Tolvanoitten Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikä teitä vaivaa, kun ei ole päiväketjua aloitettu?
Bliss

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

:shock: <----------- ton näköisenä tässä koneella. Kolmas yö nukkumatta. En tiedä mikä helvetti vaivaa, kun ei vaan saa unta.
ninnithequeen

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää menis nyt murun viereen tutimaan, huomenna on rankka päivä meillä ko pitää juosta paikasta A paikkaan B josta C:n kautta paikkaan D.
Huoh. On se vaan hyvä että on kulta jonka viereen kääriytyä.
Jos se Tomb Raideri nyt ei pidättelis miästä koko iltaa....

Ööt nussukat.
Bliss

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Heh... katoin oliko pilkkuvirhe mun ja Ninnin viestien lukumäärässä, mutta ehkäpä olen ihan pari postausta jäljessä... :D
ninnithequeen

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Heh... katoin oliko pilkkuvirhe mun ja Ninnin viestien lukumäärässä, mutta ehkäpä olen ihan pari postausta jäljessä... :D
Olet.
I´m the Man :wink:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:Mikä teitä vaivaa, kun ei ole päiväketjua aloitettu?
Ei ehtiny, q irstailtiin sätissä.
Ja täytyy sitä nyt edes jossain hommassa neitsyytensä säilyttää!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ninnithequeen kirjoitti:On se vaan hyvä että on kulta jonka viereen kääriytyä.
Kääntää vaan sitä veistä haavassa, hitaasti, hitaasti, niin että tuntuu ;) Jo viikon olen täälläkämpillä maannut flunsssena ja ihan yksin, yksin. Alkaa pikku hiljaa (lahja-)narut palaa käsiin ja jouluvalmistelut mennä ihan pipariksi, sen verran lahjakkaasti on flunssa tän tontun petiin vetänyt.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
RolloTomasi

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Jalleen nukuin 11h. Ei tassa auta, nukuttaa.

Jaksamista sairaille ja voimia karsiville.

Hyvaa tiistaita.
Nighthawk

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Heräsin äskettäin siihen, että sain kolme nuolta selkääni, ilmeisesti taisin kuolla. Nyt ei uni tule, kun vatsaa polttelee ikävästi. Olisi pitänyt kuunnella isäni ”kahvi pilaa vatsasi” –iskulausetta tarkemmin, ilmeisesti nyt on jo liian myöhäistä.

Täytyy lyhyesti kertoa unesta, se kun sattui olemaan ensimmäinen kity-ilmapiiriin liittyvä, ja vielä äärimmäisen outo, mutta kuitenkin mielenkiintoinen.

Kity oli oikea kaupunki, joka jossain vaiheessa hajotettiin ihmisten erimielisyyksien johdosta kolmeen osaan. Tapahtumat sijoittuivat 1600-luvulle. Tämä vuosisata johtuu varmastikin siitä, että luin tänään pari sataa sivua kolmea muskettisoturia.

Tarkkaan en muista tapahtumia, mutta jossain vaiheessa naapurikansat yrittivät hyökätä kimppuumme. Tämä järkytti ihmisiä siinä määrin, että "kity-neuvosto" kokoontui suunnittelemaan vastarintaa. He päättivät yhdistää kityn uudestaan, ja taistella yhdessä hyökkääjiä vastaan. Sitten jossain vaiheessa sain nuolet selkääni ja heitin henkeni.

Tunnen itseni todella tasapainoiseksi ihmiseksi. :nuts:
nokkaelain

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pitäisi varmaan mönkiä nukkumaan ennen kuin pitää lähteä töihin :doh:.
Turbohaltija

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jee, vapaapäivä, jee! Jos menis salille ja sen jälkeen lainaisi shakkioppaan. Joku semmonen shakkia lapsille-versio vois olla ok... :)
Mulli75

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Palaveria palaverin perään.

Tämmöistä luvassa tänään.
Dumari

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hijaa! Enää ei mennyt kuin kymmenen minuuttia tämän kollegan koneen avaamisessa, eilen meni 20. Toka TPK ja tänään konsernin pikkujoulut.
Pikku-Akka

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kolomas TPK

Ja kiire jatkuu, eilen tein ylitöitä pari tuntia ihan vain toisten kiusaksi. Tuli ahkera olo!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tolvana tosiaan. Piti kukkua pitkään ylhäällä vaikka nyt pitää lähteä tienpäälle kohti Hämeenlinnaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Prkl.

edit: Venäläinen rekkamies ei ikinä petä! Aina voit luottaa siihen että hän osaa vain yhtä kieltä.
safi

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Hevoskauppoja taas hierotaan täällä päässä. Eräs tätsy haluaisi ostaa minulta pois vanhan kisatykkini :shock: Ei ole edes ollut ajatusta myydä, mutta kaikki on kaupan, jos hinta on sopiva.
Hevosmäärän ja samalla työmäärän vähentäminen ei olis ollenkaan huonompi juttu, kun sitä tarkemmin ajattelee...
ninnithequeen

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia.

Jiihaa, nyt myö lähetään noutamaan kinkkua :hep: ja loput joulusapuskat.

Ohjelmassa myös yllättäen siivousta ja pyykkiä. Illalla virittäydytään joulutunnelmaan maistamalla glögiä ja pipareita.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään nousin vähän reippaammin. Litrahko kahvia jo mahassa. Kohta salille ja kauppaan. Sitten pakkaamista, ja viideltä taas salille aerobista harrastamaan. Pitää varastoida ku tulee piiitkä ja paheellinen joulutauko. Olen saanut joulukortteja! <3 Sekä sähköisesti että perinteisesti eteismatolle.
Kid

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Masentaa. Vittu. Juu, siinä valitukset tälle päivälle, yritän nousta vitutuksen yläpuolelle.
Tänään salille kiinteytymään ja purkamaan ylimäärästä energiaa. Ja kaverikin lupas tulla kahville. Tännekkin on joulukortteja pukannut postilaatikosta eteisen lattialle. Ihanaa! Vikat joululahjat tätytyy käydä vielä ostamassa, mut se taitaa jäädä perjantaille.. Ja joulusiivouskin on edessä..
Pikku-Akka

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ihan liikaa hommaa ja hiillostavat niin prkleesti. Ootko ehtiny, toimititko jo, plaah plaah!!! Sanoin jo suoraan, etten kaikkea ehdi. Sori vaan, mutta en oo mikään yli-ihminen!
Kittys

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Talvi. Pakkasta -11´c.

Mä näin unta hiiristä ja heräsin, kun joku rapsutti mun säärtä :shock: . Hiiriä etsin herätessä peittojen alta ja narttu se vaan nukkui, asentookaan ei vaihtanu. Enaha uni :? .
Kuin mä saan ton piskin olla tulematta mun sänkyyn? :apuva: (komentaminen ei käy, koska se hiipii sinne vaivihtaa aamun aikaisina tunteina).
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

mua ei taas huvita yhtaan mikaan, niin!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Työaamu TPK(tottaperkeleessäkyrpä!), olo jo melkein normaali..
Kaksi päivää jälkeen r.sairauden..
Mikäs mua liikuttaisi, ei mikään!
Tästä tulee mieleen kummeli jodlaus..
Kummelin ekalta CD:tä..
Ajatusten laineilla liplattaa ? Vanda-öö. :?
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Tolvanoitten Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

öitä, teille kullan murut :lol:
Vastaa Viestiin