Manalaista maanantaita.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Runkkis

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Melkein viikko kityilemättä vaikkakin olen käynyt palstaa kurkkimassa. Olen lähes ylpeä itsestäni.

Vielä kaksi työpäivää ja sitten ansaituille jouluvapaille. Kivaa!!!

Tänäänkin olen taas saanut paljon aikaiseksi. Vielä tosin joutuu pitämään hlökunnalle pienen palaverin, jota tulee vielä oma pomoni seuraamaan. Käy duunareita sääliksi: Joutuvat katselemaan pikkupomoa ja isoa pomoa lähes kahden tunnin ajan..
ninnithequeen

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.

Jouluostoksille pitää "raahautua" jee! :cheer:
Onneksi tietää tasan tarkkaan, mitä ostaa. Illalla tiedossa siivousta, pyykkiä ja paketointia.

Tää yskä ja räkä tekee mut vaan hulluksi, edelleen :(
Feiz

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kittys kirjoitti:Hahaa, mulla kans! Mä meen tekeen viimeset joululahjaostokset.

Huomaa, et joulu on tulossa. Ihmiset,joista ei yleensä kuule/ joita ei kovin usein tapaa, ottavat yhteyttä näin ennen joulua. Bleh.
Niinpä, exät soittelee tännekkin. Nooh eipä tarvi vastailla.
Viikonlopun rötväilyn jälkeen taas takaisin päivärytmiin. Töitä ja kouluhommia..jebbajee.
millivanilli

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Pulmallinen tilanne. Olen nyt jo useaan otteeseen joutunut ottamaan yhteyttä kouluni opintotoimistoon sen takia, että eräs opettaja ei ole muistanut merkitä erästä useamman opintoviikon kurssia opintorekisteriin. Tilanne ei muuten olisi hankala, mutta ko opettaja ei taida enää opettaa meidän koulussa. ***tu! Aluksi ko opettaja hävitti palauttamani tehtävät, löytyivät sitten kun patistelin opettajaa katsomaan paperinsa uudestaan läpi "siellähän ne oli pinossa, heh". Ko opettaja unohti myös hakea koululta kesän alussa palautettavat etätehtävät, ja sitten ihmettelee, että enkö aio palauttaa niitä.. MUR!! Ko opettaja ei myöskään tunnu vastaavan sähköposteihin...

Raivostuttavaa!
nypari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tampereella kaikki ennallaan. Loma ohi, pari työpäivää, pari vapaata ja joulu töissä. Vapaapäivillä täytyis tehdä jouluostokset, kun reissussa ostin vain itselleni, toisin kuin piti. Krapula on vielä läsnä, kyllä se pirulainen nykyään sen kaksi päivää minimissään kestääkin.

Kohta laitan arvon kityläisille matkakuvia viime viikon berliininreissustani. Löytyy henk.koht. galleriastani.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tässä mä vieläkin istun, vaikka piti aikasin lähtee salille. Vaikka mikäpä kiire mulla mihinkään olis.. Koskahan tää vitun fakin' blues jättää mut rauhaan??!! :evil: Ei jaksais... Haluaisin kaikki miehet asumaan eri aurinkokuntaan! Sekottavat saatanat toisen tasapainoisen elämän, ja ihan for nothing :cry: En lähe kyllä mihinkään nyt, keitänkin lisää kahvia ja meen sitte nukkumaan vaikka. Täältä on vesikin poikki :? Onneks löytyy pullosta. Ainiin, sain mä sentään yhden lahjan paketoitua ees tossa ohimennen, ärsyttäviä pikku hommia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

"Laulajan urasta haaveileva maailman paras mäkihyppääjä Matti Nykänen on päättänyt kääntää viime aikaiset vastoinkäymiset voitoksi julkisemalla joululevyn "Joulurauhaa".

Levyllä kuullaan ainakin seuraavat jouluisat laulut: No onkos tullut turpaan; Vilkkukaa oi poliisiauton valoset; Käräjäoikeuden tuomari lausui näin; Hiljaa, hiljaa, sellin ovi loksahtaa ja Pahnoilla vankienhoitolaitoksen yksiön.

Bonusraitana levyllä kuullaan Mervi Tapolan ja Nykäsen yhteisduetto Kun taas on arki ja haava päässä".
The great club outshines the individual, always and forever.
nypari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Dodih, kuvia löytyy, osasin jopa muuttaa kuvan kokoa, mustahan on tulossa nörtti.
ninnithequeen

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:"Laulajan urasta haaveileva maailman paras mäkihyppääjä Matti Nykänen on päättänyt kääntää viime aikaiset vastoinkäymiset voitoksi julkisemalla joululevyn "Joulurauhaa".

Levyllä kuullaan ainakin seuraavat jouluisat laulut: No onkos tullut turpaan; Vilkkukaa oi poliisiauton valoset; Käräjäoikeuden tuomari lausui näin; Hiljaa, hiljaa, sellin ovi loksahtaa ja Pahnoilla vankienhoitolaitoksen yksiön.

Bonusraitana levyllä kuullaan Mervi Tapolan ja Nykäsen yhteisduetto Kun taas on arki ja haava päässä".
Jösses että repesin :lol:
Kittys

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Silittele eNnemmin :wink:
Tuntuu muuten ärsyttävältä, kun syödessä käynnistyy (syystä tai toisesta) kesken kaiken nielemisrefleksi. Suu ei välttämättä ole ehtinyt möyhentämään syötävää pieneksi ja tuntuu kuin nielaisisi tennispallon.
Söitsä samalla? :shock: Eläthän sä vielä?
Juu, tosta tunteesta en oo varma, mutta kahvia aion ainakin seuraavaksi hakea. Sitten hippasen suihkuun. Ehanaa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aah, enää kaksi aamua heräämistä ja sitten puolitoista viikkoa lomaa.
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Dumari kirjoitti:
Nojoo, ja kuka lukee iltistä? (sieltä saa aina uskottavaa tietoa :D )
Eivät ne varsinaiset jutut iltapäivälehdissä valehtele, tai valehtelee yhtä paljon kuin vaikka hesarin jtutu. Molemmissa on ammattitaitoista porukkaa töissä.
Ilttisten lööpit ja lööppijutut ovat aina täyttä sontaa, mutta juuri niillä jutuilla sen päivän myynti tehdään. Tuomittavaa kyllä, mutta tavallaan ymmärrettävää.
Eli älä tuomitse tutustumatta sisältöön.

Enhän minäkään kailota tuolla menemään, että dumis on maailman rumin, vastenmielisin ja tyhmin tyyppi, vaikka ehkä naamasi ja jokunen mielipiteesi eivät minua miellyttäisikään.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Jah, tulipa pientä vahvistusta siitä et nyky"taide" ei olekaan niin delikaatti laji, vaan käytännössä pelkkiä roiskaisuja kankaalle jota sittemin joku boheemiälymystö julistaa taiteeksi.
Iltalehti kirjoitti:Monet nykytaidetta ihmetelleet ovat pohtineet, että apinakin osaisi maalata moista roskaa. Ja nyt se on vihdoin todistettu! Saksalaiselle taideasiantuntijalle, tohtori Katja Schneiderille annettiin analysoitavaksi maalaus, jonka tekijä hänen piti yrittää arvata. "Kyseessä on todennäköisesti kuuluisa ja palkittu maalari Ernst Wilhelm Nay", tohtori Schneider totesi syvällisen analyysin jälkeen. Valitettavasti maalauksen oli todellisuudessa töhertänyt Hallen eläintarhassa asuva naissimpanssi Banghi.
:P
Viimeksi muokannut Mojo, 19.12.2005 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kittys

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:[Niinpä, exät soittelee tännekkin. Nooh eipä tarvi vastailla.
Viikonlopun rötväilyn jälkeen taas takaisin päivärytmiin. Töitä ja kouluhommia..jebbajee.

