Don't tell Mama it's Thursday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitäs tänään? Kiusaan teitä koko yön töistäkäsin :P
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tehdään joululahjakierros Espoossa. Ja siivoilua ja pyykkäystä tietysti.

Mä just täällä käkättelen täällä kun paketoin taas ihan omaan tyyliini noita puketteja.
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppa: tänään on TORSTAI! :perse:
Taasko se viikonloppu hyökkkii sieltä.. huoh..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Päivitin taas hiustyylini vastaamaan palstan yleistä ihannetta. Tosin joulun ja talven kunniaksi jätin tällä kertaa pari milliä hiusta.

Mun pitäis vielä pakata joulureissua varten ja paketoida lahjat. Ei pysty eikä jaksa. Ajattelin huomenna lähteä ajoissa töistä eli virallisen työajan päättyessä, en kahta tuntia sen jälkeen. Luojan kiitos työpaikan ostosvapaaperinteestä, perjantaina pääsen jo kahdeltatoista. Ehkä mä saan kaikki tavarat ja lahjat kasaan ja mahtumaan johonkin kassiin ja ehdin perjantaina siihen bussiin, mihin olen paikan itselleni varannut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Työt on tehty. Paska homma, mutta tulipahan tehtyä! Meni vain 11,5 tuntia tänään. Ja sitten onkin 11 päivää vapautta tiedossa. Vähänkö ihanaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alanpa olla jo selvä, voisi sen kunniaksi mennä nukkumaan..tai ei..
Tänään ehkä uimasilleen ja sitten perjantai "normi" päivä tsäbäämään, kun on sairauen ja humalahakuisuuden takia otettu löysiä..
Viimeksi muokannut Niba, 22.12.2005 0:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Nighthawk

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Iltapäivällä tuli sen verran kiire lähtö, että olin näköjään jättänyt ulko-oven auki. Vaikka avoimien ovien päivä kesti n. 10 tuntia, ei asunnosta ollut hävinnyt mitään tai sitten kukaan ei löytänyt arvotavaraa tämän hävityksen keskeltä. Jos ei muuta, niin ainakin luottamus naapureihin kasvoi..
HoundDog

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Miten se muuten on? Siis esimerkiksi uimahallien aukioloajat noin perjantaina. Onkos niissä odotettavissa jotain poikkeusaikatauluja? Oman kunnan nettisivut menneet juuri uusiksi eikä sieltä mitään infoa löytynyt. Onkos mitään hajua? Saahan tuon selville huomenna puhelimellakin, tosin jos tiedätte jotain... Ajattelin vain - siis olen hereillä.
Kittys

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kotiuduttu turvallisesti. Jos nauru pidentää ikää, tää ei koskaan kuole.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitä tapaturma-asemalla voi tapahtua klo 03.20?

JOULULAULUJA ja VIRSIÄ! :shock: Mitä vittua?! Jengi istuu kahvihuoneessa, juo glögiä ja veisaavat keskenään :roll:

Mulla on tylsää täällä, pitäiskö mennä vetäsemään joku hyvä biisi :D Radiosta tulee vaan Creed:n kaltaista kakkaa ja nukuttais kun unohdin ottaa päikkärit normaaliheräämisen lisäksi.

Enää 3h töitä, sitten lähden kultsin viekkuun nukkumaan. Paree ois tarjota kainaloa, muuten ei saa pesää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Elppis kirjoitti:Mitäs tänään?
Kiva kun kysyit! Ekaks ajattelin nukuksia vähän, sitten jotain muuta. Mitäs sinä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltija kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mitäs tänään?
Mitäs sinä?
Ajattelin käydä klo 7 jälkeen kaupassa, mennä kotiin nukkumaan. Herätä, keittää kahvit, käydä suihkussa, ja tehdä ruuan. Jos hyvin käy, saan otettua pienet nokoset illalla, kunnes pitää taas lähteä töihin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mitäs tänään.. Ei ainakaan näköjään sitä mitä pitäisi, siis unta. Pirulainen, vähiin jää sitten näköjään unet tältäkin yöltä. Kummitustyttö saapuu luokseni aamulla klo 07:45 ja täällä mä vaan edelleen valvon. Olisi ehkäpä viisaampaa uinua jo. Nooh, otan sitten sen kanssa tunnin tai parin päikkärit siinä kahentoista pintaan :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Nowaysis

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

nowaviuvetimanttiponilla oli ihan huippuihquilta. oltiin kyl vähän känäs mut tanssiminen on parhautta!<3 tehtiin myös lumienkuloita, vasta jälkikäteen huomattiin et puistossa voi olla myös koirankakkaa. ikuistettiin noi silti, harmi ettei n90 ollu saatavilla!11 no huonommallakin onnistuil, tuloksiin perehdytään huomenna. puspus erittäin rakkaudellista mussuuttttt!1 pished!1

(varmaan eka känniviesti)
et voi sit
[del] aanykk aamulla ;D jos jaksasa, tuskin jaksaa :D

(enkä salettiin piosta tätä!1)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja cardic »

eka TPK. jee, tanaan saa hakee auton korjaamolta. toivottavasti se on myos korjattu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Faghag

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hih, huomenta :)

Herätty klo 5 johtuen närästyksestä, jonka aiheutti joku ällö rommirusinaglögi sekä ruoassa ollut raaka punasipuli. Menipä varhainen aamu sitten kahvitteluksi ja Kityilyksi. Palsta onkin taas tarjonnut naurunaiheita ja ilon pitoa :-D

Tulipa eilen ennen King Kong-elokuvaan käytyä katsomassa myös tuo Kalsarikunta-näyttely. Hauska humoristinen pläjäys, suosittelen:

http://www.taidemuseo.hel.fi/suomi/tenn ... muoti.html

Samalla rahalla sai katsella myös Tony Ouslerin videotaidetta ja installaatioita, mutta sen näyttelyn kävelin nopeasti ohitse. Ainoastaan yksi teos pysäytti, mutta koin tuon pysähdyksen aikana myös suurta ahdistusta, joten kävelin vielä nopeammin teoksen luota pois.

Tätä yhtä juttua jaksan ihmetellä aina: Miksi kuvataiteilijat kuvittelevat, että on kiinnostavaa mennä näyttelyyn katsomaan ahdistavia teoksia? Miksi pitää ilmaista vaikeita asioita rumalla tavalla niin, että tulee vieläkin huonompi olo? Tärkeintä olisi kai herättää ajatuksia ja ahaa-elämyksiä, mutta ovatkohan he ikinä kuulleet siitä, että ihminen pyrkii kaikin tavoin suojelemaan henkistä hyvinvointiaan turhaa ahdistusta herättävältä informaatiolta. Sen takia viihde onkin niin suosittua....

Taiteilijat yliarvioivat ihmisiä sen perusteella, että olettavat muita kiinnostavan heidän henkilökohtaiset tiedostamistrippinsä... Itse suhtaudun epäluuloisesti sellaiseen kuvalliseen ilmaisuun perustuvaan taiteeseen, jonka pitää selittää itseään paksun manuaalikirjan avulla.

Tänään vuorossa ruumiinkulttuuria ja torttukahveilua ystävän seurassa.
Geetzu

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lapseni nenä on 2.6cm leveä. Minullako tylsää?
Tylsyyteeni sopii huonot vitsit, kahvia röökihimolla ja maidolla, sekä tietysti Kity.

After several exciting dates, Jim invited Tina over to his house for a home-cooked dinner.
When she sat down at the table, she noticed that the dishes were the dirtiest that she had ever seen in her life.
"Have these dishes ever been washed?" Tina asked, running her fingers over the grit and grime.
Jim replied, "They're as clean as soap and water could get them."
Tina felt a bit apprehensive, but started eating. It was really delicious and she said so, despite the dirty dishes.
When dinner was over, Jim took the dishes outside, whistled and yelled for his dogs, "Here, Soap! Here, Water!"
Chap

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Chap »

Eka home office TPK. Mitäs en tehnyt mun hommia eilen illalla ...
Geetzu

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä teen muuten kans töitä kotona. Ihan kokoajan. Millä helvetillä saa excellistä sotkut suoraan kopattua wordiin? Auttakee!!1111
Chap

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Chap »

Geetzu kirjoitti:Mä teen muuten kans töitä kotona. Ihan kokoajan. Millä helvetillä saa excellistä sotkut suoraan kopattua wordiin? Auttakee!!1111
Esim. maalaa sotku, paina ctrl-c, avaa wörd ja paina ctrl-v.
Geetzu

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lapseni korva on 4.2cm pitkä. Taidan poistua aamutösön pariin tästä hops...
Geetzu

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chap kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä teen muuten kans töitä kotona. Ihan kokoajan. Millä helvetillä saa excellistä sotkut suoraan kopattua wordiin? Auttakee!!1111
Esim. maalaa sotku, paina ctrl-c, avaa wörd ja paina ctrl-v.
No arvaa kokeilinko. Mut ku ei. Venaan et joku toinen tekee sen koht.
Chap

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Chap »

Geetzu kirjoitti:
Chap kirjoitti: Esim. maalaa sotku, paina ctrl-c, avaa wörd ja paina ctrl-v.
No arvaa kokeilinko. Mut ku ei. Venaan et joku toinen tekee sen koht.
No mitä tapahtui kun teit noin? Pikanäppäinkomentojen sijaan voit yrittää käyttää valikkojen kautta kopiointia ja liittämistä siltä varalta, että olet kaatanut kahvia näppiksellä ja joku näppäin ei toimi.
Bigmama

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Tuol käyttäjälistassa on aika paljon haamujengiä.

Söisin puuroa mutta kaikki astiat on tiskissä
Bigmama

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Plus että mä oon kirjoittanut ihan sairaasti viestejä verrattuna siihen kauanko olen Kityssä roikkunut. Ja tästä tuli taas yksi turha viesti lissää
Vastaa Viestiin