Don't tell Mama it's Thursday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chap kirjoitti:No mitä tapahtui kun teit noin? Pikanäppäinkomentojen sijaan voit yrittää käyttää valikkojen kautta kopiointia ja liittämistä siltä varalta, että olet kaatanut kahvia näppiksellä ja joku näppäin ei toimi.
Ilmaisin itseäni väärin... Siis kopipaste toimii, mutta en saa wordissa muokattua taulukkoa pois. Tai siis haluaisin päästä lisäilemään ja muokkailemaan tekstiä, poistaa solut, saada tekstin ns. yhteen pötköön mutta siinä en onnistu. Saattaapi olla ihan simppeli juttu, jota en vaan huomaa nyt.
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bigmama kirjoitti:Tuol käyttäjälistassa on aika paljon haamujengiä.
Who you gonna call? Ghostbusters! Aazin automaattiuzi hoitaa ne joskus ehkä puis.

Laskujen mukaan: TOKA TPK! (home officet voi vetää sit omaa skaban). Prkl,kun on sitkeessä tuo flunssa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kolmas TPK!
Huomenta. Töissä on glögitarjoilu, heti aamusta. Parhaus. Tosin sehän on tietty niin kuumaaa, et jos ootan vielä kauanki jäähtymistä, ni työt jää väliin...
Ainiin, siivoaminen on muuten hullujen hommaa. Sitten kun oon rikkaissa naimisissa en enää ikinä pese itse lattioita.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pikku-Akka

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Töissä. (neljäs) Ei lähtenyt eilen koko tukka, vähän vaan silputtiin 8) . Omasta mielestäni ainakin tuli hieno. Mies ei tainnu huomata muutosta vaikka kuskasi mut kampaajalle ja takaisin :twisted:
Bigmama

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

sipsi kirjoitti:Ainiin, siivoaminen on muuten hullujen hommaa. Sitten kun oon rikkaissa naimisissa en enää ikinä pese itse lattioita.
Olisko sillä rikkaalla jokin veli tai isä tai yhtiökumppani joka haluaisi antaa mulle myös "siivottoman" elämän?
Yönmustaritari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:
Chap kirjoitti:No mitä tapahtui kun teit noin? Pikanäppäinkomentojen sijaan voit yrittää käyttää valikkojen kautta kopiointia ja liittämistä siltä varalta, että olet kaatanut kahvia näppiksellä ja joku näppäin ei toimi.
Ilmaisin itseäni väärin... Siis kopipaste toimii, mutta en saa wordissa muokattua taulukkoa pois. Tai siis haluaisin päästä lisäilemään ja muokkailemaan tekstiä, poistaa solut, saada tekstin ns. yhteen pötköön mutta siinä en onnistu. Saattaapi olla ihan simppeli juttu, jota en vaan huomaa nyt.
Täh. Siis jos olet liittänyt taulukon dokumenttiin niin slilloinhan pitäsi tuplaklikin riittää. Tällöin pitäisi excel aueta siihen itse dokumentin sisään.

Tiedot saattaa tosin olla vanhentuneita, koska mä olen jos aikoja sitten siirtynyt word-ja notepadiin.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Haamenta.

Vaikka siellä onkin kelit lauhtunut -6 asteeseen, ulosmeneminen kylpytakissa on sittenkin kylmää :roll:

Kahvia naamaan ka kauppaan....
:swirl:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vapaapäivä, jonka aikana pitäisi muuttaa tilanne "0 %:a lahjoista hankittu" lähemmäksi 100 %:n tulostavoitetta. Olosuhteet eivät ole suosiolliset, sillä mittari näyttää miinus kymmentä, mikä muuttaa helposti ostosretken helvetilliseksi palelemisen ja hikoilemisen vuoropuheluksi, jonka loppuvaiheessa olen varmis lynkkaamaan P. Punakuonon ja kaikki tontut.

Aamuherätys on ollut pitkäkestoinen ja monivaiheinen. Pupsin "ajoissa töihin" -kampanja oli ottanut käyttöön monimuotoiset kidutusvälineet. Projekti alkoi siten, että seiskan aikaan Käärmeen terraarioon rävähti ennalta ajastettu valaistus, minkä herra aamuvirkku tosin heti sammutti (etäisyys nukkumispisteen ja terraarion välillä on noin metri). Pian sen jälkeen siirryttiin kännykkäherätyksen torkkunappulan käyttöön ja jatkettiin itsekidutusta n. puoli yhdeksään. Huomautettakoon vielä, että kännykän herätysääneksi (ja soittoääneksi) herra on nauhoittanut koirani murinaa...

Kaikesta huolimatta. :h:
Don't Panic!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Mojo »

nexie kirjoitti:Käärmeen
Hei... mäkin haluan. Mikä käärme? Oliko kallis? Mistä voi ostaa? Mista hankkia terraario? Meneekö kalliiksi jos se syö rotan päivässä? Mistä hankkia ne rotat/ruuat?

Kerrokerrokerro!!!111!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mojo kirjoitti:
nexie kirjoitti:Käärmeen
Hei... mäkin haluan. Mikä käärme? Oliko kallis? Mistä voi ostaa? Mista hankkia terraario? Meneekö kalliiksi jos se syö rotan päivässä? Mistä hankkia ne rotat/ruuat?

Kerrokerrokerro!!!111!
Käärme ei ole mun, vaan tuon paremman puoliskan, joten vastaukset eivät ole hallussani. Sen verran mutu-heittoa, että ainakin tämän käärmeen ruokailutahti on n. hiiri per viikko ja terraario on varsin massiivisen kokoinen. Otus on kyllä oikein sievä :D

edit: nettihän toki auttaa. Käväise esim. osoitteissa herppi.net ja faunatar.fi
Viimeksi muokannut nexie, 22.12.2005 9:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don't Panic!
Kid

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Tänään suunnitelmissa siivousta. Tosin ei omassa kodissa vaan kilttinä tyttönä meen äitille tekeen joulusiivouksen. Vähän niinku osana joululahjaa. Sen jälkeen hakee kummityttöä :h: tarhasta ja hetki leikkimistä. Sen jälkeen pitäis raahautua vielä kaupungille metsästää vikat lahjat. Onneks on selvät suunnitelmat, että mitä ja mistä. Illalla ois vielä pyykkitupa.
Eli äksönii koko päivä täynnä. :hep:
Enthu

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Plöp... kaksi yötä jouluun,enää pitäis lapsuudenkodin lattiat pestä
(ehkä äippä pesee ite),viimeset kirjat pitäis saada tungettua kirjahyllyyn
ApUvA... porukoiden hyllyistä loppuu kohta tila.Ehkä niiden ois viisainta
olla toivomatta kirjoja mutta siinä se vika suku ostaa aina :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja aasi »

-20 astetta pakkasta. Siitä suomalainen tykkää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään ei kyllä aamulla tuntunut ilma yhtään kylmältä? Outoa. Olen kävellyt koko aamun kuin kalkkuna ja kitannut hulluna kahvia. Vielä 2,5 tuntia töitä ja sit alkaa LOMA. Mennään ostamaan ponille hiihtoratsastusvaljaat, jotta saadaan välipäiville vähän äksöniä. Aion ottaa Elpan hiihtäjäksi :D
slam

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja slam »

Nyt päätän sen, että lepään 2 kuukautta työttömänä kevät talvella. Ja yritän päästä lajittelukeskukseen, vaikka kerääjäksi, mutta tällaisen 24-9 työvuoron lopetan... se on varma.

vittu yksi sälli paiskoo samassa firmassa 4-12... arvaa vituttiko kuulla moinen aika ... sopisi itselle, kun muna haaroihin... vitun. vittu


Sappeen PIPe on uudEESSA PAIKASSA vittu sinne! helmikuull ja maaliskuulla... aioin lomailla, vaikka ne kuukaudet::
Enthu

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Enthu »

slam kirjoitti:Nyt päätän sen, että lepään 2 kuukautta työttömänä kevät talvella. Ja yritän päästä lajittelukeskukseen, vaikka kerääjäksi, mutta tällaisen 24-9 työvuoron lopetan... se on varma.
Työttömänä ei ole helppoa...sitten pitää ilmoittautua virallisesti työkkärissä
työttömäksi työnhakijaksi.Kelalta ei tipu työttömyysturvaa ellei täytä jokaiselta päivältä "työtön,työtön,työtön" ilmoitusta vähemmästäkin menee itsetunto nollille nimim ko ilmoitusta täyttänyt elämänsä aikana 3,5 vuotta.
Eikä se mitään herkkua ole,rahasta aina pulaa/puutetta aina joutuu pummimaan porukoilta&kavereilta ylimääräistä laskuihin&menoihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:Nyt päätän sen, että lepään 2 kuukautta työttömänä kevät talvella. Ja yritän päästä lajittelukeskukseen, vaikka kerääjäksi, mutta tällaisen 24-9 työvuoron lopetan... se on varma.

Sappeen PIPe on uudEESSA PAIKASSA vittu sinne! helmikuull ja maaliskuulla... aioin lomailla, vaikka ne kuukaudet
Tämä kuulostaa hyvältä ja oikealta ratkaisulta, mitä noita sinun kirjoituksia on katsellut. Etköhän sinä ole sen verran tiennannutkin noissa yöhommissa, että sen puolesta ei tule onkelmaa. Kahden kuukauden akkujen latauksen ja lomailun jälkeen sitä katsoo maailmaa ihan eri silmin. Kyllä töitä aina tekevälle löytyy, auto- ja kuljetusalaltakin.

Mutta pidät nyt sitten kiinni tuosta päätöksestä kanssa, etkä suostu enää jatkamaan siellä nykyisessä paskapaikassasi paskana olevilla autoilla. Tsemppiä Murunen!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:-20 astetta pakkasta. Siitä suomalainen tykkää.
No mutta pari vuotta sitten tuli käveltyä pari viikkoa töihin kunnon tuulessa lähemmäs 40 asteen pakkasessa. Ja työpäivä piti aloittaa liruttamalla käsiä vartti kuuman vesihanan alla. Eihän tää nyt ole mitään, mielummin pakkasta kuin loskaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Valvomiset ja nukkumiset viime yönä ehkä fifty/sixty.. No, nyt on ylös päästy jotenkuten, ja kahvia vois ruveta keitteleen, ja Hämeen Sanomia vaihteeks lueskeleen. Tyypit on hävinny töihinsä, mulla talo vallassa. Mitähän keksis..
ninnithequeen

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tehdään joululahjakierros Espoossa.
Kuin myös. Minne päin te meinasitte suunnata? :)
Olariin, ja Soukassa muutamaankin paikkaan. Huomenna käydään vielä Espoon Keskuksessa. Mä varmaan hipelöin koko illan kaikkia saamiamme (Nitskun saamia) paketteja :twisted: Löysin myös miehen ostamat paketit, mutta se on kuulemma järjestellyt ne niin, että näkee heti jos olen koskenut. Pyh.

Mun pitää tässä aamulla vielä muutama paketti paketoida, kun lahjanaru unohtui jonnekin...

Nyt kahvia ja paljon. Oon aivastellut ja niistänyt koko aamun. Millos tää räkätauti oikein lähtee pois?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Noooin.

Viimeiset jouluklappenit naamioitu paperilla ja siskolle ostettu uus viinipullo eilen juodun tilalle :oops: (piti katos varmistaa et se on hyvää)
Lisäksi mukaan tarttui biffejä ja muuta sapuskaa pyhiksi sekä pullon tapsaa notta ei tarvi ihan pelkkää mehuklökiä joulupäiväiltana nauttia.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja slam »

saamari ruokaa, tuokaa. XD

Pitäis varmaan viettää joulu poissa netistä... hmm. Tavoitetta!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mittarissa -15. Ei huono ollenkaan. :)

Äiti kertoi eilen avanneensa illalla joululahjansa.
Minun pakettini kohdalla olivat lapset vähän ihmetelleet.... :oops:

Tänään leipomista: pipareita ja torttuja ainaski.
Serkut siivoilee.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:
slam kirjoitti:Nyt päätän sen, että lepään 2 kuukautta työttömänä kevät talvella. Ja yritän päästä lajittelukeskukseen, vaikka kerääjäksi, mutta tällaisen 24-9 työvuoron lopetan... se on varma.

Sappeen PIPe on uudEESSA PAIKASSA vittu sinne! helmikuull ja maaliskuulla... aioin lomailla, vaikka ne kuukaudet
Tämä kuulostaa hyvältä ja oikealta ratkaisulta, mitä noita sinun kirjoituksia on katsellut. Etköhän sinä ole sen verran tiennannutkin noissa yöhommissa, että sen puolesta ei tule onkelmaa. Kahden kuukauden akkujen latauksen ja lomailun jälkeen sitä katsoo maailmaa ihan eri silmin. Kyllä töitä aina tekevälle löytyy, auto- ja kuljetusalaltakin.

Mutta pidät nyt sitten kiinni tuosta päätöksestä kanssa, etkä suostu enää jatkamaan siellä nykyisessä paskapaikassasi paskana olevilla autoilla. Tsemppiä Murunen!
jep... aioin pitää loman... haluaisin aloittaa sen aiemmin... hmm. saiskohan sen sairasloman väsymykseen... (ei kehtaa sopimusta rikkoa, ilman pätevää syytä) kyl tuossa puolessa vuodessa ajoi itsensä aika loppuun, kun teki myös viikon loput :P
slam

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:
Äiti kertoi eilen avanneensa illalla joululahjansa.
Minun pakettini kohdalla olivat lapset vähän ihmetelleet.... :oops:
mitäs löytyi?
Vastaa Viestiin