Here comes Santa Claus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Systeri pyysi minua esiintymään joulupukkina ensi lauantaina, jotta hänen ja hänen avomiehensä 2-vuotias voisivat tavata joulupukin. Sopiihan se. Mietin vain mitä pitäisi tehdä, että nassikka ei tunnistaisi "pukkia" enoksi äänen perusteella. Pitäisikö laittaa pumpulia poskiin tms.?

Elopainoa on kyllä tarpeeksi. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Ei 2 vuotias vielä tunnista ääntä, jos on muut vaatteet ja esiintyy toisena. Ei ainakaan mun tyttö tunnista. ELi ei varmaan tarvitse ihmeitä tehdä että olet hyvä pukki.
Truth fears no trial
Leilah

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Homeboy65 kirjoitti: Elopainoa on kyllä tarpeeksi. :)
Hyvä. Laiha pukki on surkea ilmestys. Tod.näk. ipana pelkää sinua niin paljon, että pissaa housuunsa, joten kannattaa käyttäytyä rauhallisesti. Sitten kun tulet omana itsenäsi paikalle, niin lohduta lasta ja hauku pukki. Toinen vaihtoehto tietysti on, että ipana ei pelkää sinua ollenkaan vaan repii parrasta, tivaa lahjojaan eikä suostu laulamaan. Ja äippä ja iskä kuvaa...
ninnithequeen

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua taas pelottaa, että isi paljastuu joulupukiksi tänä vuonna, kun neiti on jo 3 :think:
Aito_Johanna

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Noin pienet lapset ovat vielä hämmästyttävän yksinkertaisia.

Aito_Johannan varhaislapsuudessa äiti meni aina viemään joulusaunan jälkeen olkkariin ajautuneita kylpytakkeja saunalle kuivumaan - ja kas! Joulupukki tuli aina JUURI SILLOIN!!!!!!1111
On valokuviakin todisteena siitä, millainen pukki pönöttää lahjojen kanssa eteisessä: sillä on punainen aamutakkiviritys ja kömpelö joulupukkinaamari. Ja ihan täydestä meni ja oltiin onnellisia.
nypari

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vedä ihan plexit, niin kaikki sujuu kuin joulupukkia matkisi. Puheestasikaan ei kukaan schaa mitään schelvää, kun isolla kauhalla kumoat.
slam

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja slam »

Pari kaveria ottaa tilauksia vastaan pukkikeikoista aatoksi. Itse en halua yrittää pukkeilla, vaikka pyysivät viime vuonna, ja olin menossa yhteen paikkaankin yrittään, mutta onneksi juttu peruuntui... Viime vuonna kuskasin toista heistä ja mentiin sen jälkeen paikalliseen baariin. Oli juottolakin meinaan täynnä porukkaa...
Feiz

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Itse olin eräänä jouluna PUKKINA ja kävin olikohan 16 perheessä pukkeilemassa sen illan aikana. Ei muuta kuin tyynyä mahan kohdalle jos ei elopaino riitä. Hyvin meni läpi perheen pienimmille. Meni jopa niin hyvin läpi että yks känninen isä ei vetäny turpaan ja eräs känninen mummo halusi oman lahjan "keittiön puolella".
Kittys

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:Itse olin eräänä jouluna PUKKINA ja kävin olikohan 16 perheessä pukkeilemassa sen illan aikana. Ei muuta kuin tyynyä mahan kohdalle jos ei elopaino riitä. Hyvin meni läpi perheen pienimmille. Meni jopa niin hyvin läpi että yks känninen isä ei vetäny turpaan ja eräs känninen mummo halusi oman lahjan "keittiön puolella".
Teretulemast meillekin vaan. Narttu se on joku korkeintaan suhun kiinni käy :wink: ..eihänlastenaikanasovimuuta.. :oops:
Pikku-Akka

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mene ihmeessä pukkeilemaan, en usko että pikkutyyppi tunnistaa sua kun laitat parran ja muut vermeet ja puhut hieman erilaisella äänellä.
Meillä on vielä pukki palkkaamatta. Tipalle menee :? Pikkujätkälle on kuitenkin luvattu että joulupukki tulee sitten aattona tuomaan lahjoja.

ninnithequeen

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti: Pikkujätkälle on kuitenkin luvattu että joulupukki tulee sitten aattona tuomaan lahjoja.
Juu, näin meilläkin. Jos on siis oltu kilttejä :wink:

Omassa lapsuudessa Joulupukki sattui käymään aina juuri silloin, kun olimme naapuritalossa mummin ja ukin luona syömässä. Aina oli kova kiire kotiin, kun tiesi että oven takana odottaa pari säkillistä lahjoja...Miksei niitä laitettu kuusen alle, en ymmärrä tänä päivänäkään. Tapansa kullakin, arvaan ma.
Kid

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jippii! Meillekkin tulee tänä vuonna joulupukki. Systeri palkkas kaverimme pikkuveikan tehtävään ja mua jännittää aattona varmaan yhtä paljon kun kummityttöänikin.
Aikoinaan kun ite olin vielä siinä iässä, että pukki tuli varta vasten meitä lahjomaan, pukkinä toimi mun täti. Koskaan ei ihmetelty, että miks täti lähti aina lisäämään saunaan puita ja missas joka kerta joulupukin..
Oi niitä aikoja :h:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Systeri lupasi 20 egee pukkina esiintymisestä. Olisin esiintynyt ilmaiseksi, mutta jos hän nyt haluaa välttämättä maksaa niin okei. :roll: :) 8) :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Herra Manala

Re: Here comes Santa Claus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Homeboy65 kirjoitti:Mietin vain mitä pitäisi tehdä, että nassikka ei tunnistaisi "pukkia" enoksi äänen perusteella. Pitäisikö laittaa pumpulia poskiin tms.?
No kai sä nyt jonkinnäkösen TarjaHalosimitaation osaat vetästä, vai pitääkö laittaa pumpulia pyllyyn ensin?
Vastaa Viestiin