokonaan kotiin.

Mies oli saanu sakotki näin jouluviikon kunniaksi. Tosi kiva. Silitän vähän päätä, kunhan tulee hakemaan mut töist
ä.
hebuli

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Mojo kirjoitti:Jah, tulipa pientä vahvistusta siitä et nyky"taide" ei olekaan niin delikaatti laji, vaan käytännössä pelkkiä roiskaisuja kankaalle jota sittemin joku boheemiälymystö julistaa taiteeksi.
Onhan se ollut tiedossa että nykytaide on kuin uudenvuoden tinat. Roiskaistaan veteen, ja jokainen löytää sen luomille varjokuville oman selityksensä. Ilmeisesti tarvittaisiin vielä todellisia asiantuntijoita jotka voisivat antaa uudenvuoden tinoista Sen Oikean arvion mitä sillä on oikeasti yritetty viestittää.
nypari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tiikeriankka kirjoitti:Mikään ei ikinä oikeasti käänny hyväksi, vaikka siltä näyttäisi. Se on vain lumetta, jotta tuntuisi sitäkin paskemmalta, kun kaikki palautuu takaisin normaaliksi.
Diagnoosi: vakava masennus
Hoito: vältä kityilyä
Geetzu

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viddu, perjantaina olin vaan minä kipeä, yöllä sitten mies ja muksukin. Viikonloppu vuoroteltu hereillä, viime yönä pikkunen sentään sai kunnolla nukutuksi ja me myös... Pirun flunssa!!!11 Nyt mä väsään karjalanpiirakoita ja joulutorttuja, heti niinq parani olo kun rupes touhuumaan sapuskan parissa. Siitä onkin hurjat 10 vuotta kun oon moisia väsäilly. Muksaa viikkoa ja joulun odotusta kaikille, koneella tuskin jaksaa silmät kuumeisina kiiluen notkua. Vieroitus päälle.

*the Äiti*
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Huomenna joulusiivous. Ajatus vähän vituttaa... :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
HoundDog

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Meinasin eksyä Kampin terminaaliin. Tavoitteena oli päästä takaisin Foorumin parkkihalliin. Piti pysähtyä kaffilaan pohtimaan, että mistä ilmansunnasta sitä oikeen tuli könyttyä sisään ja mistä mentyä ulos. Mahoton laitos. Latte oli hyvää ja kallista.
Turbohaltija

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Vuoden viimeinen tentti ohi ja menestyksekkäästi meni. Ja kaksi joulukorttiakin tuli tänään, kiva että joku muistaa minuakin :) Eli ei paskempi maanantai.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tulihan sitä hoideltua vähän asioita ja liikuttua kans. En ookkaan ihan turha jätkä. Vettäkin tulee hanasta taas.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Työt ei huvita, joten parasta lähteä kotiin. Työnteko on välillä niin perseestä kuin voi olla. Ihanaa, maaliskuun ja huhtikuun opiskelen vain, omassa tahdissa. Nukun vaikka puoleenpäivään, jos haluan ja ryhdyn työntekoon iltapäivällä, tapaan kavereitani, käyn uimahallissa ja punttiksella useimmin jne. jne. Luksusta tiedossa!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en ole saanut kuin yhden joulukortin, alan huolestua. Ehkä kukaan ei välitäkään minusta.

Viime yö oli melkein, mutta ei täysin uneton. Otin puolikkaan nukahtamislääkkeen yhdeltä (ei uskaltanut kokonaista, kun olis voinut nukuttaa vielä aamullakin, jee right) ja luin kahteen asti. Yritin saada unta tuloksetta, kunnes puoli kolmelta havahduin ja tajusin vitsin sunnuntaiketjusta. Puoli neljältä havahduin puoliunesta yskänkohtaukseen, jonka takia ponkasin istumaan ja oksensin. Laiton kyllä kädet suun eteen, mutta sängylle astihan sitä riitti. Lakanoiden vaihto, ja jonkinlainen uni tuli neljän jälkeen. Soitin siis kahdeksalta töihin ja ilmoitin sairastavani flunssaa lievässä kuumeessa kotona. Melkein totta, kuumetta oli vaan viikonloppuna.

Nousin sängystä joskus neljän hujakoilla iltapäivällä. Onko veikkauksia nukahtamiseni puolesta tälle illalle? Entä oksentamisen?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Nousin sängystä joskus neljän hujakoilla iltapäivällä. Onko veikkauksia nukahtamiseni puolesta tälle illalle? Entä oksentamisen?[/color]
Tiaknoosini on raskaus. Siinä tilassahan väsyttää ja oksettaa.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Duunipaikka lähti alta mutta on tässä päivässä positiivisiakin puolia. Oon kuurannut kylppärin, imuroinut, pessyt pyykkiä ja siivonnut (taas kerran) vaatekaapin. Ja löysin unohtamani ihanat farkut ja mä mahdun niihin edelleen! Sangen asiallista!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti: Tiaknoosini on raskaus.
Joo, tää on sitä valeraskautta, kun ens kuun puolella kotiin tulee kissavauva.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Tiaknoosini on raskaus.
Joo, tää on sitä valeraskautta, kun ens kuun puolella kotiin tulee kissavauva.
Voih, miten suloista! Muistathan panna sen kuvia galleriaan..

Ei niin suloista on se, että näin unta sormenpään kokoisesta kissanpennusta, joka yhtäkkiä muuttui hyttyseksi. Valitettavasti tapoin sen hyttysen siinä unessa. Haluaisikohan joku tulkita.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Guten tag kotoa, kohta saan ruokaa. Viimexi söin joskus 11lta kepapin ranskiksilla, sillähän satakiloinen sälli päivää iltaan saakka... juu arvasit oikein, on hiukan nälkä. Sain kaikki työt tehtyä töissä 14.55, aika tarkkaan meni, ei tarvinnut turhan montaa kityviestiä kirjoitella. Siitä suoraan veljen töihin irroittamaan kuskin puolen ovenkahvat autosta.

Seuraavaksi Ritari Ässä ajoi japanin ihmeen Hertsikaan n.16.40, sieltä äipän kyydillä mummin kautta kotiin, josta kauppaan ja mutsille. Mutsilta takas kotiin ja ikkunaa tiivistämään. Ikkunan jälkeen pyykit koneeseen ja sit kattilat tiskaten että pääsee kokkaan. Kokkaus kohta valmis, sitten sapuska napaan ja pyykit kuivumaan. Tämän jälkeen mutsilta hakemaan toivottavasti juhlakunnossa olevat paidat takas ja sitten valot puis että herää virkeänä huomenna töihin ja pikkujouluihin.

olipaskivamaantaipäivämissäköhänvälissäehdinhengittämäännoeikaitseolepakollista
Enthu

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Puuh... tää vko menee lapsuudenkotia siivotessa&puunatessa joulukuntoon kun ei enää raihnaiset vanhukset yksin jaksa... Huomenna saan hammaslääkäri-tädiltä sellasen kivan purentakiskon.

Edit: Aika hyvin että kestin tänään ilman kityä iltaan saakka enkä ole
sätissä käynyt lainkaan (kävin sekunnin ei kukaan puhunu,pois)
Vastaa Viestiin