Manalaista maanantaita.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kai on munkin jollain tavalla uudelle kityyn saapuneelle pariskunnalle huomiota annettava, joten otsikossa se tapahtukoon.

Ja muah.. vapaapäivä. Hajotkaa töihinne! :twisted:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kittys

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hahaa, mulla kans! Mä meen tekeen viimeset joululahjaostokset.

Huomaa, et joulu on tulossa. Ihmiset,joista ei yleensä kuule/ joita ei kovin usein tapaa, ottavat yhteyttä näin ennen joulua. Bleh.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Meik »

Vittuun tollaset laiskurit. Mä laitoin just kellon soittamaan ennen kuutta. Siirtelen sitä todennäköisesti johonkin seiskan pintaan vartti kerrallaan.
Kittys

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti: Siirtelen sitä todennäköisesti johonkin seiskan pintaan vartti kerrallaan.
Silittele eNnemmin :wink:
RolloTomasi

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Ensimmaisena yona nukuin 11h, toisena 11h ja kolmantena 11h, jonka jalkeen olin hereilla 7h ja nukuin 11h. Ilmeisesti syksy oli vasyttava.

Hyvaa maanantaita.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mojo kirjoitti:uudelle kityyn saapuneelle pariskunnalle
vapaapäivä. Hajotkaa
Uudelle?!

Ja eikä hajota, täällä ainakaan! Tiedossa ihqpirteä & energinen maanantai kuten aina (just joo...) ja mähän olen täyttä timanttia.

Tuutulevy Hypnotize (Liar! Killer! Murderer! Demon!) peuhaa jo kolmatta kertaa, sättisura oli mitä parhainta, eiköhän tähän ole hyvä lopettaa tältä erää ja ryömiä punkkaan joulukuusen katveeseen.

Pusznusz!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lapitii kirjoitti:
Mojo kirjoitti:uudelle kityyn saapuneelle pariskunnalle
vapaapäivä. Hajotkaa
Uudelle?!
Tiedä häntä... en oo ennen amateurimäisyyttäni hahmotanut missään nih.

Mut joo, parempaa sättisuraa tuskin onkaan, pusznusz!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Ei nappaa nukkuminen taaskaan. Hyvää maanantaita vaan kaikille. Pitäis tänään jossain vaiheessa tuossa päivemmällä hakeutua johonkin työpaikkahaastatteluun jotta sais loppuvuodeks töitä. Menin edellisestä duunista irtisanoutumaan pikkujouluissa silloisen pomon kusipäisyyden takia.

mä oon ainaski ihan uus kityläinen. Joten kiitos kiitos Mojo. :D
Truth fears no trial
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti: Silittele eNnemmin :wink:
Tuntuu muuten ärsyttävältä, kun syödessä käynnistyy (syystä tai toisesta) kesken kaiken nielemisrefleksi. Suu ei välttämättä ole ehtinyt möyhentämään syötävää pieneksi ja tuntuu kuin nielaisisi tennispallon.
Dumari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Eka TPK ja kaffea kitaan. Kollegan työkone avautui jo 20 minuutin jälkeen, hyvä hyvä..
Mulli75

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Toka TPK

Näppäilenpä ajan kuluksi tänne jotain kun sähköposti on jumissa. :x

Kahvia mulle kans kiitos.

Ai niin onhan mulla tekemistä ihan oikeastikin. *palaa työympäristöön*
Faghag

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kittys kirjoitti:
Huomaa, et joulu on tulossa. Ihmiset,joista ei yleensä kuule/ joita ei kovin usein tapaa, ottavat yhteyttä näin ennen joulua. Bleh.
Mulle taas noin käy ennen Juhannusta, kun sinkkumiehillä on selvästi lomat alkamassa ja olis kiva saada kesäheila :-D
millivanilli

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotona *veeenytys* ja töihin pitää lähteä vasta 3h:n kuluttua. Nyt voisin keskittyä parin tunnin ajan tilinpäätöksen ihmeelliseen maailmaan.

ja Huomenta Kaikille!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Parin tunnin yöunien jälkeen töissä.. helppoa kun sen osaa/osais.

Kid:lle ja Albelle kiitos eilisestä "sohvaseurasta"; piristi kummasti normaalia löhösunnuntaita ja sain miehenkin tiskaamaan (ps. se on nyt palkittu).

Tänään Narniaa katsomaan töiden jälkeen! Jeee! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kärsin, KÄRSIN!

Tarttuuko kenenkään muun siilmään lehdissä lukevien bändien genreluokitukset? Within Temptation "heviä"? No way, kaukana hevistä.. Jostain syystä rock- sanaa on venytetty moneen eri suuntaan kuten metallinen rock, old school rock, hard rock jne. Within temptation on mun mielestä lähinnä melodista metallia, jos jotain. Korjatkaa jos olen väärässä. Miksi kaikkea kutsutaan heviksi? ARGH.

