Don't tell Mama it's Thursday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kohta saunaan. Aion olla saunassa alasti.
ninnithequeen

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Reissu sukulaisiin ja kummiloihin tehty ja kiva nivaska lahjoja saatu mukaankin 8)

Mulle iski joulupaniikki. Mä pääsen huomenna klo 19 töistä, siitä pikaisesti Tätille käymään, ja siitä kotiin tunkemaan kinkkua uuniin. Jaiks. Laatikot teen sitten ilmeisesti aattoaamuna vasta. Jaiks. Ja huomiseen jäi imurointikin. Jaiks. *hengittää syvään ja koittaa rauhoittua*

Jotain positiivista, mun pitää pestä pyykkiä vasta Joulun jälkeen, ja pyykkiteline on TYHJÄ ja piilossa. Uskomatonta :ohyeah:

Eiliselle synttärisankarille Myöhäiset Onnittelut.
Nowaysis

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kittys kirjoitti: Tääl kuuluu vaan "Se sukeltaa, se sukeltaa.."
Kersat! :h:

Meidän työnantajapuoli kaivoi eilen kahvilassa nenäänsä aikuisten yrittäessä glögitellä sivistyneesti. Sanoin sille ettei saa kaivaa nenää. Se huusi: "Minä haluan kaivaa nenää!"

Ainakin poika tietää mitä tahtoo. Äetiinsä tullu, nuppulainen.
Starflare

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:Eiliselle synttärisankarille Myöhäiset Onnittelut.
Juhuu! :D Jo yhdeksän onnittelua!
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eiliselle synttärisankarille Myöhäiset Onnittelut.
Juhuu! :D Jo yhdeksän onnittelua!
10!
Onnea,Onnea,Onnea,Onnea,Onnea,Onnea,Onnea,Onnea,Onnea,Onnea!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dumari kirjoitti: 10!
Se on hyvä ikä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ann kirjoitti:
Dumari kirjoitti: 10!
Se on hyvä ikä.
Aika huoletonta aikaa oli kyllä.
Kittys

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Nowaysis kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Tääl kuuluu vaan "Se sukeltaa, se sukeltaa.."
Kersat! :h:

Meidän työnantajapuoli kaivoi eilen kahvilassa nenäänsä aikuisten yrittäessä glögitellä sivistyneesti. Sanoin sille ettei saa kaivaa nenää. Se huusi: "Minä haluan kaivaa nenää!"

Ainakin poika tietää mitä tahtoo. Äetiinsä tullu, nuppulainen.
:lol: Toi kääpiö just kopio musta, ku olin piäni. Tempperamenttii ja omaa tahtoo on ku pienes kylässä, helpommallakin välillä vois päästä. Haha, tost on hyviä nenänkaivelukuvia.. "Nokkaa ei saa kaivaa, jos joku näkee. Mieluiten vessassa, sielläkin se on ruma tapa. Käsienpesu täytyyy muistaa.." :doh:
aimohaiku

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti Kityläiset! :)

Joukossanne olen viihtynyt, varmaan tänne taas palaan. Kulunut syksy on opettanut minulle paljon asioita elämästä ja itsestäni. Minun on nyt jotenkin hyvä olla. Huomenna voi olla toisin. Asiat ja tapahtumat ovat sattumaa ja moniin asioihin, joita unettomina öinä murehtii, ei kuitenkaan loppujen lopuksi pysty itse vaikuttamaan. Siitä huolimatta, eläkää ja nauttikaa siitä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heräsin klo 15, olin hyvällä tuulella. Klo 17 olin valmis murhaamaan kaikki vastaantulevat, ellen jopa itseäni. 1,5 veen kikattava painiterapia toimi, ja mieli on paljon parempi. Tosin yhden kusipään voisin vetää vessasta alas, ja toivoa että se viemäriputki aukeaa vasta Delhissä. Haistakoon vittu.. :9mm:

Yötyökin kiinnostaa nyt ihan kybällä, ja vielä olis tän jälkeen yksi jäljellä. Onneksi jouluaaton saa viettää rakkaiden kanssa, mä en muuten tiedä mitä tekisin. Rintaa ahdistaa, silmät punaiset ja itku meinaa tulla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti:
Sinua on kaivattu shakkikerhossa. Aloitamme perinteisesti jokaisen kokoontumisen muistelemalla sinua ja taannoin ilmaisemaasi kiinnostusta silloin vielä perusteilla olevaa kerhoa kohtaan.
Nighthawk

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Muutaman tunnin yöunet viikosta toiseen eivät voi olla vaikuttamatta vireystilaan, nyt tiedostan sen itsekin. Eilen jäi ovi auki, tänään ikkuna. Asunnon lämpötila oli varmaan 0-2 asteen välillä, kun tulin kotia. Tuuletusikkunan läheisyydessä majapaikkaansa pitänyt kukka jäätyi pystyyn. Lehdet vain rutisivat kun koitin niitä.

Nyt viettämään hyvillä mielin koti-iltaa (kunhan lämpötila nousee sen verran, että untuvatakin voi ottaa päältä pois). Huomenna samanlainen, uuh, uuh!
ninnithequeen

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti: Tuuletusikkunan läheisyydessä majapaikkaansa pitänyt kukka jäätyi pystyyn. Lehdet vain rutisivat kun koitin niitä.
Eijeijeijeiii!!!! :cry:
Nighthawk

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti: Tuuletusikkunan läheisyydessä majapaikkaansa pitänyt kukka jäätyi pystyyn. Lehdet vain rutisivat kun koitin niitä.
Eijeijeijeiii!!!! :cry:
Kyllä muakin harmittaa, mutta en lannistu P**rle. Ostan uudet tilalle. Ei se voi olla niin vaikeata.

Siinä ne nyt ovat, veljekset kuin ilvekset. Vasemmanpuoleinen jäätyi pystyyn, oikeanpuoleinen kuihtui.

http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=1184
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Elppis kirjoitti:

Vointeja, jaksamista ja kaikkea tää toivottelis

*hali* ! :paijaa:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustaenkeli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:

Vointeja, jaksamista ja kaikkea tää toivottelis

*hali* ! :paijaa:
Kiitos :h: Ja ihan vain varmistukseksi: kyseessä ei ole oma kulta.
The great club outshines the individual, always and forever.
SnapaHead

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Yönmustaritari kirjoitti: Vanha viisaus, syöt kilon niin lihot kaksi kannattaa pitää mielessä
Mielenkiintoinen vanha viisaus. Viimeksi kun fyysikan kanssa olin missään tekemisissä niin sieltä jäi sellainen olo ettei aine voi tuplata massaansa muuttaessaan muotoaan. Joku fiksu voisi selvittää tuon mekanismin kuinka kilo muuttuu kahdeksi zup! vain ja soveltaa sitä vaikka tähän 50€ seteliin taskussani.
Vastaa Viestiin