Joo,exätihanpyllystä.Eivätvissiinsitäitetajuuvaimitähäh? Eesjoulunaihanturhaoottaamitääpisteitä :)

Tääl taas täys tohina päällä.. Apujohtaja riehuu :twisted:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:Tänään olis kampaaja-aika yhdeltä.
kehtaanko sanoa sille, että leikkaa sellanen kun täydellisten naisten Gabriellella?
Sanooko kukaan oikeasti noin kampaajalla? :?
Sanoo. Voit viedä myös kuvan mukaasi, jos karvurisi ei sattuisi sarjaa katselemaan. Jos hän on sitä mieltä, ettei onnistu ihan sellaisena, hän kertonee.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vittuperkelejumalautasaatana. Miks kun kaikki vihdoin käänty hyväks, tulikin romahdus. Ihan salamana kirkkaalta taivaalta? Vittu :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Vittuperkelejumalautasaatana. Miks kun kaikki vihdoin käänty hyväks, tulikin romahdus. Ihan salamana kirkkaalta taivaalta? Vittu :evil:
:paijaa: *iso eHali* Tollasta se on nykyään näiden isojen firmojen kanssa.. äääshouls. Toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin, vaikkei se nyt lohduta ollenkaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: :paijaa: *iso eHali* Tollasta se on nykyään näiden isojen firmojen kanssa.. äääshouls. Toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin, vaikkei se nyt lohduta ollenkaan.
Tänks! Nooh, kait tää tästä. Tänään onkin sitten aikaa pestä pyykkiä ja värjätä tukka. Hmph!
Dumari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

:maanantai: Kele, olen tehnyt tässä melkein koko päivän hommia ja breikkiä ei näy, nyttenkin olisi vielä puol tusinaa A4:sta tekemättä ja faxi laulaa lisää. Sitten duunin jälkeen pitää sopia auton maalauksesta ja oven kahvojen irroittamisesta sekä hoitaa ikkunantiivisteet himaan& paikoilleen ikkunaan. Siivoamista&pyykkäystä en varmastikaan ehdi hoitaa ja huomenna on duunin pikkujoulut heti töiden jälkeen, alkaa kupoli olemaan tiukoilla pikkuhiljaa.
slam

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja slam »

Meinasi murskaantua käsi töissä... + Nukuin hieman ja olen aika uninen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:Meinasi murskaantua käsi töissä... + Nukuin hieman ja olen aika uninen.
Olet rakkamies!
tuttu rekkamies jäi paperirullan alle(e ollu vessapaperirulla!) , eikä koskaan enää töitä tee..
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti:
slam kirjoitti:Meinasi murskaantua käsi töissä... + Nukuin hieman ja olen aika uninen.
Olet rakkamies!
tuttu rekkamies jäi paperirullan alle(e ollu vessapaperirulla!) , eikä koskaan enää töitä tee..
Normirullat ei nyt paljoa paina, 2 tonnista 6 tonniin. Meikä veti pohjat ja meinasin joskus urani alussa jättää handun pukin ja perävaunun väliin, se olis sattunut.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Suurin piirtein taas henki kulkee... Ja melkein tajuissanikin olen.
Pitäisi vaikka mitä tehdä, näin vapaapäivän kunniaksi, käydä kaupassa, siivota, tehdä kaikki mitä on sopinut tekevänsä...

Ja eilen sai vauva nimen; Minttu Isabella. Nyt mun täditettävällä on nimi, kivaa. Ja kukahan oli se, joka luki sitten pakotettuna evankeliumin siellä ristiäisissä? Minä tietenkin, hitto ainoa koko seurueesta joka ei edes kuulu kirkkoon. Periaatteessa ahdisti. Rienausta moinen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja slam »

Poliisi antoi huomautuksen kolarista. Olisivat voineet kuulemma antaa sakot, mutta antoi puhelimella huomautuksen... huhu... Ei olisi sakko kiinnostanut, enää tähän päälle :D
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Manalaista maanantaita.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Alkoi kyllä tuo työnantajavaihdos houkuttamaan...
Jos tuo pomo saa sen pomoilta luvan iskeä soppariin mun ehdottamat numerot taitaa olla homma pihvi, nih.

Ei enää iltavuoroa, ei viikonloppuhommia... *positivisoi*

:wink:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin