Keski(sormi)viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kaakki kirjoitti:Onpas hauskaa lukea kityläisten sänkyhurvitteluista, mulla kun tuo elämänosa kumisee tyhjyyttään. Ääh, ehkä mä sitten olinkin jo selibaatin tarpeessa, vaikka ikinä oikein osannut sellaisessa pitäytyä.. :mrgreen:

No mutta joo, jos on kerran vuoden lyhyin päivä, onkin varmaan sitten jo korkea aika siirtyä ulkoilemaan piskien kanssa. Aamupv kun on kulunut kämppää metsästäessä ja duuni-ilmoja lukiessa. Äh ja Pyh, eihän tän näin pitänyt mennä! :evil:

*menee puhaltelemaan pilviä ulos*
Eiköhän sulle aina puskija löydy. Älä sorru trendi pelleen... Naur' väsyneenä. :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
kaakki kirjoitti:Onpas hauskaa lukea kityläisten sänkyhurvitteluista, mulla kun tuo elämänosa kumisee tyhjyyttään. Ääh, ehkä mä sitten olinkin jo selibaatin tarpeessa, vaikka ikinä oikein osannut sellaisessa pitäytyä.. :mrgreen:

No mutta joo, jos on kerran vuoden lyhyin päivä, onkin varmaan sitten jo korkea aika siirtyä ulkoilemaan piskien kanssa. Aamupv kun on kulunut kämppää metsästäessä ja duuni-ilmoja lukiessa. Äh ja Pyh, eihän tän näin pitänyt mennä! :evil:

*menee puhaltelemaan pilviä ulos*
Eiköhän sulle aina puskija löydy. Älä sorru trendi pelleen... Naur' väsyneenä. :lol:
Mullakin on selibaattia tiedossa, kun kävin juuri amalgaamisaneerauksessa. Yhteys on siis se, että mua pelottaa, että tulisin vahingossa raskaaksi kondomiehkäisystäni huolimatta ja saisin viisipäisen lapsen, koska elimistööni olisi kaikesta suojauksesta huolimatta luikahtanut elohopeapitoista amalgaamia.. Täytyypä tutkia vielä kerran, mikä se varoaika tuon saneerauksen jälkeen oli. Saattoi olla 6 kk.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Selibaatti on aliarvostettua. Tässä alkaa vähitellen hiipiä sellainen olo, että Tosirakkaus odottaa... :wink:
Edith

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vittu. Kertokaa mulle pari hyvää syytä olla ostamatta tupakkaa tänään.
Kittys

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Edith kirjoitti:Vittu. Kertokaa mulle pari hyvää syytä olla ostamatta tupakkaa tänään.
Syö poRkkanaa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:Vittu. Kertokaa mulle pari hyvää syytä olla ostamatta tupakkaa tänään.
Katso jotain vanhempaa ihmistä, joka on polttanut kauan. Ei ole kaunista ei.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Edith kirjoitti:Vittu. Kertokaa mulle pari hyvää syytä olla ostamatta tupakkaa tänään.
Sä et luultavasti pääse ikinä naikkareihin jos repsahdat polttamaan. Kato kaikki kunnon miehet dissaa syöpäkeuhkoja, ettäs tiiät!
Nighthawk

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ensimmäinen tupakka pidemmän tauon jälkeen maistuu uskomattoman pahalta. Sen lisäksi, mieti sitä, miten paljon olet jo ehtinyt kärsimään. Jos poltat se kaikki menisi hukkaan. Ja kolmanneksi, sulle tulee todennäköisesti morkkis siitä.

Listaa voisi jatkaa, mutta nyt on kiire.
Edith

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kittys kirjoitti:
Edith kirjoitti:Vittu. Kertokaa mulle pari hyvää syytä olla ostamatta tupakkaa tänään.
Syö poRkkanaa!
Enkä! Suklaata, keksejä ja purkkaa oon jauhanut kyllä pienessä sievässä purukalustossani. Eikä niistäkään saa samoja kiksejä. Lisäksi tänäänkin joudun tapaamaan äitini. Ja varmaan kuulemaan taas kerran kaikki ne samat asiat, jotka olen kuullut jo parin viikon aikana päivittäisisssä toistuvissa puhelinsoitoissakin.

Pussailua voisin yrittää.
Edith

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nighthawk kirjoitti:Ensimmäinen tupakka pidemmän tauon jälkeen maistuu uskomattoman pahalta.
Joo, mutta se kolmas ois jo ihqumpaa...

Mut kiitoksii kaikille. Hyviä syitä, enimmäkseen.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Edith kirjoitti:Vittu. Kertokaa mulle pari hyvää syytä olla ostamatta tupakkaa tänään.
Se maksaa, laitat vain rahasi savuna ilmaan, et voita siinä mitään, paitsi ehkä pitkällä juoksulla keuhkosyövän, et tunne oloasi sen jälkeen yhtään paremmaksi, olet vain pettynyt itseesi kun repsahdit hyvin alkaneen lakon jälkeen...
Ok, laihoja selityksiä. Käy ostamassa ennemmin jotain hyvää ja vahvaa karkkia, joita voit imeskellä ko eniten ahdistaa. Keksi tekemistä käsillesi.
Tsemppiä!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kittys

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Edith kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Edith kirjoitti:Vittu. Kertokaa mulle pari hyvää syytä olla ostamatta tupakkaa tänään.
Syö poRkkanaa!
Enkä! Suklaata, keksejä ja purkkaa oon jauhanut kyllä pienessä sievässä purukalustossani. Eikä niistäkään saa samoja kiksejä. Lisäksi tänäänkin joudun tapaamaan äitini. Ja varmaan kuulemaan taas kerran kaikki ne samat asiat, jotka olen kuullut jo parin viikon aikana päivittäisisssä toistuvissa puhelinsoitoissakin.

Pussailua voisin yrittää.
Joo, pussailua.. Tai syöt kyntes, jos sulla niitä on. Mä huomaan itessäni ärsyttävän piirteen; kun ketuttaa, mulla menee sormi suuhun :pikkugee: .Tissiäki ois kiveNpi lutkuttaa :wink: .
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kittys kirjoitti:[ Mä huomaan itessäni ärsyttävän piirteen; kun ketuttaa, mulla menee sormi suuhun
Ei kuitenkaan perseeseen?
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Kittys kirjoitti:[ Mä huomaan itessäni ärsyttävän piirteen; kun ketuttaa, mulla menee sormi suuhun
Ei kuitenkaan perseeseen?
Ekana se käy pepussa sitten nenukassa ja sitten suuhun, luonnollisesti :wink:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti: Pussailua voisin yrittää.
Mä pussaisin sua tervaisenakin!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kittys

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Kittys kirjoitti:[ Mä huomaan itessäni ärsyttävän piirteen; kun ketuttaa, mulla menee sormi suuhun
Ei kuitenkaan perseeseen?
Ekana se käy pepussa sitten nenukassa ja sitten suuhun, luonnollisesti :wink:
Hah. Ite oot! :lol:

Sitäpaitti, mun sormi uppoo vaan mun piNppaan. Korkeintaan.. jos sinnekään. Nih.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

humpspumps. enaa tunti ja kotio
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Edith

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ann kirjoitti:
Mä pussaisin sua tervaisenakin!
:h: Salainen kohtaaminen illalla Semifinalissa?

Mutta koht' sillään pitää lähteä mm. äitiä morjenstamaan. Muistaakseni olen sopinut shakkikerhon kokoontumisen luokseni puoli kahdeksaksi illalla. Joo. Aiheeseen liittyviä viestejä otetaan vastaan enää puhelimitse.
Turbohaltija

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Vittu. Kertokaa mulle pari hyvää syytä olla ostamatta tupakkaa tänään.
Voit käyttää senkin rahan drinksun ostoon illalla?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti: Salainen kohtaaminen illalla Semifinalissa?
Ahaa.. Teillä on joku siikret rendevuuz.

Kaik rahat on män jouluklapeihin. Ei voi siis toteuttaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos vaikka työpäivän päätteeksi menisi leffaan. Se olis sitten Kiss Kiss, Bang Bang tai Lord of War klo 18.15.

Suraa? Ilmoittautumiset pian, varaan liput etukäteen.
Pikku-Akka

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mullapa on tänään kampaaja. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikku-Akka kirjoitti:Mullapa on tänään kampaaja. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Kalju toimii aina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pikku-Akka

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Bluntly kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Mullapa on tänään kampaaja. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Kalju toimii aina.
:shock: Ei mulla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta! Tulin sujuvasti 2 ja 1/2 tuntii myöhässä töihin, haittaax?
No kuules, aika orpo oli kun ei nähnyt Dumarin perinteistä "eka TPK"- kiekaisua aamutuimaan! :( Meinas perusluottamus elämään jo järkkyä!
Yhtiömme pahoittelee tapahtunutta, kännykän herätyskello VS. 4 promillea ja lopputulos oli just tuo EKA-TPK-tittelin menetys.

edit: äsken oli sellainen "kuuma keikka", jota oli arvottu eilisillasta saakka, että suoritammeko sen vai ei. KrapulaDumis sitten nohevasti muotoili asiakkeelle että "EI TEHDÄ", se siitä ja toivottavasti ei kuulu jälkikäteen asiasta :roll:
Kuuluu jälkitilaan, ei voi tietää etukäteen jääkö jälki käteen.
Jos joku etsii saunaa keskustasta vuokrattavaksi, suosittelen hullua kukkoa, se halpa 15 eeroa per lärvätsalo, mutta 3 kerrosta maan alla, missä maanpinta sitten onkaan Helsingissä? :?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin