Keski(sormi)viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kettu, heräis nyt tuo perhe että pääsis sinne postiin ja hakemaan viimoset lahjat :tiistai:

APUA! Mun pitää keksiä vielä jotain miun miehelle, mutku en KEKSI! Ehdottivat yhtä pleikkari-peliä, mutta se menee jo yli budjetin...Jotain pientä ja tarpeellista. Voihan perskeles, ku on pää tyhjä, ja aika ja rahat lopussa...
Terrorizer

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

Kuva saa nähdä mitä tästäkin päivästä tulee :x
Storytuuli

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

cardic kirjoitti:eka TPK!
Kukkuu! Se olin kyl mä, vaikken tajunnut, et viikonpäiväketjuissa siitä ilmoitellaan:) Jatkossa teillä ei o kyl kellään mitään mahiksia viedä tätä paalupaikkaa, koska oon aina mestoilla jo viimeistään kuudelta :krooh:

Paska uutispäivä. Julio Iglesiasin gynekologi faija on kuollut 90-vuotiaana. Mahtavaa.
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Storytuuli kirjoitti: Paska uutispäivä. Julio Iglesiasin gynekologi faija on kuollut 90-vuotiaana. Mahtavaa.
Mä luin että Julio Iglesiasin gynekologi on kuollut 90-vuotiaana :lol:
Terrorizer

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

Julio Iglesias = Pillumagneetti? saa nähdä mitäköhän pojasta tulee vielä
Kid

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Joko se on keskiviikko? Hitto et aika menee taas nopeesti. Tänään suunnitelmissa tehdä vikat joulukortit ja postittaa ne, käydä hakee äitin kengät jostain hevonkuusesta korjauksesta ja tietty mennä salille rehkimään. Kaks ekaa on pakko tehdä, vikan jos huvittaa. Nyt ei huvittais.
Aamukahvia keitteleen...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ylösnousemus ja jumppaus suoritettu. Sitten kahvia isoja mukillisia kiitos, ja sanomalehti. Pakatakin pitäis loppuun.. Järkyttävän painava laukku tulee, ostin vielä tyhmyyksissäni Enkelit ja demonit kuvitetun laitoksen siskolle lahjaksi.. painaa noin yheksän kiloo sekin jo pelkästään siellä :roll: Mulla on täällä lämpimämpää kuin aasilla näämmä, vain 17 astetta paks..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

pikkujoulusauna, heikossa hapessa töissä..
v'h'ks oksuttaa?
poistun..
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta! Tulin sujuvasti 2 ja 1/2 tuntii myöhässä töihin, haittaax?
Oli eilen konsernin kinkerit ja siellähän Dumis oli sujuvasti puhumassa smalltakkia asiakkaiden kanssa, tai sitten vain dogasin ilmaisia viinoja :D

Herätys oli kun duunikaveri soitti 9.20 että nyt saa jo tulla töihin, oli taas jäänyt herätyskellot vetämättä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Lailailai, ens viikko lomaa ja saan päättää teenkö sen sisään vai otanko palkattomana. Koko kevät tosin aikaa päättää, ou jee!

Miksi mä menen nykyään aina vasta kahdelta nukkumaan, herään koomassa kasilta ja toppaan itseni, juoksen töihin. Töissä sitten värkkään naamaa kuntoon ja syön aamupuuron, säästyy aikaa mutta ärsyttävää tämmönen säntäily. Ensi vuonna lupaan herätä joka aamu jo puoli kasilta!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:Tänään taidan itse jo eilen tervehtyneenä hiipiä Stockalle ja vingutella vielä vähän korttia, miehen syrra (ihanine silikonitisseineen) tulee huomenna Suomeen ja pitäis keksiä joku lahja.
Miksi sillä on silikonit? Onko se ihan järkevä? Onko sillä silikonit työn takia? Onko ne muhkuraiset ja kovettuneet? Sojottavatko ilmaan, kun se makaa selällään? Missä maassa se asuu? Aiotko ostaa joululahjan hänelle vai hänen tisseilleen?

Olen täynnä kysymyksiä ja ennakkoluuloja.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olen ollut koko tämän viikon suht huonolla tuulella, mikä johtunee siitä, että yritin puolittaa 10 mg Cipramil-annoksen. Ei hyvä idea. Musta on tuntunut samalta kuin lapsesta, jonka pitää pukea kurahaalarit ylle eli hankalalta ja vittuuntuneelta. Aamulla myös ärsytti, kun mun mielestä metrossa oli rumia ihmisiä (vaikka olen useimmiten sitä mieltä, että rumia ihmisiä ei olekaan). Etenkin mua ärsytti yksi naismainen pitkä mies, jolla oli pitkät ripset.

Näin kyllä työmatkalla ehkä kauneimman pikkumiehen pitkään aikaan. Se oli kyllä ehkä 16, mutta pieni, hoikka ja tumma ja sillä oli isot kauniit silmät. Ehkä joku Kallion taidelukion pikkuoppilas. Ehkä menen keväällä katsomaan, pääsiskö se jo ylioppilaaksi. Heh.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta! Tulin sujuvasti 2 ja 1/2 tuntii myöhässä töihin, haittaax?
No kuules, aika orpo oli kun ei nähnyt Dumarin perinteistä "eka TPK"- kiekaisua aamutuimaan! :( Meinas perusluottamus elämään jo järkkyä!