*avautuminen loppuu*
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti: Miksi kaikkea kutsutaan heviksi? ARGH.
*avautuminen loppuu*
70-Luvulla hevikäsite oli erilainen kuin nykyään, AC/DC oli varmaan silloin "heviä", nykyään mielestäni se on pertti-perusrokkia. Musiikki muuttuu ja elää, wanhusten musiikkikategorisointi ei.

Ja minuu viduttaa kanssa että kaikkea kutsutaan heviksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Miksi kaikkea kutsutaan heviksi? ARGH.
*avautuminen loppuu*
70-Luvulla hevikäsite oli erilainen kuin nykyään, AC/DC oli varmaan silloin "heviä", nykyään mielestäni se on pertti-perusrokkia. Musiikki muuttuu ja elää, wanhusten musiikkikategorisointi ei.

Ja minuu viduttaa kanssa että kaikkea kutsutaan heviksi.
No esim. tänään IS:n hengaaja (n. vajaa 30v. jätkä) raportoi jotain HEVIBÄNDI Withing Temptationin ja Hanna Ek:n jutustelussa ko. yhtyeen DVD:llä. Ei vaan voi ymmärtää.

Niin ja monta miljoonaa näkee nälkää ja moni kuolee kylmyyteen ulkona ilman asuntoa. On mullakin ongelmat :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Elppis kirjoitti:Miksi kaikkea kutsutaan heviksi? ARGH.
Kaikkien ihmisten on helpoin ymmärtää millaista musiikki on "noinniinqsuurinpiirtein". Ei jokainen ymmärrä että musiikissa on muitakin alalajeja kuin Rock, hevi, disco ja pop.

Kyllä mua kanssa suuresti korpeaa se että kaikkea kutsutaan hewiksi.
Truth fears no trial
Dumari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:No esim. tänään IS:n hengaaja (n. vajaa 30v. jätkä) raportoi jotain HEVIBÄNDI Withing Temptationin ja Hanna Ek:n jutustelussa ko. yhtyeen DVD:llä. Ei vaan voi ymmärtää.
Missasit pointin. Edellinen sukupolvi tartuttanut mielipiteensä musiikista joihinkin (nuoriin) ja sitä kautta ihmisten "väärä" käsitys hevistä leviää tietämättömien keskuudessa.

Barrikaadeille!!!111!½

Nojoo, ja kuka lukee iltistä? (sieltä saa aina uskottavaa tietoa :D )
Faghag

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

KulisataN kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Miksi kaikkea kutsutaan heviksi? ARGH.
Kaikkien ihmisten on helpoin ymmärtää millaista musiikki on "noinniinqsuurinpiirtein". Ei jokainen ymmärrä että musiikissa on muitakin alalajeja kuin Rock, hevi, disco ja pop.

Kyllä mua kanssa suuresti korpeaa se että kaikkea kutsutaan hewiksi.
Koska en tunne kaikkia hewimusan alakategorioita (johtuen varmaan erilaisesta musamausta, joka ON paska), luettelen kaikkea jalat haaralla persiistä asti laulamista ja kitaranrämpytystä täydellä voluumilla joko hardrockiksi tai heavyrockiksi. Samaa tietämättömyyttä mussa ilmenee teknomusan suhteen: en erota ambientia trancesta.
Exsat

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tänään Jyväskylään viettämään joulua nro. 1 (tai 2, jos työpaikan joulunviettokin lasketaan). Sitten loppuviikosta joulu numero 2. (3.) Sotkamossa. Nyt sitä saa jne.
Kid

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta! Pitkästä aikaa täällä! Duunit alko viime torstaina ja elämä hymyilee muutenkin. Pientä kinaa miehen kanssa, mutta ah sitä sovintoa :h:
Melkein kaikki joululahjat ostettu, vikat lahjat ostettava rahapulan takia vasta perjantaina.
Viikonloppu meni mukavasti ja erityiskiitos Elpalle ja Hunikselle todella mukavasta sunnuntai-illasta!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Huomenta! Pitkästä aikaa täällä! Duunit alko viime torstaina ja elämä hymyilee muutenkin. Pientä kinaa miehen kanssa, mutta ah sitä sovintoa :h:
Annoit! Petturi! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Annoit! Petturi! :D
Enpäs ku sain :lol:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.

Heräsin siihen et entisen duunipaikan pomo soittaa ja kinuu mut takas töihin.
Mielellään menisin, se oli kiva paikka, mut käskin sen pallotella tilinauhaan sellaisia numeroita et mulla ois motivaatiota jättää ens kesänä loma väliin. Noh, huomenna katotaan...

Ja onhan se kiva olla haluttu :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin