Kumiankat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bigmama

Kumiankat

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mistä saa tilattua niitä piru ja enkeli jne kumiankkoja?
Patz

Re: Kumiankat

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bigmama kirjoitti:Mistä saa tilattua niitä piru ja enkeli jne kumiankkoja?
Niitä saa ostaa mm. saunakaira nimisestä liikkeestä.. ja aika monesta muustakin.
Bigmama

Re: Kumiankat

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Saunakairasta, no enpä ois kyl tajunnut. Noi ankat on jotenkin sen verran kitchiä.. miten mä en oo törmännyt missään noihin? Oonkohan mä taantunut shoppailutaidoissani?
Edith

Re: Kumiankat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kluuvin kauppakeskuksen Mique-nimisessä kaupassa on monenlaisia ankkoja, mutta sitä en mene vannomaan, oliko siellä juuri nimen omaan piruankkoja.
Bigmama

Re: Kumiankat

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Näin yhdessä remontoitavassa asunnossa upean kokoelman ankkoja. Meinasin varastaa ne, oli oikeasti tositosi lähellä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kumiankat

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tää tahtois kans lisää ankkoja. Ei ollut piru ankkoja ainakaan pari vkoa sitten miquessa. Enkä ole (Oulun) saunakairastakaan löytänyt muita kuin tuon omani aurinkolasipäisen ankkaystäväni. Kylpyammettakaan ei kyllä tosin enää ole tässä nykyisessä asunnossani mutta saanhan mä silti haluta lisää ankkoja, saanhan.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Bigmama

Re: Kumiankat

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mullakaan mitään ammetta ole mutta jos näkisitte mun kotini sisustuksen, ymmärtäisitte
ninnithequeen

Re: Kumiankat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KisSandra kirjoitti: Enkä ole (Oulun) saunakairastakaan löytänyt muita kuin tuon omani aurinkolasipäisen ankkaystäväni..
Voe ihanaa, meitin murulla on just semmonen 8)
Exsat

Re: Kumiankat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Joskus ainakin löytynyt tuolta: www.oasisfinland.fi
Vastaa Viestiin