Uutisia kansankynttilöiden maailmasta: Kävin työhaastattelussa. Ihan kivasti meni, vieläpä oman alan opetusta. Mutta kollegat siinä paikassa taitaa olla vähän liian hihhuleita mun makuun... Tai saa nähdä nyt. Humanistille ei toisaalta ole mikään inhimillinen vierasta. Jos pärjään ateistien ja agnostikkojen seurassa, miksipä en hihhuleidenkin.
Turbohaltija

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti: Aamulla myös ärsytti, kun mun mielestä metrossa oli rumia ihmisiä (vaikka olen useimmiten sitä mieltä, että rumia ihmisiä ei olekaan). Etenkin mua ärsytti yksi naismainen pitkä mies, jolla oli pitkät ripset.
Mutta tuohan on ihan normaalia. Yksi vähemmän sosiaalinen kaverini kertoi kerran vittuuntuneensa totaalisesti ihmisten paljouteen ympärillään. Mutta sitten se oli saanut päähänsä, että hei, sadan vuoden päästä noi on kaikki ihan vitun kuolleita! Ja kuulemma taas oli hymyilyttänyt.
:twisted:
Dumari

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:
Edit: En ookkaan. Jotenkin huijas, kun Dumis ei ollut vielä huutanut omaa sijoitustaan. Sillä taisi olla rankat pikkujoulut eilen.
Joo, tänään olin vika Teepeekoo, oli kyl kivat joulut eilen, nyt on taas flunssa aika kova... Kiinnostaa muuten aivan kybällä olla töissä.
hebuli

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vai että vuoden lyhyin päivä? Hieno homma, pitääpä ilmoittaa pomolle että olen tänään vain neljä tuntia töissä, ettei vaan mene ylitöiksi näin lyhyenä päivänä.

Muka jouluvalmisteluja. Kaikki lahjat ostettu eilen yhdellä käynnillä keskustassa, toki eri kaupoista. Väkeä oli kuin pipoa vaikka lintsasin töistä päivällä. En halua ajatella miten paljon siellä olisi ollut väkeä työajan jälkeen.
Dumari

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Turbohaltija kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta! Tulin sujuvasti 2 ja 1/2 tuntii myöhässä töihin, haittaax?
No kuules, aika orpo oli kun ei nähnyt Dumarin perinteistä "eka TPK"- kiekaisua aamutuimaan! :( Meinas perusluottamus elämään jo järkkyä!
Yhtiömme pahoittelee tapahtunutta, kännykän herätyskello VS. 4 promillea ja lopputulos oli just tuo EKA-TPK-tittelin menetys.

edit: äsken oli sellainen "kuuma keikka", jota oli arvottu eilisillasta saakka, että suoritammeko sen vai ei. KrapulaDumis sitten nohevasti muotoili asiakkeelle että "EI TEHDÄ", se siitä ja toivottavasti ei kuulu jälkikäteen asiasta :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mähän kohta myöhästyn junasta, ku tässä vaan jumin. Täytyy kyllä alkaa raahautuun tästä. Lämpötilakin on mukavasti noussut -16,7 asteeseen.. Jaa-ah, vajaa seitsemän tunnin päästä avaan kotioven, hoh hoh.
Starflare

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Synttärit riepoo, kaikki pahuksen sukulaiset haluavat tunkea kylään tai sitten niiden luona pitää käydä :( .
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Onpas hauskaa lukea kityläisten sänkyhurvitteluista, mulla kun tuo elämänosa kumisee tyhjyyttään. Ääh, ehkä mä sitten olinkin jo selibaatin tarpeessa, vaikka ikinä oikein osannut sellaisessa pitäytyä.. :mrgreen:

No mutta joo, jos on kerran vuoden lyhyin päivä, onkin varmaan sitten jo korkea aika siirtyä ulkoilemaan piskien kanssa. Aamupv kun on kulunut kämppää metsästäessä ja duuni-ilmoja lukiessa. Äh ja Pyh, eihän tän näin pitänyt mennä! :evil:

*menee puhaltelemaan pilviä ulos*
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sympatiat puolellasi, Starflare... Tiedän tunteen.

Nyt yritän raahautua suihkuun ja sitten kauppaan, ostamaan joitain niille vieraille jotka tänään tulee. En edes tiedä kuinka monta.
Mutta on se toisaalta kivakin, koska tämä audienssi on tavallaan asunnon esittelyä varten, ja voin sivuuttaa tämän vanhenemiseni olankohautuksella. Toivottavasti. (Paitsi tietenkin omassa päässäni... Gaad)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti:Sympatiat puolellasi, Starflare... Tiedän tunteen.
:) Onneksi on jonkin sortin tauhkaa (lahjuksia) odotettavissa kuitenkin niin kestää tunkeilut ja utelut himpan helpommin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Aamulla myös ärsytti, kun mun mielestä metrossa oli rumia ihmisiä (vaikka olen useimmiten sitä mieltä, että rumia ihmisiä ei olekaan). Etenkin mua ärsytti yksi naismainen pitkä mies, jolla oli pitkät ripset.
Mutta tuohan on ihan normaalia. Yksi vähemmän sosiaalinen kaverini kertoi kerran vittuuntuneensa totaalisesti ihmisten paljouteen ympärillään. Mutta sitten se oli saanut päähänsä, että hei, sadan vuoden päästä noi on kaikki ihan vitun kuolleita! Ja kuulemma taas oli hymyilyttänyt.
:twisted:
Täytyypä muistaa tuo. Kjeh kjeh.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti: :) Onneksi on jonkin sortin tauhkaa (lahjuksia) odotettavissa kuitenkin niin kestää tunkeilut ja utelut himpan helpommin.
Ja minä tyhmä kielsin tuomasta mitään, sanoin vaan, että jos on ylimääräisiä viherkasveja joita tahtovat eroon niin tuovat ne minulle. Tapan ne kuitenkin parissa viikossa, sen verran viherpeukalo olen :shock:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kylläpäs väsyttää. vois vaikka vetästä käteensä...
Vastaa Viestiin