Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hermine

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja hermine »

No periaatteessa aikuisen ja lapsen välinen raja on häilyvä ja useimpia aikuistenvälisen seksin muotoja ei pidetä sairaina, toisin kuin ihmisen ja muiden eläinlajien välinen raja, että sillä perusteella eläimiin sekaantumista voisi pitää sairaampana, koska se on periaatteessa aina "epänormaalia" (en oikein tiedä mitä sanaa käyttää tässä). Tosin mun mielestä monissa tilanteissa alle 18-vuotiaiden paneskelua voi pitää vielä lapsiinsekaantumisena vaikka joidenkin mielestä 14 vuotiaskin on jo aikuinen jos se pukeutuu ja meikkaa kuin aikuinen ja tyrkyttää itseään jollekin aikuiselle. Ylipäänsä mun mielestä mikä tahansa toiminta muuttuu kyseenalaisemmaksi, kun siihen sekoitetaan vieraiden lajien edustajia, joiden tahdosta tai hyvästä meillä ei yhteisen kielen ja kokemusmaailman puutteesta voi olla varmaa tietoa. Jokainen meistä on kuitenkin ollut lapsi joskus, joten jokaisella on edes suurpiirteinen käsitys siitä mikä voi olla vahingoksi missäkin ikävaiheessa.
slam

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Vaikea määrittää kumpi on sairaampaa, mutta antakaa nyt lapsen olla! Voihan ihmisellä olla ajatuksia varastamisesta ja muista pahan teon jutuista, mutta ei niitä halua kuitenkaan tehdä, mutta vaikka haluaisikin, niin antakaa ny lasten olla. Hyvä 80 vuotinen elämä tulee sellaiselle. :P
Kid

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla tulee jo paha olo näistä topiikeista. En oo montaa postausta jaksanut lukea.. Mun mielestä sekä eläimiin että lapsiin sekaantuminen on sairasta ja väärin. Ja jos pakko laittaa järjestykseen, niin sairaampaa on lapsiin sekaantuminen. Hyi helvetti. Ja koska haluan elää pumpulilinnassa, en näitä juttuja enää lue, enkä kommentoi.
friikki
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 02.09.2005 15:34

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja friikki »

Hmm... Molemmat ovat epäilemättä sairaita asioita mutta kumpikohan tuntuu mukavammalta? Lasketaanko teddykarhu eläimeksi?
Geetzu

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

friikki kirjoitti:Hmm... Molemmat ovat epäilemättä sairaita asioita mutta kumpikohan tuntuu mukavammalta? Lasketaanko teddykarhu eläimeksi?
Riippuen kai eläimestä ja siis sen koosta, mutta eiköhän nuo reiät aika samanlaisilta tunnu. Kuvittelisin jos antaisin itseni kuvitella. Siinäkin voi toki olla eroa haluaako kuulla itkua, pelkoa ja paniikkia omalla ihmiskielellä vai saako kicksit eläimellisestä kiljunnasta. Karvat on sit kai se kolmas juttu. Jaa-a. Ja mä en kyllä laskis mitään elotonta eläimeks, oon ite saanu mukavia orkkuja pienenä tyttönä Uppo-Nallelta.
MarthaFocker

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Geetzu kirjoitti: oon ite saanu mukavia orkkuja pienenä tyttönä Uppo-Nallelta.
Ai että mitä vittuA?
Uppo-Nallelta? Orkkuja? Pentuna? Ja se on ihan normaalia vai? VAI?

Olen hämilläni. Eivät pennut saa orkkuja. Eikä nalleita. Olenko minä patterin välissä kasvanut lahtelaislähiöpaskalapsi vai onko se ihan normaalia pienten tyttöjen toimintaa hinkata upponalleja pinppaa vasten...Minä kun vain leikin niillä nalleilla enkä upottanut upponalleja mihinkään.

Ooksmä niinku so out aina ollu vai eiks kukaa niinku nää täs mitää?

Vai sellasta? Saako sun muksus jo orkkuja? Leivoitteko oikein kakun ekan orkun kunniaksi?
friikki
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 02.09.2005 15:34

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja friikki »

Voi Martha! Älä nyt noin kovin huutele normaaliuden perään, tässä kun on juteltu sekä eläimiin että lapsiin sekaantumisesta. Uppo-Nalle tuntuu tosi viattomalta ja tervehenkiseltä tavalta harrastaa seksiä, kun vertaa kahteen edellämainittuun. Itse olen aina pitänyt lapsiin sekaantumista normaalina ja mukavana asiana, muistan jopa nauttineeni kun höyläsin viimeksi kaksitoistavuotiasta, itse olin silloin 13 -vuotias.
Uppo-Nallelta? Orkkuja? Pentuna? Ja se on ihan normaalia vai? VAI?
Vittu, jos me oltais niinku normaaleja ja tehtäis niinku normaaleja asioita, ni me ei ehkä kirjotettais tällasista asioista Kityyn, tai ylipäätään mihinkään.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Kumpikin yhtä tervettä kuin homous. No niin nyt joku median kyllästämä vammainen älähtämään et homous on normaali koska niinku telkusta on niin sanottu!
friikki
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 02.09.2005 15:34

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja friikki »

Kävin menneenä kesänä Kaks Plussan keskustelupalstalla, jossa oli ihanan tervehenkinen ketju aiheesta: "Mitä kaikkea olet itseesi työntänyt." Oli varsin viihdyttävää luettavaa kuumana kesäpäivänä. Mutta siellä oli sitten tee-se-itse -vinkkejä myös meille miehille siitä mitä voisi tehdä jos haluaisi naista mutta sopivaa ei ole tarjolla. Ehdottomasti mielikuvituksellisin oli porata aavistuksen verran liian pieni reikä vesimeloniin ja jyystää sitä sitten kaipuussaan.

Nyt sitten joku kehtaa funtsailla kumpi on sairaampaa, lapseen vai eläimeen sekaantuminen? Entä arbuusin kanssa makaaminen sitten? Sijoittuuko se siihen välille vai onko se sairaampaa vai terveempää kuin edellämainitut?
ninnithequeen

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

friikki kirjoitti:Kävin menneenä kesänä Kaks Plussan keskustelupalstalla, jossa oli ihanan tervehenkinen ketju aiheesta: "Mitä kaikkea olet itseesi työntänyt."
Joku muuten taisi postata sen linkin tännekin aikoinaan. Jösses.
nypari

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

mölli kirjoitti:Kumpikin yhtä tervettä kuin homous. No niin nyt joku median kyllästämä vammainen älähtämään et homous on normaali koska niinku telkusta on niin sanottu!
Mölli sä oot pahvi. Se pahvi, joka on ajan saatossa unohtunut Keskon varaston lastaussiltalle Roclan alle. Pahvi on lähes homehtunut kosteusvaurioiden johdosta ja nirhaantunut muodottomaksi. Se haisee ja kukaan ei viitsi sitä viedä roskakoriin, koska siihen tarttuessa ei jää käteen kuin limaista alkumössöä.
MarthaFocker

Re: Kumpi on sairaampaa, eläimeen vai lapseen sekaantuminen?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

friikki kirjoitti:Voi Martha! Älä nyt noin kovin huutele normaaliuden perään, tässä kun on juteltu sekä eläimiin että lapsiin sekaantumisesta.
Taidat olla uusi täällä?

Olet käsittänyt väärin. Tämä on aivan normaalia kirjoittelua.
Jos psyykkeesi ei kestä, niin et ole tarpeeksi friikki ---> vaihda nikkisi stressierkki.
Vastaa Viestiin