Keski(sormi)viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

nih
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Martan postaukselle naureskellen (kutsuin myös mieheni nauramaan) menen nyt nukkumaan. Sauna teki hyvää ja glögikin. Nyt piparia jakamaan ---->

Ööt nussukat.
Edith

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kari Peitsamo -keskiviikko! Katsokaa ketju miittiosiosta tai tulkaa muuten vain mukaan katsomaan & kuuntelemaan!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Voi skootteri...
No, tänään on sit se paskanvitunmarjanpäivä.
Keskiviikko.
Tuomaan päivä. Hyvä Tuomas joulun tuopi ja paha Nuutti pois viepi, vanha kansa tapasi sanoa.
Tänään on myös talvipäivänseisaus, päivä, joka on vuoden pimein, tai sitten päivä, jolloin valo alkaa voittamaan taas, riippuu siitä ollaanko positiivisia vai negatiivisia.
Vuoden pimein päivä, syntymäpäiväni. Päivä jolloin isäni 26 vuotta sitten oli tappamassa sonnia.

Hitto. Ahistaa. Eikä vain henkeä, vaikka yskinyt olenkin koko ajan.
Enkä edes pääse sen takia luovuttamaan verta, vaikka se oli suunnitelmani tälle päivälle. Widdu.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea Lillylle :h:
nokkaelain

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pipareita järsin kuuman mehun kanssa. Nuo ovat vaisujen pikkujoulujen ylijäämäpipareita - viimeistä viedään, kiitos niistä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Glögiä ja korppuja, naM.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nokkaelain kirjoitti:Pipareita järsin kuuman mehun kanssa. Nuo ovat vaisujen pikkujoulujen ylijäämäpipareita - viimeistä viedään, kiitos niistä.
Onko vaisuissa pikkujouluissa jaettu piparia? :shock:
Jösses.

Ja joo. Mä mitään piparia päässy vielä jakamaan ko ukko tuijottaa telkkaria. Pyh.

Uusi yritys --->
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 21.12.2005 0:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Sormiteluseksikeskiviikkokokoviikko? :shock:

Mä meen suihkuun ja nuq. Nih.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Go Ninni Go! (tyhymä ukko jos ei huoli)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LillyMunster kirjoitti:Go Ninni Go! (tyhymä ukko jos ei huoli)
Haha, huolii se, pakko kuulemma pysyy hereillä kun kohta alkaa kuulemma taas sen vapaapainit, eli Raw ja Smackdown (mä sille Raw:t ja Smackdownit ja vapaapainit näytän...)

Mut jos nyt ----->
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gaad. Edelleen täällä. Iskän kanssa videokeskustelua mesessä, tilasin itselleni uuden kaverin;http://www.leatherman.fi/web/index.php?id=260
Hmm. Tyttöhän ei lähde minnekään ilman kunnon kynsiviilaa :D
Tuskin maltan odottaa. Mietin vain, että olisiko se tarvinnut itselleen seuraksi vielä sen UK 4AA:n...
Jeah, kaite sitä pitäisi suoriutua nuq, kun tulee illalla vieraita pitkä liuta. Hitto hemmetti, en muista, että vanheneminen olisi koskaan aiemmin tuntunut näin kamalalta ja vastenmieliseltä. Luulin sitäpaitsi, että ikäkriisien aika on vasta myöhemmin.
Voi ei.

EDIT: Joo, ja vanhuus ei tule yksinään, muistin juuri, että en ole syönyt eilen mitään. Enkä sen puoleen tänäänkään. Ihmettelin vain kun maha murisi. Joo, ensin ruokaa ja sitten vasta nuq.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja slam »

jees... kohta hakemaan toista kuormaa... työsopimuksen loputtua voisi pitää vaikka kahden kuukauden loman. On meinaan sappeella pipekin uudessa paikassa ja nyt on jyrkkyyskulmaa tarpeeksi, aivan sairaan hienoa, toivottavasti myös pakkanen pysyy pitkään!, että lumtukset edityisi :)
Terrorizer

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

ei mitään uutta täältä päin, teetä juodaan ,katsotaan videoita, nettaillaan ,jne..

Kuva
Storytuuli

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Kaunista talviaamua!

10 min. ja "STT:n uutisia..." Ääni maassa. Glögiä naamaan.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

eka TPK!
hemmetin hienoo. varastosaldot heittaa haranpyllyy, joten meil ei oo komponenttei mita latoo. erittain kivaa, varsinki ku ois vaha kiire saada kamaa ulos
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Pikku-Akka

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta. Toinen TPK.
Tänään joululounas ja kukitus.. Työkavereille on muutamia lahjuksia mukana, lopettavat meillä tällä viikolla työt. Tulee ikävä. Kuvitelkaa, että työkavereita?!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

18 astetta pakkasta. Onneksi sisällä on lämmintä.

Edit: Ja vuoden lyhyin päivä! Meinasi ihan unohtua! Alamäki alkaa, nyt vain lasketellaan!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.

Voi miksi mä heräsin näin aikasin! Kamalan kylmäkin olis. Kuumaa kahvia ja vaatetta lisää niskaan.

Ärh, paaaaljon hommia vielä tänään, ja mä panikoin noista korteista. Onhan se nyt varma, että kun ne tänään vie, niin ne ehtii Jouluksi. Äh. Mä näin niistä painajaistakin :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aaaaaaaaaaaaaargh, väsyttää! Antakaa pannullinen kahvia. (Ootte te ennenki antanu..) Nyt kyl alkaa nää univelat painaa jo niin paljon, et ei mitään järkeä. Tänään kyllä nukun päiväunet. Ennenku edes harkitsen siívoamista ja pyykinpesua.
Oon ollu tällä viikolla niin lahopää, et unohtelen esimerkiks sipuleita kauppaan ja muuta mukavaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jeeeeee kuumeeton aamu pennulla! Suppovapaa-keskiviikko. Tänään taidan itse jo eilen tervehtyneenä hiipiä Stockalle ja vingutella vielä vähän korttia, miehen syrra (ihanine silikonitisseineen) tulee huomenna Suomeen ja pitäis keksiä joku lahja. Jospa ensin nauttis aamukuumaa, hottia ja akrobatiaa. Muksaa seksiviikkoa kaikille.
ninnithequeen

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Oon ollu tällä viikolla niin lahopää, et unohtelen esimerkiks sipuleita kauppaan ja muuta mukavaa.
Mä en tiedä, johtuuko tää väsymyksestä, mutta repesin :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hei, oonks mä eka TPK?

Edit: En ookkaan. Jotenkin huijas, kun Dumis ei ollut vielä huutanut omaa sijoitustaan. Sillä taisi olla rankat pikkujoulut eilen.
HoundDog

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Edith kirjoitti:Kari Peitsamo -keskiviikko! Katsokaa ketju miittiosiosta tai tulkaa muuten vain mukaan katsomaan & kuuntelemaan!
Tuo muuten itse asiassa vähän kiinnostais, mutta mutta. Siirtyminen paikalle, sisäänpääsy, kaikki ne juomat, siirtyminen pois... Ei taida budjetti kestää. Joudun valitsemaan ahdistuksen purkamisen liikunnalla. Ilmaista. Pitäkää toki hauskaa puolestani!
Faghag

Re: Keski(sormi)viikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hih, Geetzun silikooninata vai kälykö se on? *kikatteli* Mulla menee noi sukulaisuustittelit aina sekaisin.

Jesh, mamma pääsi jo eilen sitten kotiin illalla... olivat perkeleet säikäyttäneet maminkin.... mutta normaali proseduuri kuulemma on niissä tapauksissa, kun sydänfilmissä on jotakin häiriötä, antaa lääkitys sekä viedä ambulanssilla jatkotutkimuksiin. Joka tapauksessa, mamma sai lääkityksen ja sairaslomaa vuoden loppuun.... joutuu kuulemma tossa tammi-helmikuun vaihteessa, jos on parantunut, rasituskokeeseen. Mutta veli oli ollut ihana, laittanut kuulemma kaikki kynttilät palamaan, kun oli odotellut mamia kotiin... huolissammehan me kaikki olimme olleet, mamakin.

No nih, tässä on nussittu joka ikinen ilta ihmisten aikoihin ja menty sen jälkeen nukkumaan aikaisin... taitaa tämä kaamosaika painaa meitäkin kiimakaneja. Tänä aamuna kyllä tupsahti taas naimisen puolelle, kun oli nukkunut niin hyvät ja makeat yöunet. Kyllä mun pitää tunnustaa, että vaikka olen aina ollut viriili sinkkunakin, niin eniten mä olen seksiä saanut tässä suhteessani :-D

No mut anyways, tänään jakamaan lahjoja Itikseen ja mammaa tapaamaan ja illalla mennään nussun kanssa katsomaan karvaisen apinan seikkailuja ja tunne-elämän sotkuja á la King Kong.
Vastaa Viestiin